Helemaal niet. Dat maken jullie er van.En het is Grunn'n.quote:Op zondag 31 januari 2010 03:06 schreef Sounddragon het volgende:
And FIPO; GAME ON !!!
"waar RZ op jacht is naar dé druppel in Grön"
Het was hier ook maar matigjes; je zou toch zeggen dat ze gewaarschuwd waren..quote:Op zondag 31 januari 2010 03:07 schreef RealZeus het volgende:
Zo,net thuis. Het sneeuwt hier weer.Maar ik heb geen zoutstrooier gezien.
Ontken het maarquote:Op zondag 31 januari 2010 03:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat maken jullie er van.En het is Grunn'n.
Dat is balenquote:Op zondag 31 januari 2010 07:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, gvd, nu ben ik zat en heb ik het beste aanbod dat ik ooit in mijn leven gehad heb moeten afslaan. Misschien later meer. Ik ga slapen.
Exact, precies waar hij nu vast stond met zijn bus in zo een plek in Delft, je moet de halve stad door om in het centrum te komen door die kut beperking daar. En denk maar niet dat de omleidingsbordjes allemaal goed staan..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een reactie op de foto's van die bus (Delft) en een referentie aan wat hij eerder had geschreven over Delft en leiden. Wegblijven daar met je vrachtwagen.
Het is wat, die zenuwenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal fit. Last van mijn keel en zulks.
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal fit. Last van mijn keel en zulks.
Da's mooi klote dude... maar troost je; RZ deed het vrijwillig.. jij kon zo te lezen niet andersquote:Op zondag 31 januari 2010 07:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, gvd, nu ben ik zat en heb ik het beste aanbod dat ik ooit in mijn leven gehad heb moeten afslaan. Misschien later meer. Ik ga slapen.
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's mooi klote dude... maar troost je; RZ deed het vrijwillig.. jij kon zo te lezen niet anders
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's mooi klote dude... maar troost je; RZ deed het vrijwillig.. jij kon zo te lezen niet anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Als ik het goed heb is dat 5.40 meter..quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Druppel en glasbak: zouden jullie eens willen opmeten wat de afstand is tussen de vooras en de trekas? Van midden tot midden dan dus?
Ik heb een kettingsysteem dus dat werkt even andersquote:Glasbak: Lijkt het nou zo, of is die aanhanger precies even hoog als je motorwagen? En zo ja, hoe schuif je dan de bak op de aanhanger? Of kan je haak gewoon een eindje inschuiven waardoor de bak een eind naar achter komt?
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]!
Samenvatting:RZ had dat dus X 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen heeft die geen vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
RZ had dat dus X 3![]()
Alleen heeft die geen vriendinWhut? Ik had helemaal niks drie keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
RZ had dat dus X 3![]()
Alleen heeft die geen vriendinTja, ze was er niet bij en zoiets komt nooit zo goed aan als je het achteraf meldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Psiesjh dufusquote:Op zondag 31 januari 2010 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Whut? Ik had helemaal niks drie keer.
die kans is redelijk aanwezig iddquote:Op zondag 31 januari 2010 18:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tja, ze was er niet bij en zoiets komt nooit zo goed aan als je het achteraf meldt
quote:
Gratziequote:Op zondag 31 januari 2010 17:05 schreef glasbak het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is dat 5.40 meter..
[..]
Ik heb een kettingsysteem dus dat werkt even andersMaar eeh.. luchtvering laten zakken doet wonderen
Aan de achterzijde steekt deze bak ongeveer een halve meter over.. En aangezien ik de bak altijd via de achterkant van de aanhanger overzet werkt dat prima
Ik heb een kettingsysteem dus ik kan hem rechtstandig van m'n installatie afdrukken. Ik zal er wel eens een filmpje van maken als ik de gelegenheid heb.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gratzie
Maar het idee is dus dat je de de bak gewoon vlak op de achterkant van de aanhanger steekt, en dan pas de brug omhoog zet zodat het ding op zwaartekracht de aanhanger op kan rollen?
Ik was eigenlijk van plan om de wielen van de aanhanger kleiner te maken, zoals de meeste schrootboeren hebben, maar dit ziet er ook wel gelikt uit eigenlijk. En qua wielen kan het
Ah, ik dacht dat een ketting ook maar 1 kant op konquote:Op zondag 31 januari 2010 20:27 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik heb een kettingsysteem dus ik kan hem rechtstandig van m'n installatie afdrukken. Ik zal er wel eens een filmpje van maken als ik de gelegenheid heb.
DK moet het iets anders doen omdat ze een kabelsysteem heeft. Zij kan de bak niet rechtstandig naar achter drukken omdat een kabel maar 1 kant op kan werken. Verdere uitleg laat ik aan DK over omdat er verschillende manieren bestaan omdat te doen
3X niksquote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie bedoelen. Wat had ik dan 3X ?
3 X niks iddquote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie bedoelen. Wat had ik dan 3X ?
Trsut me, ik ben daar niet handig in dus er was probably niks gebeurd.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
3 X niks idd![]()
Barca had een kansje op een 'onderonsje' met 2 vrouwen, en jij met 6, van daar faktortje 3![]()
Opvallend trouwens dat Druppel zich de hele dag nog niet gemeld heeft
Die post morgen om half 6 vrolijk weer een "goedemorgenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Trsut me, ik ben daar niet handig in dus er was probably niks gebeurd.
En Druppel ligt waarschijnlijk nog in een Gronings bed uit te dampen.
Met of zonder een Groninger?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:28 schreef druppelkut het volgende:
En ik lig nie te dampen in een Gronings bed. Dat heb ik vannacht al gedaan
Ik zal eens kijken of ik mijn verrichtingen ook vast kan leggen voor het nageslachtquote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef druppelkut het volgende:
Maar ik zal eens een film of fotoreportage maken over het containerwerk. Aanhangerdingen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |