Ik heb ook bergen collega's die Pepsi drinken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra, het is toch wat met je collega's en Coke.......
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook bergen collega's die Pepsi drinken.
Ja die is toch in het nieuws ivm verdenking op betrokkenheid bij cokehandel?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:14 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik neem aan dat je doelt op Kroon?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja die is toch in het nieuws ivm verdenking op betrokkenheid bij cokehandel?
Julio P staat toch ook met naam en toenaam tegenwoordig?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Trouwens erg apart dat bij hem zijn complete naam gebruikt mag worden in de persbericht. Zelfs de grootste moordenaar staat met maximaal alleen een voornaam in de krant.
Mocht Kroon onschuldig zijn dan voorspel een giga schadeclaim.
Vind het sowieso raar dat hij als verdachte wordt aangemerkt maar de bewijslast is kennelijk zo mager dat ie nog vrij is......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Trouwens erg apart dat bij hem zijn complete naam gebruikt mag worden in de persbericht. Zelfs de grootste moordenaar staat met maximaal alleen een voornaam in de krant.
Mocht Kroon onschuldig zijn dan voorspel een giga schadeclaim.
Ik gok (ik weet het, aannames zijn dodelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind het sowieso raar dat hij als verdachte wordt aangemerkt maar de bewijslast is kennelijk zo mager dat ie nog vrij is......
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Julio P staat toch ook met naam en toenaam tegenwoordig?
Als uitbater ben je inderdaad wel verantwoordelijk voor wat er in je tent gebeurd maar dat wil nog niet zeggen dat je betrokken bent bij cokehandel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok (ik weet het, aannames zijn dodelijk) dat het gaat om coke gebruik in die kroeg voor of vlak na hij die kocht.
Ik wacht het complete onderzoek dus rustig even af.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als uitbater ben je inderdaad wel verantwoordelijk voor wat er in je tent gebeurd maar dat wil nog niet zeggen dat je betrokken bent bij cokehandel.
Ik denk dat het met een sisser afloopt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wacht het complete onderzoek dus rustig even af.
Misschien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat het met een sisser afloopt.
Hij was zelfs lid van de SS maar alleen om zijn motorrijbewijs te halen......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien.
Als een andere MWO drager een bribe van o.a. Lockheed mocht aannemen en wat buitenechtelijke kinderen had is dat wel een mogelijkheid.
Ik had zelf ook bijna een SS50 gekocht. Dus misschien was ik ook wel lid geworden van de SS club.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij was zelfs lid van de SS maar alleen om zijn motorrijbewijs te halen......
Jammer dat hun geheime groet nu bij iedereen bekend is......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had zelf ook bijna een SS50 gekocht. Dus misschien was ik ook wel lid geworden van de SS club.
En dat terwijl ze die ook maar geleend hebben van die jongens die Asterix en Obelix nooit klein hebben gekregen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer dat hun geheime groet nu bij iedereen bekend is......
Yep. Avé!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze die ook maar geleend hebben van die jongens die Asterix en Obelix nooit klein hebben gekregen.
En toch ben ik wel een klein beetje benieuwd hoe Berlijn er uit had gezien als Speer zijn klus had kunnen klaren.quote:
Wat!? Niet naar de kroeg?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Etcetera het volgende:
@TT: ik denk dat het straks pizza Ulsana wordt, ben er nog niet over uit
Wij gaan naar Avatar vanavond. Nee, niet de 3d versie, zo luxe is onze bios niet
No shame in that. De autobahnen zijn goede snelwegen maar wel een product van dat regime. Maar dat doet niks af aan het feit dat ze goede wegen zijn. In Die Welle komt dat duidelijk naar voren dat een autocratie niet alleen slecht is maar ook hele fijne kanten kan hebben. Mooie film, aanrader voor iedereen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En toch ben ik wel een klein beetje benieuwd hoe Berlijn er uit had gezien als Speer zijn klus had kunnen klaren.
Misschien daarna nogquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat!? Niet naar de kroeg?
En wat is een pizza Ulsana?
Als dat Spaanse Pepers zijn dan is het wel een pizza die ik zou lusten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien daarna nog
Pizza Ulsana is bij onze pizzeria een pizza met (uit m'n hoofd, kan me vergissen) salami, spek, ui, paprikaIk mis 1 ding geloof ik, weet het niet meer
Zo zijn er wel meer goede dingen die we aan hen te danken hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
No shame in that. De autobahnen zijn goede snelwegen maar wel een product van dat regime. Maar dat doet niks af aan het feit dat ze goede wegen zijn. In Die Welle komt dat duidelijk naar voren dat een autocratie niet alleen slecht is maar ook hele fijne kanten kan hebben. Mooie film, aanrader voor iedereen!
Volkswagen en BMW.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer goede dingen die we aan hen te danken hebben.
Ik dacht meer hier aan; Vuurwapens, Tanks en Artillerie.quote:
Panzerfaust, dat was ook een goede uitvinding van ze...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht meer hier aan; Vuurwapens, Tanks en Artillerie.![]()
[ afbeelding ]
En de Panzerfaust 2.0 is nog in gebruik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Panzerfaust, dat was ook een goede uitvinding van ze...
Zo..iemand moest wat compenserenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht meer hier aan; Vuurwapens, Tanks en Artillerie.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..iemand moest wat compenseren
Mogguhquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh!
Lekker lang geslapenNu met mn naamgenootje bellen
Hoi PSquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh!
Lekker lang geslapenNu met mn naamgenootje bellen
Debbie does Galesburg?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi PS
Ik zag een film liggen bij de FRS en moest direct aan je denken.....
Uhmmm de oudstequote:
welke?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi PS
Ik zag een film liggen bij de FRS en moest direct aan je denken.....
quote:
Ahhhhhhhhhh,quote:
Ik dacht als PS weer eens depri is posten we gewoon dat plaatje.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..iemand moest wat compenseren
Inderdaad! Helemaal niet meer aan gedacht....quote:
Ahwquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad! Helemaal niet meer aan gedacht....
Je bent dus gewoon hartstikke bekend. En Hilary Swank heeft je in een film gespeeld.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon hartstikke bekend. En Hilary Swank heeft je in een film gespeeld.
Salem's Lot......quote:
Nee, veel liever.quote:
A Lot Like Love?quote:
Het is toch zaterdag avond?quote:
Zonder toestemming van PS mag ik niks meer verklappen.quote:
Beetje lief zijn is niks mis mee toch?quote:
Zaterdagavond slijmavond?quote:
Vrijdag Freaknacht, Zaterdag Wees aardig avond.quote:
Bij deze.quote:
Goede film. Nog nooit zo veel kogels in 1 film afgeschoten zien worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
De keuze voor de film van vanavond is gemaakt;
[ afbeelding ]
Zaterdag is toch gewoon bierdrinkavondquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
blackhawk down?
En één van de weinige films waarin de Amerikanen toegeven dat ze verloren hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goede film. Nog nooit zo veel kogels in 1 film afgeschoten zien worden.
Yep wel opvallend dat veel Amerikaanse soldaten een Brits accent hebben......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En één van de weinige films waarin de Amerikanen toegeven dat ze verloren hebben.
Verder zijn de acteurs en special effect super.
Die kunnen beter tegen hun verlies.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep wel opvallend dat veel Amerikaanse soldaten een Brits accent hebben......
Die takkedingen zijn ook ontiegelijk hard.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Puck doodt ijshockeyscheidsrechter
Triest dit
Maar om de laatste zin in het artikel even te beantwoorden: een puck in z'n nek is de meest aannemelijke oorzaak
Aiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Puck doodt ijshockeyscheidsrechter
Triest dit
Maar om de laatste zin in het artikel even te beantwoorden: een puck in z'n nek is de meest aannemelijke oorzaak
En Zweden en Noorwegen toch ook?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
Maar dat brengt ons wel weer bij de OS van komende maand.![]()
IJshockey tussen de VS, Canada en Rusland.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Het heeft hier net weer gesneeuwd en ik moet zo naar Alkmaar, het zal mij benieuwen of de wegen een beetje begaanbaar zijn
En Tjechiëquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Zweden en Noorwegen toch ook?
Ook goede IJshockeyers idd.quote:
Hier is het gestopt met sneeuwen inmiddelsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn ze druk me bezig. Of het helpt weet ik niet, het sneeuwt nog steeds.
En zweedse fansquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Zweden en Noorwegen toch ook?
Ja misschien toch maar weer eens naar Zweden..... lang geleden....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier is het gestopt met sneeuwen inmiddels
[..]
En zweedse fans
[ afbeelding ]
en nee, niet die kerel![]()
Crap. Terwijl ik in Finland zit zijn zij natuurlijk naar Canada.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
En zweedse fans
[ afbeelding ]
Omboeken in een reis naar Canada?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Crap. Terwijl ik in Finland zit zijn zij natuurlijk naar Canada.![]()
Dan heeft het ook geen zin even naar Zweden te gaan.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omboeken in een reis naar Canada?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dan ga ik wel het Finse nachtleven in. De Finse meiden zijn (nog) dol op Karaoke. Ik ga wel even met m'n dronken kop "Geef mij maar Amsterdam" staan bléren. Dan komt alles goed.
Smakelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ik ga even eten. Ben zo terug
Dank je! Het heeft gesmaakt!quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je! Het heeft gesmaakt!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Ik hoor net dat er morgen ochtend bij mij in de buurt geen OV gaat rijden. Ik ga dus morgen om 0500 de deur uit om te voet naar mijn werk te gaan.
Morgen werk ik toevallig (quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die Hard! Hoe ver is je werk van je woning af gelegen?
Beetje lullig als je ineens naar Ramstein in Duitsland had gemoeten......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen werk ik toevallig () dichtbij. Maar 7 km.
Dan hadden we wel contact opgenomen met de collegae van de Landmacht voor iets met rupsbanden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beetje lullig als je ineens naar Ramstein in Duitsland had gemoeten......
Of met glij-ijzers....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hadden we wel contact opgenomen met de collegae van de Landmacht voor iets met rupsbanden.
Naar Ramstein? Da's een kut eind!quote:
Omstebeurt duwen.....quote:
Ik had het in Praag qua vrouwen vrij hoog ingeschat, maar helaas was het -16 buiten dus iedereen die binnen kon blijven bleef binnen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
En zweedse fans
[ afbeelding ]
quote:
Hmmm, een Praags terrasje bij 20+quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik had het in Praag qua vrouwen vrij hoog ingeschat, maar helaas was het -16 buiten dus iedereen die binnen kon blijven bleef binnen...
In de zomer maar een keer terug dan.
Ach als je bij die club zit waarom zou dan geen gebruik maken van de middelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
No way! Ik zit bij de KLu.
We gaan al liever met een vliegtuig van Eindhoven naar Leeuwarden dan met een auto. Laat staan op glij ijzers naar Ramstein.
Jij snapt het. Die kisten moeten toch vliegen om de vliegers aan hun uren te laten komen. Dus kunnen ze net zo goed mij naar een werkplek brengen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach als je bij die club zit waarom zou dan geen gebruik maken van de middelen.
Als ik weer eens een toernooi over de grens hebt wil jij ons dan ook brengen en halen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij snapt het. Die kisten moeten toch vliegen om de vliegers aan hun uren te laten komen. Dus kunnen ze net zo goed mij naar een werkplek brengen.
Niet zo goed. De operatie was goed gegaan, maar de dag erna kreeg ze last van haar been. Dat had ze al vaker, maar nu kan ze dat been niet meer gebruiken. Gister heb ik haar maar heel kort gesproken, omdat ze zo'n pijn had. In elk geval zou de arts langskomen gisteravond. Ze gaat me terugbellen een dezer dagen, als ze wat minder pijn heeft en ook wat rustiger kan vertellen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
Soempie? Hoe is het met je zus?
Alleen als What's her name er is en ik met haar mag stappen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik weer eens een toernooi over de grens hebt wil jij ons dan ook brengen en halen?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet zo goed. De operatie was goed gegaan, maar de dag erna kreeg ze last van haar been. Dat had ze al vaker, maar nu kan ze dat been niet meer gebruiken. Gister heb ik haar maar heel kort gesproken, omdat ze zo'n pijn had. In elk geval zou de arts langskomen gisteravond. Ze gaat me terugbellen een dezer dagen, als ze wat minder pijn heeft en ook wat rustiger kan vertellen.
Afwachten dus weer. Maar wel schrikken. We weten dat het steeds slechter zal gaan, maar het ging zo langzaam en dit is nu plots zo 'zichtbaar'.
Maargoed, dat met die wervel is wel goed gegaan.
Shit, nu heb ik spijt dat ik je in dat andere topic heb lastig gevallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet zo goed. De operatie was goed gegaan, maar de dag erna kreeg ze last van haar been. Dat had ze al vaker, maar nu kan ze dat been niet meer gebruiken. Gister heb ik haar maar heel kort gesproken, omdat ze zo'n pijn had. In elk geval zou de arts langskomen gisteravond. Ze gaat me terugbellen een dezer dagen, als ze wat minder pijn heeft en ook wat rustiger kan vertellen.
Afwachten dus weer. Maar wel schrikken. We weten dat het steeds slechter zal gaan, maar het ging zo langzaam en dit is nu plots zo 'zichtbaar'.
Maargoed, dat met die wervel is wel goed gegaan.
Die punkster die mij gister gerost heeft?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen als What's her name er is en ik met haar mag stappen.
Misschien. ( Pics? )quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die punkster die mij gister gerost heeft?
Ze heeft kanker. Het is uitgezaaid en het enige wat ze nog kunnen doen is rekken en de pijn bestrijden. Dat gaat op zich al heel lang goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sterkte Soemp!
Waar heeft je zus eigenlijk last van Soemp?
Ah Kyra... daar wil ik zelf wel mee uit....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien. ( Pics? )![]()
Maar zeker die vrouw waar je laatste foto's van hebt gepost.
Dat hoeft helemaal niet slecht te zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Kyra... daar wil ik zelf wel mee uit....
De punkster doet erg haar best om op Nina Hagen te lijken:
[ afbeelding ]
Ach shit zeg... Net als bij mijn die vriendin van me die onlangs is heengegaan.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft kanker. Het is uitgezaaid en het enige wat ze nog kunnen doen is rekken en de pijn bestrijden. Dat gaat op zich al heel lang goed.![]()
Maar Sven zit vol ongeduld op me te wachten, dus ik ga weer.
Lief dat jullie ernaar vragen.
Fiets anders?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Ik hoor net dat er morgen ochtend bij mij in de buurt geen OV gaat rijden. Ik ga dus morgen om 0500 de deur uit om te voet naar mijn werk te gaan.
quote:
Opzich niets mis met lekker naar je werk lopen maar met die sneeuwijslaag is dat toch ook rukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Gezien de weersomstandigheden gaat lopen sneller.
Tenzij je het rubber van je banden haalt. Dan heb je een schaatsfiets.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Gezien de weersomstandigheden gaat lopen sneller.
Gelukkig valt er nu verse sneeuw. Dus als ik buiten bestaande sporen blijf zal het wel goed gaan lukken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opzich niets mis met lekker naar je werk lopen maar met die sneeuwijslaag is dat toch ook ruk
Onder de 55 minuten moet toch lukken.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig valt er nu verse sneeuw. Dus als ik buiten bestaande sporen blijf zal het wel goed gaan lukken.
Mijn record voor 7km door de sneeuw staat op 1 uur en 5 minuten. (zonder ijzige plekken onder de sneeuw)
Eens kijken of ik de tijd wat scherper kan zetten.
Daar zit geen gratis vlucht aan verbonden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Kyra... daar wil ik zelf wel mee uit....
Maar wel een mogelijk een leuke nacht!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zit geen gratis vlucht aan verbonden.
Voor wie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wel een mogelijk een leuke nacht!
Dat word de volgende dag besproken.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat word de volgende dag besproken.
Okay. Je bent al vast op pad gegaan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
Voor jullie mij plots gaan missen, de accu van mijn PDA is bijna leeg. En ik kan 'm niet laden terwijl ik op internet zit.
Ik denk wel dat ik je een date kan bezorgen met Nina Hagen IIquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
No way. Voorafgaande aan de vlucht worden alle afspraken gemaakt.
Dat zou alvast een begin zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik je een date kan bezorgen met Nina Hagen II
Ik zal vrijdag vragen of ze een vriend heeft.quote:
En vergeet de echte foto van haar niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal vrijdag vragen of ze een vriend heeft.
Zal ik ook vragen aan haar. Ze is nog vrij jong dat moet ik wel zeggen. 19 jaar oud.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vergeet de echte foto van haar niet.
Ai, die zal wel niet willen daten met iemand van 37.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zal ik ook vragen aan haar. Ze is nog vrij jong dat moet ik wel zeggen. 19 jaar oud.
Misschien gezien haar muzieksmaak en klederdracht juist wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ai, die zal wel niet willen daten met iemand van 37.
Wat is haar muzieksmaak?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien gezien haar muzieksmaak en klederdracht juist wel.
Ramones, Nina Hagen, Sex Pistols etc. In shirts van die bands traint ze.quote:
Nice!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ramones, Nina Hagen, Sex Pistols etc. In shirts van die bands traint ze.
Fitnessen/trainen in band shirts ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ramones, Nina Hagen, Sex Pistols etc. In shirts van die bands traint ze.
Zij traint met kickboksen in die shirts. Ik zie het probleem niet, aangezien zij punk is en die outfits haar niet staan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Fitnessen/trainen in band shirts ?![]()
Ik mag toch hopen dat dit meer gebruikelijk is bij de sport zaal waar jij komt.
Wat betreft muziek is ze meer van de late 70's early eighties dus misschien ook wel qua mannenvoorkeur. (bouwjaar en niet qua leeftijd)quote:
Nouja we zien de pics wel verschijnen, dan volgt definitief oordeelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij traint met kickboksen in die shirts. Ik zie het probleem niet, aangezien zij punk is en die outfits haar niet staan.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat betreft muziek is ze meer van de late 70's early eighties dus misschien ook wel qua mannenvoorkeur. (bouwjaar en niet qua leeftijd)
Voor het geval mijn verbinding weg gaat vallen post Andy haar "specs" wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja we zien de pics wel verschijnen, dan volgt definitief oordeel
1.65 lang. Rood haar met zwarte stroken (echte kleur weet ik niet) Wit geschminkt gezicht. Vrijwel altijd gekleed in een maillot met daarover heen een schotse kilt en daarover een zwarte turtleneck en een leren jack.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor het geval mijn verbinding weg gaat vallen post Andy haar "specs" wel.![]()
Dan lees ik die morgen ochtend wel.
Oh, ondanks dat ze me verrot zou schoppen bij een ruzie, is ze maar 20 cm korter dan ik ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1.65 lang. Rood haar met zwarte stroken (echte kleur weet ik niet) Wit geschminkt gezicht. Vrijwel altijd gekleed in een maillot met daarover heen een schotse kilt en daarover een zwarte turtleneck en een leren jack.
Dus ik moet zeggen een Luchtmachtofficier van 1,85, roker, liefhebber van sneeuwscooteren door lapland. En fan van Schotland.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, ondanks dat ze me verrot zou schoppen bij een ruzie, is ze maar 20 cm korter dan ik ben.![]()
En aangezien ik van Schotland hou.
Ja wel, de accu van mijn pda doet het nog.
Ik ben maar sergeant-majoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus ik moet zeggen een Luchtmacht onderofficier van 1,85, roker, liefhebber van sneeuwscooteren door lapland. En fan van Schotland.
Ik kan haar wel verkopen dat het de rang is tussen kapitein en majoor in....quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan haar wel verkopen dat het de rang is tussen kapitein en majoor in....
Okay zal ik doen. Je kan dus geen luitenant ofzo meer worden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Vertel dan maar dat het de hoogste rang is die een onderofficier kan bereiken zonder een paar jaar voor zijn/haar pensioen te zitten.
Dat wel, maar dan zal ik wat privileges op moeten geven. En flink wat extra papierwerk moeten verzetten. Iets wat ik (nu) dus niet wil.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay zal ik doen. Je kan dus geen luitenant ofzo meer worden?
Okay. Dat is dan inderdaad wel een goede overweging. Wil je leven voor je werk of werk je om te leven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan zal ik wat privileges op moeten geven. En flink wat extra papierwerk moeten verzetten. Iets wat ik (nu) dus niet wil.
In mijn huidige rang/functie is dat een lastige keuze.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Dat is dan inderdaad wel een goede overweging. Wil je leven voor je werk of werk je om te leven.
Ik ken het.... Ik heb jarenlang marginale baantjes gehad.... dus verdien ik ook niet denderend.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In mijn huidige rang/functie is dat een lastige keuze.![]()
In een hogere rang; dan werk ik om te leven.
Bij mij heeft het nu te maken met het plezier dat ik heb in mijn werk. Ik heb nu de beste baan die ik mij kan bedenken. En daar moeten andere zaken soms voor wijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken het.... Ik heb jarenlang marginale baantjes gehad.... dus verdien ik ook niet denderend.....
Okay! Dat is dan zeker belangrijk dat je je prettig voelt bij je werk. Ik wou dat ik een baan kon vinden waar het allemaal bij klopte!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij heeft het nu te maken met het plezier dat ik heb in mijn werk. Ik heb nu de beste baan die ik mij kan bedenken. En daar moeten andere zaken soms voor wijken.
Mocht ik een hogere rang bekleden dan zal dat plezier zeker minder gaan worden ( minder contact met de werkvloer) en ga ik dan dus werken om te leven.
Goed blijven zoeken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay! Dat is dan zeker belangrijk dat je je prettig voelt bij je werk. Ik wou dat ik een baan kon vinden waar het allemaal bij klopte!
Weltrusten en wandel ze morgenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed blijven zoeken.
En nu ga ik snurken. Ik lees de update over "Nina Hagen II" , incl. pics, wel.
Dan ben je in de verkeerde tenten geweestquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik had het in Praag qua vrouwen vrij hoog ingeschat, maar helaas was het -16 buiten dus iedereen die binnen kon blijven bleef binnen...
In de zomer maar een keer terug dan.
Hey, dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien. ( Pics? )![]()
Maar zeker die vrouw waar je laatste foto's van hebt gepost.
quote:
ach vind het niet erg om haar nog eens te posten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Oh nee, die heb ik toch niet gemist
Tanjaa! Tijd niet gezienquote:
Volgens Southpark is het net Dances With Wolvesquote:Op zondag 31 januari 2010 02:46 schreef Etcetera het volgende:
Avatar is wel mooi, maar het verhaal is nogal voorspelbaar
quote:Op zondag 31 januari 2010 09:54 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)elijk-wel-visum.html
Ja, dat dacht ik ookquote:
Dat maakt maar weer eens duidelijk welke risico's een overheid bewust neemt om informatie te verkrijgen. De kans op een paar honderd doden is dus geen probleem.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook
1. ja, ik begrijp het en het is nuttig
2. het is wel megapech dat 'ie nou net op die vlucht een aanslag wil plegen
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:23 schreef Soempie het volgende:
Nem, ik ben al bijna klaar met m'n werk! Vannacht nog even doorgegaan.![]()
Echt nog superbedankt!
Ik vrees dat het een noodzakelijk kwaad is.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat maakt maar weer eens duidelijk welke risico's een overheid bewust neemt om informatie te verkrijgen. De kans op een paar honderd doden is dus geen probleem.
Alsjeblieftquote:En nu is het wachten op berichten dat de daders van 9/11 om de zelfde reden het land binnen mochten.
Tijd om TRU eens te bekijken.
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vrees dat het een noodzakelijk kwaad is.
Ze zoeken je in het X-Factor topic.quote:
Ik ga me toch maar niet vrijwillig melden daar, voor er weer zo veel gedoe over komt.quote:
2 mei, ok staat in de agenda.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga me toch maar niet vrijwillig melden daar, voor er weer zo veel gedoe over komt.
Overigens is er een datum bekend wanneer ik weer op het scherm ben: 2 mei. Zet het vast in de agenda
Ik in TRU kijken. Dacht dat je daar een topic had geopend voor de lol.quote:
Ik kan ook kriegel worden van dat effect van sneeuw tijdens het rijden.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:29 schreef MadMaster het volgende:
Jullie gaan hard hier...
Gisteren Emmen (bleek daarheen te moeten i.p.v. Groningen) makkelijk gehaald, zij het via een omweg omdat de A28 afgesloten was wegens een omgevallen waardetransport. Via de A6 door de polder dus maar gegaan.
In de polder lag nauwelijks sneeuw, maar vlak bij én in Emmen lag een behoorlijk pak.
's Avonds terug gereden door behoorlijke sneeuwbuien, werd op een gegeven moment gestoord van die witte vlokjes die maar op je af blijven komen. Alsof je aan het hallicuneren bent...
Maar we hebben het overleefd...
Ik zat wel te twijfelen.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik in TRU kijken. Dacht dat je daar een topic had geopend voor de lol.
Nee, niet gestopt.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan ook kriegel worden van dat effect van sneeuw tijdens het rijden.
Lang onderweg geweest op de terugrit?
Wehehequote:Op zondag 31 januari 2010 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik in TRU kijken. Dacht dat je daar een topic had geopend voor de lol.
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet gestopt.
De vlokken werden steeds dikker en we wilden z.s.m. thuis zijn.
Daar aangekomen stopte het met sneeuwen...
Zelfde probleem hier.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wehehe
Ik was veels te vroeg wakker. Ben om half 3 gaan slapen geloof ik en om 09:00u eruit
Over een half uurtje ongeveerquote:Op zondag 31 januari 2010 11:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier.![]()
Hoe laat ga je zo weg?
Dan heb je nog wel iets aan je ochtend gehad.quote:
Er zat wel een strip club naast het hostel maar niet binnen geweestquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben je in de verkeerde tenten geweest
Nou, Mecca, RadostFX, Metro had je moeten zijn. Of de Roxyquote:Op zondag 31 januari 2010 11:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zat wel een strip club naast het hostel maar niet binnen geweest
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel iets aan je ochtend gehad.![]()
Heel veel plezier zo.![]()
Ik ga Wie is de Mol kijken.
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, Mecca, RadostFX, Metro had je moeten zijn. Of de Roxy
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er weg van!
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn geheugen is een zeef. Zat je nou op de stoel of niet?(jaja, ik weet het, die bestaat niet meer)
Haha, dat gebouw net naast de kop van de Karlsbrug.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
niet geweest
Ben wel in de karlovy lazne geweest. Prima naar mijn zin gehad overigens.
Zal best, zaten idd genoeg toeristen. Maar prijzen waren redelijk (5 euro om binnen te komen en iets meer dan een euro voor een halve liter bier) voor zo'n tent vond ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, dat gebouw net naast de kop van de Karlsbrug.
Volgens mij bezoekt iedere toerist dat ding...
Als je iets verder de straatjes ingaat, kom je veel leukere tenten tegen.
Als je daar maar op blijft passen dat je niet ineens 12 Euro voor een biertje moet neerleggen of dat het aantal dames dat je ineens omringt de overhand krijgt. Die zijn namelijk ook niet gratis dan of je bent onvrijwillig je portemonnee kwijt...
Hoi Yuriquote:
Ik zeg: carnavals hit van dit jaar.quote:
Wat een bizar slecht nummerquote:
Ah, gelukkig. Er leeft nog iemand.quote:
Ik wacht met smart tot het morgen (maandag) ochtend is. Dan kan ik contact opnemen met de planning om te kijken of ik verlof kan opnemen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:34 schreef MadMaster het volgende:
En ga je mee op die whiskytrip naar Newcastle in april?
Heb me gisteren aangemeld...
Kijk aan, ben benieuwd.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart tot het morgen (maandag) ochtend is. Dan kan ik contact opnemen met de planning om te kijken of ik verlof kan opnemen.
Goedenavondquote:Op zondag 31 januari 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
Crap. Ik was gisteren van plan om "Blackhawk down" te kijken, maar door de gesprekken over "Nina Hagen II" kwam dat er niet van.![]()
Maar nu kan ik de dvd niet vinden.
Geeft niks! Dat zijn de leuke dingen uit het leven.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goedenavond
Sorry dat ik je had afgeleid!
Ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk aan, ben benieuwd.
Mw. MM gaat dan ook mee.
Bezoek aan de brouwerij in Newcastle sla ik in ieder geval over, heb er al genoeg gezien...
Dat duurt nog even....quote:Op zondag 31 januari 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks! Dat zijn de leuke dingen uit het leven.
Is het al vrijdag?
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat duurt nog even....
Ik had het gister over mijn ex die op Cheryl Cole lijkt hierzo. Kom ik haar vandaag tegen....
Ja soms tot op het vervelende af......quote:
Die gedachte heb ik soms ook wel over ex vriendinnetjes van mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
ach dat is wel erg gemeen... Het is wel een lieve meid maar ik snap nog steeds niet waarom ik op haar gevallen ben....
Pure lust?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
ach dat is wel erg gemeen... Het is wel een lieve meid maar ik snap nog steeds niet waarom ik op haar gevallen ben....
Dat dus.quote:
Ik denk het wel.quote:
Jammer.quote:
Hopelijk word je geduld beloond!quote:
Wie weet?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk word je geduld beloond!
Weltrusten!quote:
Euhm.....quote:Op zondag 31 januari 2010 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Nou ja, de kleine ligt al zeker een uur te tukken, en ik ben redelijk op van het volle weekend, dus slapen zal zo wel gebeuren, ja
Nog veel gemist hier?
* wie?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
* MaJo maakt op korte termijn haar return in de SC
* Andy gaat Nina Hagen II voor mij ritselen
* MM en ik gaan misschien mee op dezelfde Whisky tour naar Newcastle
Ik dacht dat BasOne en Mr Majo niet dezelfde persoon was?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
BasOne heeft dus de laatste dame uit zijn kelder gelaten?
Newbiequote:
Weet ik nog niet zeker. Ik wacht op de pics.quote:*![]()
![]()
Dat kan zeker!quote:*maken we er dan een SC-uitje van?
AKQ # 1862 BasOne laat Tanjaa en MaJo eens uit je kelder!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat BasOne en Mr Majo niet dezelfde persoon was?
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
AKQ # 1862 BasOne laat Tanjaa en MaJo eens uit je kelder!
Truste Red (en familie)quote:
Truste Redquote:
BasOne is wel een user bij wie die TT wel eens serieus zou kunnen zijn......quote:
Als ie dan maar niet in de buurt van "Nina Hagen II" komt.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
BasOne is wel een user bij wie die TT wel eens serieus zou kunnen zijn......![]()
Nina Hagen II is wel kundig genoeg om een mafketel als BasOne te kunnen uitschakelen denk ik. Als hij haar fysiek de baas is kan ze haar punkbanden nog als ceastus gebruiken.....quote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ie dan maar niet in de buurt van "Nina Hagen II" komt.
Nina Hagen II heeft soms deze dingen om:quote:Op zondag 31 januari 2010 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm.... Noob hier. Punkbanden? Ceastus?
Ah, zulke banden.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nina Hagen II heeft soms deze dingen om:
[ afbeelding ]
Autchquote:De gladiatoren uit het oude Rome gebruikten soortgelijke dingen om hun vuisten. Caestus:
[ afbeelding ]
Ja pas geleden bij Deadliest Warrior gezien wat die caestus met je een halve koe doen.... Alle ribben gebroken en vlees gescheurd....quote:
Ai, dan denk ik liever aan die punkbanden om de nek en/of polsen van "Nina Hagen II".quote:Op zondag 31 januari 2010 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja pas geleden bij Deadliest Warrior gezien wat die caestus met je een halve koe doen.... Alle ribben gebroken en vlees gescheurd....
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ai, dan denk ik liever aan die punkbanden om de nek en/of polsen van "Nina Hagen II".
Ja, jij wel! Ik heb haar nog niet gezien.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal kijken wat ik daar aan kan veranderen.
Is 'slowchatmaatje' niet iets?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Truste Cobra
Ik zeg wel tegen haar dat je een maat van me bent hoor! Internetcontact staat zo debiel.
Denk ook niet dat daar punten mee gescoord worden.quote:
quote:
Mogguh PSquote:Op maandag 1 februari 2010 07:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
Alles goed?quote:
Ja zie nu ook dat dat er een beetje vreemd uitzietquote:
Jij dan alvast weltrusten.quote:Op maandag 1 februari 2010 07:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja zie nu ook dat dat er een beetje vreemd uitziet
Ik duik zo mijn bedje in, voel me niet helemaal lekker, en het is al laat
Iedereen hier alvast een fijne dag toegewenst!
Locatie?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
Zo als nu dus. Hier sneeuwt het nu weer flink.
Dan ga ik vast wat hout en touw zoeken om sneeuwschoenenen in elkaar te knutselen.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat er weer een nieuwe lading aan komt (vanuit locatie Hoofddorp).
Ik ga schoenen ontwerpen met ingebouwde zoutstrooiers of zo...
Ik zou het wel weten als ik nu nog onderweg zou zijn naar mijn werk werk. Omdraaien en naar huis.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier is alles spiegelglad, de helft van de collega's is ook gewoon nog niet binnen
De Karlovyquote:Op zondag 31 januari 2010 12:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
niet geweest
Ben wel in de karlovy lazne geweest. Prima naar mijn zin gehad overigens.
Er was wel een groep jonge Belgen. Maar och, ik heb daar geen problemen mee. Was zelf ook met een vrij jonge groep. En ben zelf ook vet jong jeweetsquote:Op maandag 1 februari 2010 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Karlovy
Wat heb ik daar altijd vet feest gehad. Maar volgens mij erg jong publiek tegenwoordig toch?
Ja, anders kunnen ze het later niet onzettenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:50 schreef Cobra4 het volgende:
Is het trouwens vandaag landelijke bezetting door studenten dag?
In Nijmegen en Utrecht bezettingen door studenten.
Ja ik vindt dat ze het bij leuke zomerjurkjes moet houdenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
Zo lijkt ze wel ze zeemeermin.
Wel aardig van die studenten dat ze zich aan het eind van hun acties beschikbaar stellen als vijand voor de ME.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, anders kunnen ze het later niet onzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |