swarmi had m'n fipo weggehaald, telt nietquote:
maar goed dat je die tienduizend samples gekregen hadquote:Op zondag 31 januari 2010 05:44 schreef Swine het volgende:
Thuis van werk! Leuk avondje
Twee telefoonnummers gescoord met alleen maar uitdelen van chuppa chup lollies
Die waren van een ander merk...iets met Dur...quote:Op zondag 31 januari 2010 06:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar goed dat je die tienduizend samples gekregen had
Hij is niet verkeerd inderdaad. Het wordt tijd dat ik weer eens wat leuke dancehits ga scorenquote:Op zondag 31 januari 2010 06:08 schreef Swine het volgende:
Die werd aan het begin van de avond nog gespeeld, vind het wel leuke mix
Nope, niks gepland. Ik heb zin om te winkelen, maar er is niets openquote:Op zondag 31 januari 2010 11:13 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh SLP. Nog spannende dingen gepland voor vandaag?.
Ik moet eigenlijk een evaluatieverslag schrijven deze morgen..
Heerlijk, lekker dagje niks doen dus?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nope, niks gepland. Ik heb zin om te winkelen, maar er is niets open![]()
Nee, want het moest schijnbaar vorige week al en ik moet het uiterlijk morgenavond mailen. Maar morgen heb ik stage en ga ik 's avonds sporten. Dusquote:Njaa, evaluatieverslag kan morgen toch ookOf overmorgen
Eerder een dagje vervelen. Vaak heb ik op de dagen dat ik niets hoef te doen, zin om iets te doenquote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker dagje niks doen dus?
[..]
Nee, want het moest schijnbaar vorige week al en ik moet het uiterlijk morgenavond mailen. Maar morgen heb ik stage en ga ik 's avonds sporten. Dus.
Ik ken niemand die de popo niet leuk vindt. Goed eten, leuke sfeerquote:Op zondag 31 januari 2010 12:29 schreef SLP_ het volgende:
Ik ga morgen uit eten bij Popo Cateptl. Ben er nog nooit eerder geweest, maar lijkt mij opzich wel lekker. Of zijn hier mensen die er wel eens zijn geweest en het helemaal niets vonden?
Is dat je standaard versiertruc ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 05:44 schreef Swine het volgende:
Thuis van werk! Leuk avondje
Twee telefoonnummers gescoord met alleen maar uitdelen van chuppa chup lollies
Lekkerrr!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:29 schreef SLP_ het volgende:
Ik ga morgen uit eten bij Popo Cateptl. Ben er nog nooit eerder geweest, maar lijkt mij opzich wel lekker. Of zijn hier mensen die er wel eens zijn geweest en het helemaal niets vonden?
Nee, eigenlijk niet.Was iets van vroeger van collega en mij. Nu stonden we weer sinds lange tijd achter de bar en besloten we weer snoep mee te nemenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is dat je standaard versiertruc ofzo?![]()
Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig...
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.Was iets van vroeger van collega en mij. Nu stonden we weer sinds lange tijd achter de bar en besloten we weer snoep mee te nemen
Vroeger werkte het nooit![]()
ps2. Heb op dit moment totaal nul behoefte aan andere vrouwen, te pijnlijk![]()
Relatieprobleempje gehadquote:
quote:
Klinkt ernstiger dan een 'probleempje'quote:Op zondag 31 januari 2010 13:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Relatieprobleempje gehad![]()
Mikkie was het al opgevallen dat ik opeens opvallend vaak op fok te vinden ben![]()
I know, ik ben ook pas gedumpt, en uiteindelijk komt alles weer goed hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 13:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Thnx, tot zover mag het nog
Heb gelukkig een hoop lieve en goede mensen om me heen die me proberen er doorheen te slepen, blijft kut alleen
![]()
Is het ook, laten we het daar maar bij houden inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2010 13:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Klinkt ernstiger dan een 'probleempje', maar ik zal je niet uithoren.
Wist ik niet. Bah, kut zeg.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
I know, ik ben ook pas gedumpt, en uiteindelijk komt alles weer goed hoor![]()
En je weet dat je altijd mag bellen, toch?
Ik heb altijd onwijs medelijden met zulk soort mensen, hoe lang die al wel niet zich afschuwelijk moeten hebben gevoeld zonder dat ze iemand hadden om op terug te vallen..quote:Op zondag 31 januari 2010 14:19 schreef Swine het volgende:
Vanuit Nijmegen al twee politiewagens met zwaai-zwaai zien langsscheuren en brandweer auto richting Malden zien rijden. Ook al verdacht lang geen treinen meer gespot.
Ben toch altijd wel benieuwd wat nu de beweegreden is van iemand die ervoor kiest om voor de trein te springen. Zo zonde, er zijn toch altijd wel oplossingen te vinden met hulp
Ik heb geen medelijden voor mensen die voor de trein springen. Zeer ernstig asociaal namelijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb altijd onwijs medelijden met zulk soort mensen, hoe lang die al wel niet zich afschuwelijk moeten hebben gevoeld zonder dat ze iemand hadden om op terug te vallen..
Dat vind ik ook, er zijn minder egoistische manieren om jezelf van kant te maken, het is meer het hele proces naar dat moment toe dat ik zo waanzinnig zielig vind.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden voor mensen die voor de trein springen. Zeer ernstig asociaal namelijk.
Het is absoluut de verkeerde oplossing die deze mensen voor hun problemen zoeken. Ze slepen op deze manier veel mensen mee in hun problemen (trauma's etc.). Wat dat betreft is het hartstikke laf wat ze doen. Maar waarom kiezen ze hiervoor? Is dit de groep mensen met problemen die buiten de boot valt? Dus geen ondersteuning vinden bij vrienden/familie en professionele hulpverlening? Of waarvan de problemen onderkent worden?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden voor mensen die voor de trein springen. Zeer ernstig asociaal namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |