abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 januari 2010 @ 23:45:32 #101
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77498282
of 't is een diesel
Please, make yourself uncomfortable.
  zondag 31 januari 2010 @ 23:57:47 #102
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77498666
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Mwah, ik doe ook maar een gok:
Stel de motor is ook een klein beetje naar achteren verhuisd (Gezien de brede achterkant en er is 15 cm bij gekomen volgens jou. Dus de tank is 20cm langer geworden
De tank is laten we zeggen 60cm hoog en 1 meter breed.
20*60*100 = 120.000 cm³ = 120liter
Volgens dat linkje van bodylotion staat 120 ltr extra gelijk aan 15 cm langere wagen.
The line is a dot to you!
  maandag 1 februari 2010 @ 00:01:15 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77498765


We krijgen morgen gewoon de echte R30 te zien
pi_77498780
Ah sorry, verkeerd begrepen dan, maar toch denk ik dat het in het geval van de renault op deze manier nog best zou kunnen dan. Ze hebben immers de cockpit naar voren geplaatst. Maar we zullen morgen zien.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_77501865
quote:
FIA stuurt F1 teams rekening van 60000 euro

Alle dertien deelnemende Formule 1 teams hebben een rekening op de deurmat mogen ontvangen van de FIA. De rekening is voor een nieuw GPS systeem waarmee alle wagens vanaf dit seizoen worden voorzien.

De deelnemende Formule 1 teams hebben een nota mogen ontvangen van de FIA.
De rekening van 60000 euro is voor het nieuwe GPS systeem dat vanaf dit seizoen in de wagens zullen worden ingebouwd. Met dit systeem kunnen de wagens tot op minder dan een meter nauwkeurig worden gevolgd.

De invoering hiervan moet onderandere het werk van de stewards controleren om zonodig bewijsmateriaal bij dubieuze beslissingen te achterhalen en controleren. De gegevens die van de wagens komen worden direct doorgestuurd naar de race director.

Op deze wijze wil de FIA de klachten over eerdere "vreemde" beslissingen door de steward uit de weg ruimen. Ook zullen de gegevens gebruikt worden om beroepszaken tussen teams en stewards te voorzien van accurate gegevens. Afsnijden van de chicane, overschrijding van de streep bij verlaten pitstraat etc. zullen op deze manier direct terug te vinden zijn in de data van de racedirector. Volgens het Duitse Auto Motor und Sport heeft de invoering van deze technologie een slordige750000 euro gekost.
Jaja, tot op een meter nauwkeurig en dan aandragen dat het afsnijden van een chicane of over de streep rijden bij de pit dan te zien is.

Flikker een end op. Daar heb je beelden voor om dat soort dingen te zien

En de sport moet goedkoper worden, jaja, lekker duidelijk.
En dan snap ik best wel dat die 60k peanuts is voor de meeste teams, maar toch, het kost geld en ik zie er geen enkele meerwaarde in
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77501916
Ow en Renault heeft de tofste livery van de grid; nu al

http://f1-club.clint.be/nieuws/verslag.php?id=264

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:23:48 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77503753
Toro Rosso

pi_77503806
2009 Red Bull?
Where facts are few, experts are many.
pi_77503843


De echte nieuwe Merc
Where facts are few, experts are many.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:29:37 #110
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77503866
De livery van de echte Merc is nog best oke
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:30:10 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77503876
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:28 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]

De echte nieuwe Merc
Is dat mat zilver of zo?, hij glimt niet zo als de McLaren
pi_77503911
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:30 schreef Tarado het volgende:
Is dat mat zilver of zo?, hij glimt niet zo als de McLaren
McLaren is meer chrome als zilver hoor
Where facts are few, experts are many.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:38:54 #113
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77504004
Ben meer benieuwd naar de bolide waar Renault mee op pad gaat
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:40:55 #114
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_77504036
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:32 schreef Atreidez het volgende:

[..]

McLaren is meer chrome als zilver hoor
Dat bedoelt hij ook denk ik. De kleur van een verfloze aluminium jaren '30 bodywork iig. Dat is toch de racekleur van Mercedes en het is vreemd dat de MacLaren deze traditie wel eert, maar Mercedes' eigen fabrieksteam niet.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:41:12 #115
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77504041
Overigens ide Merc de W01 gedoopt. Vraag me alleen af waar de W vandaan komt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:49:22 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77504166
Link voor live updates ronde tijden vandaag, het begint om 10uur

http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/
  maandag 1 februari 2010 @ 09:50:10 #117
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_77504188
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:41 schreef sanger het volgende:
Overigens ide Merc de W01 gedoopt. Vraag me alleen af waar de W vandaan komt
Of die W een concrete betekenis heeft, weet ik niet. Ik weet wel dat zowel in de jaren '30 ('34-'37, W25 en '37-'39, W125) als in de jaren '50 ('54-'56, W196) de auto's ook met een W getypeerd werden.
pi_77504643
De nieuwe Mercedes bolide oogt snel, opvallend mooie voorvleugel ook! Laat het maar even snel 6 weken verder zijn, dan gaat het loos!!!
  maandag 1 februari 2010 @ 10:13:19 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77504668
een grotere foto van de W01
  maandag 1 februari 2010 @ 10:24:36 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77504969
De Renault R30 ziet er toch hetzelfde uit als op de presenatie gisteren.....
  maandag 1 februari 2010 @ 10:57:24 #121
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77505746
Zit er nu een ribbel op de neus die naar de cockpit leidt, of is dat optisch bedrog door de livery?

Enne, volgens mij heeft Renault een aparte voorvleugel met flaps aan de achterzijde.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 10:57:42 #122
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77505755
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef Tarado het volgende:
De Renault R30 ziet er toch hetzelfde uit als op de presenatie gisteren.....
Waar heb jij die al gezien?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 10:58:53 #123
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77505786
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef Tarado het volgende:
De Renault R30 ziet er toch hetzelfde uit als op de presenatie gisteren.....
En waar zie jij dat dan? GPupdate staat ie nog niet op!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77505789
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef Tarado het volgende:
De Renault R30 ziet er toch hetzelfde uit als op de presenatie gisteren.....
Klopt, is ook dezelfde.

Nog 1 presentatie die er nog om doet deze winter, volgende week woensdag de Red Bull.

Ben benieuwd wat Newey nu voor ons in petto heeft
  maandag 1 februari 2010 @ 11:00:25 #125
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77505830
Als ik de foto's op F1today bekijk lijkt de neus van de STR wel heel erg veel op die van Williams...

De Ferrari oogt ook wel erg snel imo.

Ook opvallend hoeveel teams hebben gekozen voor een hogere neus. Imo allemaal vanwege de diffuser (hoe meer lucht er in stroomt hoe beter).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:03:22 #126
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77505911
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef sanger het volgende:
Als ik de foto's op F1today bekijk lijkt de neus van de STR wel heel erg veel op die van Williams...

De Ferrari oogt ook wel erg snel imo.

Ook opvallend hoeveel teams hebben gekozen voor een hogere neus. Imo allemaal vanwege de diffuser (hoe meer lucht er in stroomt hoe beter).
Behalve de Mercedes, die is relatief laag netzoals de brawn vorig jaar met diffuser!
Ben benieuwd of we foto's van de achterkant te zien krijgen hehehe!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 1 februari 2010 @ 11:03:38 #127
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77505920
De Renault is toch anders....
quote:
Robert Kubica voert shakedown Renault R30 uit
Robert Kubica keerde zojuist terug van zijn eerste rondje in dienst van Renault. Hij voerde de shakedown van de nieuwe R30 uit, die er anders uitziet dan het gepresenteerde showmodel. Foto's volgen later vandaag.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:05:02 #128
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77505949
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef nils7 het volgende:

[..]

Behalve de Mercedes, die is relatief laag netzoals de brawn vorig jaar met diffuser!
Ben benieuwd of we foto's van de achterkant te zien krijgen hehehe!
Ja inderdaad
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77505978
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef svenistheman het volgende:

[..]

Klopt, is ook dezelfde.

Nog 1 presentatie die er nog om doet deze winter, volgende week woensdag de Red Bull.

Ben benieuwd wat Newey nu voor ons in petto heeft
Misschien 3 dubbele diffuser ? Het is theoretisch mogelijk en legaal, maar werkt het ook?
pi_77506027
Nu ik wat meer na de testplaatjes kijk vind ik de nieuwe Ferrari op de baan een hele mooie bak .

Had me inderdaad vergist, de nieuwe Renault zijn ze nu mee bezig maar nog geen foto's van
  maandag 1 februari 2010 @ 11:10:59 #131
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77506099
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef svenistheman het volgende:
Nu ik wat meer na de testplaatjes kijk vind ik de nieuwe Ferrari op de baan een hele mooie bak .
Mooie sierlijke lijnen inderdaad
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:15:33 #132
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77506219
De merc ziet er ook wel snel uit eerlijk gezegd hehehe, samen met de Ferrari en de Mac
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77506293
Na de presentaties gok ik het volgende;

We krijgen dit jaar 4 top teams namelijk;

Red Bull ( Newey maakt altijd top auto's en vorig jaar liet de Renault het liggen, dit zou opgelost moeten zijn aldus vettel)
Ferrari
McLaren
Mercedes.

Ik denk dat die 4 heel dicht bij mekaar gaan liggen, wie deelt deze mening?
  maandag 1 februari 2010 @ 11:19:28 #134
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77506319
Je vergeet Renault
The line is a dot to you!
pi_77506430
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:19 schreef kepler het volgende:
Je vergeet Renault
Mmmm denk het niet. Teveel personeels wijzigingen de laatste periode. Stabiliteit is ook belangrijk in een teamsport. Natuurlijk is Kubica een coureur om in de gaten te houden maar Renault heeft de laatste 2 jaar niet echt meer 'het'' wat je nodig hebt om te winnen.

Ik gok Renault dit jaar als een sub topper. Waarom denk je dat je Renault er nu opeens wel staat kepler?
pi_77506509
tvptje
  maandag 1 februari 2010 @ 11:27:51 #137
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77506549
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:23 schreef svenistheman het volgende:

[..]

Mmmm denk het niet. Teveel personeels wijzigingen de laatste periode. Stabiliteit is ook belangrijk in een teamsport. Natuurlijk is Kubica een coureur om in de gaten te houden maar Renault heeft de laatste 2 jaar niet echt meer 'het'' wat je nodig hebt om te winnen.

Ik gok Renault dit jaar als een sub topper. Waarom denk je dat je Renault er nu opeens wel staat kepler?
Gewoon een gevoel Vooral door die zuinige motor
Niet dat ze echt mee zullen strijden om het WK, maar wel om een overwinning hier of daar
The line is a dot to you!
  maandag 1 februari 2010 @ 11:29:31 #138
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77506607
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef svenistheman het volgende:
Na de presentaties gok ik het volgende;

We krijgen dit jaar 4 top teams namelijk;

Red Bull ( Newey maakt altijd top auto's en vorig jaar liet de Renault het liggen, dit zou opgelost moeten zijn aldus vettel)
Ferrari
McLaren
Mercedes.

Ik denk dat die 4 heel dicht bij mekaar gaan liggen, wie deelt deze mening?
Er zal er 1tje uitsteken! Heb ik het idee, al hoop ik van niet!
Op de eerste tijden lijken de Mac en de Ferrari dicht bij elkaar te zitten, de Williams is een stuk trager!

De STR lijkt trouwens erg op de wagen van vorig jaar en op een creatie van Newey dus ben benieuwd hoeveel de RB-zelve ervan afwijkt (moet wel, maar onderhuids, wie ziet dat he )!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 1 februari 2010 @ 11:29:36 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77506610
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Waar heb jij die al gezien?
Volg deze tweets, heel veel details

http://twitter.com/ScarbsF1
pi_77506698
Ik denk deze volgorde:

Mclaren
Ferrari
Mercedes
Red Bull.

Mclaren op 1, omdat ze vorig jaar al lieten zien een gruwelijk snelle te kunnen bouwen(tegen het eind van het seizoen), en 2010 is gewoon doorzetten van 2009 qua design, afgezien van de tanks dan he.
Zelfde geld voor Ferrari, maar in iets mindere mate in mijn gevoel omdat ze vorig jaar ook soms iets lieten liggen.
Mercedes is voor mij in deze de moeilijkste om in te schatten, de combi Brawn+Schumi is erg sterk, en zal tactisch (hopelijk) weer meesterwerken creeëren, maar hoe goed is de begin auto? Schumi kan een auto goed "ontwikkelen" gedurende het seizoen, maar als ze beginnen met 3 keer niks heb je niet veel aan dit talent. Maar het lijkt erop dat de Mercedes snel is, dus nu maar afwachten hoe dit zich ontwikkeld.
Red Bull heeft wel Newey, maar kunnen zij ook sterk presteren als de 3 andere top teams er bij het begin van het seizoen er ook meteen goed staan? Vorig jaar hadden zij een ruime voorsprong, maar nu zullen ze dat niet meer hebben, vermoed ik, dus is het maar vragelijk of Red Bull op de lange duur voorin mee kan doen.
pi_77506783
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef svenistheman het volgende:
Na de presentaties gok ik het volgende;

We krijgen dit jaar 4 top teams namelijk;

Red Bull ( Newey maakt altijd top auto's en vorig jaar liet de Renault het liggen, dit zou opgelost moeten zijn aldus vettel)
Ferrari
McLaren
Mercedes.

Ik denk dat die 4 heel dicht bij mekaar gaan liggen, wie deelt deze mening?
Ik niet, ik denk dat mercedes een subtopper zal zijn maar zal niet voor de overwinning kunnen strijden imho.
Niet alleen hebben ze nu veel minder tijd gestoken in het ontwikkelen van de auto, ze hadden ook minder mensen en een lager budget. De auto van vorig jaar was goed maar in de laatste races kregen z het erg moeilijk met redbull en mclaren.
Daarbij hadden ze vorig jaar het voordeel van de dubbele difuser die alleen toyota ook had, dit jaar is dat geheel anders.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_77506921
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ik niet, ik denk dat mercedes een subtopper zal zijn maar zal niet voor de overwinning kunnen strijden imho.
Niet alleen hebben ze nu veel minder tijd gestoken in het ontwikkelen van de auto, ze hadden ook minder mensen en een lager budget. De auto van vorig jaar was goed maar in de laatste races kregen z het erg moeilijk met redbull en mclaren.
Ik heb vorige week de baas van Daimler Chrysler horen praten tijdens de presentatie van de livery van de Mercedes en ze willen heb ik het idee veel geld er tegen aan gooien om dit project te laten slagen.

Waarom? Ze ( Mercedes) willen echt niet verslagen worden door het niet officiële fabrieksteam McLaren die ook met Mercedes gaat rijden.

Neem maar aan dat er heel wat meer budget is dan vorig jaar bij Brawn nu bij Mercedes
  maandag 1 februari 2010 @ 11:45:27 #143
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77507050












N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77507062
Probleem is dan dat deze auto is gebouwd met het budget van dat kleine BrawnGP. De inbreng van het budget van Mercedes is pas vanaf volgend jaar of misschien al na een half jaar merkbaar. Toch denk ik dat de Mercedes wel een topper gaat worden. De auto van vorig jaar was een goede basis, waar ze goed op verder kunnen bouwen.

De Red Bull was op het einde van vorig jaar misschien dan wel sneller op de meeste circuits dan de Brawns, toch had ik het idee dat de Brawns constanter waren. Al lag dit misschien ook aan de coureurs.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  maandag 1 februari 2010 @ 11:46:33 #145
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77507085
De mercedes heeft wel wat weg van de Mac van 2009 hehehe
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 1 februari 2010 @ 11:47:15 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77507102
quote:
pi_77507160
Wat een variatie in auto's trouwens. Dat was een paar jaar terug wel anders. Ook de klassieke livery van de Renault vind ik erg geslaagd. Veel beter dan dat oranje witte van vorig jaar.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  maandag 1 februari 2010 @ 11:50:00 #148
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77507181












N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77507212


Mooie auto die Williams. De Mercedes vind ik tot nu toe het minst geslaagd.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  maandag 1 februari 2010 @ 11:52:15 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77507247
Ik vind dat glimmende zilver van McLaren wel mooier dan het doffe van Mercedes GP
  maandag 1 februari 2010 @ 11:52:42 #151
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77507263
[edit]
Hieronder staat het netter!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77507396
De eerste tijden van vandaag:

1
2
3
4
5
6
7
1. F. Massa         Ferrari F10         1:13.552           12 pit
2. G. Paffett       McLaren MP4-25      1:14.359 +0.807    8  pit
3. P. de la Rosa    BMW Sauber C25      1:14.898 +1.346    9  pit
4. R. Kubica        Renault R30         1:15.298 +1.746    13 pit
5. R. Barrichello   Williams FW32       1:16.161 +2.609    14 pit
6. S. Buemi         Toro Rosso STR5     1:26.395 +12.843   5  pit
7. N. Rosberg       Mercedes GP MGP W01 1:30.886 +17.334   7  pit 


Vorig jaar is er bij mijn weten niet getest op Valencia. Alleen op Algarve (Portugal), Jerez en Catalunya (Spanje).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 1 februari 2010 @ 11:56:56 #153
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77507402
Roberg en Schumi zouden hun helmdesign toch niet aanpassen?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77507463
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:41 schreef svenistheman het volgende:

[..]

Ik heb vorige week de baas van Daimler Chrysler horen praten tijdens de presentatie van de livery van de Mercedes en ze willen heb ik het idee veel geld er tegen aan gooien om dit project te laten slagen.

Waarom? Ze ( Mercedes) willen echt niet verslagen worden door het niet officiële fabrieksteam McLaren die ook met Mercedes gaat rijden.

Neem maar aan dat er heel wat meer budget is dan vorig jaar bij Brawn nu bij Mercedes
Nu wel, maar dat was pas zo na de overname. Brawn heeft gedurende het vorige seizoen erg veel mensen ontslagen en de ontwikkeling op een laag pitje gezet (de verschillen werden klein en andere teams waren aan het eind van het seizoen vaak sneller).
Bijna het hele seizoen voordat het Brawn werd is er aan de auto gesleuteld waarmee Brawn wereldkampioen werd. Die tijd hebben ze er nu niet in kunnen steken en ook niet de resources (mankracht, tijd, geld). Ze concentreerden zich daarbij volledig op het eerste seizoen om zodoende kampioen te worden. Alhoewel ze een goede basis hadden voor komend seizoen, het was zeker niet meer de beste.
Mercedes pompt er nu weer geld in, ze zijn dus vrij laat begonnen met het op volle kracht ontwikkelen van de nieuwe auto. Daarbij zullen ze veel personeel moeten aannemen om het tempo omhoog te krijgen. Ze zitten simpelweg in een overgangsfase.

Ferrari heeft nu bijna dezelfde strategie toegepast als Brawn, ze zijn heel vroeg begonnen aan het ontwikkelen van de nieuwe auto en hebben de huidige auto toen niet meer ontwikkel. Daarom was iedereen ook zo verrast dat Kimi zoveel punten bij elkaar kon rijden.

Mclaren heeft zich gedurende het seizoen wel gewoon op de huidige auto geconcentreerd, resultaat was te zien aan het eind van het seizoen. Die zullen die jaar waarschijnlijk ook goed scoren.

Redbull had een verschrikkelijk goede auto, kon zich ondanks een zwakke motor en zonder dubbele diffuser meten aan de Brawn auto's. Hopelijk hebben ze dit dit jaar kunnen volhouden.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 1 februari 2010 @ 11:59:53 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77507481
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:56 schreef sasquatsch het volgende:
Dubbel.

Vorig jaar is er bij mijn weten niet getest op Valencia. Alleen op Algarve (Portugal), Jerez en Catalunya (Spanje).
Nee dat klopt laatste keer was 2008, beste tijd 1:11.00
pi_77507786
pi_77507890
Mooi al die hoge neuzen, maar die doorgetrokken motorkappen, nee dat is niet mijn ding.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:13:49 #158
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77507993
Mooi: Williams, Merc, McLaren en Ferrari

Opvallend: Sauber, das pas een echte pijl

Niet mooi: Sauber en Ranault
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77508134
Wat is dat met die Merc? Uitgerust met een paar trappers?
Where facts are few, experts are many.
pi_77508246
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Atreidez het volgende:
Wat is dat met die Merc? Uitgerust met een paar trappers?
Ze gaan nog niet echt snel nee Maar het zijn maar tests he
pi_77508320
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Atreidez het volgende:
Wat is dat met die Merc? Uitgerust met een paar trappers?
Rsoberg heeft nu 1.18.228 staan
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77508418
Ferrari heeft dus een Triple diffuser, tenminste dat lijkt het me op de foto Moeten ze niet gaan klagen als er straks quad diffuser zijn.

Verder denk ik ook dat alles binnen de 4~5 seconden te verwaarlozen is als "meetlijst" ,omdat je de precieze omstandigheden niet kent
pi_77508488
Hulkenberg vs Barrichello lijkt me wel een interessant duel dit jaar.
pi_77508624
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_77508691
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://twitpic.com/10ueo5

[ afbeelding ]
Fire tube 1!
Aye aye Capt'n!
Torpedo away!
  maandag 1 februari 2010 @ 12:34:58 #166
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77508775
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:27 schreef M.Melandri het volgende:
Hulkenberg vs Barrichello lijkt me wel een interessant duel dit jaar.
Massa - Alonso
Hamilton - Button
Rosberg - Schumacher

Lijken me minimaal net zo interessant
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:35:30 #167
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77508795
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://twitpic.com/10ueo5

[ afbeelding ]
of dit dan
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 1 februari 2010 @ 12:35:39 #168
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77508799
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:32 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Fire tube 1!
Aye aye Capt'n!
Torpedo away!
Daar lijkt het inderdaad veel op. Maar het is wel een heel gave oplossing
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77508897
En waarom is dit alles weer NERGENS live te kijken?

Die domme Bernie moet nog een hoop leren.
Er zijn god weet hoeveel mensen die dit live willen kunnen kijken, desnoods tegen betaling online in HD formaat of iets.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77508898
Vet hoor al die nieuwe auto's in actie
pi_77509008
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef sanger het volgende:

[..]

Massa - Alonso
Hamilton - Button
Rosberg - Schumacher

Lijken me minimaal net zo interessant
Alonso,Hamilton,Schumi
  maandag 1 februari 2010 @ 12:42:28 #172
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77509042
Over Mercedes GP:
quote:
Massa voorlopig snelste, Rosberg zet tijd neer
Felipe Massa heeft de eerste plek over genomen van Gary Paffett. In de Ferrari F10 realiseerde hij een 1:13.552. De Braziliaan is de enige onder de 1:14. Nico Rosberg heeft ook zijn eerste run als Mercedes GP-coureur afgerond. Snelle tijden kwamen daar niet uit voort aangezien hij bij het oprijden van het rechte stuk steeds inhield en fel accelererend en remmend het rechte stuk aflegde.
Dus niet zo gek dat hij veel trager is dan de rest
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:43:23 #173
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77509069
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Alonso,Hamilton,Schumi
We shall see

Ik gok dat Button-Hamilton heel close wordt en dat Massa wint van Alonso.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77509339
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:43 schreef sanger het volgende:

[..]

We shall see

Ik gok dat Button-Hamilton heel close wordt en dat Massa wint van Alonso.
Massa zou nog wel eens kunnen verrassen idd. Hamilton-Button zie ik een beetje als Vettel-Webber waar Button de kruimels zal moeten pakken die Hamilton laat liggen.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:53:40 #175
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77509364
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Massa zou nog wel eens kunnen verrassen idd. Hamilton-Button zie ik een beetje als Vettel-Webber waar Button de kruimels zal moeten pakken die Hamilton laat liggen.
En ik denk nog steeds dat Button zwaar onderschat wordt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77509454
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef sanger het volgende:

[..]

En ik denk nog steeds dat Button zwaar onderschat wordt
Hij mist agressie vind ik.
pi_77509581
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:56 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hij mist agressie vind ik.
Klopt, maar hij is gewoon een constant goed presterende coureur wat gewoon de snelheid mee heeft. Alleen hij zal wel verslagen worden door Hamilton. Why? Hamilton is denk ik overall gezien net een tikkeltje sneller
  maandag 1 februari 2010 @ 13:17:16 #178
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77510077
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:56 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hij mist agressie vind ik.
Agressie is (zeker met deze banden) niet per definitie goed
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77510239
Massa heeft er zin in;
quote:
F. Massa Ferrari F10 1:13.088
pi_77510449
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Agressie is (zeker met deze banden) niet per definitie goed
Daarom kreeg hij vorig jaar ook problemen met het opwarmen van de banden. Het tankverbod is wel een voordeel voor button maar ik denk dat hij tekort gaat komen met de kwalificaties en dan ben je al gezien.
pi_77510605
Eindelijk beeld

Thanks
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:35:39 #183
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77510633
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:36:40 #184
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77510665
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Daarom kreeg hij vorig jaar ook problemen met het opwarmen van de banden. Het tankverbod is wel een voordeel voor button maar ik denk dat hij tekort gaat komen met de kwalificaties en dan ben je al gezien.
Dat probleem kwam ook pas na enkele updates en in de koude races. De Brawn was sowieso al erg zuinig op de banden, dus opwarmen wordt dan alleen maar lastiger
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77510752
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat probleem kwam ook pas na enkele updates en in de koude races. De Brawn was sowieso al erg zuinig op de banden, dus opwarmen wordt dan alleen maar lastiger
Tijdens koude GP's werd hij ook vaak verslagen door barri.
pi_77510845
Die fans van Schumi nu op de livestream
  maandag 1 februari 2010 @ 13:42:04 #187
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77510849
De McLaren diffuser



Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77510853
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:41 schreef svenistheman het volgende:
Die fans van Schumi nu op de livestream
pi_77510904
Ik zou dat vrouwtje geven
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77510985
Een hele voorbeschouwing op de stream Leuk!
pi_77511116
Steam ineens dood??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77511135
Ik denk commercial. Ik zet de tv wel even aan.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_77511137
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef vosss het volgende:
Steam ineens dood??
Hier werkt ie gewoon.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:51:09 #194
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_77511168
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:56 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hij mist agressie vind ik.
Z'n rijstijl is niet agressief, maar hij kan wel inhalen. Ik denk dat hij in 2009 misschien wel de meeste mensen heeft ingehaald? Maar dat komt ook door het matig kwalificeren in de 2e helft van het seizoen natuurlijk..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_77511213
Hier was ie ook uitgevallen. Op tv deed ie t wel, dus toen evene en F5 en de stream deed t weer
anal Digitaal -<> Hoogstwaarschijnlijk zender 119.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_77511217
Volgens de stream komt Schumi om 2 uur de baan op
pi_77511247
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:51 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Z'n rijstijl is niet agressief, maar hij kan wel inhalen. Ik denk dat hij in 2009 misschien wel de meeste mensen heeft ingehaald? Maar dat komt ook door het matig kwalificeren in de 2e helft van het seizoen natuurlijk..
Niet zozeer het inhalen, meer de manier van sturen etc. Bijv alonso zorgt altijd voor veel wrijving in de voorbanden, massa ook trouwens.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:56:16 #198
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77511343
Op het autosport.com forum stond een mooie bewerking van de McLaren diffuser, helaas alweer weg. Lijkt een vierdeks diffuser.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:57:18 #199
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77511381
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Niet zozeer het inhalen, meer de manier van sturen etc. Bijv alonso zorgt altijd voor veel wrijving in de voorbanden, massa ook trouwens.
De stijl van Button is kort gezegd veel vloeiender Dat was ook de reden dat Barrichello wel profijt had van de update op de BGP01 en Button niet
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77511428
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk commercial. Ik zet de tv wel even aan.
Op welke zender is dat op TV, want de stream hier is nog altijd dood
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')