Icelandexpress heb ik gecheckt, maar die vliegen erg laat uit en dan kunnen we er maar 7 dagen/6 nachten blijven i.p.v. 9 dagen/8nachten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:00 schreef Debsterr het volgende:
1. Vanuit Nederland
2. Rond eind juli/begin augustus. Een verblijf van 8 nachten met een volledig besteedbare dag op 4 augustus (dus dat mag geen reisdag zijn)
3. Naar Reykjavik, Ijsland
4. Per vliegtuig
5. Liefst natuurlijk geen overstap, en met een fatsoenlijke (dus voor 10 uur 's avonds) aankomsttijd en vertrektijd (dus niet voor 8 uur 's ochtends)
Zelf al gevonden: ¤436,- p.p. van dinsdag 3 augustus en vertrek woensdag 11 augustus met Icelandair.
Ben benieuwd of dit het goedkoopste is, en wat ik aan eisen zou moeten inleveren voor een beduidend goedkopere vlucht!
Alleen Icelandair.nl en icelandexpress vliegen naar Reykjavik. Dus dat is even zoeken op de verschillende aanbieders van vliegtickets (expedia, cheaptickets, budgetair, vluchtzoeker) welke nu de laagste prijs heeft. Zal maar een paar euro verschillen per site, afhankelijk van de acties die ze op dat moment hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:56 schreef Debsterr het volgende:
Icelandexpress heb ik gecheckt, maar die vliegen erg laat uit en dan kunnen we er maar 7 dagen/6 nachten blijven i.p.v. 9 dagen/8nachten.
Via Orbitz: 8 mei BRU-LIM, 4 jun terug UIO-BRU. 742 euro pp. telkens 2 keer overstappen in Londen (LON) en New Jersey (EWR)quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:27 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een vliegreis voor mijn grote vakantie dit jaar (Peru & de Galapagos!!)
Dus:
1. waarvandaan je wilt reizen: alle vliegvelden in en om Nederland (woon in Eindhoven dus België en Duitsland zijn geen probleem).
2. wanneer je wilt reizen: het liefst van 8 mei t/m 6 juni, maar mag ook een paar dagen schelen.
3. waarnaartoe je wilt reizen: heen op Lima (peru), terug vanaf Guayaquil of Quito (Equador).
5. op welke manier je wilt reizen: met het vliegtuigoverstappen geen probleem, als het maar niet te vaak is. En niet met Iberia .... Niet zo'n goede ervaringen.
Heb nu bij KLM.nl voor 1100 euro pp gevonden .... Vroeg me af of dit goedkoper kan?
Alvast bedankt!
Wij vliegen van 11-2 - 16-2 naar Porto. 35 euro pp.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:36 schreef Timmahz het volgende:
1. Vanuit Eindhoven/Rotterdam/Amsterdam/Maastricht/Weeze
2. Vertrek zaterdag 13 februari en terug op dinsdag 16 februari in de avond
3. Leuke stad in Europa
4. Per vliegtuig
5. Ben aan t kijken voor een citytripje voor over 2 weken. Wil eigenlijk niet meer dan 100 euro per persoon voor het vliegen betalen.
Iemand een idee?
Die staat er al 17 delen inquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik gebruik altijd skyscanner.net. Ideaal. Iets voor in de OP?
Het was laat, gemist!quote:
of gewoon voor 150 pp retour AMS-NCE met KL/AFquote:Op zondag 7 februari 2010 21:14 schreef Bryan181 het volgende:
Waarvandaan: alle luchthavens in nederland of brussel. waarheen: steden in omgeving nice (cannes, frejus, nice, monte carlo enz.). Wanneer: 17 juli 2010 heen en 31 juli 2010 terug. Hoeveel: 2 personen en zo goekoop mogelijk, goedkoopste wat k vond was 150 vanaf brussel. THANKS!
waar gevonden?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:46 schreef sierrayankee het volgende:
[..]
of gewoon voor 150 pp retour AMS-NCE met KL/AF
Transavia naar Toulon of Genua of Ryanair naar Marseille vanaf Eindhoven + huurauto een oplossing?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:14 schreef Bryan181 het volgende:
Waarvandaan: alle luchthavens in nederland of brussel. waarheen: steden in omgeving nice (cannes, frejus, nice, monte carlo enz.). Wanneer: 17 juli 2010 heen en 31 juli 2010 terug. Hoeveel: 2 personen en zo goekoop mogelijk, goedkoopste wat k vond was 150 vanaf brussel. THANKS!
Ehm nee eigenlijk niet. Ik ga met mijn vriendin vliegen en de andere twee waar ik mee ga gaan met de auto dus een auto hebben we al. We zouden op zich wel opgehaald kunnen worden in Marseille denk ik, maar Ryanair naar Marseille is niet goedkoop (iets van 180 euro). Amsterdam - Toulon is ook geen optie, want dat is niet op zaterdag. Ik denk dat ik maar voor 150 euro met easyjet vanaf Brussel vlieg dan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Transavia naar Toulon of Genua of Ryanair naar Marseille vanaf Eindhoven + huurauto een oplossing?
Oh, maar vliegen vanaf Brussel met Easyjet is heel goed te doen en zeker niet te duur. Ik dacht even dat je naar Charleroi zou moeten voor dat tariefquote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef Bryan181 het volgende:
Ik denk dat ik maar voor 150 euro met easyjet vanaf Brussel vlieg dan.
TNX voor het zoekenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh, maar vliegen vanaf Brussel met Easyjet is heel goed te doen en zeker niet te duur. Ik dacht even dat je naar Charleroi zou moeten voor dat tarief
Pak de trein (hier te boeken: http://www.vr.fi/eng/ -- ca 45¤ pp, of de helft als je student bent) naar Helsinki en vlieg vanaf daar met Blue1 naar Dusseldorf (vanaf ca 130¤ pp enkele reis).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:23 schreef Marco001 het volgende:
goed dan,
Hoe kom ik het goedkoopste van Jyvaskyla(finland) naar Duitsland(bremen of Dusseldorf...)
2 adults, c.a 16-20kg bagage p.p.
voor ¤943 met Alitalia via FCO naar MUC al gezien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 05:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer: Aankomende donderdag of vrijdag of eventueel zondag
Waar vandaan: Buenos Aires
Naar: Munchen of Innsbruck
Die zag ik inderdaad staan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:54 schreef sierrayankee het volgende:
[..]
voor ¤943 met Alitalia via FCO naar MUC al gezien?
Al aan de trein gedacht? Vanaf Zürich en München is bv. Innsbruck goed te bereiken met een snelle verbindingquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die zag ik inderdaad staan.
Voor een vlucht naar Rome heb ik eigenlijk liever sws slechts een enkeltje omdat ik dan weer meer opties heb om terug te gaan.
Is het makkelijk om van Munchen in Innsbruck te komen? Denk niet dat er iemand zit te springen om van Solden naar Munchen te rijden om me op te halen, al kan dat wel een optie zijn
Trein is zeker een optie. Iemand die ooit van het vliegveld in Munchen naar het treinstation is gegaan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:25 schreef sierrayankee het volgende:
[..]
Al aan de trein gedacht? Vanaf Zürich en München is bv. Innsbruck goed te bereiken met een snelle verbinding
ja, ik, er zijn twee lijnen die direct naar het station Munchen gaan (S8 en S1 geloof ik) duurt ongeveer 45 min. vanaf zurich kan je trouwens direct op het vliegveld in de hogesnelheidstrein naar Oostenrijk stappen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Trein is zeker een optie. Iemand die ooit van het vliegveld in Munchen naar het treinstation is gegaan?
DB heeft een goed station op Frankfurt, totaal geen probleem om vanaf daar verder ergens heen te gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand ervaring met het verder reizen per trein vanaf de luchthaven van Frankfurt?
Vanaf de HaubtBahnHof gaan er ongeveer iedere uur een trein en duurt die rit ongeveer 5 uur
DB is sws comfortabel reizen en daar neig ik meer naar dan te gaan overstappen en naar Munchen te gaan en vervolgens een uur of zo naar het station te gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
DB heeft een goed station op Frankfurt, totaal geen probleem om vanaf daar verder ergens heen te gaan.
volgens mij is voor jou het goedkoopste:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:05 schreef cohen het volgende:
is dan heen met Aeroflot en terug met KLM niet goedkoper? er zijn zoveel opties voor mn gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |