swarmi had m'n fipo weggehaald, telt nietquote:
maar goed dat je die tienduizend samples gekregen hadquote:Op zondag 31 januari 2010 05:44 schreef Swine het volgende:
Thuis van werk! Leuk avondje
Twee telefoonnummers gescoord met alleen maar uitdelen van chuppa chup lollies
Die waren van een ander merk...iets met Dur...quote:Op zondag 31 januari 2010 06:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar goed dat je die tienduizend samples gekregen had
Hij is niet verkeerd inderdaad. Het wordt tijd dat ik weer eens wat leuke dancehits ga scorenquote:Op zondag 31 januari 2010 06:08 schreef Swine het volgende:
Die werd aan het begin van de avond nog gespeeld, vind het wel leuke mix
Nope, niks gepland. Ik heb zin om te winkelen, maar er is niets openquote:Op zondag 31 januari 2010 11:13 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh SLP. Nog spannende dingen gepland voor vandaag?.
Ik moet eigenlijk een evaluatieverslag schrijven deze morgen..
Heerlijk, lekker dagje niks doen dus?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nope, niks gepland. Ik heb zin om te winkelen, maar er is niets open![]()
Nee, want het moest schijnbaar vorige week al en ik moet het uiterlijk morgenavond mailen. Maar morgen heb ik stage en ga ik 's avonds sporten. Dusquote:Njaa, evaluatieverslag kan morgen toch ookOf overmorgen
Eerder een dagje vervelen. Vaak heb ik op de dagen dat ik niets hoef te doen, zin om iets te doenquote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker dagje niks doen dus?
[..]
Nee, want het moest schijnbaar vorige week al en ik moet het uiterlijk morgenavond mailen. Maar morgen heb ik stage en ga ik 's avonds sporten. Dus.
Ik ken niemand die de popo niet leuk vindt. Goed eten, leuke sfeerquote:Op zondag 31 januari 2010 12:29 schreef SLP_ het volgende:
Ik ga morgen uit eten bij Popo Cateptl. Ben er nog nooit eerder geweest, maar lijkt mij opzich wel lekker. Of zijn hier mensen die er wel eens zijn geweest en het helemaal niets vonden?
Is dat je standaard versiertruc ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 05:44 schreef Swine het volgende:
Thuis van werk! Leuk avondje
Twee telefoonnummers gescoord met alleen maar uitdelen van chuppa chup lollies
Lekkerrr!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:29 schreef SLP_ het volgende:
Ik ga morgen uit eten bij Popo Cateptl. Ben er nog nooit eerder geweest, maar lijkt mij opzich wel lekker. Of zijn hier mensen die er wel eens zijn geweest en het helemaal niets vonden?
Nee, eigenlijk niet.Was iets van vroeger van collega en mij. Nu stonden we weer sinds lange tijd achter de bar en besloten we weer snoep mee te nemenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is dat je standaard versiertruc ofzo?![]()
Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig...
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.Was iets van vroeger van collega en mij. Nu stonden we weer sinds lange tijd achter de bar en besloten we weer snoep mee te nemen
Vroeger werkte het nooit![]()
ps2. Heb op dit moment totaal nul behoefte aan andere vrouwen, te pijnlijk![]()
Relatieprobleempje gehadquote:
quote:
Klinkt ernstiger dan een 'probleempje'quote:Op zondag 31 januari 2010 13:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Relatieprobleempje gehad![]()
Mikkie was het al opgevallen dat ik opeens opvallend vaak op fok te vinden ben![]()
I know, ik ben ook pas gedumpt, en uiteindelijk komt alles weer goed hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 13:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Thnx, tot zover mag het nog
Heb gelukkig een hoop lieve en goede mensen om me heen die me proberen er doorheen te slepen, blijft kut alleen
![]()
Is het ook, laten we het daar maar bij houden inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2010 13:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Klinkt ernstiger dan een 'probleempje', maar ik zal je niet uithoren.
Wist ik niet. Bah, kut zeg.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
I know, ik ben ook pas gedumpt, en uiteindelijk komt alles weer goed hoor![]()
En je weet dat je altijd mag bellen, toch?
Ik heb altijd onwijs medelijden met zulk soort mensen, hoe lang die al wel niet zich afschuwelijk moeten hebben gevoeld zonder dat ze iemand hadden om op terug te vallen..quote:Op zondag 31 januari 2010 14:19 schreef Swine het volgende:
Vanuit Nijmegen al twee politiewagens met zwaai-zwaai zien langsscheuren en brandweer auto richting Malden zien rijden. Ook al verdacht lang geen treinen meer gespot.
Ben toch altijd wel benieuwd wat nu de beweegreden is van iemand die ervoor kiest om voor de trein te springen. Zo zonde, er zijn toch altijd wel oplossingen te vinden met hulp
Ik heb geen medelijden voor mensen die voor de trein springen. Zeer ernstig asociaal namelijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb altijd onwijs medelijden met zulk soort mensen, hoe lang die al wel niet zich afschuwelijk moeten hebben gevoeld zonder dat ze iemand hadden om op terug te vallen..
Dat vind ik ook, er zijn minder egoistische manieren om jezelf van kant te maken, het is meer het hele proces naar dat moment toe dat ik zo waanzinnig zielig vind.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden voor mensen die voor de trein springen. Zeer ernstig asociaal namelijk.
Het is absoluut de verkeerde oplossing die deze mensen voor hun problemen zoeken. Ze slepen op deze manier veel mensen mee in hun problemen (trauma's etc.). Wat dat betreft is het hartstikke laf wat ze doen. Maar waarom kiezen ze hiervoor? Is dit de groep mensen met problemen die buiten de boot valt? Dus geen ondersteuning vinden bij vrienden/familie en professionele hulpverlening? Of waarvan de problemen onderkent worden?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden voor mensen die voor de trein springen. Zeer ernstig asociaal namelijk.
en dat vanuit mikkie's hoekquote:
Beetje slechtquote:Op zondag 31 januari 2010 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
Oh My God
dat is wel leuk vond ik, ben beniewd naar de volgende afleveringen
quote:
Speciaal voor het hele gezin heeft uw C1000 slager een doos vol vleeswaren geselecteerd.
De vleesdoos bestaat uit een voorgevulde box met 6 varianten vlees die zo zijn mee te nemen. De doos is speciaal geselecteerd door onze C1000 slagers.
Wat zit er in de vleesdoos?
U treft zes verschillende soorten vlees aan:
5 gehaktballen
4 zigeunergehaktschnitzels
4 kipkrokantschnitzels
5 slavinken
4 slagers hamburgers
4 speklappen
Kortom, genoeg voor de hele week voor het hele gezin!
En de prijs? die valt erg mee. Voor deze goed gevulde vleesdoos betaald u niet de normale prjis van ¤ 19,50, maar slechts ¤ 10,00.
De C1000 slagers selectie kan worden opgehaald van maandag 1 februari tot en met zaterdag 6 februari bij uw eigen C1000. Om te zorgen dat iedereen gebruik kan maken van deze actie geven wij maximaal twee vleesdozen per huishouden mee.
helaas nietquote:Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarma, je hebt niet toevallig nog een glas cola over je bank laten vallen ofzo dat je er vanaf moet?![]()
Zoek eigk nog een leuk bankje..., liefst grijs of wit. En stof is wel het lekkerstOp Marktplaats is er weinig te vinden wat mij aantrekt
Alleen jammer dat ik die speklappen zo de vuilbak in gooi en dat prefab gehaktballen vaak niet te vreten zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 16:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yashaaa/Mikkie, morgen c1000 VleesboxIk was te laat bij Jan Linders... Maar maakt niet uit volgende actie staat al weer klaar
![]()
http://www.c1000.nl/super(...)-voor-het-hele-gezin
[..]
Heb je vrije dagen genomen op 't werk ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, morgenvroeg eerst ff naar de C1000 boodschappen doen, om 11 uur het huurcontract tekenen, en om 1 uur krijg ik de sleutel van het huisMeteen daarna beginnen met klussen... Oude vloer er toch uit trekken, daarna witten. Gelukkig komen er wat vrienden helpen dus wellicht kan ik morgenavond ook al beginnen met het nieuwe laminaat leggen
en ik hou niet eens van schnitzelsquote:Op zondag 31 januari 2010 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik die speklappen zo de vuilbak in gooi en dat prefab gehaktballen vaak niet te vreten zijn. Maar toch leuk dat je mee denkt. Ik moet eerst maar eens wat uit m'n vriezer gaan eten. Als je zo'n ding eenmaal hebt gaat 'ie sneller vol dan je verwacht...
[..]
Heb je vrije dagen genomen op 't werk ofzo?
Klopt.. Maar je zult merken dat hij ook zo weer leeg is, en dat je de koopjes steeds meer in de gaten gaat houdenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik die speklappen zo de vuilbak in gooi en dat prefab gehaktballen vaak niet te vreten zijn. Maar toch leuk dat je mee denkt. Ik moet eerst maar eens wat uit m'n vriezer gaan eten. Als je zo'n ding eenmaal hebt gaat 'ie sneller vol dan je verwacht...
[..]
Jup.. maandag en dinsdag, woensdag ben ik std. vrijquote:Heb je vrije dagen genomen op 't werk ofzo?
scheelt want ik hou wel van schnitzelsquote:Op zondag 31 januari 2010 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ik hou niet eens van schnitzels
Ben ik helemaal met je eens (mbt c1000 vlees). Van de week karbonades in de aanbieding gehaald die goed zijn, de steak en de bief is daar ook altijd goed, alleen de hamlappen en de kip zijn daar nogal matig, maar nog steeds beter dan het meeste vlees bij de AH.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt.. Maar je zult merken dat hij ook zo weer leeg is, en dat je de koopjes steeds meer in de gaten gaat houden![]()
![]()
[..]
Jup.. maandag en dinsdag, woensdag ben ik std. vrij![]()
[..]
scheelt want ik hou wel van schnitzelsIk kijk meteen voor verse worst, die is in de aanbieding, en vorige keer hadden ze ook nog 800 gr shoarma voor 2.20
En het vlees van de c1000 is eigenlijk best goed moet ik zeggen
Dat merken we vanzelf, de burgerlijkheid slaat toe danquote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt.. Maar je zult merken dat hij ook zo weer leeg is, en dat je de koopjes steeds meer in de gaten gaat houden![]()
![]()
Lekker mênquote:[..]
Jup.. maandag en dinsdag, woensdag ben ik std. vrij![]()
Shoarma maak ik meestal zelf van kip. In de supermarktshoarma zitten te vaak van die vette stukkenquote:[..]
scheelt want ik hou wel van schnitzelsIk kijk meteen voor verse worst, die is in de aanbieding, en vorige keer hadden ze ook nog 800 gr shoarma voor 2.20
En het vlees van de c1000 is eigenlijk best goed moet ik zeggen
Oh da's kut jongen. Een huisgenote van me doet dat nu ook. Die heeft soms prima periodes, maar ook echt kutweken soms. En mijn eigen stage is niet te vergelijken met co-schappen natuurlijk, maar je hele fucking sociale leven gaat gewoon door de plee!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:26 schreef Swine het volgende:
Net reünie met oud-ganggenoten gehadVijf personen waarvan er vier geneeskunde doen (zwaar kut voor die ene die dat niet doet
, alle stereotypering klopt zo'n beetje
)
Maar dat betekent gelijk ook zuipen, maar wel tot uur of elf omdat morgenvroeg voor een deel de co-schappen weer beginnenBeloofd nog wat te worden voor me
Die burgerlijkheid kan me niet schele als het zoveel in de maand bespaartquote:Op zondag 31 januari 2010 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat merken we vanzelf, de burgerlijkheid slaat toe dan
[..]
AH heeft dan weer níet zon goede varkensreepjes vind ik... Maar hoe fijn snij jij je "kipshoarma" dan ?quote:
Lekker mên.
[..]
Shoarma maak ik meestal zelf van kip. In de supermarktshoarma zitten te vaak van die vette stukken.
Ik kom meestal echt alleen bij de AH. Gewoon, omdat ik lui ben
Jij hebt zeker die dikke lappen vlees met lagen vet in gedachten?quote:
Niet bijzonder fijn maar wel kleiner dan normale kipstukken, met shoarmakruiden inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2010 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die burgerlijkheid kan me niet schele als het zoveel in de maand bespaartDat denk je wel weer weg als je een keer extra pizza kan bestellen, gewoon omdat het kan
![]()
[..]
AH heeft dan weer níet zon goede varkensreepjes vind ik... Maar hoe fijn snij jij je "kipshoarma" dan ?Of zijn het gewoon grove kiprepen met shoarmakruiden
Ik denk inderdaad aan die vette zooi. En dat je bakt in het eigen vet snap ik, maar ik heb het idee dat er daarna nog steeds veel meer vet aan zit dan ik zou willenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jij hebt zeker die dikke lappen vlees met lagen vet in gedachten?Die van de AH, Tandoori gemarineerd... om je vingers bij af te likken. Gewoon bakken op hun eigen vet, tussendoor keertje afgieten, en er is niks geen vet te bekennen op je heerlijke stukje vlees
Valt mee hoor als je tussendoor even afgietquote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad aan die vette zooi. En dat je bakt in het eigen vet snap ik, maar ik heb het idee dat er daarna nog steeds veel meer vet aan zit dan ik zou willen.
Ik heb net al mogen vernemen dat ik waarschijnlijk mijn allereerste co-schap in Tilburg mag gaan lopen omdat ik dan met mijn achternaam zeer waarschijnlijk als allerlaatste een keuze mag makenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Speklappen.
[..]
Oh da's kut jongen. Een huisgenote van me doet dat nu ook. Die heeft soms prima periodes, maar ook echt kutweken soms. En mijn eigen stage is niet te vergelijken met co-schappen natuurlijk, maar je hele fucking sociale leven gaat gewoon door de plee!
Ah fuck, dat zuigt echt aarsch. Dan zou ik toch een aantal nachtjes per week daar onderdak kiezen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb net al mogen vernemen dat ik waarschijnlijk mijn allereerste co-schap in Tilburg mag gaan lopen omdat ik dan met mijn achternaam zeer waarschijnlijk als allerlaatste een keuze mag makenDus dat wordt of een maand in Tilburg in het co-huis of iedere dag 21.00 thuis, 06.00 trein
True. Maar dat is onvoorkombaar. Daarom moet ik de tussentijd (inclusief de laatste zomervakantie van mijn levenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah fuck, dat zuigt echt aarsch. Dan zou ik toch een aantal nachtjes per week daar onderdak kiezen.
klopt, standaard model, heb ik er al 1tje van versleten. Die achter staat is een duurdere Tefal geloof ik, mja fuck man ik heb zon hekel aan die dingen schoonmakenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
cp bij de blokker voor 2 tientjes ofzo, zo'n frituurpan
kan je beter een nieuwe kopen tztquote:Op zondag 31 januari 2010 23:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
klopt, standaard model, heb ik er al 1tje van versleten. Die achter staat is een duurdere Tefal geloof ik, mja fuck man ik heb zon hekel aan die dingen schoonmaken![]()
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&catalogId=10002&categoryId=10192&langId=-104&productId=15635
Succes!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
mja ik ga naar bed... morgen op tijd op, zal ook een lange dag worden, zonder fokhoop ik. Want dat betekend dat ik de klustijd optimaal benutten ga
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
mja ik ga naar bed... morgen op tijd op, zal ook een lange dag worden, zonder fokhoop ik. Want dat betekend dat ik de klustijd optimaal benutten ga
Trustequote:Op maandag 1 februari 2010 00:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga ook m'n mandje in. Morgen eerst langs de garage en dan weer de hele dag stage....
Collega van me vertelde gister dat ie moeite heeft om in slaap te komen. Hij gebruikt nu -ik geloof- Melanine pilletjes. Deze schijnen bij zo'n tent als De Tuinen verkrijgbaar te zijn. Bij hem helpt het blijkbaar best goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ook maar slapen. Nou ja poging doen, toch maar weer eens langs de HA voor slaapmiddelen!
Heb ik ook, maar dan in een vele hogere dosis die je alleen op recept kan krijgen. Werken voor geen meter.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:55 schreef Swine het volgende:
[..]
Collega van me vertelde gister dat ie moeite heeft om in slaap te komen. Hij gebruikt nu -ik geloof- Melanine pilletjes. Deze schijnen bij zo'n tent als De Tuinen verkrijgbaar te zijn. Bij hem helpt het blijkbaar best goed.
Dat moet ik ook nog doen!quote:
Morgen.quote:Op maandag 1 februari 2010 07:06 schreef Sander het volgende:
Mogguh!
Vandaag de eerste universiteitsdag
o,hahaquote:Op maandag 1 februari 2010 07:30 schreef Sander het volgende:
Heb er vorig jaar een half jaar gezeten, voor de eerste helft van mijn schakeljaar. Nu de tweede helft, met aansluitend mijn master. Ik ken het gevoel
Ik droomde dat ik in de trein naar school zat en mn portemonnee was vergeten, en dat ik toen aan mn haren in de boeien de trein uit werd gesleeptquote:Op maandag 1 februari 2010 07:28 schreef Swine het volgende:
[..]
Morgen.
Schrok net wakker uit een nachtmerrie, dat is kut wakker worden.
Succes vandaag! Uni is leuk, daar mag je je elitair voelen enzo
Zuur!!quote:Op maandag 1 februari 2010 07:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik in de trein naar school zat en mn portemonnee was vergeten, en dat ik toen aan mn haren in de boeien de trein uit werd gesleept![]()
Dus toen ik wakker werd krampachtig gecontroleerd of ik mn portemonnee in mn tas had, ben ik mn sleutels vergeten, kan ik vanavond alsnog op en neer naar Almelo
Yep.quote:
Aha!quote:Op maandag 1 februari 2010 07:42 schreef Merel1808 het volgende:
Daar waar ik geboren en getogen ben, paps en mams buiten de zomermaanden nog steeds wonen, en waar ik afgelopen weekend logeerde
Ooooh da's wel echt kut zegquote:Op maandag 1 februari 2010 07:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik in de trein naar school zat en mn portemonnee was vergeten, en dat ik toen aan mn haren in de boeien de trein uit werd gesleept![]()
Dus toen ik wakker werd krampachtig gecontroleerd of ik mn portemonnee in mn tas had, ben ik mn sleutels vergeten, kan ik vanavond alsnog op en neer naar Almelo
Heerlijk, die positieve instellingquote:Op maandag 1 februari 2010 07:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Behoorlijk! Maar, on the bright side, ik hoef vanavond in ieder geval niet zelf te koken
Dat zijn geen lekkere dingenquote:Op maandag 1 februari 2010 07:32 schreef royjn het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Was even schrikken op de snelweg. Plakkaat ijs van 1 bij 1 via de vrachtwagen recht op mijn vooruit.
Dacht even dat ie er doorheen vloog. pff
Dat had ik vannacht, en duurde ff voordat ik daarna weer kon slapenquote:Op maandag 1 februari 2010 07:28 schreef Swine het volgende:
[..]
Morgen.
Schrok net wakker uit een nachtmerrie, dat is kut wakker worden.
Succes vandaag! Uni is leuk, daar mag je je elitair voelen enzo
Sterkte & succes!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:33 schreef Dupje het volgende:
En toen had Dupje vandaag haar herkansing, whaaaaaaaaaaa ik wil niet.
Veel succes!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:33 schreef Dupje het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik droomde vanacht dat ik aan het joggen was op een hawaiiaans eiland, samen met twee oudjes, en dat er een vulkaan uitbarsting plaatsvond op dat eiland, waardoor het eiland in de oceaan zakte en dat we moesten zwemmen voor onze veiligheid, gigantische golven, kernonderzeeers (op het water) en boten moesten ontwijken. Aangekomen op een ander eiland met mijn beste vriendin kom ik de cast van Lost tegen en ga ik haarfijn uitleggen wat er mis is een van mijn beste vrienden aan een castlid. Ondertussen waren we vallen aan het maken van olievaten en dartpijlen. Ik verzin het neit.
quote:
Thanks, ik ga m rocken! Haha.quote:
Dan blijf je thuis!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:59 schreef SLP_ het volgende:
Bah wat een vreselijk kutweerIk heb geen zin om zo naar school te fietsen
Hoe oud ben je dan? Je bent toch niet meer leerplichtig?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:16 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Kon dat maar, zonder gezeik te krijgen van ouders en concierge
Nee nu niet meerquote:Op maandag 1 februari 2010 10:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP, update, het sneeuw niet meer hoor
Nee, maar laatst kwam de concierge naar me toe dat ik moet oppassen met te laat komen en uren missen omdat ik anders problemen krijg met spijbelambtenaarquote:Op maandag 1 februari 2010 10:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Je bent toch niet meer leerplichtig?
Nee, mag bij ons nietquote:Op maandag 1 februari 2010 10:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Psst, SLP
Als je 18 bent mag je jezelf ziek melden
Sinds wanneer is SLP een kindje? JIJ wordt gewoon een oude vent!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie verpesten een onschuldig kind.
Succes!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:33 schreef Dupje het volgende:
Give it a name, m'n punt blijft staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer is SLP een kindje? JIJ wordt gewoon een oude vent!
Als je legaal sterke drank mag kopen, de prostitutie in mag gaan en mag gokken ben je ook oud en wijs genoeg om te spijbelen!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Give it a name, m'n punt blijft staan.
Toen ik begon met studeren maakten we nog aantekeningen met een beitel.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch best grappig, toen ik begon met studeren zag je zo af en toe een keer een laptop in de zaal.. Maar tegenwoordig zijn er minstens 1-5 per rij
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen ik begon met studeren maakten we nog aantekingen met een beitel.
Het is hartstikke fijn, je volgt alleen 't college niet meerquote:Op maandag 1 februari 2010 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben benieuwd of ik het fijn vind.. Anders heb ik nog altijd een collegeblok bij me
Inderdaad, te grappig, toen ik begon werd je vreemd aangekeken toen je een laptop tevoorschijn toverde om aantekeningen te maken.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch best grappig, toen ik begon met studeren zag je zo af en toe een keer een laptop in de zaal.. Maar tegenwoordig zijn er minstens 1-5 per rij
Beitel? doe maar ruig, bij ons was het een stok en een plak modderquote:Op maandag 1 februari 2010 10:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen ik begon met studeren maakten we nog aantekeningen met een beitel.
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:46 schreef Laysa het volgende:
Nu voel ik me pas echt oud....dank!!!!!
Toen jij jong was speelde God nog met blokkenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:46 schreef Laysa het volgende:
Nu voel ik me pas echt oud....dank!!!!!
Ik ben zo blij dat ik jou heb om alles weer in perspectief te zettenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen jij jong was speelde God nog met blokken
Geen dank liefstequote:Op maandag 1 februari 2010 10:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik jou heb om alles weer in perspectief te zetten
Volgens mij heb ik jouw aantekeningen nog bestudeerd over dieren anatomie in groep 12, beetje onduidelijk, maargoed.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij tekenden alleen maar poppetjes...op rotsen![]()
![]()
Jeej! Een gemakkelijke voldoende!quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jouw aantekeningen nog bestudeerd over dieren anatomie in groep 12, beetje onduidelijk, maargoed.
Ja nee...duidelijkquote:Op maandag 1 februari 2010 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
We mogen in het boek geen schema's plakken, maar wel schema's erin schrijven
Vroeger, toen je nog iets uit je kop moest knallen.quote:
Wat studeer jij eigenlijk....dat heb ik niet mee gekregenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die vent is wel grappig![]()
"Ah weer een psycholoog die verkeerd zit, ik heb een hekel aan psychologen.. Ik heb ook een hekel aan sneeuw, en ik heb helemaal een hekel als die twee samen op één dag vallen"
In je vorige leven zekersquote:Op maandag 1 februari 2010 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog iets uit je kop moest knallen.
Voor de toekomstige poetsmeid van IBquote:Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk....dat heb ik niet mee gekregen
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor de toekomstige poetsmeid van IB
Nee, kast inruimer en sokken opberger.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor de toekomstige poetsmeid van IB
quote:
Pittige taakomschrijving!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, kast inruimer en sokken opberger.
Zonder dromen kom je nergens!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is wel de uiteindelijke ambitie ja
Hebben jullie nou al geneukt? Of hoe zit dat?quote:
nee...zo zit datquote:Op maandag 1 februari 2010 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al geneukt? Of hoe zit dat?
Ik gun jou ook gewoon een verzetje, pure vriendelijkheid, alleen het beste voor jou.quote:
Aaah wat lief....maar mij gaat het al goed...nietemin toch bedanktquote:Op maandag 1 februari 2010 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gun jou ook gewoon een verzetje, pure vriendelijkheid, alleen het beste voor jou.
Dat je er niet van voelde is wat anders dan dat het niet gebeurd isquote:
Miss kwam dat wel door de koffiequote:Op maandag 1 februari 2010 11:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat je er niet van voelde is wat anders dan dat het niet gebeurd is
Ach als je een keer een echte man zoekt, hou ik me aanbevolenquote:
Zijn dan eindelijk je teelballen ingedaald? Werd ook wel eens tijd!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach als je een keer een echte man zoekt, hou ik me aanbevolen
Haha.....nou....fijnquote:Op maandag 1 februari 2010 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach als je een keer een echte man zoekt, hou ik me aanbevolen
ja, heerliujk gevoel. Eindelijk voel ik me een man. Mijn ontmaagding gaat zo spannend wordenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn dan eindelijk je teelballen ingedaald? Werd ook wel eens tijd!
Jij bent hier de kenner!quote:
Arme hosti!quote:
Komt wel goed!quote:
Ja nu zijn mijn ballen eindelijk ingedaaldquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nu zijn mijn ballen eindelijk ingedaald
Als het goed is twee stuks jaquote:
johquote:Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef Laysa het volgende:
Hosti en Cali hebben geneukt dus...althans....
Zo zonder ballenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:43 schreef Californium het volgende:
Neuken dat ging een beetje moeilijk he
Ach we hebben wel eens geneukt ja, en toen ging het uit en toen neukten we niet meer, niet zo moeilijk tochquote:Op maandag 1 februari 2010 11:45 schreef Laysa het volgende:
ja zeg...zolang volg ik dit topic niet....maar het ging dus niet naar wens begrijp ik
Ik hoorde van Cal dat Hosti er niets van bakte en van Hosti weer dat de bieflapjes van Cali over de datum waren, maar ik wil niet stoken natuurlijk!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:45 schreef Laysa het volgende:
ja zeg...zolang volg ik dit topic niet....maar het ging dus niet naar wens begrijp ik
Bieflapjesquote:Op maandag 1 februari 2010 11:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoorde van Cal dat Hosti er niets van bakte en van Hosti weer dat de bieflapjes van Cali over de datum waren, maar ik wil niet stoken natuurlijk!
Kan je nu in het UMCN dan op het uni-netwerk?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:00 schreef Swine het volgende:
Precies tussen alle sneeuwbuien naar de uni gelopen en weer teruggelopen. Nu lekker warm genieten van de volgende sneeuwbui![]()
Op mijn faculteit zie je nog steeds geen enkele laptop in de collegebanken. Bij ons komt ook het draadloos netwerk nu pas op. Was altijd heel veel gedoe over vanwege de koppeling met het interne netwerk van het UMCN en het waarborgen van de patiëntenprivacy (medische dossiers enzo).
Zo zonde, want je loopt als faculteit ineens zoveel achter op de rest van de uni.
Nog steeds niet, geloof ik. We hebben wel draadloos internet sinds dit collegejaar op een paar plekken (waaronder de medische bibliotheek niet valt, maar de kantine welquote:Op maandag 1 februari 2010 12:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je nu in het UMCN dan op het uni-netwerk?
UMCN loopt dan ook jaren achter met dat soort zaken. Grootste gedeelte van het medisch dossier is nog papier werk.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Nog steeds niet, geloof ik. We hebben wel draadloos internet sinds dit collegejaar op een paar plekken (waaronder de medische bibliotheek niet valt, maar de kantine wel)
geloof dat alleen in utrecht actie gevoerd wordt vandaagquote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef TheVotary het volgende:
Zijn er nog acties op de uni en met name is CC1 nog niet bezet?
Scheelt me weer een ritje op de fiets als dat het geval zou zijn.![]()
Leuke kleurtjes, let wel op of ze redelijk/goed zonwerend zijn. Sommige gordijnen schijnt al het licht gewoon keihard doorheenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo mezelf getrakteerd op een broodje van BartHuurcontract is getekend, huur ook al afgeschreven
Over een uurtje de sleutel halen en dan aan de beun
![]()
Heb trouwens ook wel vette gordijnen gezien bij de Hema![]()
[ afbeelding ]
Klopt, al bestaat het EPD al best lang hoor. Ook in het UMCN. Het is alleen zwaar ouderwets (wel eens mee mogen werken) Lijkt op de programma's die ik bij Windows 3.11 hadquote:Op maandag 1 februari 2010 12:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
UMCN loopt dan ook jaren achter met dat soort zaken. Grootste gedeelte van het medisch dossier is nog papier werk.
Komt een zeer goede jaloezie voor te hangenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes, let wel op of ze redelijk/goed zonwerend zijn. Sommige gordijnen schijnt al het licht gewoon keihard doorheen
Dan maakt het inderdaad niet veel uitquote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Komt een zeer goede jaloezie voor te hangenEn het enige licht wat hij 's avonds moet tegen houden is van een lantaarnpaal
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Klopt, al bestaat het EPD al best lang hoor. Ook in het UMCN. Het is alleen zwaar ouderwets (wel eens mee mogen werken) Lijkt op de programma's die ik bij Windows 3.11 had
En die programma's zijn niet eens gekoppeld. Elk programma opnieuw patientnummer invoeren
Klopt. Daarom is het landelijke EPD echt een grote stap voorwaarts voor de ziekenhuizen. Bij huisartsen wordt zo'n EPD al veel langer gebruikt. Dat is een geweldig mooi systeem. Overzichtelijk en loopt als een tierelierquote:Op maandag 1 februari 2010 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die programma's zijn niet eens gekoppeld. Elk programma opnieuw patientnummer invoeren![]()
Da's toch regio gebonden?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Swine het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is het landelijke EPD echt een grote stap voorwaarts voor de ziekenhuizen. Bij huisartsen wordt zo'n EPD al veel langer gebruikt. Dat is een geweldig mooi systeem. Overzichtelijk en loopt als een tierelier
Ja, is meestal gekoppeld met de meeste huisartsten in een stad/dorp en de apothekers. Zo kunnen recepten digitaal verstuurd worden.quote:
Er is alleen een collegezaal in het Erasmus bezet (1e verdieping aan de foto te zienquote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef TheVotary het volgende:
Zijn er nog acties op de uni en met name is CC1 nog niet bezet?
Scheelt me weer een ritje op de fiets als dat het geval zou zijn.![]()
Naja jammer.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:02 schreef Swine het volgende:
[..]
Er is alleen een collegezaal in het Erasmus bezet (1e verdieping aan de foto te zien)
Dat is wel vervelend als dat fout gaat. Die mensen studeren lang om zo uiteindelijk zo min mogelijk fouten te maken, maar het blijven mensen. Ben laatst nog bij een HA geweest, die een aantal dingen wel goed kon verwoorden.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, de interacties daar gaat de apotheker over (systeem waarschuwt meestal automatisch al bij interacties) maar over de contra-indictaties daar gaat de arts die het voorschrijft over en daar gaat het ook af en toe mis. Ik heb sowieso een lage dunk van HA in het algemeen.
Ik weet hoe lang een HA studeert en hoe lastig het is een om sommige diagnoses te stellen, maar uit eigen ervaring weet ik dat ik beter kan dokteren dan de HA zelf.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend als dat fout gaat. Die mensen studeren lang om zo uiteindelijk zo min mogelijk fouten te maken, maar het blijven mensen. Ben laatst nog bij een HA geweest, die een aantal dingen wel goed kon verwoorden.
Als huisarts moet je met onzekerheid kunnen leven. Je doet je uiterste best, maar je zal nooit altijd zekerheid kunnen hebben over je diagnose. Je zal je altijd blijven afvragen of je niet een diagnose hebt gemist.
Daar kan ik moeilijk over oordelen. HA studeert in ieder geval zes jaar geneeskunde en zes jaar specialisatie tot huisarts om zo in een minuut of tien te kunnen vertellen wat er met je aan de hand is en een mogelijke oplossing voor te dragen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet hoe lang een HA studeert en hoe lastig het is een om sommige diagnoses te stellen, maar uit eigen ervaring weet ik dat ik beter kan dokteren dan de HA zelf.
Toevalstreffersquote:Op maandag 1 februari 2010 13:43 schreef LastRequest het volgende:
Heb ook erg slechte ervaringen met mijn huisarts.. Maar ach, hij heeft het ook wel eens goed geraden
10% wordt er meestal maar doorgestuurd geloof ik. Rest komt met aanstelleritis (quote:Op maandag 1 februari 2010 13:48 schreef AMDB het volgende:
Huisartsen sturen ook steeds minder mensen door omdat er steeds meer hypochonders komen die op internet hebben gelezen dat ze 100% zeker weten de nieuwste vorm van aidskanker hebben.
Hypochondrie is ook iets wat de HA dient te behandelen. Voordeel is dat die patienten de weg wel weten.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef Swine het volgende:
[..]
10% wordt er meestal maar doorgestuurd geloof ik. Rest komt met aanstelleritis () of zaken die de huisarts zelf kan behandelen
Hypochondrie zou ik nou niet echt een ziekte noemen die behandeling behoefdquote:Op maandag 1 februari 2010 14:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hypochondrie is ook iets wat de HA dient te behandelen. Voordeel is dat die patienten de weg wel weten.
Het is een psychische aandoening (DSM-IV) en dus onderdeel van het pakket van de HA in eerste instantie.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hypochondrie zou ik nou niet echt een ziekte noemen die behandeling behoefd
heb jij morgenochtend wat te doen? (dat wil zeggen, doe je vannacht meequote:Op maandag 1 februari 2010 14:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Nu al wakker?
Wat een gek zeg. Tot 5 uur doorgaan met die lichten
Netjes! Beetje veilig door de sneeuw kunnen ploegen?quote:
Gefeliquote:
Ja, heb weer vroeg college en een werkgroep. Dus gaat hem niet worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb jij morgenochtend wat te doen? (dat wil zeggen, doe je vannacht mee)
hoe vroegquote:Op maandag 1 februari 2010 15:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja, heb weer vroeg college en een werkgroep. Dus gaat hem niet worden.
Nee, gewoon doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb morgen om 15.45 een werkgroep, maar dat is altijd de essay uitdeel werkgroep, en ik heb mijn essay al gemaakt, is het brutaal om de docent te mailen om te vragen of het klopt dat dit de essay uitdeelgroep is?
Vertelquote:Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt een te briljant gesprek met een vriendinnetje dat nu op Erasmus zit
Ow en Dup, gefeliciteerd!!!
Ahaa.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, ik wilde vragen hoe ze woonde en weet ik veel wat, kreeg ik ineens allerlei verhalen over haar liefdesleven zeg maarterwijl ze daar hier altijd heel gesloten over was
Beetje anti-climax idd.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Ahaa.Ik had iets spannenders verwacht bij 'briljant gesprek'
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Ahaa.Ik had iets spannenders verwacht bij 'briljant gesprek'
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef Dupje het volgende:
WhieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeAssessment gehaaaaaaald!
Met een 7!
Feestje!
hoor ik vandaagquote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef Swine het volgende:
[..]
8.45-9.45 college![]()
11.45 - 13.45 werkgroep
Ga jij morgenavond Lj'en bij Puberpop?
geniaalquote:Op maandag 1 februari 2010 17:07 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vriendin_pesten.html
Waarom vandaag? Nemen ze zelf iemand mee anders?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoor ik vandaagwoensdag donderdag en za wel iig
nee omdat ik nog niet wist of ik kon was er een optie op J, maar die wist t ook nog niet zekerquote:Op maandag 1 februari 2010 17:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Waarom vandaag? Nemen ze zelf iemand mee anders?
Maar, maar...ik was ook op de uni vandaagquote:Op maandag 1 februari 2010 18:05 schreef Sander het volgende:
Terug uit Nijmegen! Eérste dag, en gelijk Yashi en IB gezien. Heul kort, maar toch
Ik heb je niet gezien, sorryquote:Op maandag 1 februari 2010 18:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Maar, maar...ik was ook op de uni vandaag![]()
Goed. Ik heb nog steeds de neiging in slaap te vallen bij collegesquote:Hoe beviel het verder?
ik heb t gekochtquote:Op maandag 1 februari 2010 20:14 schreef Sander het volgende:
Een filmpje van vijf minuten over een lampjessysteem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |