Je bedoelt american dream café??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:51 schreef o.us het volgende:
The American Steakhouse bij het Schouwburgplein al gevraagd?
Mooiquote:
Geen idee, wat ik wel weet is dat er bij het Schouwburgplein een Amerikaans café/restaurant is.quote:
Valt die voor ons zaterdag nacht of zondag nacht ?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef Maravilla het volgende:
7 februari.
Tis technisch gesproken maandag hier....quote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Valt die voor ons zaterdag nacht of zondag nacht ?
Kut dan mis ik hem vanwege werk.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis technisch gesproken maandag hier....
Ik heb zo lang ik al werk die maandag vrij...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef YellowBlacks het volgende:
Ik heb die maandag vrijgenomen. Wil dit voor geen goud missen.
Same herequote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb zo lang ik al werk die maandag vrij...
Klopt, zal voor mij weer een optie zijn dit jaar. BBC richt zich ook voor niet al te ervaren mensen die american football kijken toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
BBC zond het vorig jaar uit. Mooie is dat je daar geen reclame hebt, dus als het spel stil ligt krijg je commentaar vanuit de studio, met uitleg over verschillende plays enzo.
Dat kan de dag erna, kun je ze allemaal achter elkaar aan zien.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef tong80 het volgende:
Ik zou het juist leuk vinden de Amerikaanse reclame's te zien.
Dat heb ik altijd heel jammer gevonden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:45 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Dat kan de dag erna, kun je ze allemaal achter elkaar aan zien.
Tijdens de wedstrijd zal denk ik niet gaan lukken in europa.
Denk niet dat het heel moeilijk zal zijn om een goede HQ-stream te vinden van de Superbowl. Er zijn een aantal websites die elke week wel een HQ-NFL-stream hebben die kwalitatief goed genoeg is om hem via je mediacenter door te lussen naar je TV. Ik heb ook ESPN America, maar al die reclame's horen gewoon bij de Superbowl en die ESPN promo's ga na 10x verveldenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:45 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Dat kan de dag erna, kun je ze allemaal achter elkaar aan zien.
Tijdens de wedstrijd zal denk ik niet gaan lukken in europa.
De NFL streamt zelf haar wedstrijden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:09 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd heel jammer gevonden.
Toch gek dat geen enkele legale content-aanbieder/zender iets op internet voor internationale kijkers kan/wil opzetten, tegen betaling natuurlijk.
lijkt mij niet dat je commerials op gamepass te zien krijgt, volgens mij betalen de adverteerders voor commercials op CBS, en niet voor commercials op NFL.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef MOEMP het volgende:
https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/registerform
Kan je in HD streamen, kost wel 25$ en dan heb je alleen maar de Superbowl die week.
ESPN America of de BBC zijn een betere optie, op ESPN America kan je al de hele avond 'super sunday' volgen met voorbeschouwingen etc.
Maar de wedstrijd zelf ga ik denk ik gewoon op de BBC kijken, beter beeld en geen irritante reclames (want je krijgt op ESPN America elk reclameblok weer precies dezelfde spotjes).
Als je (via gamepass of andere) streamt zal je waarschijnlijk wel ook de echte superbowl commercials hebben, maar dan moet je weer moeilijk doen om het op je TV te krijgen.
Is bij jullie die demo van de Gamepass ook van zulke slechte kwaliteit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:28 schreef MOEMP het volgende:
Met gamepass krijg je ook de commercials hoor, iemand die ik ken heeft het, hierzo staat het ook:
http://consumerist.com/20(...)paid-240-to-see.html
Is wel van het begin van het seizoen een nieuwsbericht.
Een tijdje wachten, de techniek die erachter zit zit zo in elkaar dat je bijna meteen kan streamen en nooit verbinding verliest maar dat de kwaliteit varieert met je verbinding.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef huhggh het volgende:
[..]
Is bij jullie die demo van de Gamepass ook van zulke slechte kwaliteit?
Absoluut niet HD, of uberhaupt zelfs standaard-definitie.
Mijn internet verbinding zou dit aan moeten kunnen (4 Mbit).
Op de website geven ze aan dat dit meer dan voldoende moet zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:27 schreef MOEMP het volgende:
[..]
Een tijdje wachten, de techniek die erachter zit zit zo in elkaar dat je bijna meteen kan streamen en nooit verbinding verliest maar dat de kwaliteit varieert met je verbinding.
Als je dus begint met kijken begint het dus op zijn laagste maar na een halve minuut zit je als het goed is in HD te kijken, misschien is 4Mbit nog net een beetje krap
Mmm, misschien is die 4 megabit toch te langzaam.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:24 schreef MOEMP het volgende:
Bij mij loopt het perfect duidelijk in HD (na 26 seconden met 20Mbit), heb je het met een andere browser geprobeerd?
Is je PC verder wel snel genoeg (HD afspelen is niet voor alle PC's vanzelfsprekend).
Internet Explorer 8 bleek het probleem, opgelost door FireFox te installeren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef huhggh het volgende:
[..]
Mmm, misschien is die 4 megabit toch te langzaam.
Hoe weten we eigenlijk dat we via zo'n GamePass ook de commercials te zien krijgen?
Want dat is natuurlijk ook interessant om naar te kijken.
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:34 schreef Maravilla het volgende:
Super Bowl XLIV will be live on BBC One, Radio 5 Live and online, Sunday 7 February 2250 GMT.
ik ook niet.... bij UPC is het eurosport2 en die had ik alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef desub het volgende:
ESPN America is deze maand verassingzender bij Ziggo Alles-in-1 Plus of extra
Al heeft TS daar niet zoveel aan.....
Het staat hier allemaal boven ook al.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:26 schreef Drassss het volgende:
Even voor de goede orde. Hij is te bekijken via de BBC dit jaar ? ( Nos dus helaas niet? ) Hij begint rond 1u zo uit men hoofd?
Bedankt, sorry voor de vraagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:15 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Het staat hier allemaal boven ook al.
Je kunt dus kijken via de BBC, op BBC1. Die uitzending begint om 23:55, onze tijd. De wedstrijd zelf begint om half 1, onze tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |