Goed zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:31 schreef zwahiel het volgende:
dan ben ik nog aan het werk![]()
Ik kreeg gisteren trouwens wel een paar keer de vraag wie die mooie dames waren waarmee ik stond te praten en naar toe liep van mijn collega's en wat vaste gasten.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:07 schreef Tinkepink het volgende:
Net Inglourious Basterds gezien. Wat een nare film is dat.
Ja, Niet de beste film die ik ooit heb gezien, maar zeker de moeite waard.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik vond hem geweldig!
. O ik begreep je even verkeerd. Natuurlijk is het een nare film, maar hij is wel goed. Vond jij hem ondanks het nare wel goed of niet?
Dat moet je hier geen voordeel noemen, want dan krijg je de slankbrigade over je heenquote:Op zondag 31 januari 2010 09:50 schreef zwahiel het volgende:
pffff... Wat langere naborrel gevolgd door nog een feestje bij 'n vriend dat nog bezig was. Kom net thuis. Duik maar 's 't bedje in.
Leuk 's nachts werken, maar 't sloopt je ritme zo erg.
[quote]
Voordeel is wel, er wordt vandaag maar weinig gegeten.
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, om je leed nog wat te verzwaren... je paraplu staat nu bij de oom Peter van m'n vriend ergens in het Brabantse land.. Sorry.
.
Hoezo zo specifiek op zoek naar Hakle spul? Ik heb het eens even opgegooglet, duur spul zeg!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:55 schreef sigme het volgende:
Tinkepink, kan jij me vertellen of in Duitsland Hakle toiletpapier breed verkrijgbaar is?
Anders rij ik voor de poes haar poes helemaal naar Bunde of Papenburg.
Werkelijk hilarische film vanwege het krankzinnig onzinnige verhaal!quote:
't Is onvergelijkbaar met al het andere wc-papier. Ik heb het geld er wel voor over.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hoezo zo specifiek op zoek naar Hakle spul? Ik heb het eens even opgegooglet, duur spul zeg!
Maar je kan het ook gewoon bestellen zo te zien: http://bit.ly/aqX010
Heb ik je aangestoken?quote:Op zondag 31 januari 2010 04:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen... hoest, nies, schor...
Fijne dag
zei ze niet dat het internet het bij haar thuis niet deed? En dat haar telefoon stuk was?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af... (maak me dus een beetje zorgen)
Al vermoed ik dat ze gewoon bij vriendje/feestje/ouders/wat dan ook zit en er niet aan denkt dat mensen zich weleens zorgen kunnen gaan maken als je niet naar een afspraak komt en daarna ook niets meer van je laat horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |