Die conclusie is voor jóuw rekening.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Meer dan voldoende.
[..]
Jij insinueert dat ik mensen baarmoederhalskanker geef door te stellen dat je onvruchtbaar wordt van de HPV vaccinatie.
De angst voor kanker wordt misbruikt voor andere doeleinden dan het voorkomen ervan.
bijvoorbeeldquote:Op zondag 31 januari 2010 15:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je hebt het over de FEMA camps-documenten in de vorm van het "Civilian Labor Inmate Program".
Mensen die bij zoiets "zeker weten" zeggen kan ik net zo min serieus nemen als mensen die het over "waarheid" hebben. Dan weet ik immers al zeker dat je niet kritisch wil of kan zijn naar je eigen overtuigingen.quote:Kwestie van perceptie. FEMA is zeker weten bezig geweest concentratiekampen te bouwen in de Verenigde Staten, om te zwijgen over de geheime concentratiekampen verdeeld over wetteloze landen in de rest van de wereld.
In hoeverre is dat relevant in deze discussie?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Salvad0R, waar heb jij je medische kennis vandaan en aan welke wetenschappelijke onderzoeken heb jij meegewerkt?
Ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:32 schreef ashhoax het volgende:
[..]
dat er vaker mensen het zwijgen word opgelegd.
Jij hebt het over je campagne over het inlichten van mensen aan de hand van jouw medische kennis:quote:Op zondag 31 januari 2010 15:27 schreef Salvad0R het volgende:
In hoeverre is dat relevant in deze discussie?
Vervolgens zeg je genoeg medische kennis te bezitten:quote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vind het belangrijk om op lokaal niveau te beginnen. Dus vrienden en familie bewust maken van wat er speelt. Chicks duidelijk maken dat ze die HPV vaccinatie niet moeten nemen omdat ze er onvruchtbaar van worden, dat soort zaken.
Vervolgens kan je, als je sociale kring groot genoeg is, met verschillende mensen via verschillende wegen naar hetzelfde doel werken: Het bevrijden van de mensheid uit de handen van het geld en olie kartel.
Vandaar de relevantie van mijn vraag:quote:
Het lijkt me namelijk nogal gevaarlijk als iemand zonder medische kennis mensen gaat inlichten over medische kwesties en zodoende misschien wel foutieve informatie doorgeeftquote:Op zondag 31 januari 2010 15:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Salvad0R, waar heb jij je medische kennis vandaan en aan welke wetenschappelijke onderzoeken heb jij meegewerkt om aan die kennis te komen?
waarschijnlijk praat jij alleen maar hier met mensen over dit onderwerp.. waarvan de meeste waarschijnlijk idd nietszeggende denkertjes zijn.. maar er zijn wel degelijk ook tegengeluiden op HOGER niveau!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat ze dan eens met goede betrouwbare bronnen komen, met goede proeven / experimenten / naslagwerk / whatever waarmee ze hun zaken onomstotelijk kunnen bewijzen.
Voorbeeldje: in groente en fruit zitten tegenwoordig veel minder vitaminen enzo dan vroeger. "DUS MOET het wel zo zijn dat ze ons willen verzwakken om ons zo uit te roeien!"
Waar is die uitspraak op gebaseerd? Op de angst voor de codex allimentarius, maar feitelijk is het gewoon zo dat kwekers gewoon hun groenten en fruit idioot snel op laten groeien en het erg vroeg oogsten zodat ze nog een oogstje extra per jaar er uit kunnen persen. Geen samenzwering dus, puur winstbejag.
Wie zegt er dat ik een nummer van Britney Spears als bewijs zie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:12 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Zelf een theorie bedenken, nee dank je, daar ga ik mijn tijd niet insteken. Als je dat als bewijs nodig hebt ga ik twijfelen aan je intelligentie. Ieder persoon met een beetje denkvermogen moet toch kunnen inzien dat alles wat beweert wordt in de NWO theorie op poep slaat. (Britney spears die I'm a slave for you zingt als bewijs zien!)Ik zeg hiermee niet dat het niet mogelijk is maar alleen zeer onwaarschijnlijk. Denk eens even na, een geheim genootschap waar niemand van af mag weten, gaat lekker even op iedere hoek van de straat in Amerika symbolen plaatsen..
nee dat ben ik ook niet. het ging over mensen die opeens achter dingen komen die ze eigenlijk niet hadden mogen weten. en wat is je bedoeling met deze post?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken.
Ongezellig van je.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:36 schreef ashhoax het volgende:
[..]
nee dat ben ik ook niet. het ging over mensen die opeens achter dingen komen die ze eigenlijk niet hadden mogen weten. en wat is je bedoeling met deze post?
als je me gewoon zit te stangen kan je beter ophouden, want daar heb ik geen behoefte aan.
Dan zijn we allemaal complottisten. Iedereen denkt aan zichzelf, zo is de natuur nu eenmaal.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef ashhoax het volgende:
en over de 2de punt. het is dan maar net wat voor een naam je het wel geven. voor de een is handelen uit puur winstbelang al een ''complot''. net als ik.
Dus om zeker te zijn over mijn bescheiden medische kennis, dien ik 6 jaar gestudeerd te hebben? Sommige dingen spreken nu eenmaal voor zich.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij hebt het over je campagne over het inlichten van mensen aan de hand van jouw medische kennis:
[..]
Vervolgens zeg je genoeg medische kennis te bezitten:
[..]
Vandaar de relevantie van mijn vraag:
[..]
Het lijkt me namelijk nogal gevaarlijk als iemand zonder medische kennis mensen gaat inlichten over medische kwesties en zodoende misschien wel foutieve informatie doorgeeft. Dat ben je toch wel met me eens he?
Kijk, DAAR hebben we wat aan, dat je dus WEL een studie hebt gevolgd!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus om zeker te zijn over mijn bescheiden medische kennis, dien ik 6 jaar gestudeerd te hebben? Sommige dingen spreken nu eenmaal voor zich.
Sommige dingen spreken voor zich? Kennis van medicijnen? Ja, daar moet je idd voor gestudeerd hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus om zeker te zijn over mijn bescheiden medische kennis, dien ik 6 jaar gestudeerd te hebben? Sommige dingen spreken nu eenmaal voor zich.
Geldt dit voor alle beroepen? Hmm, ik heb nou altijd al piloot willen wordenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef Salvad0R het volgende:
nee daar kunnen terroristen je wel even mee helpen.. die hadden geen moeite na een paar cursusjes in mini vliegtuigjes.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Geldt dit voor alle beroepen? Hmm, ik heb nou altijd al piloot willen worden. Die paar knopjes op het dashboard spreken voor zich
. Zin om een pleziervluchtje te maken met mij aan het stuur, Salvad0R?
Medicijnenstudie? Veredelde drugsdealers.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommige dingen spreken voor zich? Kennis van medicijnen? Ja, daar moet je idd voor gestudeerd hebben.
De tijd van kwakzalvers is voorbij.
Als jij je geest er op zou richten om te leren vliegen, zou je het ongetwijfeld kunnen.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Geldt dit voor alle beroepen? Hmm, ik heb nou altijd al piloot willen worden. Die paar knopjes op het dashboard spreken voor zich
. Zin om een pleziervluchtje te maken met mij aan het stuur, Salvad0R?
Maar waar heb jij die kennis vandaan dan die de waarheid bevat. Je wilt toch dat iedereen ervan op de hoogte is?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef Salvad0R het volgende:
De bronnen zijn veelvuldig.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar waar heb jij die kennis vandaan dan die de waarheid bevat. Je wilt toch dat iedereen ervan op de hoogte is?
Nou, deel die bronnen dan met ons onwetenden.
Heel leuk dat je hier zoveel linkjes neer gooit, maar wat wil je hiermee bewijzen?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De bronnen zijn veelvuldig.
http://www.nationalpost.com/tech/story.html?f=/stories/20020315/344776.html
http://www.pbs.org/newsho(...)c09/polio_08-24.html
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,983636,00.html
http://www.newsnet5.com/news/5358200/detail.html
http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1808438-1,00.html
http://www.huffingtonpost(...)ccines_b_189777.html
http://www.cato.org/pub_display.php?pub_id=8493
http://www.cwhn.ca/resources/cwhn/hpv-brief.html
etc
Helder licht.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef JohnLocke het volgende:
Mag ik een ban van BNW? Heb geen zin meer om me in te houden..
Neenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef JohnLocke het volgende:
Mag ik een ban van BNW? Heb geen zin meer om me in te houden..
Dit vind ik nu klinkklare onzin wat jij schrijft.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:49 schreef heartz het volgende:
Sorry hoor, maar hoe kan je nog serieus een onderwerp bediscussieren in een topic, met mensen die sowieso overtuigd zijn van het tegenovergestelde en contstant willen laten blijken door oneliners.
Om John maar even als voorbeeld te nemen, die iedereen op opleindingsniveau wil beoordelen, maar zelf alleen one-liners plaats. Ja natuurlijk gaat een topic, waar er eigenlijk serieus gediscusseerd wil worden naar de klote. Dat de mods het vervolgens zo uit de hand laten lopen, vind ik echt onverantwoord.
En dan zeggen dat iedereen op een topic mag reageren en zijn mening mag uiten, tuurlijk. Maar ik open een topic omdat ik dit serieus iets wil bespreken en niet constant met one- liners dood gegooid te worden. Kennelijk wordt dat niet ingezien door degene die de boel onder controle dienen te houden.
Vandaar dat ik topic liever in F&L had gezien, omdat je daar een onderwerp serieus kan bespreken, dankzij degene die ook echt ingrijpen als een topic uit de hand loopt, omdat ze kennelijk wat meer inzicht hebben in een intentie van iemand of misschien wat meer respect.
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:56 schreef ToT het volgende:
Tja heartz, welkom in BNW!
Of het onverantwoord is dat de discussies zo gaan mag je voor jezelf beslissen. De discussies verlopen vrij heftig ja, maar je komt ook zelf met behoorlijk heftige argumenten enzo. BNW is de plek op Fok waar je het makkelijkste over dit soort dingen kunt praten, maar dat betekent niet dat er geen kritische tegengeluiden kunnen komen.
John heb ik een aantal keren tot de orde geroepen. Blijkbaar heb je dat niet gezien? Sterker nog: hij vraagt zelf (al dan neit gekscherend) om een BAN van BNW om niet met ons in de problemen te komen, so what's your problem?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef heartz het volgende:
[..]
![]()
Vooral die van John, die zich bijna niet in kan houden met zijn one- liners en vervolgens nog wordt aangemoed ook.
hotel california. ik tik 'm maar in aangezien we dezelfde smaak hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neen.
Je blijft hier voor eeuwig gevangen.
"You can check out any time you like,
but you can never leaeaeave"
Goed he? Deel 3 alweerquote:Op zondag 31 januari 2010 22:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
hotel california. ik tik 'm maar in aangezien we dezelfde smaak hebben.
wat een topic
Ik denk zelf dat hij wel een Phd gradatie heeft op dit gebied. Die links tonen de NWO aan.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Heel leuk dat je hier zoveel linkjes neer gooit, maar wat wil je hiermee bewijzen?
Dit zijn allemaal nieuwsartikelen (en dus geen bewijs). Verder wordt er in 6 van die artikelen (ja ik heb ze allemaal gelezen) gepraat over verkeerd gebruik van de vaccinaties. Dit heeft dus niks met een verkeerd vaccin te maken. Verder wordt er in de artikelen die over autisme gaan slechts een bewering gedaan dat vaccinaties autisme kunnen veroorzaken. Hier zijn de meningen echter nog over verdeeld en er is geen concreet onderzoek dat kan bewijzen dat die stelling klopt.
Was dit waar je het over had toen je sprak over genoeg medische kennis te bezitten?
Ik denk dat de Illuminati de site geblokkeerd hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef heartz het volgende:
Hoe rechtvaardig ons rechtsysteem is in Zembla. Ik kan het filmpje nog niet bekijken
http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1972.0.html
'Officieren van justitie in fout'.
Ik kan deze niet bekijken![]()
Ik weet dat hij vandaag op ned2 is uitgezonden, heeft dat er iets mee te maken? Of ligt het aan mijn computer?
Dan zou ik hem namelijk kunnen bekijken en plaatsen (hoewel ik ongeveer weet waar het over gaat).
Goede gedachte. De boel is middels een geheim systeem dat men Zilverlicht noemt beveiligd. Desondanks heb ik een onbeschermde stream kunnen vinden:quote:Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de Illuminati de site geblokkeerd hebben.
Je bent een heldin!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef heartz het volgende:
Ik zou die lijst met foute officieren graag willen plaatsen, maar het is nogal veel werk om hem te bewerken, zodat voor iedereen duidelijk is wat er staat. Misschien morgen.
http://zembla.vara.nl/Lijst-falende-officieren-van-j.6074.0.htmlquote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef heartz het volgende:
Ik zou die lijst met foute officieren graag willen plaatsen, maar het is nogal veel werk om hem te bewerken, zodat voor iedereen duidelijk is wat er staat. Misschien morgen.
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
http://zembla.vara.nl/Lijst-falende-officieren-van-j.6074.0.html
Daar staat-ie toch?
Ik ken Silverlight al een jaar. Het is het geniaal.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef Iblis het volgende:
[..]
Goede gedachte. De boel is middels een geheim systeem dat men Zilverlicht noemt beveiligd. Desondanks heb ik een onbeschermde stream kunnen vinden:
http://cgi.omroep.nl/lega(...)1111/bb.20100131.asf
Ik vind het ongeveer zo zinnig als een theepot van chocola, of zoals men in goed Engels zegt: useless as tits on a boar hog.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ken Silverlight al een jaar. Het is het geniaal.
Idealiter zou je alles met Adobe moeten bekijken, maar blijkbaar moet altijd overal 2 of meer van zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:05 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik vind het ongeveer zo zinnig als een theepot van chocola, of zoals men in goed Engels zegt: useless as tits on a boar hog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |