Als mis ik Madden en Micheals welquote:Op maandag 8 februari 2010 00:12 schreef Guard het volgende:
Volgens mij op de BBC wel de CBS feed, dan wordt de keuze wel heel makkelijk
Madden moet je voor altijd missen... die is gestopt, Michaels mag in 2012 weer de SB doenquote:
Weet ik, maar blijft jammerquote:Op maandag 8 februari 2010 00:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Madden moet je voor altijd missen... die is gestopt, Michaels mag in 2012 weer de SB doen
Zelf benoemd natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 00:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Van welk land is die Latifah koningin dan?
Ik vond deze aan de late kantquote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Toch knap dat ze die flyover altijd zo precies weten te plannen en uit te voeren.
Time over target...daar heeft de US Air Force wel ervaring mee.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Toch knap dat ze die flyover altijd zo precies weten te plannen en uit te voeren.
nou daar zit ik ook aan de denken net ja..quote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Kerel zit ook altijd de F1 erg prettig inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Studiopresentator van de BBC is wel een toffe kerel btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |