Nee hoor, is niet gekquote:Op zondag 31 januari 2010 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom ik geen alcohol heb gedronken? Omdat ik er niet van hou. Is dat gek?. Ik vind water lekker.
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe carnavalshit: 'ik heb een zachte G, maar wel een harde L'
You're goodquote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef Viking84 het volgende:
En in het Engels is dat dus 'ambition'.
Heb je ook al genoten van ?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe carnavalshit: 'ik heb een zachte G, maar wel een harde L'
Jij niet echt daarentegen...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, Vik speeks ook een mooi woordje over the border
zhenk you verry mutz.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef Viking84 het volgende:
En in het Engels is dat dus 'ambition'.
Die ken ik dan weer nietquote:
Eerst maar eens trouwenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Frans Duijts is overigens pas 30 jaar en heeft drie kinderen. Ik moet ook maar eens aan de gezinsplanning
Grrrrquote:
Al is de edit nog zo snelquote:
Precies, alles netjes op tijdquote:
Hey Marloes, ik wil met je onder de douchequote:Op zondag 31 januari 2010 18:01 schreef neen het volgende:
Er gaat natuurlijk niets boven Zanger Rinus uit het idyllische Drachten van Viking.
Jamaar! Rinus heeft nu genoeg van Marloes, hij wou nu met het meisje van de oliebollenkraam! Maar! Dat zal ook niet lang duren want het seizoen is bijna voorbijquote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey Marloes, ik wil met je onder de douche.
Ik weet het niet met die Rinus, dat is volgens mij wel een ouwe snoeperd want ik geloof dat hij gewoon een vriendin/vrouw heeftquote:Op zondag 31 januari 2010 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar! Rinus heeft nu genoeg van Marloes, hij wou nu met het meisje van de oliebollenkraam! Maar! Dat zal ook niet lang duren want het seizoen is bijna voorbij
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:21 schreef Syrena het volgende:Limburgse carnavalsliedjes zijn altijd superbraaf. Zelfs Sjwoele pater met Oh Temara was nog kuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |