Je moet hem gewoon goed verzorgen, mannen zijn nu eenmaal gevoelig.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo. ik heb anderhalf uur gefietst én nog mijn krachttrainingdingetjes gedaan. Net 2 eitjes op 2 boterhammen gegeten met een héérlijke koffie en nu ga ik bij het vriendje aan mijn studiewerk (hij is ziek maar wilde wat gezelschap. Wat zijn mannen ook een mietjes he, als ze ziek zijn "Ik voel me zoooo zwak... ")
je hebt gelijk, dat ga ik dan maar doenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:54 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon goed verzorgen, mannen zijn nu eenmaal gevoelig.
Waarom denk je dat ik zo vroeg weg ging Viking?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:01 schreef Viking84 het volgende:
Hey, heeft _Calimero_ een vriendje?. Ik heb echt onder een steen gelegen volgens mij?
.
Ik heb het even aan m'n mams gevraagd (die heeft 1000000en sollicitatiebrieven gelezen en geschreven) en zij zei dat je het beter kan zeggen als 'goede start van een carrière bij jullie bedrijf' oid. Of iets van dat het bedrijf je leuk lijkt en goed voor je ontplooiing oid.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:38 schreef AKnynke het volgende:
zou ik in een sollicitatiebrief kunnen zetten dat iets een goede start van m'n carriere is? K vind het wat raar klinken, eigenlijk.
Oja dat was ik nog vergeten te zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:10 schreef Viking84 het volgende:
Nynke, je moet wel oprecht proberen te blijven. Zo'n bedrijf heeft zelf ook wel door in welke mate ze aantrekkelijk zijn voor afgestudeerden.
Gechargeerd: als je met drie masterbullen solliciteert bij een schoonmaakbedrijf en vermeldt dat het je echt je droombaan is, dan heeft dat schoonmaakbedrijf ook wel door dat er iets niet klopt.
tsja, het is een tijdelijke positie. Maar, toch bedankt voor het vragen!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb het even aan m'n mams gevraagd (die heeft 1000000en sollicitatiebrieven gelezen en geschreven) en zij zei dat je het beter kan zeggen als 'goede start van een carrière bij jullie bedrijf' oid. Of iets van dat het bedrijf je leuk lijkt en goed voor je ontplooiing oid.
Dan hoef je er toch niet schijnheilig over te doen dat je het een interessante carrierestap vindt?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tsja, het is een tijdelijke positie. Maar, toch bedankt voor het vragen!
Da's wel belangrijke info als je zo'n vraag steltquote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh dan is het anders!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eigenlijk is het zo schijnheilig, die sollicitatiebrieven. Je zegt alleen maar wat de werkgever wil horen...en dat doet iedereen...quote:Op zondag 31 januari 2010 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dan is het anders!Dan kan je wel zeggen dat je denkt dat je met deze baan de kans krijgt jezelf op *bla bla*, bepaald vlak te verbeteren enzo. Denk ik!
Ja is het ook. Ik probeer veelal de waarheid mooi te verwoordenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eigenlijk is het zo schijnheilig, die sollicitatiebrieven. Je zegt alleen maar wat de werkgever wil horen...en dat doet iedereen...
Maar goed, bedankt voor de hulp, allemaal!
Was die op TV? Indien ja: crapperdercrapquote:Op zondag 31 januari 2010 14:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteren een Vlaamse film gezien, Ben X, over een autistische puber die gepest wordt op school met vergaande gevolgen. 75 % van de film dacht ik "mwah", maar die laatste 25 %. Whoah!. Aanrader dus
.
We moeten binnenkort even een keer afspreken wanneer ik je lamp kom brengen in ieder gevalquote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef P.F het volgende:
Ik leef nog. Ik ben lichamelijk in orde. Ik vind het super jammer dat ik de meet heb gemist, er kwamen onverwachte dingen tussen die veel langer duurde dan de planning was. En die sowieso niet in mijn planning stonden. Ik begrijp het als er iemand teleurgesteld is of het echt ontzettend stom vind. Sorry.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
klinkt goed, nieuwjaarsetentje op 30 januari![]()
Wat gaan jullie eten?
heb ik iets gemist?? ging je een jurkje bestellen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef Syrena het volgende:
Kwakz! Ik heb het jurkje besteldHoop dat ie past.
ik zag je gisteren op station Leiden, maar je was al buiten voor ik bedacht had of je op roep-afstand was of nietquote:Op zondag 31 januari 2010 02:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Goed zo
Net thuis, ik zou cocktails gaan doen en stappen, maar ik heb het dansen maar gelaten voor wat het is, veel te moe! Ik word oud
Oh!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zag je gisteren op station Leiden, maar je was al buiten voor ik bedacht had of je op roep-afstand was of niet
H&M jurkje waarvan jij ongeveer hetzelfde model had toch? Staat me vaag iets van bijquote:Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb ik iets gemist?? ging je een jurkje bestellen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb ik iets gemist?? ging je een jurkje bestellen?
ik kwam uit de hema met een flesje waterquote:
Ja ik was ook heel moe! En op weg naar m'n broertje, waar ik om 11 uur mee had afgesproken, maar toen je me zag was het denk ik iets van half 1 ofzo denk ik? Dus dat verklaart de haast. Maar als je Merel had geroepen had ik ook omgekeken hoor!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik kwam uit de hema met een flesje watermaar je keek heel moe, en alsof je echt "onderweg" was en toen twijfelde ik, en toen stond ik in dubio en riep ik bijna merel ipv je echte naam, en toen was t te laat
Eventuele lurkers wisten in ieder geval gelijk met wie ze in de trein zatenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik met DaD in de trein naar Utrecht zat hebben we uiteraard ook over jullie geroddeld en toen gebruikte ik ook de hele tijd de Fok!-namen. De mensen achter ons moeten vreemd hebben opgekeken toen ik het de hele tijd over MoBlo en PF etc had.
Check! En dan vraagt de tandarts of ik nog regelmatig flos... Ja, want 1 week per jaar is ook een zekere regelmaatquote:Op zondag 31 januari 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet vrijdag, Maria. I feel your pain; ik ga ook altijd heel schijnheilig de laatste week ineens trouw flossen en stokeren
Ik was me vooral erg bewust van dat meisje naast me waar ik al een poos mee had zitten kletsen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik met DaD in de trein naar Utrecht zat hebben we uiteraard ook over jullie geroddeld en toen gebruikte ik ook de hele tijd de Fok!-namen. De mensen achter ons moeten vreemd hebben opgekeken toen ik het de hele tijd over MoBlo en PF etc had.
Hahaquote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was me vooral erg bewust van dat meisje naast me waar ik al een poos mee had zitten kletsen..
Ja en wat kwam er uit? Biecht maar op damequote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat was wel duidelijk, aangezien ze op een gegeven moment ook mee ging praten. Ik heb daar zo'n hekel aan, als ik in de trein zit.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Ik voelde me een beetje afgeluisterd door haar, eigenlijk.
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Check! En dan vraagt de tandarts of ik nog regelmatig flos... Ja, want 1 week per jaar is ook een zekere regelmaat
Over hoe schaapachtig Goodbye voor de FEBO staat te wachten natuurlijk. En hoe jammer het is dat DaD dat niet mee kan makenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef Tinkepink het volgende:
En nu willen we natuurlijk weten wát jullie allemaal voor roddels hebben uitgewisseld.
Nee, want je dronk fris.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vrijdagavond zoveel rosébiertjes gedronken dat ik dat écht niet meer weet!.
Die low-budget dingen moet je altijd snel boeken als ze goedkoop zijn ja, maar als je pas over een poos weggaat komt er prbly nog wel een keer zo'n aanbieding tochquote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik ging net kijken naar vliegtickets en die dingen zijn gewoon bijna 3x duurder geworden dan een maand geleden. Nu zit er opeens belasting overheen waardoor ze per vlucht 3x zo duur zijn. Bah.
Nee, over jou hebben we het niet gehad.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Over hoe schaapachtig Goodbye voor de FEBO staat te wachten natuurlijk. En hoe jammer het is dat DaD dat niet mee kan maken
Hahaha, nou iedereen ging heftig aan de wijn en het bier en weet ik wat, maar ik was de enige die braaf fris dronk!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohohoh, Ewelina = Inspector Gadget!
Nouja, ik zal mezelf even gelukkig prijzenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, over jou hebben we het niet gehad.
Maar toen Phaidra, Ewelina en ik naar het station liep en langs de Febo kwamen, kon ik het toch niet laten om te zeggen: "Hey zien jullie Goodbye ook staan?" oids. Ach ja, ik heb het woord 'wekker' ook gehoord hoor, vrijdag
.
Doe dat zeker! Jouw verhaal is niet genant, het mijne welquote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik zal mezelf even gelukkig prijzen
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe dat zeker! Jouw verhaal is niet genant, het mijne wel.
We kwamen er nog langs op de terugweg naar t station! Oh, Vik zei het ook al!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Over hoe schaapachtig Goodbye voor de FEBO staat te wachten natuurlijk. En hoe jammer het is dat DaD dat niet mee kan maken
Ik had niet eens door dat jij wegging btwquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef neen het volgende:
Toen ik ook zo wegliep naar het station zeiden ze nog:
Wat een sukkel
Toen heb ik 2 uur gehuild
Ik bedoel maarquote:Op zondag 31 januari 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat jij wegging btw. Ik wilde net vragen waarom we ineens stil stonden
.
Ik weet heus dat dat moment nog vaak door de gedachte van Vik gaatquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
We kwamen er nog langs op de terugweg naar t station! Oh, Vik zei het ook al!Dat krijg je als je reageert voor je volledig bent bijgelezen...
Ah gos!quote:
Ik vond het leuk dat je er was!quote:
Onderschat, schat.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah gos!![]()
Bedenk maar zo, je bent van onschatbare waarde. Vraag het maar aan de mensen!
Pardon?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, nou iedereen ging heftig aan de wijn en het bier en weet ik wat, maar ik was de enige die braaf fris dronk!. Want als ik aan de alcohol ga word ik loslippig en dat kon ik niet weer gebruiken natuurlijk
.
Hahaha, die wortelquote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag 'gewerkt' nou ja, was aanwezig.. boring!
En dus nu een vreetbui..
2 stroopwafels, 2 bapoa's, broodje hamburger, bakje ijs, 3 blokjes choco, halve zak bolognese chips, 6 toasjtes met tonijnsalade en een wortel
Waarom ik geen alcohol heb gedronken? Omdat ik er niet van hou. Is dat gek?quote:
Ambitie?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef AKnynke het volgende:
zeg dames, en heer,
ik ben de hele middag al opzoek naar een woord, en ik kom er maar niet op. Er is een woord dat in 1 woord de 'drang' om carriere te maken omschrijft, en beter klinkt dan dat. En ik kom er niet op, en ik wil het weten. Mag in het engels of in het nederlands!
Alvast bedankt!
Nee hoor, is niet gekquote:Op zondag 31 januari 2010 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom ik geen alcohol heb gedronken? Omdat ik er niet van hou. Is dat gek?. Ik vind water lekker.
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe carnavalshit: 'ik heb een zachte G, maar wel een harde L'
You're goodquote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef Viking84 het volgende:
En in het Engels is dat dus 'ambition'.
Heb je ook al genoten van ?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe carnavalshit: 'ik heb een zachte G, maar wel een harde L'
Jij niet echt daarentegen...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, Vik speeks ook een mooi woordje over the border
zhenk you verry mutz.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef Viking84 het volgende:
En in het Engels is dat dus 'ambition'.
Die ken ik dan weer nietquote:
Eerst maar eens trouwenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Frans Duijts is overigens pas 30 jaar en heeft drie kinderen. Ik moet ook maar eens aan de gezinsplanning
Grrrrquote:
Al is de edit nog zo snelquote:
Precies, alles netjes op tijdquote:
Hey Marloes, ik wil met je onder de douchequote:Op zondag 31 januari 2010 18:01 schreef neen het volgende:
Er gaat natuurlijk niets boven Zanger Rinus uit het idyllische Drachten van Viking.
Jamaar! Rinus heeft nu genoeg van Marloes, hij wou nu met het meisje van de oliebollenkraam! Maar! Dat zal ook niet lang duren want het seizoen is bijna voorbijquote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey Marloes, ik wil met je onder de douche.
Ik weet het niet met die Rinus, dat is volgens mij wel een ouwe snoeperd want ik geloof dat hij gewoon een vriendin/vrouw heeftquote:Op zondag 31 januari 2010 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar! Rinus heeft nu genoeg van Marloes, hij wou nu met het meisje van de oliebollenkraam! Maar! Dat zal ook niet lang duren want het seizoen is bijna voorbij
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:21 schreef Syrena het volgende:Limburgse carnavalsliedjes zijn altijd superbraaf. Zelfs Sjwoele pater met Oh Temara was nog kuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |