Nee, over jou hebben we het niet gehad.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Over hoe schaapachtig Goodbye voor de FEBO staat te wachten natuurlijk. En hoe jammer het is dat DaD dat niet mee kan maken
Hahaha, nou iedereen ging heftig aan de wijn en het bier en weet ik wat, maar ik was de enige die braaf fris dronk!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohohoh, Ewelina = Inspector Gadget!
Nouja, ik zal mezelf even gelukkig prijzenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, over jou hebben we het niet gehad.
Maar toen Phaidra, Ewelina en ik naar het station liep en langs de Febo kwamen, kon ik het toch niet laten om te zeggen: "Hey zien jullie Goodbye ook staan?" oids. Ach ja, ik heb het woord 'wekker' ook gehoord hoor, vrijdag
.
Doe dat zeker! Jouw verhaal is niet genant, het mijne welquote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik zal mezelf even gelukkig prijzen
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe dat zeker! Jouw verhaal is niet genant, het mijne wel.
We kwamen er nog langs op de terugweg naar t station! Oh, Vik zei het ook al!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Over hoe schaapachtig Goodbye voor de FEBO staat te wachten natuurlijk. En hoe jammer het is dat DaD dat niet mee kan maken
Ik had niet eens door dat jij wegging btwquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef neen het volgende:
Toen ik ook zo wegliep naar het station zeiden ze nog:
Wat een sukkel
Toen heb ik 2 uur gehuild
Ik bedoel maarquote:Op zondag 31 januari 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat jij wegging btw. Ik wilde net vragen waarom we ineens stil stonden
.
Ik weet heus dat dat moment nog vaak door de gedachte van Vik gaatquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
We kwamen er nog langs op de terugweg naar t station! Oh, Vik zei het ook al!Dat krijg je als je reageert voor je volledig bent bijgelezen...
Ah gos!quote:
Ik vond het leuk dat je er was!quote:
Onderschat, schat.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah gos!![]()
Bedenk maar zo, je bent van onschatbare waarde. Vraag het maar aan de mensen!
Pardon?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, nou iedereen ging heftig aan de wijn en het bier en weet ik wat, maar ik was de enige die braaf fris dronk!. Want als ik aan de alcohol ga word ik loslippig en dat kon ik niet weer gebruiken natuurlijk
.
Hahaha, die wortelquote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag 'gewerkt' nou ja, was aanwezig.. boring!
En dus nu een vreetbui..
2 stroopwafels, 2 bapoa's, broodje hamburger, bakje ijs, 3 blokjes choco, halve zak bolognese chips, 6 toasjtes met tonijnsalade en een wortel
Waarom ik geen alcohol heb gedronken? Omdat ik er niet van hou. Is dat gek?quote:
Ambitie?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef AKnynke het volgende:
zeg dames, en heer,
ik ben de hele middag al opzoek naar een woord, en ik kom er maar niet op. Er is een woord dat in 1 woord de 'drang' om carriere te maken omschrijft, en beter klinkt dan dat. En ik kom er niet op, en ik wil het weten. Mag in het engels of in het nederlands!
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |