Jammer voor Willis, maar wel gerechtigheid. Beason hoort gewoon een starter te zijn in de Pro-Bowlquote:CHARLOTTE -- Friday afternoon, linebacker Jon Beason became the Panthers' fourth Pro Bowler when he was added to the NFC roster after 49ers linebacker Patrick Willis pulled out with a knee injury.
quote:According to reports, Broncos wide receiver Brandon Marshall expects to be traded once free agency begins March 5. The Ravens are a hot name, but then again, they are every offseason when it comes to names like Marshall and Anquan Boldin of the Cardinals.
National Football Post
Yep, maar als ik moest kiezen tussen alleen hun werd het Willis. Wat een tackle machine is dat. Die kun je met fantasy gerust als 4th rounder meepikken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer voor Willis, maar wel gerechtigheid. Beason hoort gewoon een starter te zijn in de Pro-Bowl
Yup, maar Beason vs Vilma?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, maar als ik moest kiezen tussen alleen hun werd het Willis. Wat een tackle machine is dat. Die kun je met fantasy gerust als 4th rounder meepikken.
Ik sla ook over, ga ME2 spelen vanavond.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:19 schreef PirE het volgende:
TVProBowl
Zijn er mensen die daar echt naar kijken, heb het 1x geprobeerd maar ik vind er geen reet aan.
off-topic: Mass Effect 2, wat een spel
Al uitgespeeld voor de 1e keerquote:Op zondag 31 januari 2010 23:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik sla ook over, ga ME2 spelen vanavond.
Waarom kijken via een piepklein schermpje op je pc als je het ook groot en digitaal op je televisie kunt zien?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:49 schreef kidkash19 het volgende:
Voor de échte footballfans (misschien een beetje laat).... U19 football, team World vs Team USA kan je vinden op Myp2p.eu
Jezus hoe doe je dat zo snelquote:Op zondag 31 januari 2010 23:45 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Al uitgespeeld voor de 1e keer, maar gelijk voor een 2e keer spelen. Probowl kan me jeuken.
Ik ga dadelijk ergens wat eten. Volg de game wel half/half op een van de TV schermen. Het interesseert me echt weinig. Kijk liever ook de Grammy's. Ik lach me trouwens kapot als het veld er na vanavond belabbert bij ligt...quote:Op maandag 1 februari 2010 00:56 schreef popolon het volgende:
Daarbij, de timing is wel erg slecht: Vanavond de Grammy Awards en Saturday Night Live komt met een sports special.
Niemand die de pro bowl gaat kijken.
Als je DVR hebt, opnemen die SNL special. Erg goed met LeBron James, Shaq en Peyton o.a. Erg grappig kunnen ze zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:28 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk ergens wat eten. Volg de game wel half/half op een van de TV schermen. Het interesseert me echt weinig. Kijk liever ook de Grammy's. Ik lach me trouwens kapot als het veld er na vanavond belabbert bij ligt...
De spelers van de Colts en Saints doen toch niet mee?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Iets anders: ik blijf het raar vinden dat men zo een "all star game" heeft,precies 1 week voor Superbowl terwijl je juist zou verwachten dat je geen risico neemt met je clubspelers wanneer je een week later de finale van het NFL seizoen moet spelen. Daarbij lijkt zo een "all star game " eerder op een algemeen opwarmertje voor de Superbowl.
zo'n 25-30 uur volgens mij. 1e sessie was ik helemaal renegade, nu wil ik juist de good guy zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 01:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Jezus hoe doe je dat zo snel![]()
. Ik zal wel heel langzaan spelen omdat ik echt alles bekijk om alle cashes/stashen enzo te vinden. Ik doe heel veel side-quests, de main-quest doe ik wel als het me uitkomt
.
Wat is trouwens het nut van een 2nd run (kan je dan nog verder doorlevelen?)
ProBowl-stream voor de liefhebbers, ik ga zelf mijn bed opzoeken![]()
http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=4b6529b60e9fc
Grammys komt hier op (is nog niet begonnen):
http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=4b5ecc2cd0153
Mha ja gemist, werd een beetje zenuwachtig van dit terugtellende klokje op de ticketmaster website....quote:Op maandag 1 februari 2010 14:01 schreef rgras het volgende:
Ik ga dit jaar maar niet, de Bronco's en de 49'ers interesseren mij niet.
Guard:
[ afbeelding ]
Idem hier.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:25 schreef Terreros85 het volgende:
Ik kijk binnenkort wel om een kaartje. Ik heb er nu ook het geld niet echt voor
Zat eraan te komen, Peppers wordt te duur met een franchisetag $ 20+ mil. in 2010quote:CHARLOTTE, N.C. -- Snubbed by the Carolina Panthers since the end of the season, the agent for five-time Pro Bowl defensive end Julius Peppers is convinced his client will play elsewhere in 2010.
Carl Carey said Sunday night that the Panthers have "not made a single inquiry this offseason" regarding the impending unrestricted free agent.
"And we don't expect to hear from them," Carey told The Associated Press in a telephone interview, setting the stage for Peppers to become one of the top defensive players to hit the market in years, ahead of a potential season without a salary cap.
Panthers general manager Marty Hurney didn't immediately return a phone message seeking comment.
"Julius wants to thank the Carolina fans and know their support has meant a lot to him over the years," Carey said.
Ik heb 50 euro op de colts gezetquote:Op maandag 1 februari 2010 16:05 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik heb in Vegas een $20 Super Bowl proposition bet gezet. Als er in totaal 41-45 punten gescoord worden ben ik $140 rijker. Kan ik toch nog ergens op hopen
Huh? Waarom niet op de Saints dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:16 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro op de colts gezet
Met de hoop dat ik het ga verliezen
Super Bowl nieuws:quote:The Chicago Bears hired Mike Martz as their offensive coordinator on Monday, the team confirmed.
Martz interviewed with the Bears on Friday then traveled to Nashville, Tenn., to speak with Bears quarterback Jay Cutler. Martz, working for the NFL Network, had criticized Cutler's comportment after the quarterback threw four interceptions in a season-opening loss at Green Bay.
The hiring ends a prolonged search that included an interview with Minnesota Vikings quarterbacks coach Kevin Rogers. The Bears also were interested in former Denver Broncos quarterbacks coach Jeremy Bates, who worked with Cutler in Denver, but Bates went to the Seattle Seahawks with Pete Carroll after serving a season on USC's staff.
The Bears also interviewed the Cincinnati Bengals' Ken Zampese and the San Diego Chargers' Rob Chudzinski.
quote:Indianapolis Colts Pro Bowl defensive end Dwight Freeney has a torn ligament in his right ankle that will make it difficult for him to play against the New Orleans Saints in Super Bowl XLIV, a source familiar with the injury told ESPN NFL Insider Adam Schefter.
The Colts were maintaining Sunday that Freeney has a low ankle sprain and remained questionable, which means he has about a 50-50 chance of playing.
Team spokesman Craig Kelley said Sunday night Freeney was being treated in Florida for a basketball-type injury.
"He is under the care of our athletic training staff," Kelley said. "Nothing we have seen changes our diagnosis that he is questionable. He has a third-degree, low basketball sprain."
A third-degree ankle sprain by definition involves a complete tear of an ankle ligament.
Het is o.a. te volgen op ESPN America als je digitale TV en het juiste abonnement hebt. De BBC zend de Superbowl ook uit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:23 schreef WanEnOonlie het volgende:
Kan iemand me vertellen waar het wordt uitgezonden, of waar het te bekijken is a.s. zaterdagnacht?
Superbowl XLIV (2010) op tv??quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:23 schreef WanEnOonlie het volgende:
Kan iemand me vertellen waar het wordt uitgezonden, of waar het te bekijken is a.s. zaterdagnacht?
quote:Michael Vick wants to be a starting quarterback in the NFL, but that might not happen next season.
And contrary to popular belief, the Philadelphia Eagles plan on keeping Vick in 2010, NFL Network insider Michael Lombardi reported Tuesday.
"They have no intention this offseason of trading Michael Vick," Lombardi said on NFL Network's NFL Total Access. "Many people around the league feel like that's a lot of false bravado, (and) they're going to release him, because he has a ($1.5 million) roster bonus due in March. Not the case."
Hier zal iedereen het mee eens zijn.quote:In a radio interview Monday, Chargers RB LaDainian Tomlinson made three things perfectly clear (everything else was up for interpretation):
* One, he wasn’t happy playing for the Chargers last season.
* Two, he wants to return to San Diego, the place he has called home since being drafted in 2002.
* Three, if he does return to the Chargers, it won’t come at a reduced rate.
Ik denk dat dit iets was van het verleden. Ik hoop dat hij blijft voor een lagere prijs, maar ik vrees met grote vreze.quote:Tomlinson is still under contract with the Chargers for another two years, so it would take a trade (a distinct possibility) or being waived to alter his whereabouts in 2010. A year ago, he agreed to restructure the final three years of his deal and take a pay cut. He says he won’t take another in order to stay with the Chargers.
Tomlinson, who believes he has a 1,500-yard season still left in him, was asked about where he thought he’d be next season.
“I’m not really sure,” he said. “I can see a lot of things. … I just kind of leave it open. … I spent a lot of years here and still enjoy football a lot and enjoy being around the guys in the locker room.
Je hebt de CFL, dat is een professionele American Football league in Canada (wel met wat andere regels, belangrijkste verschil: CFL is three downs ipv four downs).quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:40 schreef Cavalier het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer Amerikaanse Prof leagues? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het is toch raar dat een sport met zoveel fans maar één prof league heeft...
quote:CHICAGO -- Officials with the new Arena Football One league said Thursday they are on schedule to return to the field next spring with a more modest economic model they hope will ensure its success.
The new indoor league debuts in April in 15 communities, including seven cities that hosted teams in the now defunct Arena Football League.
"The challenge is to do it in the best businesslike manner," Arena Football One commissioner Jerry Kurz said during a news conference announcing the revival of the Chicago Rush, a perennial AFL power. "The [old] league didn't do that."
Arena Football One this week purchased the assets of the AFL in a deal approved by a judge overseeing the AFL's Chapter 11 bankruptcy proceedings.
The reported $6.1 million sale included all team names, logos, records, film and video libraries, and other assets from the Arena Football League, which called off the 2009 season a year ago and then indefinitely suspended operations in August.
AFL then filed for bankruptcy protection. Legal proceedings also included af2, a 25-team indoor football league with teams in smaller markets that the AFL partly owned.
"The game was always good," said Kurz, who spent the last six years as president of af2. "Some would say [the AFL] tried to do too much, too soon. We won't make that mistake."
Arena Football One will be a mix of former AFL and af2 teams, with Chicago as the largest market. Tampa, Fla., Arizona, Cleveland, Orlando, Dallas and Utah -- all former AFL locations -- will also be represented in the new league.
The league will also have teams in smaller markets such as Spokane, Wash., Oklahoma City, Tulsa, Okla., Milwaukee and Bossier-Shreveport, La. League offices will be in Tulsa.
Arena Football One will operate as a single entity, with all players and coaches considered league employees, an arrangement similar to Major League Soccer. The league also hopes it will have lower costs with centralized purchasing, insurance and marketing.
None of the former AFL ownership groups are involved in the new league, although there are some familiar faces coming back in Chicago and Cleveland.
The Rush announced that the return of head coach Mike Hohensee, who guided an earlier Chicago team to an Arena Bowl title. New owners in Cleveland, meanwhile, said that former Cleveland Browns star Bernie Kosar would serve in an advisory capacity. Kosar was the Gladiators' president in 2008.
Kurz said the league has hired Neal H. Pilson, former president of CBS Sports, to explore potential TV deals. The AFL had recent broadcast exposure with NBC Sports and later with ESPN.
The league alignment and schedules will be announced before year's end, Kurz said.
goed het heet nu Arena Football One en begint dus in april.quote:TULSA, Okla. -- The new Arena Football One league has announced its divisional alignments for the 2010 season.
The league will have 15 teams and four divisions. That's one fewer team than league officials promised during September when they announced the its formation.
The league lineup announced Tuesday didn't include previously announced teams in Little Rock, Ark.; Fresno, Calif.; Lexington, Ky.; or Kennewick, Wash. But it does include teams in Tampa, Fla.; Dallas and Cleveland.
In the league's American Conference, Alabama, Jacksonville, Orlando and Tampa Bay will make up the South Division while Bossier-Shreveport, Dallas, Oklahoma City and Tulsa will be in the South West Division.
The Northern Conference will have Chicago, Cleveland, Iowa and Milwaukee in the Midwest Division and Arizona, Spokane and Utah in the West Division.
En niet te vergeten mijn favoriet: de Lingerie Football Leaguequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Je hebt de CFL, dat is een professionele American Football league in Canada (wel met wat andere regels, belangrijkste verschil: CFL is three downs ipv four downs).
Verder is er afgelopen jaar in de US de UFL van start gegaan (United Football league)
En technisch gezien heb je ook nog de indoor variant, de AFL (Arena Football league) die zelfs een Arena league 2 hebben. De AFL verkeert echter in zware financiele problemen en heeft dan ook het seizoen 2009 gecancelled. Ze zouden het in 2010 weer willen proberen.
En dan zijn er ook nog (regionale) semi-pro leagues
Klein ventje is het hèquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:03 schreef Terreros85 het volgende:
Ik buig heel diep voor Ladainian Tomlinson,
Zou wel leuk zijn als ESPN dit uit gaat zenden ja. Mijn vrouw is fan van Bon Jovi, en in een documentaire zag ik dat hij eigenaar was (is?) van een AFL team de Philadelphia Soul, kampioen in 2008.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:38 schreef Guard het volgende:
Was eigenlijk wel benieuwd naar de AFL in 2010, dus even gegoogled:
[..]
[..]
goed het heet nu Arena Football One en begint dus in april.
Benieuwd of ESPNA dit gaat uitzenden
Ben nu al fan van de Spokane Shock
Er is geen Arena league team meer in Philly, en bovendien:quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:35 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ESPN dit uit gaat zenden ja. Mijn vrouw is fan van Bon Jovi, en in een documentaire zag ik dat hij eigenaar was (is?) van een AFL team de Philadelphia Soul, kampioen in 2008.
quote:None of the former AFL ownership groups are involved in the new league
Valt ook wel mee. Hij is 1.78. Ik ben 1.84. Darren Sproles is wel echt klein (1.68 meter).quote:
Misschien dat ik halverwege switch, ik weet niet of ik het nog een keer trek om 4 uur lang dat ijshockeyliedje te horenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef rubje het volgende:
Hey dat Superbowl gebeuren wordt op het ZDF,BBC1 ook uitgezonden dus zij die niet weten waar te kijken: Keuze genoeg.
Dat was toch niet meer zo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:46 schreef Guard het volgende:
Voor mij ligt het eraan of ESPNA een andere feed heeft dan de BBC.
Als ESPN de originele CBS feed heeft (met Nantz en Simms) kijk ik die zeker.
BBC zal wel de worldfeed hebben met een paar tweederangs announcers.
Kan ik als dat ruk ijshockey liedje komt wel even overschakelen naar de Beeb om daar even de analyse te volgend.
dat weet ik niet (meer), ik zie wel...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:50 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Dat was toch niet meer zo?
Volgens mij had ik vorig jaar bij de BBC ook Madden/Micheals?
Volgens mij gewoon een stel britten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:50 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Dat was toch niet meer zo?
Volgens mij had ik vorig jaar bij de BBC ook Madden/Micheals?
Dacht ik ook. En ik heb ergens iets gelezen dat er een speler van de SF 49'ers bij kwam zitten, ter promotie van de International Series dit jaar ook..quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:35 schreef rgras het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een stel britten.
Dat zal in de commercial breaks zijn verwacht ik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dacht ik ook. En ik heb ergens iets gelezen dat er een speler van de SF 49'ers bij kwam zitten, ter promotie van de International Series dit jaar ook..
The perfect weekquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef Terreros85 het volgende:
Nantz en Simms zijn super! Nantz was trouwens deze week bij How I Met Your Mother. Erg leuke aflevering. Ik kijk gewoon BBC. Alles beter dan een streampje
quote:FORT LAUDERDALE, Fla. (AP)—NFL Players Association executive director DeMaurice Smith says the chance of a lockout after next season is a “14” on a scale of 1-to-10.
Painting a bleak labor outlook Thursday, Smith said the NFL would receive $5 billion from its network television deals even if no games are played in 2011. He regarded that as proof owners are preparing for a lockout.
“Has any one of the prior deals included $5 billion to not play football?” Smith said, referring to previous collective bargaining agreements that were extended or redone. “The answer’s no.”
The NFL is expected to play 2010 without a salary cap in place. NFLPA executive director DeMaurice Smith said that once that genie is out of the bottle, it will be "virtually impossible" to go back to a capped environment.
quote:"He regarded that as proof owners are preparing for a lockout."
Heck I haven't played a down of football all my life, where can I collect?quote:Has any one of the prior deals included $5 billion to not play football?” Smith said
Naast een maximum is er ook een minimum (dacht ik). Dikke kans dat sommige kleine teams bepaalde spelers teveel betalen om zo aan die minimum-eis te voldoen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Sloppy het volgende:
De salary cap is ook iet meer wat het geweest was. De cap is al die jaren zo sterk gestegen dat sommige kleine teams toch niet meer aan het maximum van de cap komen.
De Superbowl is voor mij ook altijd een beetje het einde van de winter. Natuurlijk kan het nog koud genoeg worden, maar voor mijn gevoel is de lente aanstaande. Nog maar een maandje en springtraining begint weer. Om de tijd te overbruggen in de Football/baseball-loze periode kijk ik wat voetbal/os en verdiep ik mij in de draftprospects.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef Guard het volgende:
Vandaag ga ik maar als voorbereiding op morgen de senior en pro bowl kijken...
zit alweer bijna twee weken zonder football
quote:Two years ago, Bengals receiver Chad Ochocinco spent the bulk of Super Bowl week trying to get himself out of Cincinnati.
This time around, Ochocinco has devoted the days leading up to the Super Bowl to bringing Terrell Owens to town.
The effort culminated on Friday night in the two players appearing together at the Chad Ochocinco Mansion Party in South Beach on Friday night. Chris Littmann of SportingNews.com was there, and he captured T.O.'s comments on video.
"I'm changing my name to Ocho Uno," Owens told the crowd.
Smith, Sharpe en Rice lijken me wel lock-ins. CC heeft de pech dat ie met Rice finalist is, daarbij verbleken zijn stats, hoe indrukwekkend ze ook zijn...quote:The official Hall of Fame Selection Committee’s 17 finalists (15 Modern-Era and two Senior Nominees*) with their positions, teams, and years active follow:
Tim Brown – Wide Receiver/Kick Returner – 1988-2003 Los Angeles/Oakland Raiders, 2004 Tampa Bay Buccaneers
Cris Carter – Wide Receiver – 1987-89 Philadelphia Eagles, 1990-2001 Minnesota Vikings, 2002 Miami Dolphins
Don Coryell – Coach – 1973-77 St. Louis Cardinals, 1978-1986 San Diego Chargers
Roger Craig – Running Back – 1983-1990 San Francisco 49ers, 1991 Los Angeles Raiders, 1992-93 Minnesota Vikings
Dermontti Dawson – Center – 1988-2000 Pittsburgh Steelers
Richard Dent – Defensive End – 1983-1993, 1995 Chicago Bears, 1994 San Francisco 49ers, 1996 Indianapolis Colts, 1997 Philadelphia Eagles
Russ Grimm – Guard – 1981-1991 Washington Redskins
Charles Haley – Defensive End/Linebacker – 1986-1991, 1999 San Francisco 49ers, 1992-96 Dallas Cowboys
Rickey Jackson – Linebacker – 1981-1993 New Orleans Saints, 1994-95 San Francisco 49ers
Cortez Kennedy – Defensive Tackle – 1990-2000 Seattle Seahawks
Dick LeBeau* – Cornerback – 1959-1972 Detroit Lions
Floyd Little* – Running Back – 1967-1975 Denver Broncos
John Randle – Defensive Tackle – 1990-2000 Minnesota Vikings, 2001-03 Seattle Seahawks
Andre Reed – Wide Receiver – 1985-1999 Buffalo Bills, 2000 Washington Redskins
Jerry Rice – Wide Receiver – 1985-2000 San Francisco 49ers, 2001-04 Oakland Raiders, 2004 Seattle Seahawks
Shannon Sharpe – Tight End – 1990-99, 2002-03 Denver Broncos, 2000-01 Baltimore Ravens
Emmitt Smith – Running Back – 1990-2002 Dallas Cowboys, 2003-04 Arizona Cardinals
Carter, Dawson, Dent, Grimm, Kennedy, Randle, Reed, and Sharpe have all been finalists in previous years. Although they were eligible in previous years, this is the first time Coryell, Craig, Haley, Jackson, Little, and LeBeau have been finalists.
quote:CANTON, OHIO – Guard Russ Grimm, linebacker Rickey Jackson, cornerback Dick LeBeau, running back Floyd Little, defensive tackle John Randle, wide receiver Jerry Rice, and running back Emmitt Smith make up the Class of 2010 Pro Football Hall of Fame enshrinees.
Weinig verrassingen dit jaar.quote:
quote:• Katie Couric, the anchor of the CBS Evening News, has a live interview with President Barack Obama. The interview is expected to air around 4:30 p.m.
• Brown examines New Orleans four-and-a-half years after Hurricane Katrina, including interviews with Saints coach Sean Payton, quarterback Drew Brees, running back Reggie Bush, Louisiana Governor Bobby Jindal, New Orleans Mayor Ray Nagin, long-time New Orleans area residents Peyton Manning and Reggie Wayne, and residents of the Lower Ninth Ward.
• Burress sits down with Cowher for his first interview since being sent to jail last September. (Cowher traveled to Oneida Correctional Facility in upstate New York for the interview.)
• Couric travels through New Orleans with Brees and his wife.
• Sharpe interviews Bush about his impact in the New Orleans community.
• Visser sits down with Saints defenders Darren Sharper, Jonathan Vilma and Will Smith on how to slow down the Colts' offense
• Marino interviews Manning on the Colts' decision not to go for a perfect season, and facing this father's team
• Esiason interviews Colts Pro Bowl defensive ends Dwight Freeney and Robert Mathis
• Ryan talks with the Colts receiving corps: Reggie Wayne, Dallas Clark, Austin Collie and Pierre Garcon.
• Marsalis pays a special musical tribute to New Orleans.
• Live musical performances throughout the day include Steve Winwood, and Daughtry. The Food Network's Guy Fieri also will prepare the "perfect tailgate food."
Yep. We hebben het hier al op CBS staan en daar blijft het ook op. Lekker 6 uurtjes pregame!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef popolon het volgende:
De hele dag NFL geleuter op tv.![]()
Who dat! Saints!
Je moet voor de grap ME2 eens opstarten, zelfs daar zit een SB ref inquote:Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef popolon het volgende:
De hele dag NFL geleuter op tv.![]()
Who dat! Saints!
quote:Tim Tebow helped film a Super Bowl ad for a conservative Christian group, Focus on the Family. The details of the ad have not been released. But reports say that he and his mother will talk about how his birth was threatened by disease while in the Philippines and how she ignored medical advice to have an abortion.
The ad is estimated to cost $2.5 to $2.8 million for 30 seconds.
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Je moet voor de grap ME2 eens opstarten, zelfs daar zit een SB ref in
Gadver kunnen we niet een keer een dag football zien zonder Tebow?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:50 schreef The_Playmaker het volgende:
Jeez...moet dit uitgerekend tijdens de SB?
[..]
CBS kreeg toen het bekend werd meteen een hoop klachten binnen.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Gadver kunnen we niet een keer een dag football zien zonder Tebow?
Ik heb zo langzamerhand een Tebow overload
Uiteraard een banned godaddy commercialquote:Op zondag 7 februari 2010 19:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Hier zijn trouwens wat banned Super Bowl commercials voor dit jaar: http://www.superbowl-commercials.org/515.html
Deze commercials worden verboden maar een anti-abortie commercial word doodgewoon uitgezonden. Tja...![]()
Hoofdmenu en dan message 1/4 op die terminal, de uitslag van de Superbowl in het jaar waarin ME2 zitquote:
De Colts. Ruim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Wel wat wind...quote:However, the front that came through on Saturday has pushed the rain away from the area, and should provide for a dry Super Bowl.....should...
By Kick off at 6:25pm EST on Sunday, forecasters predict a temperature of 66 degrees, which is slightly cooler for Miami in February. As the game wears on, the night air will grow colder, and temperatures will dip down into the mid to upper 50's.
Denk het ook. We zijn uitgenodigd voor een SB party maar ik vrees dat er daar een hoop mensen meer bezig zijn met alcohol en andere dingen dan met de game. Ik wil de game wel een beetje normaal kunnen volgen.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:02 schreef popolon het volgende:
Ik ook. Blijf thuis vandaag en heb de steaks en hamburgers al klaarliggen.
second thatquote:Op zondag 7 februari 2010 20:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Verstand zegt Colts, hart zegt Saints
Toch wel mooi, zo lang van tevorenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:32 schreef Guard het volgende:
Zo SB XLIV coverage begint op ESPNA...
Eens kijken of Carter nog iets gaat zeggen over zijn niet-verkiezing
True, true.quote:
Is eigenlijk voor het eerst sinds SB XXXVI dat het me niet uitmaakt wie er wint, kan met beide teams vrede hebbenquote:
Idd, jammer dat veetle het niet odetquote:Op zondag 7 februari 2010 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Is eigenlijk voor het eerst sinds SB XXXVI dat het me niet uitmaakt wie er wint, kan met beide teams vrede hebben
Heb echt liever de Saints, alleen al om de beelden van het French Quarter te zien na de game. Moet een gekkenhuis zijn dan.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Is eigenlijk voor het eerst sinds SB XXXVI dat het me niet uitmaakt wie er wint, kan met beide teams vrede hebben
Zelfde geldt voor mij eigenlijk. Sinds Manning een andere speler is geworden heb ik een stuk meer respect voor hem gekregen.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn reden.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb echt liever de Saints, alleen al om de beelden van het French Quarter te zien na de game. Moet een gekkenhuis zijn dan.
Klopt... ik heb enorm verzuimd... en ik heb minder football gezien moet ik bekennen... sinds ik uit Ierland weg ben is het allemaal wat minder gewordenquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Klopt... ik heb enorm verzuimd... en ik heb minder football gezien moet ik bekennen... sinds ik uit Ierland weg ben is het allemaal wat minder geworden(overigens natuurlijk wel heeeeel veel basketbal gezien en de lakers kampioen zien worden!!)
Maar nu al weer sinds 17:00 ESPN gekeken... heerlijk
Waar hang je tegenwoordig uit?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Klopt... ik heb enorm verzuimd... en ik heb minder football gezien moet ik bekennen... sinds ik uit Ierland weg ben is het allemaal wat minder geworden(overigens natuurlijk wel heeeeel veel basketbal gezien en de lakers kampioen zien worden!!)
Maar nu al weer sinds 17:00 ESPN gekeken... heerlijk
Heb je al die shirts nog?quote:
Nee... zelfs m'n Brady jersey heb ik weg gedaan... Ik voelde me een beetje te oud (quote:
Gelukkig kijkt niemand in de VS er van op als je met jerseys en college shirts loopt. Kon ik mijn Polamalu shirt ook in de prullenbak gooien.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee... zelfs m'n Brady jersey heb ik weg gedaan... Ik voelde me een beetje te oud () om er nu nog mee rond te lopen.
Ik heb vandaag de neiging kunnen weerstaan om mijn USC #5 jersey aan te doenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee... zelfs m'n Brady jersey heb ik weg gedaan... Ik voelde me een beetje te oud () om er nu nog mee rond te lopen.
Het enige wat ik nog heb is een t-shirt van Bryant (zo'n t-shirt met de opdruk van een basketbal jersey, dus met naam en nummer)...
Heb je geen Stafford t-shirt???quote:Op zondag 7 februari 2010 21:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelukkig kijkt niemand in de VS er van op als je met jerseys en college shirts loopt. Kon ik mijn Polamalu shirt ook in de prullenbak gooien.
Whehehe. He's a tough kid though. Fans zijn weg van hem sinds die ene play toen hij half in elkaar gemept die TD gooide. Mijn spaarzame Lions moment van dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Heb je geen Stafford t-shirt???
;-)
Hey, at least they won a few this yearquote:Op zondag 7 februari 2010 21:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Whehehe. He's a tough kid though. Fans zijn weg van hem sinds die ene play toen hij half in elkaar gemept die TD gooide. Mijn spaarzame Lions moment van dit seizoen.
Het spaarzame wat ik heb gezien van de Pats was ook niet geweldig... behalve dan die wedstrijd tegen de Titans...quote:Op zondag 7 februari 2010 21:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Whehehe. He's a tough kid though. Fans zijn weg van hem sinds die ene play toen hij half in elkaar gemept die TD gooide. Mijn spaarzame Lions moment van dit seizoen.
Toch een 200% wins progressie vergeleken met het vorige seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Hey, at least they won a few this year
Heb vandaag gewoon lekker m'n Andre Johnson jersey aangetrokken. Kijken ze je hier wel een beetje vreemd aan hier aangezien hier in Austin alles Cowgirls is. Lopen hier trouwens veel mensen in Saints jerseys rond. Ook vrij veel Saints vlaggetjes op autos en huizen.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelukkig kijkt niemand in de VS er van op als je met jerseys en college shirts loopt. Kon ik mijn Polamalu shirt ook in de prullenbak gooien.
200% meer dan 0 is nog steeds 0. Sorry, ik ben flauw.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Toch een 200% wins progressie vergeleken met het vorige seizoen.
QFTquote:Op zondag 7 februari 2010 22:07 schreef Terreros85 het volgende:
Sorry, ik ben flauw.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:07 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
200% meer dan 0 is nog steeds 0. Sorry, ik ben flauw.
Dat viel me deze zomer in de VS heel erg op. Net pak, nette schoenen maar toch een Red Sox petjequote:Op zondag 7 februari 2010 21:46 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:MIAMI BEACH, Fla. (AP) -- Former NFL star Warren Sapp was released from jail Sunday on $1,500 bond, a day after being arrested for allegedly choking a woman in his hotel room.
Sapp was released at about 11 a.m. Sunday -- a time the NFL Network analyst would have been helping with Super Bowl coverage.
The network has pulled Sapp off the air until it investigates the matter.
Dat vind ik juist mooi aan de VS. Zag laatst hier ergens in downtown Austin een auto met allemaal Wisconsin Badgers stickers. Beetje ver van huis! Maar ook mensen met Brewers petjes, Cubs petjes...apart. Maar wel leuk om te zien.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:12 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat viel me deze zomer in de VS heel erg op. Net pak, nette schoenen maar toch een Red Sox petje
quote:I: After the final whistle:
Eleven days to pitchers and catchers.
quote:ESPN's Adam Schefter points out that 29 players on the Saints' 53-man roster have contracts that will expire this offseason.
18 are slated to be restricted free agents, while 11 are unrestricted.
Key restricted free agents, barring the unlikely reaching of a new CBA, include running back Pierre Thomas, injured left tackle Jammal Brown, Pro Bowl guard Jahri Evans, and strong safety Roman Harper.
Backup quarterback Mark Brunell, linebacker Scott Fujita, and free safety Darren Sharper are slated for unrestricted free agency.
Eerst de SuperBowl, daarna is mijn aandacht weer voor baseballquote:Op zondag 7 februari 2010 22:22 schreef Terreros85 het volgende:
Aangezien de meeste posters hier ook actief zijn in het MLB-topic. Een leuk verhaal op mlb.com.
[..]
Hehehe iedereen tevreden houden in huize popolonquote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef popolon het volgende:
SB tv moet even plaats maken voor Thomas the Tank Engine.
Hij gaat vroeg naar bed zodat ik het eten straks veilig op de tafel in de tv kamer kan zetten. ;')quote:Op zondag 7 februari 2010 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe iedereen tevreden houden in huize popolon
Dit is toch ook elk jaar de uitdaging bij de superbowl teams.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of de Saints dit team bij elkaar kunnen houden:
[..]
Geeft niks. Beetje Cultuur op z'n tijd kan helemaal geen kwaad...quote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef popolon het volgende:
SB tv moet even plaats maken voor Thomas the Tank Engine.
Ik heb gewoon Heineken. Bij de slijter bij mij in de buurt hadden ze qua buitenlands alleen Belgisch bier.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:43 schreef Guard het volgende:
* Guard trekt het eerste biertje van de avond open
quote:
Tis niet makkelijk om hier in Nederland amerikaans bier te vinden (behalve Bud dan, dat verkopen ze soms nog wel eens in een supermarkt) Heb een slijter in E'hoven die wel redelijk wat keus heeft, incl Sam Adams en wat speciale bieren uit wat kleinere brouwerijenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:47 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Heineken. Bij de slijter bij mij in de buurt hadden ze qua buitenlands alleen Belgisch bier.
Die heb ik ook nog een paar in de koeling liggen, voor straks bij de chickenwingsquote:
Jagermeister/Vodka Cola hierquote:Op zondag 7 februari 2010 22:43 schreef Guard het volgende:
* Guard trekt het eerste biertje van de avond open
Superbowl XLIV (2010) op tv??quote:Op zondag 7 februari 2010 22:52 schreef raptorix het volgende:
Komt het nog op een duitse zender? Geen BBC hier
quote:Colts star DE Dwight Freeney is active for Super Bowl XLIV and will play Sunday night against the Saints.
Iets teveel mensen die een streampje mee willen pakken?quote:
Die hebben we hier natuurlijk niet, helaaschquote:Op zondag 7 februari 2010 23:02 schreef Plastic_Power het volgende:
Sam Adams Winter Lager voor mij![]()
[ afbeelding ]
Hee dat is ook alweer even geleden... beetje reunie hier vandaagquote:Op zondag 7 februari 2010 23:14 schreef Maleficium het volgende:
Goedenavond heren op deze feestelijke zondag!
Hier is het lekker rustig. Mijn vriendin zit in de andere kamer naar de Jersey Shore marathon te kijken.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij gaat vroeg naar bed zodat ik het eten straks veilig op de tafel in de tv kamer kan zetten. ;')
Op een avond als vandaag wegblijven kan niet niet natuurlijk!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Hee dat is ook alweer even geleden... beetje reunie hier vandaag
Gun het ze eigenlijk allebei wel, als ze er maar een mooie pot van maken!quote:Verstand zegt Colts, hart zegt Saints
Van harte welkom uiteraardquote:Op zondag 7 februari 2010 23:19 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Op een avond als vandaag wegblijven kan niet niet natuurlijk!
Ik sta geheel aan jouw kant overigens:
[..]
Gun het ze eigenlijk allebei wel, als ze er maar een mooie pot van maken!
Hey hallo M.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:19 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Op een avond als vandaag wegblijven kan niet niet natuurlijk!
Minder dan 56 punten imoquote:Op zondag 7 februari 2010 23:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Van harte welkom uiteraard
Dat het maar een mooie (aanvallende) pot mag worden idd...
Ziet er wel erg behaaglijk uit overigens....zonnetje, blauwe lucht...beter dan de laatste keer in MIA.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:36 schreef Guard het volgende:
Die pregame show op ESPNA is trouwens niet live, ze zitten nog in een leeg stadion
Ja vandaag nog de de highlights van die SB gezien, wat een baggerwedstrijd was dat eigenlijkquote:Op zondag 7 februari 2010 23:39 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Ziet er wel erg behaaglijk uit overigens....zonnetje, blauwe lucht...beter dan de laatste keer in MIA.
Die heb ik ook zitten kijken; ik kon me overigens niet meer herinneren dat Tom Brady zo'n pak slaag kreeg tegen de NYG in de SB daarna...kan handige montage zijn geweest, maar wat een pak straf kreeg hij zeg. Vond het (bijna) zielig voor hem.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja vandaag nog de de highlights van die SB gezien, wat een baggerwedstrijd was dat eigenlijk
Benieuwd of de Colts Manning kunnen beschermen, de Saints hebben Warner en Favre behoorlijk hard en vaak geraakt de laatste twee wedstrijden.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Die heb ik ook zitten kijken; ik kon me overigens niet meer herinneren dat Tom Brady zo'n pak slaag kreeg tegen de NYG inde SB daarna...kan handige montage zijn geweest, maar wat een pak straf kreeg hij zeg, Vond het (bijna) zielig voor hem.
Vandaag gelukkig sunny skies; lekker open offenses dus (er staat alleen een behoorlijk wind).
Dat was toch toen Strahan en Osi dat seizoen 30 sacks hadden ofzo?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Die heb ik ook zitten kijken; ik kon me overigens niet meer herinneren dat Tom Brady zo'n pak slaag kreeg tegen de NYG in de SB daarna...kan handige montage zijn geweest, maar wat een pak straf kreeg hij zeg. Vond het (bijna) zielig voor hem.
Vandaag gelukkig sunny skies; lekker open offenses dus (er staat alleen een behoorlijke wind).
De hit op Warner na zijn INT overtuigde hem ervan dat het mooi was geweest. De Saints zullen absoluut proberen Peyton uit de westrijd te rammen, maar hij is behoorlijk durable....zal mij benieuwen wij van de beide qb's meeste last heeft van pressure. De blessure van Freeney werkt niet in het voordeel van de Colts IMO.quote:[b]Benieuwd of de Colts Manning kunnen beschermen, de Saints hebben Warner en Favre behoorlijk hard en vaak geraakt de laatste twee wedstrijden.
De Giants D-line deed inderdaad behoorlijk leuk mee dat jaar.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat was toch toen Strahan en Osi dat seizoen 30 sacks hadden ofzo?
Geen ARD- geen BBC ?quote:
Op de BBC zul je in ieder geval minder reclame hebben; waarschijnlijk is het commentaar op ESPN beter.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Mindstate het volgende:
Wat raden jullie mij aan, ESPN America of BBC1?
Heb geen zin om voor de TV te kijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Geen ARD- geen BBC ?
Ik luisterde heel vroeger football op de radio (AFN)...dat is zeker gen optie?
ESPN for the real vibe & feelingquote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Mindstate het volgende:
BBC is wel handig voor de analyses van hetgeen er zojuist gebeurde in de commercialbreaks (itt tot de snel-irriterende ESPNA filmpjes)... voor de rest zal het weinig uitmakenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Mindstate het volgende:
Daqt lijkt me wel, alle pregame optredens enzo zijn ieder jaar te zien op ESPNAquote:Op zondag 7 februari 2010 23:58 schreef Maleficium het volgende:
Krijgen we zo ook de cointoss en de flyover te zien? Dat vind ik toch wel speciaal elk jaar.
ESPN en tijdens de commercials naar BBC en bij het begin weer terug schakelen.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef Guard het volgende:
[..]
BBC is wel handig voor de analyses van hetgeen er zojuist gebeurde in de commercialbreaks (itt tot de snel-irriterende ESPNA filmpjes)... voor de rest zal het weinig uitmaken
Ter promo van de International Seriesquote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef Boe-man het volgende:
Alex Smith bji de bbc, wel verrassend
Hubert Bedford had geen tijd dit jaarquote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef Boe-man het volgende:
Alex Smith bji de bbc, wel verrassend
Als mis ik Madden en Micheals welquote:Op maandag 8 februari 2010 00:12 schreef Guard het volgende:
Volgens mij op de BBC wel de CBS feed, dan wordt de keuze wel heel makkelijk
Madden moet je voor altijd missen... die is gestopt, Michaels mag in 2012 weer de SB doenquote:
Weet ik, maar blijft jammerquote:Op maandag 8 februari 2010 00:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Madden moet je voor altijd missen... die is gestopt, Michaels mag in 2012 weer de SB doen
Zelf benoemd natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 00:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Van welk land is die Latifah koningin dan?
Ik vond deze aan de late kantquote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Toch knap dat ze die flyover altijd zo precies weten te plannen en uit te voeren.
Time over target...daar heeft de US Air Force wel ervaring mee.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Toch knap dat ze die flyover altijd zo precies weten te plannen en uit te voeren.
nou daar zit ik ook aan de denken net ja..quote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Kerel zit ook altijd de F1 erg prettig inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Studiopresentator van de BBC is wel een toffe kerel btw
Lol ik moest lachen toen ik dat twee weken gelden zag, maar ze doet het vaker kennelijk!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:25 schreef Version2 het volgende:
lol de facepalm van de vrouw van Favre
US of A, zo patriotisch als iets... we zullen ook nog welk een shot krijgen van een andere army unit in Irak of Afghanistan die daar kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Waarom doen ze het eigenlijk? Of is het puur om the anthem en het volkstrots nog een boost te geven.
Die zijn al geweest, "Camp Egger, Kabul'quote:Op maandag 8 februari 2010 00:26 schreef Guard het volgende:
[..]
US of A, zo patriotisch als iets... we zullen ook nog welk een shot krijgen van een andere army unit in Irak of Afghanistan die daar kijken
Is al een aantal keer langs geweest jaquote:Op maandag 8 februari 2010 00:26 schreef Guard het volgende:
[..]
US of A, zo patriotisch als iets... we zullen ook nog welk een shot krijgen van een andere army unit in Irak of Afghanistan die daar kijken
En een vliegdekschip in Norfolkquote:Op maandag 8 februari 2010 00:26 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Die zijn al geweest, "Camp Egger, Kabul'
Daar kun je de klok ook op gelijk zettenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Is al een aantal keer langs geweest ja
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:27 schreef Ensaf het volgende:
Jullie hulp is even nodig mensen.
Hulp nodig bij grap
Het plan?
Vannacht heel veel Amerikanen laten denken dat ze een filmpje van de halftime show gaan kijken maar ondertussen Zanger Rinus voorgeschoteld krijgen.
tot nu toe nog wel volgens mijquote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef EllaN het volgende:
Ben ik het enige vrouwtje hier trouwens? Ik zal toch niet de enige chickfan zijn vanavond.
ik ben er ookquote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef EllaN het volgende:
Ben ik het enige vrouwtje hier trouwens? Ik zal toch niet de enige chickfan zijn vanavond.
U2quote:Op maandag 8 februari 2010 00:31 schreef Maleficium het volgende:
Game on:prettige wedstrijd allemaal!
Waarschijnlijk wel, zeker een challenge als het een TO wasquote:Op maandag 8 februari 2010 00:45 schreef Maleficium het volgende:
Was dat geen down bij contact geweest?
Commercials in the US, BBC is erg op tijd met terugschakelen..quote:Op maandag 8 februari 2010 00:47 schreef Silver_Shark het volgende:
Waar wachtten ze nu op dan
Ik kijk op de Duitse kan geen BBC. Of die Amerikaanse. Ontvangenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Commercials in the US, BBC is erg op tijd met terugschakelen..
Beter op the man with the red glove letten
En terecht, aandachtshoer....quote:Op maandag 8 februari 2010 00:49 schreef popolon het volgende:
Reggie Bush heeft liever een ring van Goodell dan van Kim Kardashian.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:49 schreef popolon het volgende:
Reggie Bush heeft liever een ring van Goodell dan van Kim Kardashian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |