Je moet hem gewoon goed verzorgen, mannen zijn nu eenmaal gevoelig.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo. ik heb anderhalf uur gefietst én nog mijn krachttrainingdingetjes gedaan. Net 2 eitjes op 2 boterhammen gegeten met een héérlijke koffie en nu ga ik bij het vriendje aan mijn studiewerk (hij is ziek maar wilde wat gezelschap. Wat zijn mannen ook een mietjes he, als ze ziek zijn "Ik voel me zoooo zwak... ")
je hebt gelijk, dat ga ik dan maar doenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:54 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon goed verzorgen, mannen zijn nu eenmaal gevoelig.
Waarom denk je dat ik zo vroeg weg ging Viking?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:01 schreef Viking84 het volgende:
Hey, heeft _Calimero_ een vriendje?. Ik heb echt onder een steen gelegen volgens mij?
.
Ik heb het even aan m'n mams gevraagd (die heeft 1000000en sollicitatiebrieven gelezen en geschreven) en zij zei dat je het beter kan zeggen als 'goede start van een carrière bij jullie bedrijf' oid. Of iets van dat het bedrijf je leuk lijkt en goed voor je ontplooiing oid.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:38 schreef AKnynke het volgende:
zou ik in een sollicitatiebrief kunnen zetten dat iets een goede start van m'n carriere is? K vind het wat raar klinken, eigenlijk.
Oja dat was ik nog vergeten te zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:10 schreef Viking84 het volgende:
Nynke, je moet wel oprecht proberen te blijven. Zo'n bedrijf heeft zelf ook wel door in welke mate ze aantrekkelijk zijn voor afgestudeerden.
Gechargeerd: als je met drie masterbullen solliciteert bij een schoonmaakbedrijf en vermeldt dat het je echt je droombaan is, dan heeft dat schoonmaakbedrijf ook wel door dat er iets niet klopt.
tsja, het is een tijdelijke positie. Maar, toch bedankt voor het vragen!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb het even aan m'n mams gevraagd (die heeft 1000000en sollicitatiebrieven gelezen en geschreven) en zij zei dat je het beter kan zeggen als 'goede start van een carrière bij jullie bedrijf' oid. Of iets van dat het bedrijf je leuk lijkt en goed voor je ontplooiing oid.
Dan hoef je er toch niet schijnheilig over te doen dat je het een interessante carrierestap vindt?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tsja, het is een tijdelijke positie. Maar, toch bedankt voor het vragen!
Da's wel belangrijke info als je zo'n vraag steltquote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh dan is het anders!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eigenlijk is het zo schijnheilig, die sollicitatiebrieven. Je zegt alleen maar wat de werkgever wil horen...en dat doet iedereen...quote:Op zondag 31 januari 2010 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dan is het anders!Dan kan je wel zeggen dat je denkt dat je met deze baan de kans krijgt jezelf op *bla bla*, bepaald vlak te verbeteren enzo. Denk ik!
Ja is het ook. Ik probeer veelal de waarheid mooi te verwoordenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eigenlijk is het zo schijnheilig, die sollicitatiebrieven. Je zegt alleen maar wat de werkgever wil horen...en dat doet iedereen...
Maar goed, bedankt voor de hulp, allemaal!
Was die op TV? Indien ja: crapperdercrapquote:Op zondag 31 januari 2010 14:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteren een Vlaamse film gezien, Ben X, over een autistische puber die gepest wordt op school met vergaande gevolgen. 75 % van de film dacht ik "mwah", maar die laatste 25 %. Whoah!. Aanrader dus
.
We moeten binnenkort even een keer afspreken wanneer ik je lamp kom brengen in ieder gevalquote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef P.F het volgende:
Ik leef nog. Ik ben lichamelijk in orde. Ik vind het super jammer dat ik de meet heb gemist, er kwamen onverwachte dingen tussen die veel langer duurde dan de planning was. En die sowieso niet in mijn planning stonden. Ik begrijp het als er iemand teleurgesteld is of het echt ontzettend stom vind. Sorry.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
klinkt goed, nieuwjaarsetentje op 30 januari![]()
Wat gaan jullie eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |