Klopt, maar hij is gewoon een constant goed presterende coureur wat gewoon de snelheid mee heeft. Alleen hij zal wel verslagen worden door Hamilton. Why? Hamilton is denk ik overall gezien net een tikkeltje snellerquote:
Agressie is (zeker met deze banden) niet per definitie goedquote:
Daarom kreeg hij vorig jaar ook problemen met het opwarmen van de banden. Het tankverbod is wel een voordeel voor button maar ik denk dat hij tekort gaat komen met de kwalificaties en dan ben je al gezien.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Agressie is (zeker met deze banden) niet per definitie goed
Dat probleem kwam ook pas na enkele updates en in de koude races. De Brawn was sowieso al erg zuinig op de banden, dus opwarmen wordt dan alleen maar lastigerquote:Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daarom kreeg hij vorig jaar ook problemen met het opwarmen van de banden. Het tankverbod is wel een voordeel voor button maar ik denk dat hij tekort gaat komen met de kwalificaties en dan ben je al gezien.
Tijdens koude GP's werd hij ook vaak verslagen door barri.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat probleem kwam ook pas na enkele updates en in de koude races. De Brawn was sowieso al erg zuinig op de banden, dus opwarmen wordt dan alleen maar lastiger
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:41 schreef svenistheman het volgende:
Die fans van Schumi nu op de livestream![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |