Daar waren we gisteren ook al achterquote:
Jep, 37 uur aan een stuk, no sleep, wel regelmatig koffie en chowpauze's, en tussendoor lekker doorwerken, als je maar bezig bent gaat het allemaal bestquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je bedoelt 37 uur aan één stuk denk ik?
Aangezien één dag maar 24 uur duurt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef glasbak het volgende:
[..]
Daar waren we gisteren ook al achter
[Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic Deel 7
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:33 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Kun je er 10 à 12 terug verwachten
Dat en met wat sommige werkgevers je allemaal flikken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh lache is het ook wel hoor, absoluutGeniet er van zou ik zeggen!
Wel dapper van je dat je in deze tijd nog chauffeur wil worden overigens, zelfs ik kan zeggen dat het er de laatste paar jaar niet leuker op geworden is met alle extra ditjes en datjes, en nu de 48-urige werkweek er nog overheen
Jij had een beroerde baas ja, maar zo zijn ze niet allemaal he. Verre van zelfs, gelukkig maarquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat en met wat sommige werkgevers je allemaal flikken.
Maakt mij niet uit, ik wou alleen maar een lompe actie laten zien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef glasbak het volgende:
http://www.leefbaar-delft.nl/touringcar_sebastiaansbrug.htm
6 Juni 2009, staat nu pas op nufoto
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:57 schreef glasbak het volgende:
[..]
goedemorgen draakje. Nu pas wakker?
Waarschijnlijk een reactie op de foto's van die bus (Delft) en een referentie aan wat hij eerder had geschreven over Delft en leiden. Wegblijven daar met je vrachtwagen.quote:
Als ik een bordje zie met max 2,5m ga ik niet eens proberen om erdoor te rijden. Of ik wil m'n cabine couperenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat heeft een maximum hoogte van 2,5 meter precies te maken met de draaicirkel van die bus, kutje?
Òf max 2.30 breed want dan hou je ook de meeste grote voertuigen tegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:40 schreef druppelkut het volgende:
Misschien hadden ze er idd een lengteverbod neer kunnen zetten
Lijkt me toch al een ervaren chauffeur (gezien zijn leeftijd, alhoewel dat niet per se iets betekent).quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef vannelle het volgende:
Verder vooruit kijken en denken dan dat je met de auto gewend bent en op tijd je maatregelen nemen.
Voorbeeldje van iemand die dat niet gedaan heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Singles] schreeuwen om stille hints!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:
RealZeus zit al de hele avond trillend in een hoekje mentale voorbereidingen te treffen voor de real life encounter met zijn containerkoningin
Nee!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:52 schreef glasbak het volgende:
[..]
Doe je wel verslag van je escapades met RZ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de kromme elleboog.quote:Op zondag 31 januari 2010 02:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,maar ik weet ook niet waar ze uithangt.
Ik heb geen idee waar de groene draack is.quote:Op zondag 31 januari 2010 02:26 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dat was de kromme elleboog.
Nu gaan we weg vanaf de groene draack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |