abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 15:21:51 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_77478799
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Meer dan voldoende.
[..]

Jij insinueert dat ik mensen baarmoederhalskanker geef door te stellen dat je onvruchtbaar wordt van de HPV vaccinatie.

De angst voor kanker wordt misbruikt voor andere doeleinden dan het voorkomen ervan.
Die conclusie is voor jóuw rekening.
pi_77478858

[ Bericht 96% gewijzigd door ToT op 31-01-2010 15:26:28 ]
  zondag 31 januari 2010 @ 15:25:18 #103
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77478892
Salvad0R, waar heb jij je medische kennis vandaan en aan welke wetenschappelijke onderzoeken heb jij meegewerkt om aan die kennis te komen?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77478919
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je hebt het over de FEMA camps-documenten in de vorm van het "Civilian Labor Inmate Program".
bijvoorbeeld
quote:
Kwestie van perceptie. FEMA is zeker weten bezig geweest concentratiekampen te bouwen in de Verenigde Staten, om te zwijgen over de geheime concentratiekampen verdeeld over wetteloze landen in de rest van de wereld.
Mensen die bij zoiets "zeker weten" zeggen kan ik net zo min serieus nemen als mensen die het over "waarheid" hebben. Dan weet ik immers al zeker dat je niet kritisch wil of kan zijn naar je eigen overtuigingen.
pi_77478946
SalvadOR, ik mag toch gewoon van mijn mening uitkomen en Lavenderr's politieke overtuiging heeft geen FUCK te maken met haar moderatorschap in BNW.

Discussies over de moderators zijn niet meer gewenst, en al helemaal niet in een regulier topic!
pi_77478956
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Salvad0R, waar heb jij je medische kennis vandaan en aan welke wetenschappelijke onderzoeken heb jij meegewerkt?
In hoeverre is dat relevant in deze discussie?
pi_77479098
Dat maak jij NIET uit!

Feedback over specifieke moderaties kunnen in het FB topic, maar over Lavenderr en mij als persoon valt NIET te discussiëren! Daarbij komen wij gewoon als USERS voor onze mening uit, NIET als moderators! Tegen onze inhoudelijke meningen over de onderwerpen zelf mag je uiteraard ALTIJD in gaan!

[ Bericht 39% gewijzigd door ToT op 31-01-2010 15:37:25 ]
pi_77479109
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:05 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Eeeh he , ik begrijp je niet.
dat er vaker mensen het zwijgen word opgelegd.
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
pi_77479186
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:32 schreef ashhoax het volgende:

[..]

dat er vaker mensen het zwijgen word opgelegd.
Ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken.
  zondag 31 januari 2010 @ 15:35:24 #110
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77479187
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:27 schreef Salvad0R het volgende:
In hoeverre is dat relevant in deze discussie?
Jij hebt het over je campagne over het inlichten van mensen aan de hand van jouw medische kennis:
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vind het belangrijk om op lokaal niveau te beginnen. Dus vrienden en familie bewust maken van wat er speelt. Chicks duidelijk maken dat ze die HPV vaccinatie niet moeten nemen omdat ze er onvruchtbaar van worden, dat soort zaken.
Vervolgens kan je, als je sociale kring groot genoeg is, met verschillende mensen via verschillende wegen naar hetzelfde doel werken: Het bevrijden van de mensheid uit de handen van het geld en olie kartel.
Vervolgens zeg je genoeg medische kennis te bezitten:
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:11 schreef Salvad0R het volgende:
Meer dan voldoende.
Vandaar de relevantie van mijn vraag:
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Salvad0R, waar heb jij je medische kennis vandaan en aan welke wetenschappelijke onderzoeken heb jij meegewerkt om aan die kennis te komen?
Het lijkt me namelijk nogal gevaarlijk als iemand zonder medische kennis mensen gaat inlichten over medische kwesties en zodoende misschien wel foutieve informatie doorgeeft . Dat ben je toch wel met me eens he?
pi_77479201
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Laat ze dan eens met goede betrouwbare bronnen komen, met goede proeven / experimenten / naslagwerk / whatever waarmee ze hun zaken onomstotelijk kunnen bewijzen.

Voorbeeldje: in groente en fruit zitten tegenwoordig veel minder vitaminen enzo dan vroeger. "DUS MOET het wel zo zijn dat ze ons willen verzwakken om ons zo uit te roeien!"
Waar is die uitspraak op gebaseerd? Op de angst voor de codex allimentarius, maar feitelijk is het gewoon zo dat kwekers gewoon hun groenten en fruit idioot snel op laten groeien en het erg vroeg oogsten zodat ze nog een oogstje extra per jaar er uit kunnen persen. Geen samenzwering dus, puur winstbejag.
waarschijnlijk praat jij alleen maar hier met mensen over dit onderwerp.. waarvan de meeste waarschijnlijk idd nietszeggende denkertjes zijn.. maar er zijn wel degelijk ook tegengeluiden op HOGER niveau!

en over de 2de punt. het is dan maar net wat voor een naam je het wel geven. voor de een is handelen uit puur winstbelang al een ''complot''. net als ik.
  zondag 31 januari 2010 @ 15:35:48 #112
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_77479202
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:12 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Zelf een theorie bedenken, nee dank je, daar ga ik mijn tijd niet insteken. Als je dat als bewijs nodig hebt ga ik twijfelen aan je intelligentie. Ieder persoon met een beetje denkvermogen moet toch kunnen inzien dat alles wat beweert wordt in de NWO theorie op poep slaat. (Britney spears die I'm a slave for you zingt als bewijs zien!) Ik zeg hiermee niet dat het niet mogelijk is maar alleen zeer onwaarschijnlijk. Denk eens even na, een geheim genootschap waar niemand van af mag weten, gaat lekker even op iedere hoek van de straat in Amerika symbolen plaatsen..
Wie zegt er dat ik een nummer van Britney Spears als bewijs zie? Dat vind ik zelf ook bullshit, maar bij veel dingen als Bilderberg en Illuminati begin ik me toch dingen af te vragen..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_77479231
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken.
nee dat ben ik ook niet. het ging over mensen die opeens achter dingen komen die ze eigenlijk niet hadden mogen weten. en wat is je bedoeling met deze post?

als je me gewoon zit te stangen kan je beter ophouden, want daar heb ik geen behoefte aan.
pi_77479269
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:36 schreef ashhoax het volgende:

[..]

nee dat ben ik ook niet. het ging over mensen die opeens achter dingen komen die ze eigenlijk niet hadden mogen weten. en wat is je bedoeling met deze post?

als je me gewoon zit te stangen kan je beter ophouden, want daar heb ik geen behoefte aan.
Ongezellig van je.
pi_77479286
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef ashhoax het volgende:

en over de 2de punt. het is dan maar net wat voor een naam je het wel geven. voor de een is handelen uit puur winstbelang al een ''complot''. net als ik.
Dan zijn we allemaal complottisten. Iedereen denkt aan zichzelf, zo is de natuur nu eenmaal.
pi_77479293
Nogmaals: Niet gewenst hier! Sowieso als we ons niet in een discussie mengen krijgen we ook weer gezeik van dat we geen feeling met het onderwerp zouden hebben. Nu kappen graag!

[ Bericht 84% gewijzigd door ToT op 31-01-2010 15:41:04 ]
pi_77479377
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Jij hebt het over je campagne over het inlichten van mensen aan de hand van jouw medische kennis:
[..]

Vervolgens zeg je genoeg medische kennis te bezitten:
[..]

Vandaar de relevantie van mijn vraag:
[..]

Het lijkt me namelijk nogal gevaarlijk als iemand zonder medische kennis mensen gaat inlichten over medische kwesties en zodoende misschien wel foutieve informatie doorgeeft . Dat ben je toch wel met me eens he?
Dus om zeker te zijn over mijn bescheiden medische kennis, dien ik 6 jaar gestudeerd te hebben? Sommige dingen spreken nu eenmaal voor zich.
pi_77479406
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dus om zeker te zijn over mijn bescheiden medische kennis, dien ik 6 jaar gestudeerd te hebben? Sommige dingen spreken nu eenmaal voor zich.
Kijk, DAAR hebben we wat aan, dat je dus WEL een studie hebt gevolgd!

Wat voor dingen vind je voor zich spreken dan?
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 15:43:09 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_77479424
quote:

[..]

Sommige dingen spreken voor zich? Kennis van medicijnen? Ja, daar moet je idd voor gestudeerd hebben.
De tijd van kwakzalvers is voorbij.
pi_77479437
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ongezellig van je.
het zij zo
  zondag 31 januari 2010 @ 15:55:31 #121
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77479748
quote:
Geldt dit voor alle beroepen? Hmm, ik heb nou altijd al piloot willen worden . Die paar knopjes op het dashboard spreken voor zich . Zin om een pleziervluchtje te maken met mij aan het stuur, Salvad0R?
pi_77479816
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:55 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Geldt dit voor alle beroepen? Hmm, ik heb nou altijd al piloot willen worden . Die paar knopjes op het dashboard spreken voor zich . Zin om een pleziervluchtje te maken met mij aan het stuur, Salvad0R?
nee daar kunnen terroristen je wel even mee helpen.. die hadden geen moeite na een paar cursusjes in mini vliegtuigjes.
pi_77479943
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sommige dingen spreken voor zich? Kennis van medicijnen? Ja, daar moet je idd voor gestudeerd hebben.
De tijd van kwakzalvers is voorbij.
Medicijnenstudie? Veredelde drugsdealers.
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:55 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Als jij je geest er op zou richten om te leren vliegen, zou je het ongetwijfeld kunnen.
  zondag 31 januari 2010 @ 17:19:46 #124
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77482121
quote:
Maar waar heb jij die kennis vandaan dan die de waarheid bevat. Je wilt toch dat iedereen ervan op de hoogte is?

Nou, deel die bronnen dan met ons onwetenden .
pi_77486718
quote:
Heel leuk dat je hier zoveel linkjes neer gooit, maar wat wil je hiermee bewijzen?
Dit zijn allemaal nieuwsartikelen (en dus geen bewijs). Verder wordt er in 6 van die artikelen (ja ik heb ze allemaal gelezen) gepraat over verkeerd gebruik van de vaccinaties. Dit heeft dus niks met een verkeerd vaccin te maken. Verder wordt er in de artikelen die over autisme gaan slechts een bewering gedaan dat vaccinaties autisme kunnen veroorzaken. Hier zijn de meningen echter nog over verdeeld en er is geen concreet onderzoek dat kan bewijzen dat die stelling klopt.

Was dit waar je het over had toen je sprak over genoeg medische kennis te bezitten?
pi_77488743
Zag dit lijstje een keer in een filmpje:

creating
peace of mind
centeredness
certainty
recognition of patterns
repetition of patterns
hypnosis
being created

De meeste mensen tegenwoordig verkeren in een soort van hypnosestaat. Wat je dan bijvoorbeeld krijgt is dat, wanneer je een stukje hebt gereden en je komt bij je bestemming aan, je je de reis niet kunt herinneren. De mensen die ons regeren proberen via onderwijs en de media mensen in die hypnosetoestand te krijgen, maar realiseren zich niet dat ze zelf ook in die zelfde toestand verkeren.
pi_77488874
Mag ik een ban van BNW? Heb geen zin meer om me in te houden..
  zondag 31 januari 2010 @ 20:51:26 #129
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77488945
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef JohnLocke het volgende:
Helder licht.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 20:54:31 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_77489067
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef JohnLocke het volgende:
Neen .
Je blijft hier voor eeuwig gevangen.

"You can check out any time you like,
but you can never leaeaeave"
  zondag 31 januari 2010 @ 21:49:24 #131
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77492117
Sorry hoor, maar hoe kan je nog serieus een onderwerp bediscussieren in een topic, met mensen die sowieso overtuigd zijn van het tegenovergestelde en contstant willen laten blijken door oneliners.
Om John maar even als voorbeeld te nemen, die iedereen op opleindingsniveau wil beoordelen, maar zelf alleen one-liners plaats. Ja natuurlijk gaat een topic, waar er eigenlijk serieus gediscusseerd wil worden naar de klote. Dat de mods het vervolgens zo uit de hand laten lopen, vind ik echt onverantwoord.

En dan zeggen dat iedereen op een topic mag reageren en zijn mening mag uiten, tuurlijk. Maar ik open een topic omdat ik dit serieus iets wil bespreken en niet constant met one- liners dood gegooid te worden. Kennelijk wordt dat niet ingezien door degene die de boel onder controle dienen te houden.

Vandaar dat ik topic liever in F&L had gezien, omdat je daar een onderwerp serieus kan bespreken, dankzij degene die ook echt ingrijpen als een topic uit de hand loopt, omdat ze kennelijk wat meer inzicht hebben in een intentie van iemand of misschien wat meer respect.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 21:56:27 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_77492494
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:49 schreef heartz het volgende:
Sorry hoor, maar hoe kan je nog serieus een onderwerp bediscussieren in een topic, met mensen die sowieso overtuigd zijn van het tegenovergestelde en contstant willen laten blijken door oneliners.
Om John maar even als voorbeeld te nemen, die iedereen op opleindingsniveau wil beoordelen, maar zelf alleen one-liners plaats. Ja natuurlijk gaat een topic, waar er eigenlijk serieus gediscusseerd wil worden naar de klote. Dat de mods het vervolgens zo uit de hand laten lopen, vind ik echt onverantwoord.

En dan zeggen dat iedereen op een topic mag reageren en zijn mening mag uiten, tuurlijk. Maar ik open een topic omdat ik dit serieus iets wil bespreken en niet constant met one- liners dood gegooid te worden. Kennelijk wordt dat niet ingezien door degene die de boel onder controle dienen te houden.

Vandaar dat ik topic liever in F&L had gezien, omdat je daar een onderwerp serieus kan bespreken, dankzij degene die ook echt ingrijpen als een topic uit de hand loopt, omdat ze kennelijk wat meer inzicht hebben in een intentie van iemand of misschien wat meer respect.
Dit vind ik nu klinkklare onzin wat jij schrijft.
Je hebt ruim de gelegenheid om je meningen te uiten. Vele topics lang.
Hadden we dan moeten ingrijpen als mods en zeggen dat je moest stoppen?
Waarom ffs?
Herhaaldelijk heb ik en ook anderen je serieuze vragen gesteld, die je categorisch ontweek.
Ik begrijp niet wat je te klagen hebt eigenlijk.
pi_77492500
Tja heartz, welkom in BNW!

Of het onverantwoord is dat de discussies zo gaan mag je voor jezelf beslissen. De discussies verlopen vrij heftig ja, maar je komt ook zelf met behoorlijk heftige argumenten enzo. BNW is de plek op Fok waar je het makkelijkste over dit soort dingen kunt praten, maar dat betekent niet dat er geen kritische tegengeluiden kunnen komen.
  zondag 31 januari 2010 @ 22:06:59 #134
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77493132
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:56 schreef ToT het volgende:
Tja heartz, welkom in BNW!

Of het onverantwoord is dat de discussies zo gaan mag je voor jezelf beslissen. De discussies verlopen vrij heftig ja, maar je komt ook zelf met behoorlijk heftige argumenten enzo. BNW is de plek op Fok waar je het makkelijkste over dit soort dingen kunt praten, maar dat betekent niet dat er geen kritische tegengeluiden kunnen komen.

Vooral die van John, die zich bijna niet in kan houden met zijn one- liners en vervolgens nog wordt aangemoed ook.
pi_77493433
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef heartz het volgende:

[..]

Vooral die van John, die zich bijna niet in kan houden met zijn one- liners en vervolgens nog wordt aangemoed ook.
John heb ik een aantal keren tot de orde geroepen. Blijkbaar heb je dat niet gezien? Sterker nog: hij vraagt zelf (al dan neit gekscherend) om een BAN van BNW om niet met ons in de problemen te komen, so what's your problem?
  zondag 31 januari 2010 @ 22:12:50 #136
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77493459
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Neen .
Je blijft hier voor eeuwig gevangen.

"You can check out any time you like,
but you can never leaeaeave"
hotel california. ik tik 'm maar in aangezien we dezelfde smaak hebben.

wat een topic
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 22:14:11 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_77493545
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:12 schreef Michielos het volgende:

[..]

hotel california. ik tik 'm maar in aangezien we dezelfde smaak hebben.

wat een topic
Goed he? Deel 3 alweer
  zondag 31 januari 2010 @ 22:20:07 #138
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77493926
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Heel leuk dat je hier zoveel linkjes neer gooit, maar wat wil je hiermee bewijzen?
Dit zijn allemaal nieuwsartikelen (en dus geen bewijs). Verder wordt er in 6 van die artikelen (ja ik heb ze allemaal gelezen) gepraat over verkeerd gebruik van de vaccinaties. Dit heeft dus niks met een verkeerd vaccin te maken. Verder wordt er in de artikelen die over autisme gaan slechts een bewering gedaan dat vaccinaties autisme kunnen veroorzaken. Hier zijn de meningen echter nog over verdeeld en er is geen concreet onderzoek dat kan bewijzen dat die stelling klopt.

Was dit waar je het over had toen je sprak over genoeg medische kennis te bezitten?
Ik denk zelf dat hij wel een Phd gradatie heeft op dit gebied. Die links tonen de NWO aan.
Mensen verwachten een Utopia maar deze NWO leidt enkel tot een dystopia!
  zondag 31 januari 2010 @ 22:38:26 #139
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77494814
Hoe rechtvaardig ons rechtsysteem is in Zembla. Ik kan het filmpje nog niet bekijken
http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1972.0.html

'Officieren van justitie in fout'.

Ik kan deze niet bekijken
Ik weet dat hij vandaag op ned2 is uitgezonden, heeft dat er iets mee te maken? Of ligt het aan mijn computer?
Dan zou ik hem namelijk kunnen bekijken en plaatsen (hoewel ik ongeveer weet waar het over gaat).
  zondag 31 januari 2010 @ 23:19:00 #140
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77497071
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef heartz het volgende:
Hoe rechtvaardig ons rechtsysteem is in Zembla. Ik kan het filmpje nog niet bekijken
http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1972.0.html

'Officieren van justitie in fout'.

Ik kan deze niet bekijken
Ik weet dat hij vandaag op ned2 is uitgezonden, heeft dat er iets mee te maken? Of ligt het aan mijn computer?
Dan zou ik hem namelijk kunnen bekijken en plaatsen (hoewel ik ongeveer weet waar het over gaat).
Ik denk dat de Illuminati de site geblokkeerd hebben.
pi_77497185
Je moet Microsoft Silverlight installeren daarvoor, maar dat had je ook in DIG kunnen vragen!
  zondag 31 januari 2010 @ 23:23:37 #142
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77497332
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Ik denk dat de Illuminati de site geblokkeerd hebben.
Goede gedachte. De boel is middels een geheim systeem dat men Zilverlicht noemt beveiligd. Desondanks heb ik een onbeschermde stream kunnen vinden:

http://cgi.omroep.nl/lega(...)1111/bb.20100131.asf
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 31 januari 2010 @ 23:24:55 #143
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77497399
Ik zou die lijst met foute officieren graag willen plaatsen, maar het is nogal veel werk om hem te bewerken, zodat voor iedereen duidelijk is wat er staat. Misschien morgen.
  zondag 31 januari 2010 @ 23:28:54 #144
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77497600
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef heartz het volgende:
Ik zou die lijst met foute officieren graag willen plaatsen, maar het is nogal veel werk om hem te bewerken, zodat voor iedereen duidelijk is wat er staat. Misschien morgen.
Je bent een heldin!
zoals jou moesten er meer zijn!
  zondag 31 januari 2010 @ 23:33:30 #145
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77497819
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef heartz het volgende:
http://zembla.vara.nl/Lijst-falende-officieren-van-j.6074.0.html

Daar staat-ie toch?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 31 januari 2010 @ 23:38:31 #146
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77498022
quote:

Ik wilde het eigenlijk in het topic plaatsen, zodat niemand erover heen kan lezen.
Maar ik hoop dat iedereen die hier langs komt toch ff de moeite neemt om deze lijst te bekijken.
  zondag 31 januari 2010 @ 23:42:31 #147
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77498170
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef Iblis het volgende:

[..]

Goede gedachte. De boel is middels een geheim systeem dat men Zilverlicht noemt beveiligd. Desondanks heb ik een onbeschermde stream kunnen vinden:

http://cgi.omroep.nl/lega(...)1111/bb.20100131.asf
Ik ken Silverlight al een jaar. Het is het geniaal.
  zondag 31 januari 2010 @ 23:49:47 #148
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77498408
Thanxxx Ilblis. Ik ga hem rustig bekijken en dan slapen.
Tot van de week, en trusten allen.
  maandag 1 februari 2010 @ 00:05:17 #149
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77498886
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:42 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Ik ken Silverlight al een jaar. Het is het geniaal.
Ik vind het ongeveer zo zinnig als een theepot van chocola, of zoals men in goed Engels zegt: useless as tits on a boar hog.
  maandag 1 februari 2010 @ 00:08:18 #150
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77498963
quote:
Op maandag 1 februari 2010 00:05 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik vind het ongeveer zo zinnig als een theepot van chocola, of zoals men in goed Engels zegt: useless as tits on a boar hog.
Idealiter zou je alles met Adobe moeten bekijken, maar blijkbaar moet altijd overal 2 of meer van zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')