Als mis ik Madden en Micheals welquote:Op maandag 8 februari 2010 00:12 schreef Guard het volgende:
Volgens mij op de BBC wel de CBS feed, dan wordt de keuze wel heel makkelijk
Madden moet je voor altijd missen... die is gestopt, Michaels mag in 2012 weer de SB doenquote:
Weet ik, maar blijft jammerquote:Op maandag 8 februari 2010 00:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Madden moet je voor altijd missen... die is gestopt, Michaels mag in 2012 weer de SB doen
Zelf benoemd natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 00:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Van welk land is die Latifah koningin dan?
Ik vond deze aan de late kantquote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Toch knap dat ze die flyover altijd zo precies weten te plannen en uit te voeren.
Time over target...daar heeft de US Air Force wel ervaring mee.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Toch knap dat ze die flyover altijd zo precies weten te plannen en uit te voeren.
nou daar zit ik ook aan de denken net ja..quote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Kerel zit ook altijd de F1 erg prettig inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Studiopresentator van de BBC is wel een toffe kerel btw
Lol ik moest lachen toen ik dat twee weken gelden zag, maar ze doet het vaker kennelijk!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:25 schreef Version2 het volgende:
lol de facepalm van de vrouw van Favre
US of A, zo patriotisch als iets... we zullen ook nog welk een shot krijgen van een andere army unit in Irak of Afghanistan die daar kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Waarom doen ze het eigenlijk? Of is het puur om the anthem en het volkstrots nog een boost te geven.
Die zijn al geweest, "Camp Egger, Kabul'quote:Op maandag 8 februari 2010 00:26 schreef Guard het volgende:
[..]
US of A, zo patriotisch als iets... we zullen ook nog welk een shot krijgen van een andere army unit in Irak of Afghanistan die daar kijken
Is al een aantal keer langs geweest jaquote:Op maandag 8 februari 2010 00:26 schreef Guard het volgende:
[..]
US of A, zo patriotisch als iets... we zullen ook nog welk een shot krijgen van een andere army unit in Irak of Afghanistan die daar kijken
En een vliegdekschip in Norfolkquote:Op maandag 8 februari 2010 00:26 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Die zijn al geweest, "Camp Egger, Kabul'
Daar kun je de klok ook op gelijk zettenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Is al een aantal keer langs geweest ja
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:27 schreef Ensaf het volgende:
Jullie hulp is even nodig mensen.
Hulp nodig bij grap
Het plan?
Vannacht heel veel Amerikanen laten denken dat ze een filmpje van de halftime show gaan kijken maar ondertussen Zanger Rinus voorgeschoteld krijgen.
tot nu toe nog wel volgens mijquote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef EllaN het volgende:
Ben ik het enige vrouwtje hier trouwens? Ik zal toch niet de enige chickfan zijn vanavond.
ik ben er ookquote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef EllaN het volgende:
Ben ik het enige vrouwtje hier trouwens? Ik zal toch niet de enige chickfan zijn vanavond.
U2quote:Op maandag 8 februari 2010 00:31 schreef Maleficium het volgende:
Game on:prettige wedstrijd allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |