Dat was toch toen Strahan en Osi dat seizoen 30 sacks hadden ofzo?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Die heb ik ook zitten kijken; ik kon me overigens niet meer herinneren dat Tom Brady zo'n pak slaag kreeg tegen de NYG in de SB daarna...kan handige montage zijn geweest, maar wat een pak straf kreeg hij zeg. Vond het (bijna) zielig voor hem.
Vandaag gelukkig sunny skies; lekker open offenses dus (er staat alleen een behoorlijke wind).
De hit op Warner na zijn INT overtuigde hem ervan dat het mooi was geweest. De Saints zullen absoluut proberen Peyton uit de westrijd te rammen, maar hij is behoorlijk durable....zal mij benieuwen wij van de beide qb's meeste last heeft van pressure. De blessure van Freeney werkt niet in het voordeel van de Colts IMO.quote:[b]Benieuwd of de Colts Manning kunnen beschermen, de Saints hebben Warner en Favre behoorlijk hard en vaak geraakt de laatste twee wedstrijden.
De Giants D-line deed inderdaad behoorlijk leuk mee dat jaar.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat was toch toen Strahan en Osi dat seizoen 30 sacks hadden ofzo?
Geen ARD- geen BBC ?quote:
Op de BBC zul je in ieder geval minder reclame hebben; waarschijnlijk is het commentaar op ESPN beter.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Mindstate het volgende:
Wat raden jullie mij aan, ESPN America of BBC1?
Heb geen zin om voor de TV te kijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Geen ARD- geen BBC ?
Ik luisterde heel vroeger football op de radio (AFN)...dat is zeker gen optie?
ESPN for the real vibe & feelingquote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Mindstate het volgende:
BBC is wel handig voor de analyses van hetgeen er zojuist gebeurde in de commercialbreaks (itt tot de snel-irriterende ESPNA filmpjes)... voor de rest zal het weinig uitmakenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Mindstate het volgende:
Daqt lijkt me wel, alle pregame optredens enzo zijn ieder jaar te zien op ESPNAquote:Op zondag 7 februari 2010 23:58 schreef Maleficium het volgende:
Krijgen we zo ook de cointoss en de flyover te zien? Dat vind ik toch wel speciaal elk jaar.
ESPN en tijdens de commercials naar BBC en bij het begin weer terug schakelen.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef Guard het volgende:
[..]
BBC is wel handig voor de analyses van hetgeen er zojuist gebeurde in de commercialbreaks (itt tot de snel-irriterende ESPNA filmpjes)... voor de rest zal het weinig uitmaken
Ter promo van de International Seriesquote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef Boe-man het volgende:
Alex Smith bji de bbc, wel verrassend
Hubert Bedford had geen tijd dit jaarquote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef Boe-man het volgende:
Alex Smith bji de bbc, wel verrassend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |