abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 4 februari 2010 @ 09:27:38 #51
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_77620333
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:03 schreef Terreros85 het volgende:
Ik buig heel diep voor Ladainian Tomlinson,
Klein ventje is het hè
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage donderdag 4 februari 2010 @ 09:35:42 #52
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_77620484
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:38 schreef Guard het volgende:
Was eigenlijk wel benieuwd naar de AFL in 2010, dus even gegoogled:
[..]

[..]

goed het heet nu Arena Football One en begint dus in april.

Benieuwd of ESPNA dit gaat uitzenden

Ben nu al fan van de Spokane Shock
Zou wel leuk zijn als ESPN dit uit gaat zenden ja. Mijn vrouw is fan van Bon Jovi, en in een documentaire zag ik dat hij eigenaar was (is?) van een AFL team de Philadelphia Soul, kampioen in 2008.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_77621146
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:35 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn als ESPN dit uit gaat zenden ja. Mijn vrouw is fan van Bon Jovi, en in een documentaire zag ik dat hij eigenaar was (is?) van een AFL team de Philadelphia Soul, kampioen in 2008.
Er is geen Arena league team meer in Philly, en bovendien:
quote:
None of the former AFL ownership groups are involved in the new league
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_77623236
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Klein ventje is het hè
Valt ook wel mee. Hij is 1.78. Ik ben 1.84. Darren Sproles is wel echt klein (1.68 meter).
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_77624369
Hey dat Superbowl gebeuren wordt op het ZDF,BBC1 ook uitgezonden dus zij die niet weten waar te kijken: Keuze genoeg.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:40:17 #56
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_77625764
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef rubje het volgende:
Hey dat Superbowl gebeuren wordt op het ZDF,BBC1 ook uitgezonden dus zij die niet weten waar te kijken: Keuze genoeg.
Misschien dat ik halverwege switch, ik weet niet of ik het nog een keer trek om 4 uur lang dat ijshockeyliedje te horen Dat werd me daar een partijtje irritant na de 10e keer of zo...

[ Bericht 0% gewijzigd door DrSmoke op 04-02-2010 12:45:43 ]
pi_77627866
Voor mij ligt het eraan of ESPNA een andere feed heeft dan de BBC.
Als ESPN de originele CBS feed heeft (met Nantz en Simms) kijk ik die zeker.
BBC zal wel de worldfeed hebben met een paar tweederangs announcers.
Kan ik als dat ruk ijshockey liedje komt wel even overschakelen naar de Beeb om daar even de analyse te volgend.
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:50:20 #58
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_77628043
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:46 schreef Guard het volgende:
Voor mij ligt het eraan of ESPNA een andere feed heeft dan de BBC.
Als ESPN de originele CBS feed heeft (met Nantz en Simms) kijk ik die zeker.
BBC zal wel de worldfeed hebben met een paar tweederangs announcers.
Kan ik als dat ruk ijshockey liedje komt wel even overschakelen naar de Beeb om daar even de analyse te volgend.
Dat was toch niet meer zo?
Volgens mij had ik vorig jaar bij de BBC ook Madden/Micheals?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_77628478
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:50 schreef DaMayan het volgende:

[..]

dat weet ik niet (meer), ik zie wel...
pi_77629511
Nantz en Simms coveren de SB? Nice!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_77631880
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:50 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon een stel britten.
pi_77632558
Nantz en Simms zijn super! Nantz was trouwens deze week bij How I Met Your Mother. Erg leuke aflevering. Ik kijk gewoon BBC. Alles beter dan een streampje
pi_77635591
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:35 schreef rgras het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon een stel britten.
Dacht ik ook. En ik heb ergens iets gelezen dat er een speler van de SF 49'ers bij kwam zitten, ter promotie van de International Series dit jaar ook..
pi_77636723
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Dacht ik ook. En ik heb ergens iets gelezen dat er een speler van de SF 49'ers bij kwam zitten, ter promotie van de International Series dit jaar ook..
Dat zal in de commercial breaks zijn verwacht ik.
Vorig jaar zat Woodson er, en die was ook alleen pregame, halftime, postgame en in commercial breaks te horen volgens mij
pi_77638712
Woodson was leuk vorig jaar. Ik teken ervoor als hij er dit jaar weer bij is voor de BBC. Sowieso een sympathieke vent. Zo komt hij iig over op NFL Network.
pi_77641149
TVP. Go Saints!
full stops and exclamation marks
pi_77644127
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef Terreros85 het volgende:
Nantz en Simms zijn super! Nantz was trouwens deze week bij How I Met Your Mother. Erg leuke aflevering. Ik kijk gewoon BBC. Alles beter dan een streampje
The perfect week
if you ain't cheating you ain't trying
pi_77648862
"You know, there are two things you don't do. One, you don't open an email from Phil Simms in front of your kids and two, you don't jinx a man going for a perfect week."
pi_77655038
Het ziet er steeds somberder uit:
quote:
FORT LAUDERDALE, Fla. (AP)—NFL Players Association executive director DeMaurice Smith says the chance of a lockout after next season is a “14” on a scale of 1-to-10.

Painting a bleak labor outlook Thursday, Smith said the NFL would receive $5 billion from its network television deals even if no games are played in 2011. He regarded that as proof owners are preparing for a lockout.

“Has any one of the prior deals included $5 billion to not play football?” Smith said, referring to previous collective bargaining agreements that were extended or redone. “The answer’s no.”

The NFL is expected to play 2010 without a salary cap in place. NFLPA executive director DeMaurice Smith said that once that genie is out of the bottle, it will be "virtually impossible" to go back to a capped environment.
pi_77657440
quote:
"He regarded that as proof owners are preparing for a lockout."
quote:
Has any one of the prior deals included $5 billion to not play football?” Smith said
Heck I haven't played a down of football all my life, where can I collect?
Die man wordt echt geleefd door de $-signs in zijn ogen

Zijn laatste statement is echter iets wat ik zelf ook al langer vermoedde, en dat zou echt
zo jammer zijn.
pi_77663447
De salary cap is ook iet meer wat het geweest was. De cap is al die jaren zo sterk gestegen dat sommige kleine teams toch niet meer aan het maximum van de cap komen.
pi_77665420
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Sloppy het volgende:
De salary cap is ook iet meer wat het geweest was. De cap is al die jaren zo sterk gestegen dat sommige kleine teams toch niet meer aan het maximum van de cap komen.
Naast een maximum is er ook een minimum (dacht ik). Dikke kans dat sommige kleine teams bepaalde spelers teveel betalen om zo aan die minimum-eis te voldoen.

De NFLPA wil blijkbaar (ik volg de hele discussie niet echt intensief) een league zonder cap zodat de spelers meer geld krijgen, begrijpelijk maar ik denk niet dat het tot veel hogere salarissen gaat leiden en het totaalbedrag dat alle teams aan salaris uitgeven zal niet zo heel veel stijgen. Een aantal teams zal met geld gaan gooien ala Yankees, Red Sox, maar je kan er op rekenen dat een aantal franchises een andere weg Marlinsachtige weg inslaat en flink gaat bezuinigen op de salariskosten (denk aan een Buffalo, Jacksonville etc.).
Get it and Bet it
pi_77704051
Vandaag ga ik maar als voorbereiding op morgen de senior en pro bowl kijken...
zit alweer bijna twee weken zonder football
pi_77704941
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef Guard het volgende:
Vandaag ga ik maar als voorbereiding op morgen de senior en pro bowl kijken...
zit alweer bijna twee weken zonder football
De Superbowl is voor mij ook altijd een beetje het einde van de winter. Natuurlijk kan het nog koud genoeg worden, maar voor mijn gevoel is de lente aanstaande. Nog maar een maandje en springtraining begint weer. Om de tijd te overbruggen in de Football/baseball-loze periode kijk ik wat voetbal/os en verdiep ik mij in de draftprospects.
pi_77710848
Dat zou wat zijn:
quote:
Two years ago, Bengals receiver Chad Ochocinco spent the bulk of Super Bowl week trying to get himself out of Cincinnati.

This time around, Ochocinco has devoted the days leading up to the Super Bowl to bringing Terrell Owens to town.

The effort culminated on Friday night in the two players appearing together at the Chad Ochocinco Mansion Party in South Beach on Friday night. Chris Littmann of SportingNews.com was there, and he captured T.O.'s comments on video.

"I'm changing my name to Ocho Uno," Owens told the crowd.
pi_77711889
Vandaag trouwens ook de bekendmaking van de HoF class 2010
quote:
The official Hall of Fame Selection Committee’s 17 finalists (15 Modern-Era and two Senior Nominees*) with their positions, teams, and years active follow:

Tim Brown – Wide Receiver/Kick Returner – 1988-2003 Los Angeles/Oakland Raiders, 2004 Tampa Bay Buccaneers

Cris Carter – Wide Receiver – 1987-89 Philadelphia Eagles, 1990-2001 Minnesota Vikings, 2002 Miami Dolphins

Don Coryell – Coach – 1973-77 St. Louis Cardinals, 1978-1986 San Diego Chargers

Roger Craig – Running Back – 1983-1990 San Francisco 49ers, 1991 Los Angeles Raiders, 1992-93 Minnesota Vikings

Dermontti Dawson – Center – 1988-2000 Pittsburgh Steelers

Richard Dent – Defensive End – 1983-1993, 1995 Chicago Bears, 1994 San Francisco 49ers, 1996 Indianapolis Colts, 1997 Philadelphia Eagles

Russ Grimm – Guard – 1981-1991 Washington Redskins

Charles Haley – Defensive End/Linebacker – 1986-1991, 1999 San Francisco 49ers, 1992-96 Dallas Cowboys

Rickey Jackson – Linebacker – 1981-1993 New Orleans Saints, 1994-95 San Francisco 49ers

Cortez Kennedy – Defensive Tackle – 1990-2000 Seattle Seahawks

Dick LeBeau* – Cornerback – 1959-1972 Detroit Lions

Floyd Little* – Running Back – 1967-1975 Denver Broncos

John Randle – Defensive Tackle – 1990-2000 Minnesota Vikings, 2001-03 Seattle Seahawks

Andre Reed – Wide Receiver – 1985-1999 Buffalo Bills, 2000 Washington Redskins

Jerry Rice – Wide Receiver – 1985-2000 San Francisco 49ers, 2001-04 Oakland Raiders, 2004 Seattle Seahawks

Shannon Sharpe – Tight End – 1990-99, 2002-03 Denver Broncos, 2000-01 Baltimore Ravens

Emmitt Smith – Running Back – 1990-2002 Dallas Cowboys, 2003-04 Arizona Cardinals

Carter, Dawson, Dent, Grimm, Kennedy, Randle, Reed, and Sharpe have all been finalists in previous years. Although they were eligible in previous years, this is the first time Coryell, Craig, Haley, Jackson, Little, and LeBeau have been finalists.
Smith, Sharpe en Rice lijken me wel lock-ins. CC heeft de pech dat ie met Rice finalist is, daarbij verbleken zijn stats, hoe indrukwekkend ze ook zijn...
Grimm geef ik ook een goede kans.
Lebeau kom uiteraard ooit in de HoF terecht, is het niet als speler dan is het wel als speler.
Don Coryell zou ik wel leuk vinden, en ook terecht natuurlijk; zijn "Air Coryell" was absoluut innovatief
pi_77720159
quote:
CANTON, OHIO – Guard Russ Grimm, linebacker Rickey Jackson, cornerback Dick LeBeau, running back Floyd Little, defensive tackle John Randle, wide receiver Jerry Rice, and running back Emmitt Smith make up the Class of 2010 Pro Football Hall of Fame enshrinees.
  zondag 7 februari 2010 @ 18:09:24 #78
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_77736117
Carter had er 2 jaar geleden al in gemoeten
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_77736150
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:29 schreef Guard het volgende:

[..]
Weinig verrassingen dit jaar.

Pre-game voor vanavond is dus ook bekend:
quote:
• Katie Couric, the anchor of the CBS Evening News, has a live interview with President Barack Obama. The interview is expected to air around 4:30 p.m.
• Brown examines New Orleans four-and-a-half years after Hurricane Katrina, including interviews with Saints coach Sean Payton, quarterback Drew Brees, running back Reggie Bush, Louisiana Governor Bobby Jindal, New Orleans Mayor Ray Nagin, long-time New Orleans area residents Peyton Manning and Reggie Wayne, and residents of the Lower Ninth Ward.
• Burress sits down with Cowher for his first interview since being sent to jail last September. (Cowher traveled to Oneida Correctional Facility in upstate New York for the interview.)
• Couric travels through New Orleans with Brees and his wife.
• Sharpe interviews Bush about his impact in the New Orleans community.
• Visser sits down with Saints defenders Darren Sharper, Jonathan Vilma and Will Smith on how to slow down the Colts' offense
• Marino interviews Manning on the Colts' decision not to go for a perfect season, and facing this father's team
• Esiason interviews Colts Pro Bowl defensive ends Dwight Freeney and Robert Mathis
• Ryan talks with the Colts receiving corps: Reggie Wayne, Dallas Clark, Austin Collie and Pierre Garcon.
• Marsalis pays a special musical tribute to New Orleans.
• Live musical performances throughout the day include Steve Winwood, and Daughtry. The Food Network's Guy Fieri also will prepare the "perfect tailgate food."
  zondag 7 februari 2010 @ 18:40:11 #80
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77737079
De hele dag NFL geleuter op tv.

Who dat! Saints!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_77737154
Op ESPNA hebben ze highlights van voorgaande SB's, maar dat ga ik niet kijken voor je het weet zit ik naar SB XXXVIII te kijken
pi_77737165
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef popolon het volgende:

Who dat! Saints!
Yep. We hebben het hier al op CBS staan en daar blijft het ook op. Lekker 6 uurtjes pregame!
  zondag 7 februari 2010 @ 18:44:57 #83
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_77737249
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef popolon het volgende:

Who dat! Saints!
Je moet voor de grap ME2 eens opstarten, zelfs daar zit een SB ref in
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_77737421
Jeez...moet dit uitgerekend tijdens de SB?
quote:
Tim Tebow helped film a Super Bowl ad for a conservative Christian group, Focus on the Family. The details of the ad have not been released. But reports say that he and his mother will talk about how his birth was threatened by disease while in the Philippines and how she ignored medical advice to have an abortion.

The ad is estimated to cost $2.5 to $2.8 million for 30 seconds.
  zondag 7 februari 2010 @ 18:55:43 #85
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77737616
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:44 schreef PirE het volgende:

[..]

Je moet voor de grap ME2 eens opstarten, zelfs daar zit een SB ref in
Waar zit 'ie?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_77737879
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:50 schreef The_Playmaker het volgende:
Jeez...moet dit uitgerekend tijdens de SB?
[..]

Gadver kunnen we niet een keer een dag football zien zonder Tebow?
Ik heb zo langzamerhand een Tebow overload
pi_77738067
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Gadver kunnen we niet een keer een dag football zien zonder Tebow?
Ik heb zo langzamerhand een Tebow overload
CBS kreeg toen het bekend werd meteen een hoop klachten binnen.

Hier zijn trouwens wat banned Super Bowl commercials voor dit jaar: http://www.superbowl-commercials.org/515.html

Deze commercials worden door CBS verboden maar een anti-abortion commercial word doodgewoon uitgezonden. Tja...

[ Bericht 2% gewijzigd door The_Playmaker op 07-02-2010 19:16:28 ]
pi_77738333
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:09 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Hier zijn trouwens wat banned Super Bowl commercials voor dit jaar: http://www.superbowl-commercials.org/515.html

Deze commercials worden verboden maar een anti-abortie commercial word doodgewoon uitgezonden. Tja...
Uiteraard een banned godaddy commercial
Alleen is het me niet duidelijk waarom...
CBS wil het braafste jongentje in de klas van de NFL zijn blijkbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 07-02-2010 20:00:23 ]
  zondag 7 februari 2010 @ 19:56:10 #89
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_77739720
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:55 schreef popolon het volgende:

[..]

Waar zit 'ie?
Hoofdmenu en dan message 1/4 op die terminal, de uitslag van de Superbowl in het jaar waarin ME2 zit
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_77740206
Zeg 't maar: Wie gaat er winnen
  zondag 7 februari 2010 @ 20:09:10 #91
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_77740277
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:07 schreef zeebeschuit het volgende:
De Colts. Ruim.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_77740297
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Verstand zegt Colts, hart zegt Saints
  zondag 7 februari 2010 @ 20:13:56 #93
67174 Dos37
Come on Twente
pi_77740534
Ik heb er zin in
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_77741502
Zo SB XLIV coverage begint op ESPNA...

Eens kijken of Carter nog iets gaat zeggen over zijn niet-verkiezing
pi_77741592
LOL CC zijn gezicht spreekt boekdelen...
pi_77741981
quote:
However, the front that came through on Saturday has pushed the rain away from the area, and should provide for a dry Super Bowl.....should...
By Kick off at 6:25pm EST on Sunday, forecasters predict a temperature of 66 degrees, which is slightly cooler for Miami in February. As the game wears on, the night air will grow colder, and temperatures will dip down into the mid to upper 50's.
Wel wat wind...
pi_77742978
Damn, Guy Fieri en zijn tailgating food. Nou heb ik er helemaal zin in!
  zondag 7 februari 2010 @ 21:02:59 #98
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77743148
Ik ook. Blijf thuis vandaag en heb de steaks en hamburgers al klaarliggen.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:04:38 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77743224
Manning had z'n gameface al opgezet.
pi_77743381
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:02 schreef popolon het volgende:
Ik ook. Blijf thuis vandaag en heb de steaks en hamburgers al klaarliggen.
Denk het ook. We zijn uitgenodigd voor een SB party maar ik vrees dat er daar een hoop mensen meer bezig zijn met alcohol en andere dingen dan met de game. Ik wil de game wel een beetje normaal kunnen volgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')