quote:Hierbij in de bijlage oefeningen voor maandag die je met de dynaband
(ja, inderdaad, dat paarse onding) kan doen. Doe van elke oefening
drie setjes van 20 herhalingen.
De sportieve mazzel!
Jaaa!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, kom maar eten dan, ritualsIk ga zo eens even boodschappen doen.
Oké, geen aanrader dusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:05 schreef Laureline het volgende:
Where the wild things are is vreselijk! Als je tenminste net zoveel van Max en de Maximonsters houdt als ik. Die regisseur heeft er een ontzettend agressief Amerikaans gescheiden-ouders-ADHD-jongen-familiedramagedoe van gemaakt. En de monsters zijn ook destructieve rotbeesten geworden. Arme Maurice Sendak
Up in the air van de week gezien en dat is een aanrader. Die andere 2 kenknie, dus dat weet ik niet. Zag wel een trailer van een Moulin Rouge achtige film die binnenkort komt: Nine en die wil ik wel heul graag in de bios zien!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:02 schreef Goodbye het volgende:
Nooit bedenken? Ik vind het juist supergezellig. Lekker thee drinken met popcorn ofzo en dan twee leuke films kijken. We zijn al een poosje niet meer geweest en zo voorkomen we ook dat er geen films uit de bios zijn voor we ze gezien hebben![]()
![]()
Ik zit te twijfelen tussen deze:
Where the wild things are
Up in the air
Edge of darkness
Even kijken wat het beste uitkomt/combineert.
Jaaaaaa, ik ook!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Up in the air van de week gezien en dat is een aanrader. Die andere 2 kenknie, dus dat weet ik niet. Zag wel een trailer van een Moulin Rouge achtige film die binnenkort komt: Nine en die wil ik wel heul graag in de bios zien!!
Ik voel een mini filmmeet aankomenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik ook!![]()
En toen ik die trailer echt zo zat te kijken "![]()
![]()
" Keek mijn vriend me echt zo aan van "Nee echt, moet dat
"
![]()
Same herequote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:58 schreef Rituals het volgende:
Sushi! Oohh daar heb ik zin in!![]()
Ik heb vandaag een enorm luie zaterdag. Ik werd om 1 uur wakker en zit nu nog steeds in mijn badjas. Ik ga zo douchen en even actief doen.
Dat laatste is ook veel te herkenbaar!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Same here. Al heb ik mn badjas aan over mn normale kleren, omdat ik het koud heb. Ik heb genoeg nuttige/actieve dingen die ik moet doen, maar momenteel is zelfs opstaan om wat te drinken te pakken teveel moeite
.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef Laureline het volgende:
[ afbeelding ]
Die!
Maar daar moet je een kind uit de 70-er jaren voor zijn denk ikWij zijn allemaal opgegroeid met Maurice Sendak, Madelief en Dr. Seuss
Die met al die leuke wezentjes, surrealistische landschappen en gebouwen en machientjes:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:37 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik ben jarenlang zowat eenmaal per jaar naar de kinderboekhandel gelopen om te vragen of Max en de Maximonsters alweer herdrukt was. En nu heb ik 'm alweer een jaar of 15 in de kast.
Wie is Dr. Suess?
Oh ja? Vertel?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:04 schreef zwahiel het volgende:
Zeau, veeeeel te vroeg wakker geworden door die zon. Dat is een beetje jammer. Denk dat ik zo de stad nog even in ga.
Vond 't ook leuk om de overgebleven drie dames van de meet nog te zien gisteren. En nu weet ik ook waar dat gesprek over ging bij de bar met die mannen. En vannacht snapte ik die link ook niet met die lamp, maar die was dus voor P.F. Ach we hebben een garderobe bij Hofman, dus dat scheelde weer
Jieha!
mailtje van mijn trainer:
[..]
klinkt goed, nieuwjaarsetentje op 30 januariquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:33 schreef anna82 het volgende:![]()
Dat klink als een leuke meet!! Ik wil ook wel foto's zien
En fijn dat de avond nog leuk werd CF!Sta je nu ook anders tegenover je promotie, of was dat idee
geen opwelling?
Ik ga me voorbereiden op het "nieuwjaarsdiner" met vriendinnen! 't Is 30 januari, dus het kan nog netOh de voorbereiding bestaan vooralsnog uit het drinken van een Cosmopolitan met mijn vriendje
Madelief! op je kop in de prullenbakquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ken alleen maar Madelief![]()
Die meet klinkt trouwens goedJammer dat ik er niet bij kon zijn. Was wel de juiste beslissing trouwens. Heb de afgelopen nacht 14 uur geslapen en ben nog moe
![]()
Oh, enne, volgens mij is Calimero helemaal niet ordinair. en ik wil foto's zien natuurlijk!
En wat kan je je dan dom en naar voelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Volgens mij ben ik gister keihard in de zeik genomen... de twee kerels van de laatste kroeg vertelden me dat 1 van hun 3x de tour had gefietst en ze hadden hun mailadres gegeven (ivm sponsoring!) maar die zijn allebei niet bestaand...nu ik het zo opschrijf klinkt het ook wel een beetje onwaarschijnlijk, maar gister geloofde ik het echt
wat kan ik soms ook blond en naiief zijn
Aww! Ik vind het wel schattig!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Volgens mij ben ik gister keihard in de zeik genomen... de twee kerels van de laatste kroeg vertelden me dat 1 van hun 3x de tour had gefietst en ze hadden hun mailadres gegeven (ivm sponsoring!) maar die zijn allebei niet bestaand...nu ik het zo opschrijf klinkt het ook wel een beetje onwaarschijnlijk, maar gister geloofde ik het echt
Hè, balen! Heb je niet gewoon een punt oid vergeten bij het mailadres? Of dat je het anders kan spellen? Lijkt me zo moeilijk en omslachtig, als aangeschoten kerel in de kroeg, om 2 x een niet bestaand mailadres te verzinnen namelijk...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef _Calimero_ het volgende:
O, en wij gaan zo naar Utrecht, door jouw post kwam ik op het idee voor het concert nog even nostalgisch appelbollen te gaan eten bij Graaf Floris!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww! Ik vind het wel schattig!.
Mijn appelbollen zijn klaar!. Zometeen gaan ze de oven in en dan is het even afwachten of ik over 20 minuten een appelbol eet of appelmoes met bladerdeeg
.
Graaf floris kom ik nooit heur,das niet hip genoeg ;-) Ik heb geen idee of ze die savonds ook nog serveren,maar als je lief genoeg kijkt doen ze dat vast wel!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, en wij gaan zo naar Utrecht, door jouw post kwam ik op het idee voor het concert nog even nostalgisch appelbollen te gaan eten bij Graaf Floris!Serveren die eigenlijk 's avonds ook nog appelbollen? Weet Cali vast wel...we dachten ook nog aan eventueel wat eten bij Oudaen, maar daar vond ik in mijn studententijd de bediening altijd zo hooghartig. Wel een mooi pand!
Dattequote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:52 schreef Viking84 het volgende:
Eikels. Maar je hoeft je er niet dom en naïef door te voelen, want ik kan geen reden bedenken om die mannen niet te geloven als ze hun e-mailadres geven.
Ik ben ook niet hip, ik ben een stoffige oude moekequote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:49 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Graaf floris kom ik nooit heur,das niet hip genoeg ;-) Ik heb geen idee of ze die savonds ook nog serveren,maar als je lief genoeg kijkt doen ze dat vast wel!
Olivier is ook een mooi pand om wat te drinken/eten. De lunch is er altijd lekker in ieder geval!
Tink; Ja inderdaad, dan voel ik me wel een beetje belazerd..nou ja..
En ze hebben allebei hun eigen adres gegeven en ze zijn allebei fout, en 1tje heb ik nog overgeschreven omdat ik het niet goed kon lezen, dus de spelling is goed,want ik checkte het nog bij hem
Uhuhquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik ben ook niet hip, ik ben een stoffige oude moeke![]()
Als je nu het signalement van de mannen even doorgeeft, speur ik ze vanavond wel op, en stuur ik mijn breedgeschouderde meneer van 2 meter op ze af
Waren 2 bibliothecaresses niet genoeg, of waren we gewoon niet heet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We misten alleen een hete bibliothecaresse onder onze gelederen.
O gelukkig ben ik niet de enige die dat niet wistquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
Twee bibliothecaressen, Phaidra?Wat mis ik?
Hehe, nu klink je net als de actrices die 's ochtends binnenwandelen, een blik werpen op de tafel waar wij met de mannen van de techniek aan de koffie zitten, en dan zeggen:"O, is er nog niemand?"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:41 schreef Syrena het volgende:
Ja, zitten er hier dan meer van dat soort ?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
Twee bibliothecaressen, Phaidra?Wat mis ik?
Oh ja, nog éénquote:
Het is een hele tijd heeeeeel druk geweest. Dat was toen ik er net werkte zo'n vier jaar geleden. Daarna gleed 't langzaam af tot een rustiger niveau. Na een verbouwing en nieuw interieur begint 't sinds deze zomer weer langzaam te lopen. De dansavonden (donderdag, vrijdag en zaterdag) beginnen nu weer druk te zijn. Waarbij het vorige week weer eens ouderwets druk was compleet met rij buiten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:09 schreef Laureline het volgende:
zwahiel kan ze natuurlijk ook nog passend straffen! Het was toch in Hoffman (mijn god, ik ken die tent nog als leegstaand spooklokaalZien jullie hoe oud ik ben!)?
Gewoon wat rommel door hun drankjes doen vanavond
agree, hoewel ik er volgens mij niet eens opsta :-)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:42 schreef Merel het volgende:
Hé even over die foto's hè, wat mij betreft mogen die per PM naar de mensen uit dit topic, maar ik hoef ze níét open en bloot online!
Wasabi! (denk ik?)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:00 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje!
o. witte boterham met jam en witte boterham met kaas
t. half duits broodje met rauwe ham
l. 3 opscheplepels zuurkool + opscheplepel sperziebonen + 2 plakken kassler + 2 juslepels braadvocht
t. paar dropjes + glaasje calvados + 2 chocolaatjes
d. 1 sushirol komkommer, 1 sushirol zalm, 1 sushirol rivierkreeft/sperziebonen/mayo/pepertjes + sojasaus + kwart tube eh.. dat groene spul (zo heet dat het mijn hersenen heeft aangetast) + eetlepel gember
t. planning: nog een beetje sushi + glaasje geist
9 koffie, wtf.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:20 schreef neen het volgende:
Ik bedacht net in bad dat het minder slecht gaan eten in dit jaar op zich redelijk gaat, toen dacht ik he... as maandag is de eerste maandag van februari. wat een ingeving! Maar goed, dan moet ik dus maar het regelmatig sporten erin gaan donderen want hoewel ik het erg moeilijk vind om erin te komen is het wel heerlijk als het lekker loopt
Lijstje![]()
O: beker melk, 3 koffie, 2 gebakken eieren met 2 broodjes en een saucijzenbroodje
T: 4 koffie
L+D: 2 borden nasi goreng bij omamet wat kippenvleugeltjes en water, geen ijs na
T: 2 koffie
Koffie![]()
Je lijstje klonk al zo lekker, maar dit klinkt echt heerlijk! En simpel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was nog iets vergeten: bij de zuurkool had ik ook nog een uitgeholde appel die ik had gevuld met zuurkool, ingepakt in zilverpapier en toen nog een half uurtje in de oven. Erg lekker.
Dan nog.quote:
Verrassenddddddd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef neen het volgende:
O trouwens Maria, ik las in de krant nog iets over Leeds. Ze hebben daar in een populaire nachtclub uitgezocht welke vrouwen het meeste werden versierd. Ze keken naar de manier van dansen en de schaarste van de kleding. Het is gebleken (nu komt het, let op!) dat schaars geklede dames het meeste aandacht krijgen van mannen.
Geen dank.
Was het niet zo dat vrouwen die hun lichaam voor 1/3 hadden ontbloot (niet meer, maar ook niet minder!) het meeste aandacht kregen? Dus wel half blote armen en een niet al te lang rokje, maar geen blote buik of een brede riem ipv rok.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef neen het volgende:
O trouwens Maria, ik las in de krant nog iets over Leeds. Ze hebben daar in een populaire nachtclub uitgezocht welke vrouwen het meeste werden versierd. Ze keken naar de manier van dansen en de schaarste van de kleding. Het is gebleken (nu komt het, let op!) dat schaars geklede dames het meeste aandacht krijgen van mannen.
Geen dank.
Heb jij ook hyves?? Cool, ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb net Mark gecheckt op je Hyves. En hij ziet er pre-cies-zo-uit als ik had verwacht
Nu begin ik te twijfelen, maar ik had jou toch al toegevoegd? Of was dat DaD?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb jij ook hyves?? Cool, ik ook
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb net Mark gecheckt op je Hyves. En hij ziet er pre-cies-zo-uit als ik had verwacht
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen, maar ik had jou toch al toegevoegd? Of was dat DaD?
Hangt van het schaarsheidniveau af.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:42 schreef zwahiel het volgende:
is het heel gek dat ik schaars geklede dames met uitgaan juist mijd?
Ik heb gisteren het laatste zakje pepernoten opgegetenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net de speculaaschocolade van Rittersport ontdekt. En nu is ie al voor de helft op
Die halen de Pasen nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:55 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouders staat alweer een schaaltje met van die chocolade paaseitjes op tafel
Oh, dat klinkt echt erg lekker! Ik heb ook ooit een ovenschotel op van zuurkool, aardappelpuree, gehakt en daarbovenop appel en banaan en dan de oven in. Was ook een heerlijke combinatiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was nog iets vergeten: bij de zuurkool had ik ook nog een uitgeholde appel die ik had gevuld met zuurkool, ingepakt in zilverpapier en toen nog een half uurtje in de oven. Erg lekker.
Slopen je katten 'm niet? Hier kan ie een maand staan voordat ze daadwerkelijk durven hun klauwen erin te zetten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Hier staat de kerstboom nog steeds.
Die ga ik onthouden, klinkt lekker! Zonder de banaan alleenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt echt erg lekker! Ik heb ook ooit een ovenschotel op van zuurkool, aardappelpuree, gehakt en daarbovenop appel en banaan en dan de oven in. Was ook een heerlijke combinatie
Ik eet vanavond een opgewarmd kliekje boerenkool. Ook lekker.
Nee, ze zitten er niet aan. Is een klein nepkerstboompje. Mijn schatjes zijn goed opgevoedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Slopen je katten 'm niet? Hier kan ie een maand staan voordat ze daadwerkelijk durven hun klauwen erin te zetten.
die is lekker! Zo lekker!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net de speculaaschocolade van Rittersport ontdekt. En nu is ie al voor de helft op
Hoi we zitten hier in Slank hoor!quote:
je sais, je sais!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi we zitten hier in Slank hoor!.
Is loveli nu op vakantie? En waar is ze naartoe dan?
Ah, aan een kleine kerstboom zitten de mijne ook niet... Ik heb een grote staan en na een maand worden de ballen toch wel erg interessantquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ze zitten er niet aan. Is een klein nepkerstboompje. Mijn schatjes zijn goed opgevoed![]()
.
Sodejuquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink
Pfff ik ga maar richting bed,morgen gaat de wekker om 4.30 uur ;')
Ik zie het plaatje nietquote:
Wat een kut fijne tijd om op te staanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink
Pfff ik ga maar richting bed,morgen gaat de wekker om 4.30 uur ;')
Nee maandag pas want ik moet morgen nog werken en dat is vlakbij m'n ouders, dus daar ben ik nogquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:37 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet
Al een beetje uitgepakt en in elkaar gezet of niet
Black Sheepquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik ken wel de killer rabbit van monty python, maar deze
Mijn schapen zijn het wel zat, die sneeuw. Dat gehang om die ruif de hele dag..quote:
Goed zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:31 schreef zwahiel het volgende:
dan ben ik nog aan het werk![]()
Ik kreeg gisteren trouwens wel een paar keer de vraag wie die mooie dames waren waarmee ik stond te praten en naar toe liep van mijn collega's en wat vaste gasten.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:07 schreef Tinkepink het volgende:
Net Inglourious Basterds gezien. Wat een nare film is dat.
Ja, Niet de beste film die ik ooit heb gezien, maar zeker de moeite waard.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik vond hem geweldig!
. O ik begreep je even verkeerd. Natuurlijk is het een nare film, maar hij is wel goed. Vond jij hem ondanks het nare wel goed of niet?
Dat moet je hier geen voordeel noemen, want dan krijg je de slankbrigade over je heenquote:Op zondag 31 januari 2010 09:50 schreef zwahiel het volgende:
pffff... Wat langere naborrel gevolgd door nog een feestje bij 'n vriend dat nog bezig was. Kom net thuis. Duik maar 's 't bedje in.
Leuk 's nachts werken, maar 't sloopt je ritme zo erg.
[quote]
Voordeel is wel, er wordt vandaag maar weinig gegeten.
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, om je leed nog wat te verzwaren... je paraplu staat nu bij de oom Peter van m'n vriend ergens in het Brabantse land.. Sorry.
.
Hoezo zo specifiek op zoek naar Hakle spul? Ik heb het eens even opgegooglet, duur spul zeg!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:55 schreef sigme het volgende:
Tinkepink, kan jij me vertellen of in Duitsland Hakle toiletpapier breed verkrijgbaar is?
Anders rij ik voor de poes haar poes helemaal naar Bunde of Papenburg.
Werkelijk hilarische film vanwege het krankzinnig onzinnige verhaal!quote:
't Is onvergelijkbaar met al het andere wc-papier. Ik heb het geld er wel voor over.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hoezo zo specifiek op zoek naar Hakle spul? Ik heb het eens even opgegooglet, duur spul zeg!
Maar je kan het ook gewoon bestellen zo te zien: http://bit.ly/aqX010
Heb ik je aangestoken?quote:Op zondag 31 januari 2010 04:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen... hoest, nies, schor...
Fijne dag
zei ze niet dat het internet het bij haar thuis niet deed? En dat haar telefoon stuk was?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af... (maak me dus een beetje zorgen)
Al vermoed ik dat ze gewoon bij vriendje/feestje/ouders/wat dan ook zit en er niet aan denkt dat mensen zich weleens zorgen kunnen gaan maken als je niet naar een afspraak komt en daarna ook niets meer van je laat horen.
Oja. Nou, dan is er dus niets aan de hand (hoop ik)quote:Op zondag 31 januari 2010 11:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zei ze niet dat het internet het bij haar thuis niet deed? En dat haar telefoon stuk was?
Blond reken ik ook goed.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:13 schreef Laureline het volgende:
Verder geen meneren gezien die aan het signalement voldeden. Wel een tafel vol beeldschone Aziatische chicks. Neen is dus ook altijd overal op het verkeerde moment, een echte indo
Ik heb haar (account) gisteravond op een ander forum zien posten, dus ze is wel ok denk ik?quote:
Gewoon proberen?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:10 schreef Adelante het volgende:
Dames, kun je een tosti maken met smeerkaas eigenlijk? Ik heb geen kaas in huis, maar toch zin in tosti's
ik vind pan tosti's de allerlekkerste!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:15 schreef neen het volgende:
Ik maak ook altijd broodrooster tosti's! Alleen al omdat dat veel lekkerder isJe kan het evt. ook nog in een pan maken? Dat is sowieso makkelijk schoonmaken.
Ik neem aan dat Adelante geen smeerkaas in z'n broodrooster stopt, maar gewoon boterhammen roostert en er dan smeerkaas op doet.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een broodrooster lijkt me een stuk lastiger schoonmaken dan een tostiapparaat, toch?
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een broodrooster lijkt me een stuk lastiger schoonmaken dan een tostiapparaat, toch?
*check!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Adelante geen smeerkaas in z'n broodrooster stopt, maar gewoon boterhammen roostert en er dan smeerkaas op doet.
Als alles naar beneden loopt, komt het bij mij in zo'n bakje aan de onderkant die ik eruit kan schuiven. Maar goed ik heb ook een echte tomadoquote:Op zondag 31 januari 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat heb ik ook (ik heb een glanzend zwarte Tefal), maar dat lijkt me met gesmolten kaas een hel.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef neen het volgende:
[..]
Als alles naar beneden loopt, komt het bij mij in zo'n bakje aan de onderkant die ik eruit kan schuiven. Maar goed ik heb ook een echte tomado![]()
het word hier voor me gedaan door de woningbouwvereniging. Waar is die optie?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:33 schreef Adelante het volgende:
Poll: Houd jij de stoep sneeuwvrij?Ja en ook die van de buren. Ja, maar alleen mijn eigen oprit. Soms Nee, ik laat het lekker liggen Sneeuw, waar!?!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ben benieuwd of jullie ook vegen
De laatste!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het word hier voor me gedaan door de woningbouwvereniging. Waar is die optie?
Echt? Ik dacht dat in Zweden de burgerplicht daarin nog steeds volhardde. Net zoals de boeren lokale wegen strooien met kiezelsquote:Op zondag 31 januari 2010 12:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het word hier voor me gedaan door de woningbouwvereniging. Waar is die optie?
Ik woon in een soort appartementencomplex, en ik geloof dat de woningbouw de sociale dienst inhuurt die bijvoorbeeld de prullebakken leeghaalt, maar ook de sneeuw schuift (met een machine, niet met de hand, dat is niet te doen..) Ze strooien ook steentjes inderdaad. Misschien is het anders als je in een gewoon huis in een gewone straat woont, dat weet ik niet!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat in Zweden de burgerplicht daarin nog steeds volhardde. Net zoals de boeren lokale wegen strooien met kiezels
Dat! Volgens mij maakt de winkel linksonder ons stoepje schoon, als genoegdoening omdat ze altijd zooi voor onze deur parkerenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik woon op 3 hoog dus ik heb geen stoep!. En ik heb ook nooit iemand zien sneeuwruimen. Volgens mij wordt het ook helemaal niet gedaan.
Sinds mijn laatste tandartsbezoek (in juni ofzo), stoker ik eigenlijk bijna elke avond. Behalve als ik erg laat in bed ga, dan heb ik er geen zin meer in..quote:Op zondag 31 januari 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet vrijdag, Maria. I feel your pain; ik ga ook altijd heel schijnheilig de laatste week ineens trouw flossen en stokeren
Fijne vakantie! Hier liggen ook overal van die sneeuwhopen...quote:Op zondag 31 januari 2010 13:15 schreef loveli het volgende:
Als je dan toch de verkeersmeldingen bekijke op i'net, dan maar meteen even fokken. Gisteren deel 1 gedaan, vandaag deel 2 van de rit. Rijden met sneeuw is best gaaf, maar ook ontzettend vermoeiend. Het beetje sneeuw dat in NL is gevallen moet best makkelijk weg te scheppen zijn, in Duitsland liggen in de woonwijken de sneeuwhopen meer dan anderhalve meter hoog, omdat de bewoners de straat met het handje hebben schoongeschept. Blijf je warm van.
Sigme, PM even. Ik kom eind volgende week terug van skivakantie en rij toch Duitsland door, misschien is bij je langsrijden een optie. Plek zat in de auto op de terugweg, denk ik.
Stokertjes werken bij niet, is de ruimte tussen mijn teeth te klein voor. Flossen werkt wel en als je dat regelmatig doet, dan bloedt het minder.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben niet de enige schijnheil dus!Terwijl ik er nu al haast niet meer tussenkom met een stokertje, dus echt nut zal het niet meer hebben...
Ik moet officieel inderdaad iedere dag stokeren maar ik doe het dan de eerste drie weken ofzo na een tandartsbezoek en dan vergeet ik het weer. Schijnbaar heb ik de verse herinnering aan de helse activiteiten van de tandarts (metalen haakjes! Huu! Gemotoriseerde haakjes! Dubbel-huu!) nodig om me te motiveren
Ik doe het niet, júist omdat het bloedt.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stokertjes werken bij niet, is de ruimte tussen mijn teeth te klein voor. Flossen werkt wel en als je dat regelmatig doet, dan bloedt het minder.
La chouffe.. heerlijk! daar ken ik nog wel een paar kroegjes, die dat op de tap hebben:) Was het leuk?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:07 schreef Laureline het volgende:
Is PF al boven water?
En Cali, we zijn gisteren uiteindelijk in Carré (Mariaplaats) beland. Vast ook niet hip, maar iedere tent waar ze Chouffe op de tap hebben is voor mij goed genoeg
En lekker dichtbij waar we moesten zijn, want het was een gladde sneeuwboel bij jullie in Utrecht!
Ik doe het niet omdat ik er te lui voor ben.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik doe het niet, júist omdat het bloedt.
Kweenie, zou ik niet doen! Klinkt een beetje alsof je het ziet als tussenstation. Dat is dan waarschijnlijk ook zo, maar dat hoef je niet te zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:38 schreef AKnynke het volgende:
zou ik in een sollicitatiebrief kunnen zetten dat iets een goede start van m'n carriere is? K vind het wat raar klinken, eigenlijk.
Je moet hem gewoon goed verzorgen, mannen zijn nu eenmaal gevoelig.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo. ik heb anderhalf uur gefietst én nog mijn krachttrainingdingetjes gedaan. Net 2 eitjes op 2 boterhammen gegeten met een héérlijke koffie en nu ga ik bij het vriendje aan mijn studiewerk (hij is ziek maar wilde wat gezelschap. Wat zijn mannen ook een mietjes he, als ze ziek zijn "Ik voel me zoooo zwak... ")
je hebt gelijk, dat ga ik dan maar doenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:54 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon goed verzorgen, mannen zijn nu eenmaal gevoelig.
Waarom denk je dat ik zo vroeg weg ging Viking?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:01 schreef Viking84 het volgende:
Hey, heeft _Calimero_ een vriendje?. Ik heb echt onder een steen gelegen volgens mij?
.
Ik heb het even aan m'n mams gevraagd (die heeft 1000000en sollicitatiebrieven gelezen en geschreven) en zij zei dat je het beter kan zeggen als 'goede start van een carrière bij jullie bedrijf' oid. Of iets van dat het bedrijf je leuk lijkt en goed voor je ontplooiing oid.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:38 schreef AKnynke het volgende:
zou ik in een sollicitatiebrief kunnen zetten dat iets een goede start van m'n carriere is? K vind het wat raar klinken, eigenlijk.
Oja dat was ik nog vergeten te zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:10 schreef Viking84 het volgende:
Nynke, je moet wel oprecht proberen te blijven. Zo'n bedrijf heeft zelf ook wel door in welke mate ze aantrekkelijk zijn voor afgestudeerden.
Gechargeerd: als je met drie masterbullen solliciteert bij een schoonmaakbedrijf en vermeldt dat het je echt je droombaan is, dan heeft dat schoonmaakbedrijf ook wel door dat er iets niet klopt.
tsja, het is een tijdelijke positie. Maar, toch bedankt voor het vragen!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb het even aan m'n mams gevraagd (die heeft 1000000en sollicitatiebrieven gelezen en geschreven) en zij zei dat je het beter kan zeggen als 'goede start van een carrière bij jullie bedrijf' oid. Of iets van dat het bedrijf je leuk lijkt en goed voor je ontplooiing oid.
Dan hoef je er toch niet schijnheilig over te doen dat je het een interessante carrierestap vindt?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tsja, het is een tijdelijke positie. Maar, toch bedankt voor het vragen!
Da's wel belangrijke info als je zo'n vraag steltquote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh dan is het anders!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eigenlijk is het zo schijnheilig, die sollicitatiebrieven. Je zegt alleen maar wat de werkgever wil horen...en dat doet iedereen...quote:Op zondag 31 januari 2010 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dan is het anders!Dan kan je wel zeggen dat je denkt dat je met deze baan de kans krijgt jezelf op *bla bla*, bepaald vlak te verbeteren enzo. Denk ik!
Ja is het ook. Ik probeer veelal de waarheid mooi te verwoordenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eigenlijk is het zo schijnheilig, die sollicitatiebrieven. Je zegt alleen maar wat de werkgever wil horen...en dat doet iedereen...
Maar goed, bedankt voor de hulp, allemaal!
Was die op TV? Indien ja: crapperdercrapquote:Op zondag 31 januari 2010 14:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteren een Vlaamse film gezien, Ben X, over een autistische puber die gepest wordt op school met vergaande gevolgen. 75 % van de film dacht ik "mwah", maar die laatste 25 %. Whoah!. Aanrader dus
.
We moeten binnenkort even een keer afspreken wanneer ik je lamp kom brengen in ieder gevalquote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef P.F het volgende:
Ik leef nog. Ik ben lichamelijk in orde. Ik vind het super jammer dat ik de meet heb gemist, er kwamen onverwachte dingen tussen die veel langer duurde dan de planning was. En die sowieso niet in mijn planning stonden. Ik begrijp het als er iemand teleurgesteld is of het echt ontzettend stom vind. Sorry.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
klinkt goed, nieuwjaarsetentje op 30 januari![]()
Wat gaan jullie eten?
heb ik iets gemist?? ging je een jurkje bestellen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef Syrena het volgende:
Kwakz! Ik heb het jurkje besteldHoop dat ie past.
ik zag je gisteren op station Leiden, maar je was al buiten voor ik bedacht had of je op roep-afstand was of nietquote:Op zondag 31 januari 2010 02:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Goed zo
Net thuis, ik zou cocktails gaan doen en stappen, maar ik heb het dansen maar gelaten voor wat het is, veel te moe! Ik word oud
Oh!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zag je gisteren op station Leiden, maar je was al buiten voor ik bedacht had of je op roep-afstand was of niet
H&M jurkje waarvan jij ongeveer hetzelfde model had toch? Staat me vaag iets van bijquote:Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb ik iets gemist?? ging je een jurkje bestellen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb ik iets gemist?? ging je een jurkje bestellen?
ik kwam uit de hema met een flesje waterquote:
Ja ik was ook heel moe! En op weg naar m'n broertje, waar ik om 11 uur mee had afgesproken, maar toen je me zag was het denk ik iets van half 1 ofzo denk ik? Dus dat verklaart de haast. Maar als je Merel had geroepen had ik ook omgekeken hoor!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik kwam uit de hema met een flesje watermaar je keek heel moe, en alsof je echt "onderweg" was en toen twijfelde ik, en toen stond ik in dubio en riep ik bijna merel ipv je echte naam, en toen was t te laat
Eventuele lurkers wisten in ieder geval gelijk met wie ze in de trein zatenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik met DaD in de trein naar Utrecht zat hebben we uiteraard ook over jullie geroddeld en toen gebruikte ik ook de hele tijd de Fok!-namen. De mensen achter ons moeten vreemd hebben opgekeken toen ik het de hele tijd over MoBlo en PF etc had.
Check! En dan vraagt de tandarts of ik nog regelmatig flos... Ja, want 1 week per jaar is ook een zekere regelmaatquote:Op zondag 31 januari 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet vrijdag, Maria. I feel your pain; ik ga ook altijd heel schijnheilig de laatste week ineens trouw flossen en stokeren
Ik was me vooral erg bewust van dat meisje naast me waar ik al een poos mee had zitten kletsen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik met DaD in de trein naar Utrecht zat hebben we uiteraard ook over jullie geroddeld en toen gebruikte ik ook de hele tijd de Fok!-namen. De mensen achter ons moeten vreemd hebben opgekeken toen ik het de hele tijd over MoBlo en PF etc had.
Hahaquote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was me vooral erg bewust van dat meisje naast me waar ik al een poos mee had zitten kletsen..
Ja en wat kwam er uit? Biecht maar op damequote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat was wel duidelijk, aangezien ze op een gegeven moment ook mee ging praten. Ik heb daar zo'n hekel aan, als ik in de trein zit.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Ik voelde me een beetje afgeluisterd door haar, eigenlijk.
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Check! En dan vraagt de tandarts of ik nog regelmatig flos... Ja, want 1 week per jaar is ook een zekere regelmaat
Over hoe schaapachtig Goodbye voor de FEBO staat te wachten natuurlijk. En hoe jammer het is dat DaD dat niet mee kan makenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef Tinkepink het volgende:
En nu willen we natuurlijk weten wát jullie allemaal voor roddels hebben uitgewisseld.
Nee, want je dronk fris.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vrijdagavond zoveel rosébiertjes gedronken dat ik dat écht niet meer weet!.
Die low-budget dingen moet je altijd snel boeken als ze goedkoop zijn ja, maar als je pas over een poos weggaat komt er prbly nog wel een keer zo'n aanbieding tochquote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik ging net kijken naar vliegtickets en die dingen zijn gewoon bijna 3x duurder geworden dan een maand geleden. Nu zit er opeens belasting overheen waardoor ze per vlucht 3x zo duur zijn. Bah.
Nee, over jou hebben we het niet gehad.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Over hoe schaapachtig Goodbye voor de FEBO staat te wachten natuurlijk. En hoe jammer het is dat DaD dat niet mee kan maken
Hahaha, nou iedereen ging heftig aan de wijn en het bier en weet ik wat, maar ik was de enige die braaf fris dronk!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohohoh, Ewelina = Inspector Gadget!
Nouja, ik zal mezelf even gelukkig prijzenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, over jou hebben we het niet gehad.
Maar toen Phaidra, Ewelina en ik naar het station liep en langs de Febo kwamen, kon ik het toch niet laten om te zeggen: "Hey zien jullie Goodbye ook staan?" oids. Ach ja, ik heb het woord 'wekker' ook gehoord hoor, vrijdag
.
Doe dat zeker! Jouw verhaal is niet genant, het mijne welquote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik zal mezelf even gelukkig prijzen
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe dat zeker! Jouw verhaal is niet genant, het mijne wel.
We kwamen er nog langs op de terugweg naar t station! Oh, Vik zei het ook al!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Over hoe schaapachtig Goodbye voor de FEBO staat te wachten natuurlijk. En hoe jammer het is dat DaD dat niet mee kan maken
Ik had niet eens door dat jij wegging btwquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef neen het volgende:
Toen ik ook zo wegliep naar het station zeiden ze nog:
Wat een sukkel
Toen heb ik 2 uur gehuild
Ik bedoel maarquote:Op zondag 31 januari 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat jij wegging btw. Ik wilde net vragen waarom we ineens stil stonden
.
Ik weet heus dat dat moment nog vaak door de gedachte van Vik gaatquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
We kwamen er nog langs op de terugweg naar t station! Oh, Vik zei het ook al!Dat krijg je als je reageert voor je volledig bent bijgelezen...
Ah gos!quote:
Ik vond het leuk dat je er was!quote:
Onderschat, schat.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah gos!![]()
Bedenk maar zo, je bent van onschatbare waarde. Vraag het maar aan de mensen!
Pardon?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, nou iedereen ging heftig aan de wijn en het bier en weet ik wat, maar ik was de enige die braaf fris dronk!. Want als ik aan de alcohol ga word ik loslippig en dat kon ik niet weer gebruiken natuurlijk
.
Hahaha, die wortelquote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag 'gewerkt' nou ja, was aanwezig.. boring!
En dus nu een vreetbui..
2 stroopwafels, 2 bapoa's, broodje hamburger, bakje ijs, 3 blokjes choco, halve zak bolognese chips, 6 toasjtes met tonijnsalade en een wortel
Waarom ik geen alcohol heb gedronken? Omdat ik er niet van hou. Is dat gek?quote:
Ambitie?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef AKnynke het volgende:
zeg dames, en heer,
ik ben de hele middag al opzoek naar een woord, en ik kom er maar niet op. Er is een woord dat in 1 woord de 'drang' om carriere te maken omschrijft, en beter klinkt dan dat. En ik kom er niet op, en ik wil het weten. Mag in het engels of in het nederlands!
Alvast bedankt!
Nee hoor, is niet gekquote:Op zondag 31 januari 2010 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom ik geen alcohol heb gedronken? Omdat ik er niet van hou. Is dat gek?. Ik vind water lekker.
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe carnavalshit: 'ik heb een zachte G, maar wel een harde L'
You're goodquote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef Viking84 het volgende:
En in het Engels is dat dus 'ambition'.
Heb je ook al genoten van ?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe carnavalshit: 'ik heb een zachte G, maar wel een harde L'
Jij niet echt daarentegen...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, Vik speeks ook een mooi woordje over the border
zhenk you verry mutz.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef Viking84 het volgende:
En in het Engels is dat dus 'ambition'.
Die ken ik dan weer nietquote:
Eerst maar eens trouwenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Frans Duijts is overigens pas 30 jaar en heeft drie kinderen. Ik moet ook maar eens aan de gezinsplanning
Grrrrquote:
Al is de edit nog zo snelquote:
Precies, alles netjes op tijdquote:
Hey Marloes, ik wil met je onder de douchequote:Op zondag 31 januari 2010 18:01 schreef neen het volgende:
Er gaat natuurlijk niets boven Zanger Rinus uit het idyllische Drachten van Viking.
Jamaar! Rinus heeft nu genoeg van Marloes, hij wou nu met het meisje van de oliebollenkraam! Maar! Dat zal ook niet lang duren want het seizoen is bijna voorbijquote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey Marloes, ik wil met je onder de douche.
Ik weet het niet met die Rinus, dat is volgens mij wel een ouwe snoeperd want ik geloof dat hij gewoon een vriendin/vrouw heeftquote:Op zondag 31 januari 2010 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar! Rinus heeft nu genoeg van Marloes, hij wou nu met het meisje van de oliebollenkraam! Maar! Dat zal ook niet lang duren want het seizoen is bijna voorbij
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:21 schreef Syrena het volgende:Limburgse carnavalsliedjes zijn altijd superbraaf. Zelfs Sjwoele pater met Oh Temara was nog kuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |