abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77449239
Het vorige deel: Slank # 937 met meet-angst *O*

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_77449261
FiPo
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:58:58 #3
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77449296
Sushi! Oohh daar heb ik zin in!

Ik heb vandaag een enorm luie zaterdag. Ik werd om 1 uur wakker en zit nu nog steeds in mijn badjas . Ik ga zo douchen en even actief doen.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77449333
Nou, kom maar eten dan, rituals Ik ga zo eens even boodschappen doen.
pi_77449388
Nooit bedenken? Ik vind het juist supergezellig. Lekker thee drinken met popcorn ofzo en dan twee leuke films kijken. We zijn al een poosje niet meer geweest en zo voorkomen we ook dat er geen films uit de bios zijn voor we ze gezien hebben

Ik zit te twijfelen tussen deze:

Where the wild things are
Up in the air
Edge of darkness

Even kijken wat het beste uitkomt/combineert.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:02:58 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77449413
Hoi .

Ik ga naar de AH. Even de benodigdheden voor appelbollen halen. Zin in! Lekker warm!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:04:52 #7
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_77449476
Zeau, veeeeel te vroeg wakker geworden door die zon. Dat is een beetje jammer. Denk dat ik zo de stad nog even in ga.

Vond 't ook leuk om de overgebleven drie dames van de meet nog te zien gisteren. En nu weet ik ook waar dat gesprek over ging bij de bar met die mannen. En vannacht snapte ik die link ook niet met die lamp, maar die was dus voor P.F. Ach we hebben een garderobe bij Hofman, dus dat scheelde weer

Jieha!
mailtje van mijn trainer:
quote:
Hierbij in de bijlage oefeningen voor maandag die je met de dynaband
(ja, inderdaad, dat paarse onding) kan doen. Doe van elke oefening
drie setjes van 20 herhalingen.

De sportieve mazzel!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:05:00 #8
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77449480
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, kom maar eten dan, rituals Ik ga zo eens even boodschappen doen.
Jaaa!! Ik heb echt al lang geen sushi meer gegeten, wordt weer eens tijd!
pi_77449502
Where the wild things are is vreselijk! Als je tenminste net zoveel van Max en de Maximonsters houdt als ik. Die regisseur heeft er een ontzettend agressief Amerikaans gescheiden-ouders-ADHD-puberteit-familiedramagedoe van gemaakt. En de monsters zijn ook destructieve rotbeesten geworden. Arme Maurice Sendak
pi_77449547
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:05 schreef Laureline het volgende:
Where the wild things are is vreselijk! Als je tenminste net zoveel van Max en de Maximonsters houdt als ik. Die regisseur heeft er een ontzettend agressief Amerikaans gescheiden-ouders-ADHD-jongen-familiedramagedoe van gemaakt. En de monsters zijn ook destructieve rotbeesten geworden. Arme Maurice Sendak
Oké, geen aanrader dus Geen idee wat Max en de Maximonsters zijn, though
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77449644
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:02 schreef Goodbye het volgende:
Nooit bedenken? Ik vind het juist supergezellig. Lekker thee drinken met popcorn ofzo en dan twee leuke films kijken. We zijn al een poosje niet meer geweest en zo voorkomen we ook dat er geen films uit de bios zijn voor we ze gezien hebben

Ik zit te twijfelen tussen deze:

Where the wild things are
Up in the air
Edge of darkness

Even kijken wat het beste uitkomt/combineert.
Up in the air van de week gezien en dat is een aanrader. Die andere 2 kenknie, dus dat weet ik niet. Zag wel een trailer van een Moulin Rouge achtige film die binnenkort komt: Nine en die wil ik wel heul graag in de bios zien!!
pi_77449679
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Up in the air van de week gezien en dat is een aanrader. Die andere 2 kenknie, dus dat weet ik niet. Zag wel een trailer van een Moulin Rouge achtige film die binnenkort komt: Nine en die wil ik wel heul graag in de bios zien!!
Jaaaaaa, ik ook!

En toen ik die trailer echt zo zat te kijken " " Keek mijn vriend me echt zo aan van "Nee echt, moet dat "
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:11:17 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77449713
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jaaaaaa, ik ook!

En toen ik die trailer echt zo zat te kijken " " Keek mijn vriend me echt zo aan van "Nee echt, moet dat "
Ik voel een mini filmmeet aankomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_77449786
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:58 schreef Rituals het volgende:
Sushi! Oohh daar heb ik zin in!

Ik heb vandaag een enorm luie zaterdag. Ik werd om 1 uur wakker en zit nu nog steeds in mijn badjas . Ik ga zo douchen en even actief doen.
Same here . Al heb ik mn badjas aan over mn normale kleren, omdat ik het koud heb. Ik heb genoeg nuttige/actieve dingen die ik moet doen, maar momenteel is zelfs opstaan om wat te drinken te pakken teveel moeite .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77449799

Die!
Maar daar moet je een kind uit de 70-er jaren voor zijn denk ik Wij zijn allemaal opgegroeid met Maurice Sendak, Madelief en Dr. Seuss
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:18:39 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77449953
Ik heb me eindelijk omgekleed en tandengepoetst, dus ik ben ready to go .
Niet meer actief op Fok!
pi_77449972
Ohh dat lijkt me een leuk boek

OMG ik heb een vreetdag Vanmorgen vier snee-en brood, net weer twee broodjes. Vanavond shoarma.
En vanmorgen geen Zumba en als 't ff kan morgen ook liever niet Ik vind het veel te koud en te sneeuwerig

En nu ga ik even het pak koekjes zoeken dat we mee namen van de winkel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:19:23 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77449982
Ik ken alleen maar Madelief

Die meet klinkt trouwens goed Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Was wel de juiste beslissing trouwens. Heb de afgelopen nacht 14 uur geslapen en ben nog moe

Oh, enne, volgens mij is Calimero helemaal niet ordinair . en ik wil foto's zien natuurlijk!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:23:03 #19
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77450077
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Same here . Al heb ik mn badjas aan over mn normale kleren, omdat ik het koud heb. Ik heb genoeg nuttige/actieve dingen die ik moet doen, maar momenteel is zelfs opstaan om wat te drinken te pakken teveel moeite .
Dat laatste is ook veel te herkenbaar! Tegenwoordig zet ik een kan met water op mijn bureau, omdat ik soms te lui ben om drinken te pakken ook al heb ik enorme dorst .

Nou, ik ga maar eens douchen en een beetje actiever worden .
pi_77450375

Dat klink als een leuke meet!! Ik wil ook wel foto's zien

En fijn dat de avond nog leuk werd CF! Sta je nu ook anders tegenover je promotie, of was dat idee
geen opwelling?

Ik ga me voorbereiden op het "nieuwjaarsdiner" met vriendinnen! 't Is 30 januari, dus het kan nog net Oh de voorbereiding bestaan vooralsnog uit het drinken van een Cosmopolitan met mijn vriendje
pi_77450377
Middag.
pi_77450491
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef Laureline het volgende:
[ afbeelding ]
Die!
Maar daar moet je een kind uit de 70-er jaren voor zijn denk ik Wij zijn allemaal opgegroeid met Maurice Sendak, Madelief en Dr. Seuss

Ik ben jarenlang zowat eenmaal per jaar naar de kinderboekhandel gelopen om te vragen of Max en de Maximonsters alweer herdrukt was. En nu heb ik 'm alweer een jaar of 15 in de kast.

Wie is Dr. Suess?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77450765
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben jarenlang zowat eenmaal per jaar naar de kinderboekhandel gelopen om te vragen of Max en de Maximonsters alweer herdrukt was. En nu heb ik 'm alweer een jaar of 15 in de kast.

Wie is Dr. Suess?
Die met al die leuke wezentjes, surrealistische landschappen en gebouwen en machientjes:

Wat mijn hele klas in de kast had staan:
- De kat met de hoed
- Slurfje past op het ei
- Groene eieren met ham
- Fokke op sokken
etc.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:49:55 #24
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77450867
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:04 schreef zwahiel het volgende:
Zeau, veeeeel te vroeg wakker geworden door die zon. Dat is een beetje jammer. Denk dat ik zo de stad nog even in ga.

Vond 't ook leuk om de overgebleven drie dames van de meet nog te zien gisteren. En nu weet ik ook waar dat gesprek over ging bij de bar met die mannen. En vannacht snapte ik die link ook niet met die lamp, maar die was dus voor P.F. Ach we hebben een garderobe bij Hofman, dus dat scheelde weer

Jieha!
mailtje van mijn trainer:
[..]

Oh ja? Vertel?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:51:00 #25
277802 _Calimero_
pi_77450898
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:33 schreef anna82 het volgende:

Dat klink als een leuke meet!! Ik wil ook wel foto's zien

En fijn dat de avond nog leuk werd CF! Sta je nu ook anders tegenover je promotie, of was dat idee
geen opwelling?

Ik ga me voorbereiden op het "nieuwjaarsdiner" met vriendinnen! 't Is 30 januari, dus het kan nog net Oh de voorbereiding bestaan vooralsnog uit het drinken van een Cosmopolitan met mijn vriendje
klinkt goed, nieuwjaarsetentje op 30 januari
Wat gaan jullie eten?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:52:52 #26
277802 _Calimero_
pi_77450958
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ken alleen maar Madelief

Die meet klinkt trouwens goed Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Was wel de juiste beslissing trouwens. Heb de afgelopen nacht 14 uur geslapen en ben nog moe

Oh, enne, volgens mij is Calimero helemaal niet ordinair . en ik wil foto's zien natuurlijk!
Madelief! op je kop in de prullenbak

Enne, ik ben het er ook niet mee eens hoor, en als een of andere kerel dat wel vindt, lig ik daar ook niet wakker van. bovendien was het een nerd en de lekkere kerel ernaast vond mij wel tof. Dus
En ik heb zijn mailadres want hij had beloof m'n fietstegenkankeractie te steunen
pi_77451050
Volgens mij hebben die tekeningen van Dr. Seuss mij als kind echt gevormd, in hoe ik eigenlijk nog steeds droom! Zoiets dus:

en de klassieker (ook gebruikt door Prince in songtekst):

En het leuke van een mini hebben is, dat je al die ballast weer over kunt dragen en er dan samen helemaal in zwelgen
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:08:48 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77451544
Hebben jullie al foto's??

Ooh, ben vanmiddag zo heerlijk aan het kloten in de keuken, voor het eerst maak ik zelfgemaakte itatliaanse tomaten-creme soep.
En er staat nu een italiaans brood te rijzen die straks de oven in gaat, daarbij maak ik een hamburgers met italiaanse twist..
Dus we eten soep met broodje hamburger (3 uur werk )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77451832
tvp

nee, nog geen foto's geen tijd... moest even recept ding opzoeken
Ja doei.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:30:21 #30
277802 _Calimero_
pi_77452149
Volgens mij ben ik gister keihard in de zeik genomen... de twee kerels van de laatste kroeg vertelden me dat 1 van hun 3x de tour had gefietst en ze hadden hun mailadres gegeven (ivm sponsoring!) maar die zijn allebei niet bestaand... nu ik het zo opschrijf klinkt het ook wel een beetje onwaarschijnlijk, maar gister geloofde ik het echt wat kan ik soms ook blond en naiief zijn
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:31:12 #31
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77452179
ik ben chocolatechip cookies aan het bakken. Het deeg is in iedergeval lekker..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:35:21 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77452311
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Volgens mij ben ik gister keihard in de zeik genomen... de twee kerels van de laatste kroeg vertelden me dat 1 van hun 3x de tour had gefietst en ze hadden hun mailadres gegeven (ivm sponsoring!) maar die zijn allebei niet bestaand... nu ik het zo opschrijf klinkt het ook wel een beetje onwaarschijnlijk, maar gister geloofde ik het echt wat kan ik soms ook blond en naiief zijn
En wat kan je je dan dom en naar voelen
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:36:22 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77452342
quote:
Aww! Ik vind het wel schattig! .

Mijn appelbollen zijn klaar! . Zometeen gaan ze de oven in en dan is het even afwachten of ik over 20 minuten een appelbol eet of appelmoes met bladerdeeg .
Niet meer actief op Fok!
pi_77452424
quote:
Hè, balen! Heb je niet gewoon een punt oid vergeten bij het mailadres? Of dat je het anders kan spellen? Lijkt me zo moeilijk en omslachtig, als aangeschoten kerel in de kroeg, om 2 x een niet bestaand mailadres te verzinnen namelijk...
pi_77452522
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aww! Ik vind het wel schattig! .

Mijn appelbollen zijn klaar! . Zometeen gaan ze de oven in en dan is het even afwachten of ik over 20 minuten een appelbol eet of appelmoes met bladerdeeg .
O, en wij gaan zo naar Utrecht, door jouw post kwam ik op het idee voor het concert nog even nostalgisch appelbollen te gaan eten bij Graaf Floris! Serveren die eigenlijk 's avonds ook nog appelbollen? Weet Cali vast wel...we dachten ook nog aan eventueel wat eten bij Oudaen, maar daar vond ik in mijn studententijd de bediening altijd zo hooghartig. Wel een mooi pand!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:49:43 #36
277802 _Calimero_
pi_77452748
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, en wij gaan zo naar Utrecht, door jouw post kwam ik op het idee voor het concert nog even nostalgisch appelbollen te gaan eten bij Graaf Floris! Serveren die eigenlijk 's avonds ook nog appelbollen? Weet Cali vast wel...we dachten ook nog aan eventueel wat eten bij Oudaen, maar daar vond ik in mijn studententijd de bediening altijd zo hooghartig. Wel een mooi pand!
Graaf floris kom ik nooit heur,das niet hip genoeg ;-) Ik heb geen idee of ze die savonds ook nog serveren,maar als je lief genoeg kijkt doen ze dat vast wel!

Olivier is ook een mooi pand om wat te drinken/eten. De lunch is er altijd lekker in ieder geval!

Tink; Ja inderdaad, dan voel ik me wel een beetje belazerd..nou ja..
En ze hebben allebei hun eigen adres gegeven en ze zijn allebei fout, en 1tje heb ik nog overgeschreven omdat ik het niet goed kon lezen, dus de spelling is goed,want ik checkte het nog bij hem
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:52:30 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77452836
Eikels. Maar je hoeft je er niet dom en naïef door te voelen, want ik kan geen reden bedenken om die mannen niet te geloven als ze hun e-mailadres geven .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:54:35 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77452907
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:52 schreef Viking84 het volgende:
Eikels. Maar je hoeft je er niet dom en naïef door te voelen, want ik kan geen reden bedenken om die mannen niet te geloven als ze hun e-mailadres geven .
Datte
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77453013
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:49 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Graaf floris kom ik nooit heur,das niet hip genoeg ;-) Ik heb geen idee of ze die savonds ook nog serveren,maar als je lief genoeg kijkt doen ze dat vast wel!

Olivier is ook een mooi pand om wat te drinken/eten. De lunch is er altijd lekker in ieder geval!

Tink; Ja inderdaad, dan voel ik me wel een beetje belazerd..nou ja..
En ze hebben allebei hun eigen adres gegeven en ze zijn allebei fout, en 1tje heb ik nog overgeschreven omdat ik het niet goed kon lezen, dus de spelling is goed,want ik checkte het nog bij hem
Ik ben ook niet hip, ik ben een stoffige oude moeke
Als je nu het signalement van de mannen even doorgeeft, speur ik ze vanavond wel op, en stuur ik mijn breedgeschouderde meneer van 2 meter op ze af
pi_77453062
Wat een eikels ook Mannen .
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:00:26 #41
277802 _Calimero_
pi_77453093
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik ben ook niet hip, ik ben een stoffige oude moeke
Als je nu het signalement van de mannen even doorgeeft, speur ik ze vanavond wel op, en stuur ik mijn breedgeschouderde meneer van 2 meter op ze af
Uhuh stoffig ja...

Een bolle met een buikje en bruin haar en een wat minder bolle met blonde krullen. Dat moet lukken toch Thanks
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:05:03 #42
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_77453251
Ghehe je zegt 't zelf al Calimero

Kreeg af en toe wat vlagen mee van sporten voor de bar.
Kon alleen niet zo gezellig zijn omdat ik de biertjes moest tappen. Ondanks dat 't niet zo super druk was.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_77453394
zwahiel kan ze natuurlijk ook nog passend straffen! Het was toch in Hoffman (mijn god, ik ken die tent nog als leegstaand spooklokaal Zien jullie hoe oud ik ben!)?
Gewoon wat rommel door hun drankjes doen vanavond
pi_77453791
Hoi!

De meet was erg gezellig! @Calimero: Ik had wel een vermoeden dat jij het was, maar ik dacht dat je steil haar had... Dus toen dacht ik nee, toch niet . Verder herkende ik iedereen wel, gelukkig! Merel zag er wel anders uit dan ik dacht, ik had haar blond verwacht. Geen idee waarom . Ik vond het wel jammer dat ik niet meer mee kon om wat te drinken, maar gelukkig had ik de laatste trein nog wel gehaald. En het was koud op de fiets!

En Vik:
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

We misten alleen een hete bibliothecaresse onder onze gelederen .
Waren 2 bibliothecaresses niet genoeg, of waren we gewoon niet heet?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77454144
Twee bibliothecaressen, Phaidra? Wat mis ik?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:40:56 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77454346
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
O gelukkig ben ik niet de enige die dat niet wist .

Zo, de appelbol was nom . Alleen was 'ie nog vrij hard van binnen. Hoort dat zo?
Niet meer actief op Fok!
pi_77454351
Ja, zitten er hier dan meer van dat soort ?
pi_77454382
Ik heb trouwens geen koekjes gegeten, maar een mandarijn en een kop thee. En twee olijven en drie augurken en als we niet snel aan het avondeten gaan begin ik aan de tafel te knagen
pi_77454867
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:41 schreef Syrena het volgende:
Ja, zitten er hier dan meer van dat soort ?
Hehe, nu klink je net als de actrices die 's ochtends binnenwandelen, een blik werpen op de tafel waar wij met de mannen van de techniek aan de koffie zitten, en dan zeggen:"O, is er nog niemand?"
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:01:17 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77454971
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:05:48 #51
236335 neen
schone schijn
pi_77455100
Was wel gezellig ja alleen was ik maar wat kort maar goed housewarming was ook gezellig, nog 2 uurtjes geslapen

Ik houd er niet van om als eerste weg te gaan ik ga altijd als laatste weg
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:08:27 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77455186
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh ja, nog één . Maar weet je hoe het komt? Syrena vertelt enorm veel over haar werk hier, dus in mijn hoofd is zij een echte bibliothecaresse en wat jij en Phaidra doen weet ik niet precies .
Niet meer actief op Fok!
pi_77455789
lieve Slankies,

Ik kom nog weer eens even spammen

zoals velen al weten, en sommigen wellicht nog niet, ga ik komend jaar meedoen met Alpe d'huzes (www.opgevenisgeenoptie.nl) om geld in te zamelen voor de KWF Kankerbestrijding.

Vanaf het jaar 2006 wordt dit al gedaan, en ondertussen is dit uitgegroeid tot een doorslaand succes: individueel of met een estafette team wordt op één dag zes maal de in de wielerwereld legendarische berg Alpe d’Huez met de fiets beklommen om op die manier geld in te zamelen voor dit fantastische doel. De Stichting Alpe d'HuZes hanteert een strikt anti-strijkstok beleid. Alleen daardoor kunnen ze garanderen dat 100 % van het ingezamelde geld ook daadwerkelijk ten goede komt aan het onderzoek naar de bestrijding en preventie van kanker. Alle organisatorische dingen eromheen worden dus door vrijwilligers gedaan om zo te garanderen dat de giften volledig benut worden daar waar ze voor bedoeld zijn!

3 juni 2010 is het wederom zover! Deze editie ga ik met een team samen met een team ook de fiets op en zullen we hieraan meedoen. Dit gaat ongetwijfeld een ware uitputtingsslag worden, maar bovenal een fantastische ervaring met een schitterend einde. Mijn doel is om 3x de berg op te gaan fietsen! We zijn in elk geval druk met de training!

Mijn doel is uiteraard om zoveel mogelijk geld op te halen voor het kankerfonds. Je kunt mijn tocht individueel sponsoren, dit kan via mijn persoonlijke site:

http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/meral/team

Alle giften zijn welkom, er is geen sprake van een zogenaamd minimum bedrag om mee te kunnen doen. Mijn streefbedrag is ¤ 5000,- en dat wil ik ook absoluut gaan halen.
Ik zou het fantastisch vinden als je mij wilt sponsoren. Mocht het via de site niet lukken, mail of bel mij dan even.

Iedereen heeft wel ervaring met de ziekte kanker, zeer dichtbij of wellicht gelukkig iets verder weg. Alleen door dit soort initiatieven kunnen we ervoor zorgen dat kanker binnenkort een chronische ziekte wordt. Dit is namelijk echt een reëel doel, in elk geval reëler dan 6 keer die berg opfietsen :-)

Ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen,
opgeven is geen optie!

Sportieve groetjes

CC
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:42:32 #54
331 Merel
Be here now.
pi_77456258
Hé even over die foto's hè, wat mij betreft mogen die per PM naar de mensen uit dit topic, maar ik hoef ze níét open en bloot online!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:48:26 #55
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_77456403
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:09 schreef Laureline het volgende:
zwahiel kan ze natuurlijk ook nog passend straffen! Het was toch in Hoffman (mijn god, ik ken die tent nog als leegstaand spooklokaal Zien jullie hoe oud ik ben!)?
Gewoon wat rommel door hun drankjes doen vanavond
Het is een hele tijd heeeeeel druk geweest. Dat was toen ik er net werkte zo'n vier jaar geleden. Daarna gleed 't langzaam af tot een rustiger niveau. Na een verbouwing en nieuw interieur begint 't sinds deze zomer weer langzaam te lopen. De dansavonden (donderdag, vrijdag en zaterdag) beginnen nu weer druk te zijn. Waarbij het vorige week weer eens ouderwets druk was compleet met rij buiten.

Gisteren was het niet zo druk, maar ja, 't is slecht weer en volgens mij was 't in geheel Utrecht niet zo druk hoorde ik van mede horecamensen.
Moet vanavond weer werken, dus hopelijk wordt 't dan weer wat drukker

Zou ze wel kunnen straffen, maar weet zelf niet meer wie 't waren.
ik had gisteren ook een halve fles rosé op voor ik begon met werken
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:52:22 #56
277802 _Calimero_
pi_77456517
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:42 schreef Merel het volgende:
Hé even over die foto's hè, wat mij betreft mogen die per PM naar de mensen uit dit topic, maar ik hoef ze níét open en bloot online!
agree, hoewel ik er volgens mij niet eens opsta :-)
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:00:29 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77456749
Daglijstje!
o. witte boterham met jam en witte boterham met kaas
t. half duits broodje met rauwe ham
l. 3 opscheplepels zuurkool + opscheplepel sperziebonen + 2 plakken kassler + 2 juslepels braadvocht
t. paar dropjes + glaasje calvados + 2 chocolaatjes
d. 1 sushirol komkommer, 1 sushirol zalm, 1 sushirol rivierkreeft/sperziebonen/mayo/pepertjes + sojasaus + kwart tube eh.. dat groene spul (zo heet dat het mijn hersenen heeft aangetast) + eetlepel gember
t. planning: nog een beetje sushi + glaasje geist
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:02:35 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77456809
Ik baal trouwens een beetje. Zou dit weekend naar het filmfestival gaan, worden de mini's ziek En volgend weekend heb ik ook ineens een verplichting waar ik eigenlijk niet onderuit kan
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:03:30 #59
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77456837
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:00 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje!
o. witte boterham met jam en witte boterham met kaas
t. half duits broodje met rauwe ham
l. 3 opscheplepels zuurkool + opscheplepel sperziebonen + 2 plakken kassler + 2 juslepels braadvocht
t. paar dropjes + glaasje calvados + 2 chocolaatjes
d. 1 sushirol komkommer, 1 sushirol zalm, 1 sushirol rivierkreeft/sperziebonen/mayo/pepertjes + sojasaus + kwart tube eh.. dat groene spul (zo heet dat het mijn hersenen heeft aangetast) + eetlepel gember
t. planning: nog een beetje sushi + glaasje geist
Wasabi! (denk ik?)
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:09:07 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77457001
Damn wat heb ik net lekker gegeten... veel ook, ontzettend veel!

Het sneeuwt weer gvd... fijn moet morgenochtend om 5 uur weer in de auto zitten...

Jou lijst klinkt lekker Tink
pi_77457100
Mijn lijstje lijkt erg op dat van Tink vandaag!

O: 1 volkoren boterham met kaas en een gekookt eitje
T: plak kerstbrood met spijs
L: sushi
T: wodka, Japanse zoutjes
D: zuurkool met een hard uitgebakken speklapje en stukje rookworst
T: chocomouse van vitalinea
pi_77457329
Hoi!

Mijn lijstje:
O: Dubbele volkoren boterham met appelstroop
T: Pakje Sultana's + appel
L: 2x dubbele volkoren boterham met appelstroop
T: Megamandarijn + warme chocolademelk van Kiosk op het station (zoete troep )
D: Pistoletje met filet americain, groentensoep
T: Bakje magere yoghurt met muesli
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:20:38 #63
236335 neen
schone schijn
pi_77457385
Ik bedacht net in bad dat het minder slecht gaan eten in dit jaar op zich redelijk gaat, toen dacht ik he... as maandag is de eerste maandag van februari. wat een ingeving! Maar goed, dan moet ik dus maar het regelmatig sporten erin gaan donderen want hoewel ik het erg moeilijk vind om erin te komen is het wel heerlijk als het lekker loopt

Lijstje

O: beker melk, 3 koffie, 2 gebakken eieren met 2 broodjes en een saucijzenbroodje
T: 4 koffie
L+D: 2 borden nasi goreng bij oma met wat kippenvleugeltjes en water, geen ijs na
T: 2 koffie

Koffie
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:21:28 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77457419
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wasabi! (denk ik?)
U gaat door voor de koelkast
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:22:37 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77457461
Ik was nog iets vergeten: bij de zuurkool had ik ook nog een uitgeholde appel die ik had gevuld met zuurkool, ingepakt in zilverpapier en toen nog een half uurtje in de oven. Erg lekker.
pi_77457488
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:20 schreef neen het volgende:
Ik bedacht net in bad dat het minder slecht gaan eten in dit jaar op zich redelijk gaat, toen dacht ik he... as maandag is de eerste maandag van februari. wat een ingeving! Maar goed, dan moet ik dus maar het regelmatig sporten erin gaan donderen want hoewel ik het erg moeilijk vind om erin te komen is het wel heerlijk als het lekker loopt

Lijstje

O: beker melk, 3 koffie, 2 gebakken eieren met 2 broodjes en een saucijzenbroodje
T: 4 koffie
L+D: 2 borden nasi goreng bij oma met wat kippenvleugeltjes en water, geen ijs na
T: 2 koffie

Koffie
9 koffie, wtf.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:23:49 #67
236335 neen
schone schijn
pi_77457511
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

9 koffie, wtf.
2 uurtjes geslapen

*even teruglezen
pi_77457525
tvp
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:25:41 #69
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77457571
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was nog iets vergeten: bij de zuurkool had ik ook nog een uitgeholde appel die ik had gevuld met zuurkool, ingepakt in zilverpapier en toen nog een half uurtje in de oven. Erg lekker.
Je lijstje klonk al zo lekker, maar dit klinkt echt heerlijk! En simpel.
pi_77457624
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:23 schreef neen het volgende:

[..]

2 uurtjes geslapen
Dan nog.
Ik ga altijd trillen van koffie. Ik snap echt niet waarom, ik kan wel energydrank drinken dus het ligt niet aan de cafeïne ofzo. Super irritant.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:27:38 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77457646
Ik ga straks lekker een film kijken in bed . Thee erbij, plakje kruidencake van Mark! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:32:00 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77457776
Ik heb net Mark gecheckt op je Hyves. En hij ziet er pre-cies-zo-uit als ik had verwacht
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:32:24 #73
236335 neen
schone schijn
pi_77457789
O trouwens Maria, ik las in de krant nog iets over Leeds. Ze hebben daar in een populaire nachtclub uitgezocht welke vrouwen het meeste werden versierd. Ze keken naar de manier van dansen en de schaarste van de kleding. Het is gebleken (nu komt het, let op!) dat schaars geklede dames het meeste aandacht krijgen van mannen.

Geen dank.
pi_77457842
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef neen het volgende:
O trouwens Maria, ik las in de krant nog iets over Leeds. Ze hebben daar in een populaire nachtclub uitgezocht welke vrouwen het meeste werden versierd. Ze keken naar de manier van dansen en de schaarste van de kleding. Het is gebleken (nu komt het, let op!) dat schaars geklede dames het meeste aandacht krijgen van mannen.

Geen dank.
Verrassenddddddd.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:35:25 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77457875
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef neen het volgende:

Geen dank.
Was het niet zo dat vrouwen die hun lichaam voor 1/3 hadden ontbloot (niet meer, maar ook niet minder!) het meeste aandacht kregen? Dus wel half blote armen en een niet al te lang rokje, maar geen blote buik of een brede riem ipv rok.
pi_77457913
Neen, dank.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:38:32 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77457988
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net Mark gecheckt op je Hyves. En hij ziet er pre-cies-zo-uit als ik had verwacht
Heb jij ook hyves?? Cool, ik ook
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:39:50 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77458019
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb jij ook hyves?? Cool, ik ook
Nu begin ik te twijfelen, maar ik had jou toch al toegevoegd? Of was dat DaD?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:40:32 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77458045
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
.
Niet meer actief op Fok!
pi_77458099
En als het carnaval is dan? Mijn aarbeienpak bedekt nogal veel
Misschien toch de Sletterige Stewardess ook maar aanschaffen

Ik heb Mark ook gecheckt En hij lijkt wat op mijn eerste Mark (daarna nog een Marc en een Mark, maar die laaste was alleen zoenen. Het was verder best een stomme Mark).
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:42:37 #81
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_77458107
is het heel gek dat ik schaars geklede dames met uitgaan juist mijd?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:43:41 #82
236335 neen
schone schijn
pi_77458137
Dat weet ik niet meer precies tinkepink! Ik heb de krant ook laten liggen in de trein dus ik kan het niet opzoeken

Hoe ziet Mark eruit dan een beetje een lekker stuk of niet
pi_77458165
De laatste Mark dan he, de eerste was een lieverd. En helaas val ik eigenlijk op ontzettende eik0ls dus.

Nuancering: mannen die heel leuk lijken, maar dan eikels blijken. En ik weet dat ikzelf steeds de terugkerende factor ben, dus de schuld zal wel 80/20 zijn Ik zet mannen aan tot eikeligheden
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:46:10 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77458216
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nu begin ik te twijfelen, maar ik had jou toch al toegevoegd? Of was dat DaD?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:47:32 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77458271
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:42 schreef zwahiel het volgende:
is het heel gek dat ik schaars geklede dames met uitgaan juist mijd?
Hangt van het schaarsheidniveau af.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:50:06 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77458376
Ik heb net de speculaaschocolade van Rittersport ontdekt. En nu is ie al voor de helft op
pi_77458494
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net de speculaaschocolade van Rittersport ontdekt. En nu is ie al voor de helft op
Ik heb gisteren het laatste zakje pepernoten opgegeten 220 kcals. En ik lust ze eigenlijk niet eens echt.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:55:06 #88
236335 neen
schone schijn
pi_77458536
Bij m'n ouders staat alweer een schaaltje met van die chocolade paaseitjes op tafel
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:55:29 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77458550
Hier staat de kerstboom nog steeds .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:58:09 #90
3185 Adelante
To let it go now
pi_77458631
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:55 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouders staat alweer een schaaltje met van die chocolade paaseitjes op tafel
Die halen de Pasen niet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77458649
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, dat klinkt echt erg lekker! Ik heb ook ooit een ovenschotel op van zuurkool, aardappelpuree, gehakt en daarbovenop appel en banaan en dan de oven in. Was ook een heerlijke combinatie

Ik eet vanavond een opgewarmd kliekje boerenkool. Ook lekker.
pi_77458669
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Hier staat de kerstboom nog steeds .
Slopen je katten 'm niet? Hier kan ie een maand staan voordat ze daadwerkelijk durven hun klauwen erin te zetten.
pi_77458712
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt echt erg lekker! Ik heb ook ooit een ovenschotel op van zuurkool, aardappelpuree, gehakt en daarbovenop appel en banaan en dan de oven in. Was ook een heerlijke combinatie

Ik eet vanavond een opgewarmd kliekje boerenkool. Ook lekker.
Die ga ik onthouden, klinkt lekker! Zonder de banaan alleen
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:01:17 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77458750
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Slopen je katten 'm niet? Hier kan ie een maand staan voordat ze daadwerkelijk durven hun klauwen erin te zetten.
Nee, ze zitten er niet aan. Is een klein nepkerstboompje. Mijn schatjes zijn goed opgevoed .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:01:34 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77458752
lijstje:

O: peer en banaan door yoghurt met veel muesli
T: -
S: in de sportschool
L: balk sla en eitje
T: plak ontbijtkoek met boter
T: chocolate-chipcookie deeg
T: chocolate chip cookie x5
D: spinazie met gevulde pasta en zalmmoot
T: chocolatechip cookie?

Ha, ik heb chocolate-chip-cookie nu 4x verschillend gespeld. Welke is de juiste?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:02:22 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77458771
Gewoon chocolate chip cookie, denk ik. Volgens mij doen de Engelsen niet eens aan -.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:02:26 #97
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77458774
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
die is lekker! Zo lekker!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:03:07 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77458791
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:02 schreef AKnynke het volgende:

[..]

die is lekker! Zo lekker!
Hoi we zitten hier in Slank hoor! .

Is loveli nu op vakantie? En waar is ze naartoe dan?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:04:36 #99
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77458846
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi we zitten hier in Slank hoor! .

Is loveli nu op vakantie? En waar is ze naartoe dan?
je sais, je sais!
pi_77458894
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, ze zitten er niet aan. Is een klein nepkerstboompje. Mijn schatjes zijn goed opgevoed .
Ah, aan een kleine kerstboom zitten de mijne ook niet... Ik heb een grote staan en na een maand worden de ballen toch wel erg interessant
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:19:10 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77459339
Tink
Pfff ik ga maar richting bed,morgen gaat de wekker om 4.30 uur ;')
pi_77459417
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink
Sodeju

Slaap lekker
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:30:55 #103
236335 neen
schone schijn
pi_77459719
Oke ik zit met een probleem. Ik lig op de bank en er is een stom programma op de televisie maar ik kan niet bij de afstandsbediening. Ook ligt er een poes op mij dus is het lullig om op te staan.

Edit: daar zul je m'n pa hebben, die gaat zappen!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:31:00 #104
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_77459723
dan ben ik nog aan het werk

Ik kreeg gisteren trouwens wel een paar keer de vraag wie die mooie dames waren waarmee ik stond te praten en naar toe liep van mijn collega's en wat vaste gasten.
pi_77459861
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:37:34 #106
236335 neen
schone schijn
pi_77459931
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het plaatje niet

Al een beetje uitgepakt en in elkaar gezet of niet
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:39:10 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77459981
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink
Wat een kut fijne tijd om op te staan
pi_77460270
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:37 schreef neen het volgende:

[..]

Ik zie het plaatje niet

Al een beetje uitgepakt en in elkaar gezet of niet
Nee maandag pas want ik moet morgen nog werken en dat is vlakbij m'n ouders, dus daar ben ik nog
pi_77460376
Joehoeeeee Ik ben naar de film geweest. Naar anderhalve film, want tegen het advies van Laureline in toch naar Where the wild things are gegaan. Daar zijn we maar weggelopen . En toen in een enorme sneeuwbui teruglopen naar de auto, echt geweldig Net al het verse sneeuw achter ons huis gebruikt voor een mega sneeuwballengevecht met zijn tweeen, ik gooi beter Hij harder
pi_77460733
Kwakz! Ik heb het jurkje besteld Hoop dat ie past.
pi_77460766
Iemand P.F. nog gesignaleerd vandaag? Ik vraag me af of ze die broek voor mij al op de post heeft gedaan!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:14:07 #112
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77461133
oi, ik heb net hevig zitten snotteren bij de season finale van brothers and sisters. Als iemand nog een leuke tv-serie zoekt: deze is zeker leuk..
pi_77462455
Tinkepink, kan jij me vertellen of in Duitsland Hakle toiletpapier breed verkrijgbaar is?
Anders rij ik voor de poes haar poes helemaal naar Bunde of Papenburg.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:57:27 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77462513
Werkelijk geen idee Volgens mijn man niet.
pi_77462616
Fuck. Nou ja, bedankt voor het navragen (en mij besparen van een nutteloze rit van 120km).
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:04:35 #116
3185 Adelante
To let it go now
pi_77462748

beeeeeeehh
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:06:18 #117
236335 neen
schone schijn
pi_77462801
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:07:10 #118
3185 Adelante
To let it go now
pi_77462834
Ik ken wel de killer rabbit van monty python, maar deze
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:08:25 #119
236335 neen
schone schijn
pi_77462875
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik ken wel de killer rabbit van monty python, maar deze
Black Sheep
ranzige film trouwens
pi_77462894
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

beeeeeeehh
Mijn schapen zijn het wel zat, die sneeuw. Dat gehang om die ruif de hele dag..
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:12:49 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77463014
Waarom moet het Hakle zijn? Voldoet normaal wc-papier niet?
pi_77463090
Hakle is echt fabuleus wc-papier. Als er hier iemand toiletteert krijg ik er vragen over, zeg maar. En wil men ook.

Maar het is nauwelijks verkrijgbaar .

'truste!
pi_77464427
Goedenavond avond avond..

Het nieuwjaarsdinertje zit erop en het was een curieus menu . Iedereen zou iets meenemen, maar omdat de helft met de trein kwam moest het wel makkelijk vervoerbaar zijn. Daarnaast was er geen overleg geweest over de gerechten en dat resulteerde in:

aperitief: cocktails met groningse worst
voor: broccoli-soep
hoofd: spek- en appelpannenkoeken gecombineerd met een salade caprese
na: cheesecake

Je salade eten op een bord waar je net een spekpannenkoek riant met stroop hebt overgoten geeft
een hele aparte smaaksensatie .

Maar het was zeer gezellig!

Oh en we hadden afgesproken om naar Where The Wilds Things Are te gaan, maar dat is dus niet de moeite?
pi_77464457
Oh nu ga ik vannacht dromen dat er een killer sheep onder mijn bed ligt...
  zaterdag 30 januari 2010 @ 23:07:53 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77464680
Net Inglourious Basterds gezien. Wat een nare film is dat.
pi_77464945
Ik heb die hele film met een knoop in mijn maag gekeken omdat ik de gruwelijke slechtheid van Hans Lada niet zo goed aankon. En toen ze in het begin zeiden dat ze scalpels moesten verzamelen dacht ik dat ze het over
medische instrumenten hadden..
pi_77466517
De halve dag (ziek) in bed gelegen, ik ga maar eens kijken of ik nu wel kan slapen . En dan morgen maar mijn nuttige dingen doen.
pi_77468109
wij zijn net klaar met het nagerecht

zo maar eens aan de koffie niet heel slank verantwoord.. maar dat zijn details!
Ja doei.
  zondag 31 januari 2010 @ 02:29:10 #129
331 Merel
Be here now.
pi_77469443
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:31 schreef zwahiel het volgende:
dan ben ik nog aan het werk

Ik kreeg gisteren trouwens wel een paar keer de vraag wie die mooie dames waren waarmee ik stond te praten en naar toe liep van mijn collega's en wat vaste gasten.
Goed zo

Net thuis, ik zou cocktails gaan doen en stappen, maar ik heb het dansen maar gelaten voor wat het is, veel te moe! Ik word oud
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77469773
zo, gasten zijn net weg, huis is weer aan kant, en dan zo maar slapen!

Wat een heerlijke culinaire avond! iedereen had zo lekker gekookt! En ook ons hoofdgerecht was écht héél lekker!!!!!

yay.
Ja doei.
pi_77469813
Het Decemberdiner was lekker. Beetje laat, maar super!

Amuse: cranberrypate in pancetta op een 'toastje' met gecarameliseerde ui
Voorgerecht: 4 zalmdingen --> soesje met zalmroom, zalmrollade met ricotta, camembert op een gekruide aardappel met zalm en een spinaziesoepje met zalmsnippers.
Tussengerecht: gefrituurde camembert, compote van dadels en rode ui, gebakken knolraap
Hoofdgerecht: 'hamburger' van fijgesneden lamsvlees (gekruid) op een 'broodje' van portabellochampignons met mozarella en rucola. Met daarbij couscous, gegrilde groenten en turkse yoghurt.
Tussendoor: spoom van frambozenijs, grappa en prosecco
Na: een ijstaart met merengue (even uit de oven) met 2 soorten ijs, cake en dus die merengue
Na2: koffie met chocolade pecannoten

NOM!
Ja doei.
  zondag 31 januari 2010 @ 03:16:31 #132
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77469826
Dat was niet te weinig...

Maar lekker!!

Nu zzzzzzzzzzzzzlapen!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 31 januari 2010 @ 04:54:34 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77470066
Goedemorgen... hoest, nies, schor...
Fijne dag
pi_77470425
Goedemorgen!
Moblo, dat klinkt fantastisch lekker, maar wel veel.
Het boek heb ik niet gelezen, maar ik vond de film van 'where the wild things are' best een mooie dromerige film. Zal wel de enige zijn!
Gister calorieen geteld en kwam uit op 1650. Best goed voor een weekenddag.
  zondag 31 januari 2010 @ 09:07:47 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77470482
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 23:07 schreef Tinkepink het volgende:
Net Inglourious Basterds gezien. Wat een nare film is dat.
. Ik vond hem geweldig! . O ik begreep je even verkeerd. Natuurlijk is het een nare film, maar hij is wel goed. Vond jij hem ondanks het nare wel goed of niet?

Ik ga zo eens douchen en dan aan het werk. En verbazend genoeg heb ik er best zin in vandaag! . Moet ook wel, want ik moet uiterlijk morgen mijn conceptportfolio mailen naar de belanghebbenden .

[ Bericht 7% gewijzigd door Viking84 op 31-01-2010 09:13:04 ]
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 januari 2010 @ 09:25:45 #136
277802 _Calimero_
pi_77470565
Morning!
Uiteindelijk gister toch nog alles schoongemaakt wat schoon moest, voelt toch een stuk fijner, als 't huisje opgeruimd is!

Lijstje/planning:
O: brinta
S: spinnen + krachttraining --> even kijken of ik 2 uur of 1 uur ga fietsen
T: banaan, appel
L: 2 eitjes+ brood
T: hand amandelen
D: ??
T: kwark
  zondag 31 januari 2010 @ 09:36:39 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77470617
quote:
Op zondag 31 januari 2010 09:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Ik vond hem geweldig! . O ik begreep je even verkeerd. Natuurlijk is het een nare film, maar hij is wel goed. Vond jij hem ondanks het nare wel goed of niet?
Ja, Niet de beste film die ik ooit heb gezien, maar zeker de moeite waard.
Succes met je studie vandaag! Ik twijfel of ik alsnog naar het Filmfestival zal gaan..... Er zijn nog wat kaartjes vrij.
  zondag 31 januari 2010 @ 09:42:04 #138
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77470660
goeiemorgen...ik lig nog in bed. Zit te twijfelen over een chcolate chip cookie, maar daar heb ik gister al zoveel van gehad. Ik ga zo maar eens sollicitatiebrieven schrijven. bah.
  zondag 31 januari 2010 @ 09:50:35 #139
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_77470713
pffff... Wat langere naborrel gevolgd door nog een feestje bij 'n vriend dat nog bezig was. Kom net thuis. Duik maar 's 't bedje in.
Leuk 's nachts werken, maar 't sloopt je ritme zo erg.

Voordeel is wel, er wordt vandaag maar weinig gegeten.
  zondag 31 januari 2010 @ 09:53:41 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77470741
quote:
Op zondag 31 januari 2010 09:50 schreef zwahiel het volgende:
pffff... Wat langere naborrel gevolgd door nog een feestje bij 'n vriend dat nog bezig was. Kom net thuis. Duik maar 's 't bedje in.
Leuk 's nachts werken, maar 't sloopt je ritme zo erg.

[quote]
Voordeel is wel, er wordt vandaag maar weinig gegeten.
Dat moet je hier geen voordeel noemen, want dan krijg je de slankbrigade over je heen .

Bleh ik zie op tegen morgen. Dit blok heb ik gewoon tot 22:30 college! En dan ben ik pas tegen middernacht thuis .

O, het blijkt tot half 8 te zijn. Nou dat valt nog mee dan, dan ben ik uiterlijk om 21:30 thuis.

[ Bericht 5% gewijzigd door Viking84 op 31-01-2010 10:04:53 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_77470874
Vik, om je leed nog wat te verzwaren... je paraplu staat nu bij de oom Peter van m'n vriend ergens in het Brabantse land. . Sorry. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:13:27 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77470959
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, om je leed nog wat te verzwaren... je paraplu staat nu bij de oom Peter van m'n vriend ergens in het Brabantse land. . Sorry. .
. Gelukkig heb ik nog een paraplu.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 januari 2010 @ 10:31:15 #143
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77471198
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:55 schreef sigme het volgende:
Tinkepink, kan jij me vertellen of in Duitsland Hakle toiletpapier breed verkrijgbaar is?
Anders rij ik voor de poes haar poes helemaal naar Bunde of Papenburg.
Hoezo zo specifiek op zoek naar Hakle spul? Ik heb het eens even opgegooglet, duur spul zeg!
Maar je kan het ook gewoon bestellen zo te zien: http://bit.ly/aqX010
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Werkelijk hilarische film vanwege het krankzinnig onzinnige verhaal!
"There are 40 million sheep in New Zealand... and they're pissed off!"
We hebben 'm hier op DVD liggen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_77471221
zo, ook wakker
Ja doei.
pi_77471264
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:31 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Hoezo zo specifiek op zoek naar Hakle spul? Ik heb het eens even opgegooglet, duur spul zeg!
Maar je kan het ook gewoon bestellen zo te zien: http://bit.ly/aqX010
't Is onvergelijkbaar met al het andere wc-papier. Ik heb het geld er wel voor over.
WC-papier online bestellen en laten bezorgen. Hmm tsja. Die drempel ben ik dan nog niet over .
pi_77471272
Goeiemorgen . Koppijn door verstopte holtes, mn kamer is een bende (moet opgeruimd worden), maar eerst maar eens douchen want straks (= over een uur ofzo) komt er visite voor mn moeders verjaardag en ik zit hier nog in mn badjas .
quote:
Op zondag 31 januari 2010 04:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen... hoest, nies, schor...
Fijne dag
Heb ik je aangestoken? Nou beterschap iig.
pi_77471802
Is PF al boven water?

En Cali, we zijn gisteren uiteindelijk in Carré (Mariaplaats) beland. Vast ook niet hip , maar iedere tent waar ze Chouffe op de tap hebben is voor mij goed genoeg En lekker dichtbij waar we moesten zijn, want het was een gladde sneeuwboel bij jullie in Utrecht!
  zondag 31 januari 2010 @ 11:10:49 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77471863
Dat vroeg ik me ook al af... (maak me dus een beetje zorgen)

Al vermoed ik dat ze gewoon bij vriendje/feestje/ouders/wat dan ook zit en er niet aan denkt dat mensen zich weleens zorgen kunnen gaan maken als je niet naar een afspraak komt en daarna ook niets meer van je laat horen.
pi_77471889
Verder geen meneren gezien die aan het signalement voldeden. Wel een tafel vol beeldschone Aziatische chicks. Neen is dus ook altijd overal op het verkeerde moment, een echte indo
  zondag 31 januari 2010 @ 11:13:22 #150
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77471890
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af... (maak me dus een beetje zorgen)

Al vermoed ik dat ze gewoon bij vriendje/feestje/ouders/wat dan ook zit en er niet aan denkt dat mensen zich weleens zorgen kunnen gaan maken als je niet naar een afspraak komt en daarna ook niets meer van je laat horen.
zei ze niet dat het internet het bij haar thuis niet deed? En dat haar telefoon stuk was?
  zondag 31 januari 2010 @ 11:15:48 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77471929
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:13 schreef AKnynke het volgende:

[..]

zei ze niet dat het internet het bij haar thuis niet deed? En dat haar telefoon stuk was?
Oja. Nou, dan is er dus niets aan de hand (hoop ik)
  zondag 31 januari 2010 @ 11:16:06 #152
236335 neen
schone schijn
pi_77471934
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:13 schreef Laureline het volgende:
Verder geen meneren gezien die aan het signalement voldeden. Wel een tafel vol beeldschone Aziatische chicks. Neen is dus ook altijd overal op het verkeerde moment, een echte indo
Blond reken ik ook goed.
pi_77471970
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:16 schreef neen het volgende:

[..]

Blond reken ik ook goed.
Zie je, een echte indo
pi_77471988
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:07 schreef Laureline het volgende:
Is PF al boven water?
Ik heb haar (account) gisteravond op een ander forum zien posten, dus ze is wel ok denk ik?
pi_77472067
Nouja, hopelijk krijg ik de broek waarvoor ik maandag betaald heb dan gauw binnen.
pi_77472232
ok, ik denk dat ik een nieuwe verslaving heb Paté

hadden nog cranberrypaté over en dat net lekker op broodjes gesmeerd
Ja doei.
pi_77472576
D'r telefoon deed het vrijdagavond alweer.

Tijd om op te staan.
pi_77472755
Ik ben nog aan het bijkomen van de sushi. *burp. En het leuke: er is nog over. En daar ga ik nu mee ontbijten

MoBlo, wat een berg eten, zeg Dat je niet helemaal nokkievol zat!
pi_77472778
het waren allemaal goede porties en we hebben er van half 7 tot half 2 over gedaan ! Maar we zaten wel vol, maar niet óvervol, omdat het wonderbaarlijk goed afgestemd was!
Ja doei.
  zondag 31 januari 2010 @ 11:56:42 #160
331 Merel
Be here now.
pi_77472779
Ik heb PF gewoon vrijdagavond nog aan de telefoon gehad hoor, toen leefde ze nog
pi_77473057
Ik had dit weekend flink willen opschieten met m'n m-plan, maar ik was vergeten dat hier thuis 24/7 de TV aan staat, met surround sound. Als er IETS verschrikkelijk is, dan is het surround sound. Ik kijk zelf altijd TV met het geluid heel zacht of zelfs uit. Nu dreunt het zo fijn door
  zondag 31 januari 2010 @ 12:10:37 #162
3185 Adelante
To let it go now
pi_77473091
Dames, kun je een tosti maken met smeerkaas eigenlijk? Ik heb geen kaas in huis, maar toch zin in tosti's
  zondag 31 januari 2010 @ 12:12:06 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77473142
Ik heb wel echte tosti's! .
Ik weet niet of het kan, Adelante. Ik zou het gewoon proberen . Of boterhammen roosteren en dan smeerkaas erop. Dat komt ook aardig in de buurt denk ik .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 januari 2010 @ 12:12:18 #164
236335 neen
schone schijn
pi_77473145
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:10 schreef Adelante het volgende:
Dames, kun je een tosti maken met smeerkaas eigenlijk? Ik heb geen kaas in huis, maar toch zin in tosti's
Gewoon proberen?
  zondag 31 januari 2010 @ 12:14:52 #165
3185 Adelante
To let it go now
pi_77473223
Ik ga voor de broodrooster optie, heb geen zin om straks een heel tosti apparaat uit elkaar te moeten halen, omdat er overal kaas in- en uitloopt
  zondag 31 januari 2010 @ 12:15:47 #166
236335 neen
schone schijn
pi_77473247
Ik maak ook altijd broodrooster tosti's! Alleen al omdat dat veel lekkerder is Je kan het evt. ook nog in een pan maken? Dat is sowieso makkelijk schoonmaken.
  zondag 31 januari 2010 @ 12:18:54 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77473330
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:15 schreef neen het volgende:
Ik maak ook altijd broodrooster tosti's! Alleen al omdat dat veel lekkerder is Je kan het evt. ook nog in een pan maken? Dat is sowieso makkelijk schoonmaken.
ik vind pan tosti's de allerlekkerste!
pi_77473375
Een broodrooster lijkt me een stuk lastiger schoonmaken dan een tostiapparaat, toch?
  zondag 31 januari 2010 @ 12:20:36 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77473382
Wij hebben een echt tosti-ijzer .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 januari 2010 @ 12:21:32 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77473403
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een broodrooster lijkt me een stuk lastiger schoonmaken dan een tostiapparaat, toch?
Ik neem aan dat Adelante geen smeerkaas in z'n broodrooster stopt, maar gewoon boterhammen roostert en er dan smeerkaas op doet.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 januari 2010 @ 12:21:57 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_77473415
quote:

Precies al die (al dan niet al) gesmolten kaas, loopt zo naar beneden
  zondag 31 januari 2010 @ 12:22:15 #172
3185 Adelante
To let it go now
pi_77473426
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Adelante geen smeerkaas in z'n broodrooster stopt, maar gewoon boterhammen roostert en er dan smeerkaas op doet.
*check!
  zondag 31 januari 2010 @ 12:22:32 #173
236335 neen
schone schijn
pi_77473438
quote:
Als alles naar beneden loopt, komt het bij mij in zo'n bakje aan de onderkant die ik eruit kan schuiven. Maar goed ik heb ook een echte tomado
  zondag 31 januari 2010 @ 12:26:07 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77473547
Wij eten vanavond döner kebab want dat wil Mark sinds die aflevering vd Keuringsdienst van Waarde graag eten . Raar eigenlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_77473622
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef neen het volgende:

[..]

Als alles naar beneden loopt, komt het bij mij in zo'n bakje aan de onderkant die ik eruit kan schuiven. Maar goed ik heb ook een echte tomado
Dat heb ik ook (ik heb een glanzend zwarte Tefal), maar dat lijkt me met gesmolten kaas een hel.

Maar goed, ik las dus niet goed.
  zondag 31 januari 2010 @ 12:33:10 #176
3185 Adelante
To let it go now
pi_77473727
Poll: Houd jij de stoep sneeuwvrij?
  • Ja en ook die van de buren.
  • Ja, maar alleen mijn eigen oprit.
  • Soms
  • Nee, ik laat het lekker liggen
  • Sneeuw, waar!?!
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ben benieuwd of jullie ook vegen
  • "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 31 januari 2010 @ 12:35:05 #177
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77473783
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 12:33 schreef Adelante het volgende:
    Poll: Houd jij de stoep sneeuwvrij?
  • Ja en ook die van de buren.
  • Ja, maar alleen mijn eigen oprit.
  • Soms
  • Nee, ik laat het lekker liggen
  • Sneeuw, waar!?!
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier

Ben benieuwd of jullie ook vegen
  • het word hier voor me gedaan door de woningbouwvereniging. Waar is die optie?
    pi_77473801
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 12:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

het word hier voor me gedaan door de woningbouwvereniging. Waar is die optie?
    De laatste!
      zondag 31 januari 2010 @ 12:36:19 #179
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77473810
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 12:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

het word hier voor me gedaan door de woningbouwvereniging. Waar is die optie?
    Echt? Ik dacht dat in Zweden de burgerplicht daarin nog steeds volhardde. Net zoals de boeren lokale wegen strooien met kiezels
      zondag 31 januari 2010 @ 12:38:50 #180
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77473854
    Wij moeten wel (burgerplicht, dorp, sociale controle ) en nemen dan af en toe ook de stoep van de buren mee. Andersom doen ze dat ook voor ons.

En die kiezels ken ik ook. Reteirritant.
    pi_77473894
    Als ik de stoep zou willen vegen zou ik dat met een tandenborstel of zo moeten doen. We hebben geen bezem en geen sneeuwschep.
      zondag 31 januari 2010 @ 12:40:38 #182
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77473902
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 12:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

Echt? Ik dacht dat in Zweden de burgerplicht daarin nog steeds volhardde. Net zoals de boeren lokale wegen strooien met kiezels
    Ik woon in een soort appartementencomplex, en ik geloof dat de woningbouw de sociale dienst inhuurt die bijvoorbeeld de prullebakken leeghaalt, maar ook de sneeuw schuift (met een machine, niet met de hand, dat is niet te doen..) Ze strooien ook steentjes inderdaad. Misschien is het anders als je in een gewoon huis in een gewone straat woont, dat weet ik niet!
      zondag 31 januari 2010 @ 12:59:45 #183
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77474418
    Ik woon op 3 hoog dus ik heb geen stoep! . En ik heb ook nooit iemand zien sneeuwruimen. Volgens mij wordt het ook helemaal niet gedaan.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_77474461
    Môgguhhh.
    pi_77474505
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 12:59 schreef Viking84 het volgende:
    Ik woon op 3 hoog dus ik heb geen stoep! . En ik heb ook nooit iemand zien sneeuwruimen. Volgens mij wordt het ook helemaal niet gedaan.
    Dat! Volgens mij maakt de winkel linksonder ons stoepje schoon, als genoegdoening omdat ze altijd zooi voor onze deur parkeren
      zondag 31 januari 2010 @ 13:02:49 #186
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77474513
    Hoi!

De stoep naar mijn voordeur is ehh klein stukje overdekt, daar ligt niks, en de rest van het paadje is van de buren die boven ons wonen en die knallen overal hun fietsen / scooter neer dus dat ruimt al best op Ik ga ook nooit uit de voorkant, altijd via de achterkant / tuin.

Morgen tandarts Net tanden gestokerd. Auw. Nu al geen zin
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_77474645
    Ik moet vrijdag, Maria. I feel your pain; ik ga ook altijd heel schijnheilig de laatste week ineens trouw flossen en stokeren
      zondag 31 januari 2010 @ 13:11:29 #188
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77474784
    Ik mag donderdag weer en ben ook al heel enthousiast twee weken aan het flossen en spoelen
    pi_77474800
    Ik flos altijd alleen die dag. En de laatste keer niet eesn meer want de tandarts gaat bij mij ook altijd nog flossen tot bloedens aan toe en als ik dan zelf ook al heb geflost doet het tien keer meer pijn.
      zondag 31 januari 2010 @ 13:13:03 #190
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77474830
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik moet vrijdag, Maria. I feel your pain; ik ga ook altijd heel schijnheilig de laatste week ineens trouw flossen en stokeren
    Sinds mijn laatste tandartsbezoek (in juni ofzo), stoker ik eigenlijk bijna elke avond. Behalve als ik erg laat in bed ga, dan heb ik er geen zin meer in..

Boh, wat heb ik een hekel aan sollicitatiebrieven schrijven..
      Vis een optie? zondag 31 januari 2010 @ 13:15:37 #191
    70532 loveli
    N
    pi_77474900
    Als je dan toch de verkeersmeldingen bekijke op i'net, dan maar meteen even fokken. Gisteren deel 1 gedaan, vandaag deel 2 van de rit. Rijden met sneeuw is best gaaf, maar ook ontzettend vermoeiend. Het beetje sneeuw dat in NL is gevallen moet best makkelijk weg te scheppen zijn, in Duitsland liggen in de woonwijken de sneeuwhopen meer dan anderhalve meter hoog, omdat de bewoners de straat met het handje hebben schoongeschept. Blijf je warm van.

Sigme, PM even. Ik kom eind volgende week terug van skivakantie en rij toch Duitsland door, misschien is bij je langsrijden een optie. Plek zat in de auto op de terugweg, denk ik.
    crap in = crap out
      zondag 31 januari 2010 @ 13:16:56 #192
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77474941
    Ik ben niet de enige schijnheil dus! Terwijl ik er nu al haast niet meer tussenkom met een stokertje, dus echt nut zal het niet meer hebben... Ik moet officieel inderdaad iedere dag stokeren maar ik doe het dan de eerste drie weken ofzo na een tandartsbezoek en dan vergeet ik het weer. Schijnbaar heb ik de verse herinnering aan de helse activiteiten van de tandarts (metalen haakjes! Huu! Gemotoriseerde haakjes! Dubbel-huu!) nodig om me te motiveren
      zondag 31 januari 2010 @ 13:17:57 #193
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77474969
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 13:15 schreef loveli het volgende:
    Als je dan toch de verkeersmeldingen bekijke op i'net, dan maar meteen even fokken. Gisteren deel 1 gedaan, vandaag deel 2 van de rit. Rijden met sneeuw is best gaaf, maar ook ontzettend vermoeiend. Het beetje sneeuw dat in NL is gevallen moet best makkelijk weg te scheppen zijn, in Duitsland liggen in de woonwijken de sneeuwhopen meer dan anderhalve meter hoog, omdat de bewoners de straat met het handje hebben schoongeschept. Blijf je warm van.

Sigme, PM even. Ik kom eind volgende week terug van skivakantie en rij toch Duitsland door, misschien is bij je langsrijden een optie. Plek zat in de auto op de terugweg, denk ik.
    Fijne vakantie! Hier liggen ook overal van die sneeuwhopen...
      zondag 31 januari 2010 @ 13:21:59 #194
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77475079
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 13:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Ik ben niet de enige schijnheil dus! Terwijl ik er nu al haast niet meer tussenkom met een stokertje, dus echt nut zal het niet meer hebben... Ik moet officieel inderdaad iedere dag stokeren maar ik doe het dan de eerste drie weken ofzo na een tandartsbezoek en dan vergeet ik het weer. Schijnbaar heb ik de verse herinnering aan de helse activiteiten van de tandarts (metalen haakjes! Huu! Gemotoriseerde haakjes! Dubbel-huu!) nodig om me te motiveren
    Stokertjes werken bij niet, is de ruimte tussen mijn teeth te klein voor. Flossen werkt wel en als je dat regelmatig doet, dan bloedt het minder.
    pi_77475127
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 13:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

Stokertjes werken bij niet, is de ruimte tussen mijn teeth te klein voor. Flossen werkt wel en als je dat regelmatig doet, dan bloedt het minder.
    Ik doe het niet, júist omdat het bloedt.
      zondag 31 januari 2010 @ 13:38:36 #196
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77475606
    zou ik in een sollicitatiebrief kunnen zetten dat iets een goede start van m'n carriere is? K vind het wat raar klinken, eigenlijk.
      zondag 31 januari 2010 @ 13:41:55 #197
    277802 _Calimero_
    pi_77475726
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 11:07 schreef Laureline het volgende:
    Is PF al boven water?

En Cali, we zijn gisteren uiteindelijk in Carré (Mariaplaats) beland. Vast ook niet hip , maar iedere tent waar ze Chouffe op de tap hebben is voor mij goed genoeg En lekker dichtbij waar we moesten zijn, want het was een gladde sneeuwboel bij jullie in Utrecht!
    La chouffe.. heerlijk! daar ken ik nog wel een paar kroegjes, die dat op de tap hebben:) Was het leuk?
      zondag 31 januari 2010 @ 13:47:03 #198
    277802 _Calimero_
    pi_77475860
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ik doe het niet, júist omdat het bloedt.
    Ik doe het niet omdat ik er te lui voor ben.
    En omdat ik zo van die ijzeren draadjes heb, waardoor flosdraad altijd afbreekt, en dan blijft en een flintertje vastzitten, superirritant en stokeren heb ik geen zin in
      zondag 31 januari 2010 @ 13:48:36 #199
    277802 _Calimero_
    pi_77475902
    Zo. ik heb anderhalf uur gefietst én nog mijn krachttrainingdingetjes gedaan. Net 2 eitjes op 2 boterhammen gegeten met een héérlijke koffie en nu ga ik bij het vriendje aan mijn studiewerk (hij is ziek maar wilde wat gezelschap. Wat zijn mannen ook een mietjes he, als ze ziek zijn "Ik voel me zoooo zwak... " )
      zondag 31 januari 2010 @ 13:49:11 #200
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77475933
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 13:38 schreef AKnynke het volgende:
    zou ik in een sollicitatiebrief kunnen zetten dat iets een goede start van m'n carriere is? K vind het wat raar klinken, eigenlijk.
    Kweenie, zou ik niet doen! Klinkt een beetje alsof je het ziet als tussenstation. Dat is dan waarschijnlijk ook zo, maar dat hoef je niet te zeggen
      zondag 31 januari 2010 @ 13:49:30 #201
    277802 _Calimero_
    pi_77475946
    En nu 4op een rij,Jammer, Maria met de mededeling dat ik je graag een tip zou willen geven, nynke, maar ik heb niet zoveel verstand van solliciteren. Doe gewoon wat goed voelt en wat je zelf prettig vindt lezen. Succes in ieder geval!
      zondag 31 januari 2010 @ 13:54:29 #202
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77476068
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 13:48 schreef _Calimero_ het volgende:
    Zo. ik heb anderhalf uur gefietst én nog mijn krachttrainingdingetjes gedaan. Net 2 eitjes op 2 boterhammen gegeten met een héérlijke koffie en nu ga ik bij het vriendje aan mijn studiewerk (hij is ziek maar wilde wat gezelschap. Wat zijn mannen ook een mietjes he, als ze ziek zijn "Ik voel me zoooo zwak... " )
    Je moet hem gewoon goed verzorgen, mannen zijn nu eenmaal gevoelig.
      zondag 31 januari 2010 @ 13:57:36 #203
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77476172
    Mijn nederige excusations, madam Kuuken!

Gisteren was trouwens een erg slecht lijstje, van 2 uur 's middags tot half 4 's nachts bezoek gehad en er is o.a. chocoladetaart en nootjes in gegaan
    Vandaag balansdag Sort of.
      zondag 31 januari 2010 @ 14:00:17 #204
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77476285
    Ik weet m'n rooster van volgende week nog steeds niet.
      zondag 31 januari 2010 @ 14:01:02 #205
    277802 _Calimero_
    pi_77476313
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 13:54 schreef neen het volgende:

[..]

Je moet hem gewoon goed verzorgen, mannen zijn nu eenmaal gevoelig.
    je hebt gelijk, dat ga ik dan maar doen

Maria: Apology accepted

Bis spater
      zondag 31 januari 2010 @ 14:01:08 #206
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77476317
    Hey, heeft _Calimero_ een vriendje? . Ik heb echt onder een steen gelegen volgens mij? .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 31 januari 2010 @ 14:02:23 #207
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77476372
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 14:01 schreef Viking84 het volgende:
    Hey, heeft _Calimero_ een vriendje? . Ik heb echt onder een steen gelegen volgens mij? .
    Waarom denk je dat ik zo vroeg weg ging Viking?

*Even een filmpje kijken

[ Bericht 5% gewijzigd door neen op 31-01-2010 14:08:56 ]
    pi_77476436
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 13:38 schreef AKnynke het volgende:
    Ik heb het even aan m'n mams gevraagd (die heeft 1000000en sollicitatiebrieven gelezen en geschreven) en zij zei dat je het beter kan zeggen als 'goede start van een carrière bij jullie bedrijf' oid. Of iets van dat het bedrijf je leuk lijkt en goed voor je ontplooiing oid.
      zondag 31 januari 2010 @ 14:10:19 #209
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77476632
    Nynke, je moet wel oprecht proberen te blijven. Zo'n bedrijf heeft zelf ook wel door in welke mate ze aantrekkelijk zijn voor afgestudeerden.

Gechargeerd: als je met drie masterbullen solliciteert bij een schoonmaakbedrijf en vermeldt dat het je echt je droombaan is, dan heeft dat schoonmaakbedrijf ook wel door dat er iets niet klopt .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 31 januari 2010 @ 14:11:13 #210
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77476661
    Ik heb gisteren een Vlaamse film gezien, Ben X, over een autistische puber die gepest wordt op school met vergaande gevolgen. 75 % van de film dacht ik "mwah", maar die laatste 25 %. Whoah! . Aanrader dus .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_77476707
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 14:10 schreef Viking84 het volgende:
    Nynke, je moet wel oprecht proberen te blijven. Zo'n bedrijf heeft zelf ook wel door in welke mate ze aantrekkelijk zijn voor afgestudeerden.

Gechargeerd: als je met drie masterbullen solliciteert bij een schoonmaakbedrijf en vermeldt dat het je echt je droombaan is, dan heeft dat schoonmaakbedrijf ook wel door dat er iets niet klopt .
    Oja dat was ik nog vergeten te zeggen.

En nu ga ik wandelen want lekker weer. Doeiiii
      zondag 31 januari 2010 @ 14:23:29 #212
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77477071
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 14:04 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ik heb het even aan m'n mams gevraagd (die heeft 1000000en sollicitatiebrieven gelezen en geschreven) en zij zei dat je het beter kan zeggen als 'goede start van een carrière bij jullie bedrijf' oid. Of iets van dat het bedrijf je leuk lijkt en goed voor je ontplooiing oid.
    tsja, het is een tijdelijke positie. Maar, toch bedankt voor het vragen!
    pi_77477257
    Wij gaan een stukje taart van gister eten. .
      zondag 31 januari 2010 @ 14:30:20 #214
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77477305
    Lijstje:
    O: appel en banaan door yoghurt met muesli
    T: 4 chocolate chip cookies
    L: straks broccolisoep of broccoli-courgette soep ofzo
    T: niets, denk ik. of 1 koekje
    D: stoofpot met brood
    T: koekje.
      zondag 31 januari 2010 @ 14:35:39 #215
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77477454
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Dan hoef je er toch niet schijnheilig over te doen dat je het een interessante carrierestap vindt?
    pi_77477484
    quote:

[..]

Da's wel belangrijke info als je zo'n vraag stelt Ik zou het gewoon zeggen!
      zondag 31 januari 2010 @ 14:37:44 #217
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77477502
    Mijn lijstje tot nu toe
    o. duits broodje met paté en kaas
    t. wat zoute sticks en de andere helft van de ritter sport speculaas
    l. halve chinese kool met room, uien en kaas uit de oven + 3 stukjes sparerib
    t. stukje fruit
    d. op de planning staat brood,maar ik wil eigenlijk iets lichters eten.
      zondag 31 januari 2010 @ 14:47:29 #218
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77477799
    quote:

[..]

Oh dan is het anders! Dan kan je wel zeggen dat je denkt dat je met deze baan de kans krijgt jezelf op *bla bla*, bepaald vlak te verbeteren enzo. Denk ik!
      zondag 31 januari 2010 @ 14:50:53 #219
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77477918
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh dan is het anders! Dan kan je wel zeggen dat je denkt dat je met deze baan de kans krijgt jezelf op *bla bla*, bepaald vlak te verbeteren enzo. Denk ik!
    eigenlijk is het zo schijnheilig, die sollicitatiebrieven. Je zegt alleen maar wat de werkgever wil horen...en dat doet iedereen...

Maar goed, bedankt voor de hulp, allemaal!
      zondag 31 januari 2010 @ 14:54:23 #220
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77478020
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 14:50 schreef AKnynke het volgende:

[..]

eigenlijk is het zo schijnheilig, die sollicitatiebrieven. Je zegt alleen maar wat de werkgever wil horen...en dat doet iedereen...

Maar goed, bedankt voor de hulp, allemaal!
    Ja is het ook. Ik probeer veelal de waarheid mooi te verwoorden Met bijbaantjes enzo was de insteek veelal: ik heb werk nodig, en dit lijkt me dan nog wel okee om te doen. Ik focuste dan op de reden waarom het me wel okee leek. Okee, dit is een beetje captain Obvious, maar toch! Ik kreeg bij sollicitatiegesprekken wel altijd props voor m'n brieven
    pi_77478022
    Ik leef nog. Ik ben lichamelijk in orde. Ik vind het super jammer dat ik de meet heb gemist, er kwamen onverwachte dingen tussen die veel langer duurde dan de planning was. En die sowieso niet in mijn planning stonden. Ik begrijp het als er iemand teleurgesteld is of het echt ontzettend stom vind. Sorry.
    pi_77478053
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 14:11 schreef Viking84 het volgende:
    Ik heb gisteren een Vlaamse film gezien, Ben X, over een autistische puber die gepest wordt op school met vergaande gevolgen. 75 % van de film dacht ik "mwah", maar die laatste 25 %. Whoah! . Aanrader dus .
    Was die op TV? Indien ja: crapperdercrap Moest twee weken de video's doen voor mijn collega die op vakantie is en dat ik deze dan gemist heb Hopelijk komt geen van de docenten vragen deze week.
      zondag 31 januari 2010 @ 14:59:22 #223
    331 Merel
    Be here now.
    pi_77478173
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef P.F het volgende:
    Ik leef nog. Ik ben lichamelijk in orde. Ik vind het super jammer dat ik de meet heb gemist, er kwamen onverwachte dingen tussen die veel langer duurde dan de planning was. En die sowieso niet in mijn planning stonden. Ik begrijp het als er iemand teleurgesteld is of het echt ontzettend stom vind. Sorry.
    We moeten binnenkort even een keer afspreken wanneer ik je lamp kom brengen in ieder geval Komt goed!
      zondag 31 januari 2010 @ 15:04:43 #224
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77478314
    Er langlauft net iemand voor m'n raam langs...
      zondag 31 januari 2010 @ 15:33:37 #225
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_77479131
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 15:51 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

klinkt goed, nieuwjaarsetentje op 30 januari
    Wat gaan jullie eten?
    mijn etnetje was ook nieuwjaardiner (dat gala fifties glamour gedoe...) 30 januari kon nog net vonden we...
    Kwak
    pi_77479223
    Heb net vanaf 934 bijgelezen.. Ben een hoop vergeten maar: kwak wat zat je haar mooi!
    & Ewelina heel erg gefeliciteerd met je voldoende!!
      zondag 31 januari 2010 @ 15:38:28 #227
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_77479285
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef Syrena het volgende:
    Kwakz! Ik heb het jurkje besteld Hoop dat ie past.
    heb ik iets gemist?? ging je een jurkje bestellen?
    Kwak
      zondag 31 januari 2010 @ 15:45:18 #228
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_77479485
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 02:29 schreef Merel het volgende:

[..]

Goed zo

Net thuis, ik zou cocktails gaan doen en stappen, maar ik heb het dansen maar gelaten voor wat het is, veel te moe! Ik word oud
    ik zag je gisteren op station Leiden, maar je was al buiten voor ik bedacht had of je op roep-afstand was of niet
    Kwak
      zondag 31 januari 2010 @ 15:46:20 #229
    331 Merel
    Be here now.
    pi_77479509
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 15:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik zag je gisteren op station Leiden, maar je was al buiten voor ik bedacht had of je op roep-afstand was of niet
    Oh!
      zondag 31 januari 2010 @ 15:46:52 #230
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77479528
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

H&M jurkje waarvan jij ongeveer hetzelfde model had toch? Staat me vaag iets van bij
    pi_77479552
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dezelfde als jij hebt, omdat ie de kleur van mijn nieuwe laarzen heeft
      zondag 31 januari 2010 @ 15:48:40 #232
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_77479570
    mijn fifites diner was heel tof (dankjewel voor t haarcompliment PF) t was gelukt om t nog een keer te doen, was vet trots. kreeg om half twaalf t hoofdgerecht dus toen was ik al flink teut van de wijn (had niet zoveel gegeten van de andere gangen...) en vanochtend dus mega brak de trein in

had niemand me verteld dat de repetitie een half uur later begon en ik was braaf vroeg gegaan met de trein dus ik was al 20 minuten te vroeg ipv 10 te laat

op zich niet zo'n ramp, maar wel jammer dat al die mensen die weten dat ik er niet was s avonds niet even er aan denken om me te smsen, terwijl ik juist iemand ben die daar bij anderen wel áltijd aan denkt. meuh.

nu nog een vrije avond, en morgen start de therapie. spannend!!
    Kwak
      zondag 31 januari 2010 @ 15:49:57 #233
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_77479603
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 15:46 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh!
    ik kwam uit de hema met een flesje water maar je keek heel moe, en alsof je echt "onderweg" was en toen twijfelde ik, en toen stond ik in dubio en riep ik bijna merel ipv je echte naam, en toen was t te laat
    Kwak
      zondag 31 januari 2010 @ 16:39:46 #234
    331 Merel
    Be here now.
    pi_77480959
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef kwakz0r het volgende:

ik kwam uit de hema met een flesje water maar je keek heel moe, en alsof je echt "onderweg" was en toen twijfelde ik, en toen stond ik in dubio en riep ik bijna merel ipv je echte naam, en toen was t te laat
    Ja ik was ook heel moe! En op weg naar m'n broertje, waar ik om 11 uur mee had afgesproken, maar toen je me zag was het denk ik iets van half 1 ofzo denk ik? Dus dat verklaart de haast. Maar als je Merel had geroepen had ik ook omgekeken hoor!
      zondag 31 januari 2010 @ 17:01:43 #235
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77481586
    Toen ik met DaD in de trein naar Utrecht zat hebben we uiteraard ook over jullie geroddeld en toen gebruikte ik ook de hele tijd de Fok!-namen. De mensen achter ons moeten vreemd hebben opgekeken toen ik het de hele tijd over MoBlo en PF etc had .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_77481720
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
    Toen ik met DaD in de trein naar Utrecht zat hebben we uiteraard ook over jullie geroddeld en toen gebruikte ik ook de hele tijd de Fok!-namen. De mensen achter ons moeten vreemd hebben opgekeken toen ik het de hele tijd over MoBlo en PF etc had .
    Eventuele lurkers wisten in ieder geval gelijk met wie ze in de trein zaten
    pi_77481726
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
    Check! En dan vraagt de tandarts of ik nog regelmatig flos... Ja, want 1 week per jaar is ook een zekere regelmaat
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_77481734
    quote:
    Ik was me vooral erg bewust van dat meisje naast me waar ik al een poos mee had zitten kletsen. .
      zondag 31 januari 2010 @ 17:06:58 #239
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77481757
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik was me vooral erg bewust van dat meisje naast me waar ik al een poos mee had zitten kletsen. .
    Haha .
    Ik voelde me een beetje afgeluisterd door haar, eigenlijk .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_77481761
    quote:
    Ja en wat kwam er uit? Biecht maar op dame
      zondag 31 januari 2010 @ 17:07:17 #241
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77481765
    En nu willen we natuurlijk weten wát jullie allemaal voor roddels hebben uitgewisseld.
    pi_77481789
    Ik ging net kijken naar vliegtickets en die dingen zijn gewoon bijna 3x duurder geworden dan een maand geleden. Nu zit er opeens belasting overheen waardoor ze per vlucht 3x zo duur zijn. Bah.
      zondag 31 januari 2010 @ 17:08:13 #243
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77481790
    Ik heb vrijdagavond zoveel rosébiertjes gedronken dat ik dat écht niet meer weet! .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 31 januari 2010 @ 17:08:13 #244
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77481791
    Inderdaad!
    pi_77481805
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha .
    Ik voelde me een beetje afgeluisterd door haar, eigenlijk .
    Ja, dat was wel duidelijk, aangezien ze op een gegeven moment ook mee ging praten. Ik heb daar zo'n hekel aan, als ik in de trein zit.

En ik heb ook een hekel aan webshops die na een poosje je hele winkelwagentje weer leeg gooien. .
      zondag 31 januari 2010 @ 17:08:46 #246
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77481806
    Viking: ja dat klinkt ook stom he! Ik heb het ook wel eens met mn vriend over jullie, of laatst met Chico. Vooral afkortingen klinken veel minder logisch dan dat ze op schrift zijn! Zoals DaD en Mo idd Al kan ik namen als Shinyface, Viking, Chico of Phaidra (of Merel ) wel heel normaal zeggen Ik dacht trouwens dat Merel Merel's echte naam was!
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Check! En dan vraagt de tandarts of ik nog regelmatig flos... Ja, want 1 week per jaar is ook een zekere regelmaat
    Right you are, missus
    pi_77481808
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef Tinkepink het volgende:
    En nu willen we natuurlijk weten wát jullie allemaal voor roddels hebben uitgewisseld.
    Over hoe schaapachtig Goodbye voor de FEBO staat te wachten natuurlijk. En hoe jammer het is dat DaD dat niet mee kan maken
    pi_77481815
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:
    Ik heb vrijdagavond zoveel rosébiertjes gedronken dat ik dat écht niet meer weet! .
    Nee, want je dronk fris.
      zondag 31 januari 2010 @ 17:10:20 #249
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77481848
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Chicolate het volgende:
    Ik ging net kijken naar vliegtickets en die dingen zijn gewoon bijna 3x duurder geworden dan een maand geleden. Nu zit er opeens belasting overheen waardoor ze per vlucht 3x zo duur zijn. Bah.
    Die low-budget dingen moet je altijd snel boeken als ze goedkoop zijn ja, maar als je pas over een poos weggaat komt er prbly nog wel een keer zo'n aanbieding toch
      zondag 31 januari 2010 @ 17:10:22 #250
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77481850
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, want je dronk fris.
    Ohohoh, Ewelina = Inspector Gadget!
      zondag 31 januari 2010 @ 17:10:32 #251
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77481856
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, want je dronk fris.
    Light!
      zondag 31 januari 2010 @ 17:11:31 #252
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77481888
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Over hoe schaapachtig Goodbye voor de FEBO staat te wachten natuurlijk. En hoe jammer het is dat DaD dat niet mee kan maken
    Nee, over jou hebben we het niet gehad.
    Maar toen Phaidra, Ewelina en ik naar het station liep en langs de Febo kwamen, kon ik het toch niet laten om te zeggen: "Hey zien jullie Goodbye ook staan?" oids . Ach ja, ik heb het woord 'wekker' ook gehoord hoor, vrijdag .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 31 januari 2010 @ 17:12:18 #253
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77481909
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ohohoh, Ewelina = Inspector Gadget!
    Hahaha, nou iedereen ging heftig aan de wijn en het bier en weet ik wat, maar ik was de enige die braaf fris dronk! . Want als ik aan de alcohol ga word ik loslippig en dat kon ik niet weer gebruiken natuurlijk .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_77481931
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, over jou hebben we het niet gehad.
    Maar toen Phaidra, Ewelina en ik naar het station liep en langs de Febo kwamen, kon ik het toch niet laten om te zeggen: "Hey zien jullie Goodbye ook staan?" oids . Ach ja, ik heb het woord 'wekker' ook gehoord hoor, vrijdag .
    Nouja, ik zal mezelf even gelukkig prijzen
      zondag 31 januari 2010 @ 17:13:50 #255
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77481962
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nouja, ik zal mezelf even gelukkig prijzen
    Doe dat zeker! Jouw verhaal is niet genant, het mijne wel .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_77481987
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doe dat zeker! Jouw verhaal is niet genant, het mijne wel .
      zondag 31 januari 2010 @ 17:15:19 #257
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77482006
    Toen ik ook zo wegliep naar het station zeiden ze nog:
    Wat een sukkel

Toen heb ik 2 uur gehuild
    pi_77482032
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

We kwamen er nog langs op de terugweg naar t station! Oh, Vik zei het ook al! Dat krijg je als je reageert voor je volledig bent bijgelezen...
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      zondag 31 januari 2010 @ 17:16:46 #259
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77482045
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef neen het volgende:
    Toen ik ook zo wegliep naar het station zeiden ze nog:
    Wat een sukkel

Toen heb ik 2 uur gehuild
    Ik had niet eens door dat jij wegging btw . Ik wilde net vragen waarom we ineens stil stonden .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_77482060
    Awwwwwwwww
    Neen!

kusje?
      zondag 31 januari 2010 @ 17:17:29 #261
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77482065
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik had niet eens door dat jij wegging btw . Ik wilde net vragen waarom we ineens stil stonden .
    Ik bedoel maar
    pi_77482090
    Ik vond het echt tof dat je toch nog langs bent gekomen! Ook al was het maar een uurtje!!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_77482096
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

We kwamen er nog langs op de terugweg naar t station! Oh, Vik zei het ook al! Dat krijg je als je reageert voor je volledig bent bijgelezen...
    Ik weet heus dat dat moment nog vaak door de gedachte van Vik gaat
      zondag 31 januari 2010 @ 17:19:02 #264
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77482105
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:17 schreef neen het volgende:

[..]

Ik bedoel maar
    Ah gos!

Bedenk maar zo, je bent van onschatbare waarde. Vraag het maar aan de mensen!
    pi_77482114
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:17 schreef neen het volgende:

[..]

Ik bedoel maar
    Ik vond het leuk dat je er was!
    pi_77482139
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah gos!

Bedenk maar zo, je bent van onschatbare waarde. Vraag het maar aan de mensen!
    Onderschat, schat.
      zondag 31 januari 2010 @ 17:21:23 #267
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_77482171

Heb vandaag 'gewerkt' nou ja, was aanwezig.. boring!

En dus nu een vreetbui..
    2 stroopwafels, 2 bapoa's, broodje hamburger, bakje ijs, 3 blokjes choco, halve zak bolognese chips, 6 toasjtes met tonijnsalade en een wortel
      zondag 31 januari 2010 @ 17:21:31 #268
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77482177
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Onderschat, schat.
    Not in my book!
    pi_77482210
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha, nou iedereen ging heftig aan de wijn en het bier en weet ik wat, maar ik was de enige die braaf fris dronk! . Want als ik aan de alcohol ga word ik loslippig en dat kon ik niet weer gebruiken natuurlijk .
    Pardon?
    pi_77482265
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:

Heb vandaag 'gewerkt' nou ja, was aanwezig.. boring!

En dus nu een vreetbui..
    2 stroopwafels, 2 bapoa's, broodje hamburger, bakje ijs, 3 blokjes choco, halve zak bolognese chips, 6 toasjtes met tonijnsalade en een wortel
    Hahaha, die wortel
      zondag 31 januari 2010 @ 17:26:19 #271
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77482295
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Pardon?
    O ja, jij ook .

Waarom eigs?
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 31 januari 2010 @ 17:28:24 #272
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77482369
    zeg dames, en heer,

ik ben de hele middag al opzoek naar een woord, en ik kom er maar niet op. Er is een woord dat in 1 woord de 'drang' om carriere te maken omschrijft, en beter klinkt dan dat. En ik kom er niet op, en ik wil het weten. Mag in het engels of in het nederlands!

Alvast bedankt!
      zondag 31 januari 2010 @ 17:28:59 #273
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77482388
    ambitie?
    pi_77482399
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O ja, jij ook .

Waarom eigs?
    Waarom ik geen alcohol heb gedronken? Omdat ik er niet van hou. Is dat gek? . Ik vind water lekker.
      zondag 31 januari 2010 @ 17:29:40 #275
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77482414
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef AKnynke het volgende:
    zeg dames, en heer,

ik ben de hele middag al opzoek naar een woord, en ik kom er maar niet op. Er is een woord dat in 1 woord de 'drang' om carriere te maken omschrijft, en beter klinkt dan dat. En ik kom er niet op, en ik wil het weten. Mag in het engels of in het nederlands!

Alvast bedankt!
    Ambitie?
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 31 januari 2010 @ 17:30:17 #276
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77482429
    Nieuwe carnavalshit: 'ik heb een zachte G, maar wel een harde L'
      zondag 31 januari 2010 @ 17:30:25 #277
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77482435
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Waarom ik geen alcohol heb gedronken? Omdat ik er niet van hou. Is dat gek? . Ik vind water lekker.
    Nee hoor, is niet gek . Ik vroeg het me gewoon af. Ik houd er op zich wel fijn, maar ik drink eigenlijk alleen tijdens dates wijn en voor de rest thuis en op feestjes rosébier dus .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 31 januari 2010 @ 17:31:08 #278
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77482457
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
    ambitie?
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ambitie?
      zondag 31 januari 2010 @ 17:31:29 #279
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77482465
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef Adelante het volgende:
      zondag 31 januari 2010 @ 17:32:28 #280
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77482504
    En in het Engels is dat dus 'ambition' .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 31 januari 2010 @ 17:33:11 #281
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77482526
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef Viking84 het volgende:
    You're good
    pi_77482597
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef Adelante het volgende:
    Heb je ook al genoten van ?
      zondag 31 januari 2010 @ 17:39:11 #283
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_77482680
    Ah, Vik speaks ook een mooi woordje over the border
    pi_77482707
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
    Ah, Vik speeks ook een mooi woordje over the border
    Jij niet echt daarentegen...
      zondag 31 januari 2010 @ 17:49:41 #285
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77482935
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef Viking84 het volgende:
    zhenk you verry mutz.
      zondag 31 januari 2010 @ 17:50:45 #286
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77482957
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heb je ook al genoten van ?
    Die ken ik dan weer niet

Frans Duijts is overigens pas 30 jaar en heeft drie kinderen. Ik moet ook maar eens aan de gezinsplanning
      zondag 31 januari 2010 @ 17:59:37 #287
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77483173
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Die ken ik dan weer niet

Frans Duijts is overigens pas 30 jaar en heeft drie kinderen. Ik moet ook maar eens aan de gezinsplanning
    Eerst maar eens trouwen .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 31 januari 2010 @ 17:59:44 #288
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_77483178
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jij niet echt daarentegen...
    Grrrr
      zondag 31 januari 2010 @ 18:01:02 #289
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77483206
    Er gaat natuurlijk niets boven Zanger Rinus uit het idyllische Drachten van Viking.
      zondag 31 januari 2010 @ 18:01:58 #290
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77483237
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Grrrr
    Al is de edit nog zo snel .

Ik ga eens naar My own private Idaho kijken! Voor de eerste keer, terwijl het al zo'n oude film is.
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 31 januari 2010 @ 18:02:56 #291
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77483260
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 17:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eerst maar eens trouwen .
    Precies, alles netjes op tijd
      zondag 31 januari 2010 @ 18:08:44 #292
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77483363
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 18:01 schreef neen het volgende:
    Er gaat natuurlijk niets boven Zanger Rinus uit het idyllische Drachten van Viking.
    Hey Marloes, ik wil met je onder de douche .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 31 januari 2010 @ 18:14:42 #293
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77483501
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey Marloes, ik wil met je onder de douche .
    Jamaar! Rinus heeft nu genoeg van Marloes, hij wou nu met het meisje van de oliebollenkraam! Maar! Dat zal ook niet lang duren want het seizoen is bijna voorbij
    pi_77483666
    Limburgse carnavalsliedjes zijn altijd superbraaf. Zelfs Sjwoele pater met Oh Temara was nog kuis
      zondag 31 januari 2010 @ 18:35:57 #295
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77483981
    Mijn Limburgse huisgenoot draait af en toe keihard die muziek van Rowwen Heze

O, Adelante had gelijk... de paaseitjes zijn al op dankzij m'n vader maar hij zegt dat binnenkort de kilo's er weer afvliegen dus hij kan gewoon lekker dooreten. En m'n moeder zei net na het eten: "Oo, ik heb echt teveel gegeten. We kunnen vanavond wel wat toastjes enzo eten." goed bezig
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jamaar! Rinus heeft nu genoeg van Marloes, hij wou nu met het meisje van de oliebollenkraam! Maar! Dat zal ook niet lang duren want het seizoen is bijna voorbij
    Ik weet het niet met die Rinus, dat is volgens mij wel een ouwe snoeperd want ik geloof dat hij gewoon een vriendin/vrouw heeft
      zondag 31 januari 2010 @ 18:44:01 #296
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_77484210
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 18:21 schreef Syrena het volgende:
    Limburgse carnavalsliedjes zijn altijd superbraaf. Zelfs Sjwoele pater met Oh Temara was nog kuis
    oooooooooooooooohhhhh temaaaaaraaaa
    Kwak
    pi_77484590
    Mijn sneue lijstje voor vandaag

O: optimel vanilleyoghurt
    L: boterham pindakaas, boterham leverworst (smaakte me allebei totaal niet)
    T: warme chocolademelk, 4 blokjes chocola
    T: banaan
    D: 3 pannenkoeken, 2 met appel, 1 met banaan

Burp.
      zondag 31 januari 2010 @ 18:57:14 #298
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77484603
    Die Rinus toch! Of heet z'n vrouw toevallig... Marloes!?

Tevens lijstje.

O/L: partymix afbakbroodjes met 20+ kaas en hazelnootpasta
    T: chocomelk met slagroom
    D: kerriekip en sperziebonen op een rotiplaat
    T: Griekse yoghurt met jam

Hm.
      zondag 31 januari 2010 @ 19:04:34 #299
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77484839

Hij woont samen met Debora, maar ik weet niet wie dat is
      zondag 31 januari 2010 @ 19:06:24 #300
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_77484894
    OMG
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')