Je bedoelt american dream café??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:51 schreef o.us het volgende:
The American Steakhouse bij het Schouwburgplein al gevraagd?
Mooiquote:
Geen idee, wat ik wel weet is dat er bij het Schouwburgplein een Amerikaans café/restaurant is.quote:
Valt die voor ons zaterdag nacht of zondag nacht ?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef Maravilla het volgende:
7 februari.
Tis technisch gesproken maandag hier....quote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Valt die voor ons zaterdag nacht of zondag nacht ?
Kut dan mis ik hem vanwege werk.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis technisch gesproken maandag hier....
Ik heb zo lang ik al werk die maandag vrij...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef YellowBlacks het volgende:
Ik heb die maandag vrijgenomen. Wil dit voor geen goud missen.
Same herequote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb zo lang ik al werk die maandag vrij...
Klopt, zal voor mij weer een optie zijn dit jaar. BBC richt zich ook voor niet al te ervaren mensen die american football kijken toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
BBC zond het vorig jaar uit. Mooie is dat je daar geen reclame hebt, dus als het spel stil ligt krijg je commentaar vanuit de studio, met uitleg over verschillende plays enzo.
Dat kan de dag erna, kun je ze allemaal achter elkaar aan zien.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef tong80 het volgende:
Ik zou het juist leuk vinden de Amerikaanse reclame's te zien.
Dat heb ik altijd heel jammer gevonden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:45 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Dat kan de dag erna, kun je ze allemaal achter elkaar aan zien.
Tijdens de wedstrijd zal denk ik niet gaan lukken in europa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |