heb ik iets gemist?? ging je een jurkje bestellen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef Syrena het volgende:
Kwakz! Ik heb het jurkje besteldHoop dat ie past.
ik zag je gisteren op station Leiden, maar je was al buiten voor ik bedacht had of je op roep-afstand was of nietquote:Op zondag 31 januari 2010 02:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Goed zo
Net thuis, ik zou cocktails gaan doen en stappen, maar ik heb het dansen maar gelaten voor wat het is, veel te moe! Ik word oud
Oh!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zag je gisteren op station Leiden, maar je was al buiten voor ik bedacht had of je op roep-afstand was of niet
H&M jurkje waarvan jij ongeveer hetzelfde model had toch? Staat me vaag iets van bijquote:Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb ik iets gemist?? ging je een jurkje bestellen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb ik iets gemist?? ging je een jurkje bestellen?
ik kwam uit de hema met een flesje waterquote:
Ja ik was ook heel moe! En op weg naar m'n broertje, waar ik om 11 uur mee had afgesproken, maar toen je me zag was het denk ik iets van half 1 ofzo denk ik? Dus dat verklaart de haast. Maar als je Merel had geroepen had ik ook omgekeken hoor!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik kwam uit de hema met een flesje watermaar je keek heel moe, en alsof je echt "onderweg" was en toen twijfelde ik, en toen stond ik in dubio en riep ik bijna merel ipv je echte naam, en toen was t te laat
Eventuele lurkers wisten in ieder geval gelijk met wie ze in de trein zatenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik met DaD in de trein naar Utrecht zat hebben we uiteraard ook over jullie geroddeld en toen gebruikte ik ook de hele tijd de Fok!-namen. De mensen achter ons moeten vreemd hebben opgekeken toen ik het de hele tijd over MoBlo en PF etc had.
Check! En dan vraagt de tandarts of ik nog regelmatig flos... Ja, want 1 week per jaar is ook een zekere regelmaatquote:Op zondag 31 januari 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet vrijdag, Maria. I feel your pain; ik ga ook altijd heel schijnheilig de laatste week ineens trouw flossen en stokeren
Ik was me vooral erg bewust van dat meisje naast me waar ik al een poos mee had zitten kletsen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik met DaD in de trein naar Utrecht zat hebben we uiteraard ook over jullie geroddeld en toen gebruikte ik ook de hele tijd de Fok!-namen. De mensen achter ons moeten vreemd hebben opgekeken toen ik het de hele tijd over MoBlo en PF etc had.
Hahaquote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was me vooral erg bewust van dat meisje naast me waar ik al een poos mee had zitten kletsen..
Ja en wat kwam er uit? Biecht maar op damequote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat was wel duidelijk, aangezien ze op een gegeven moment ook mee ging praten. Ik heb daar zo'n hekel aan, als ik in de trein zit.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Ik voelde me een beetje afgeluisterd door haar, eigenlijk.
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Check! En dan vraagt de tandarts of ik nog regelmatig flos... Ja, want 1 week per jaar is ook een zekere regelmaat
Over hoe schaapachtig Goodbye voor de FEBO staat te wachten natuurlijk. En hoe jammer het is dat DaD dat niet mee kan makenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef Tinkepink het volgende:
En nu willen we natuurlijk weten wát jullie allemaal voor roddels hebben uitgewisseld.
Nee, want je dronk fris.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vrijdagavond zoveel rosébiertjes gedronken dat ik dat écht niet meer weet!.
Die low-budget dingen moet je altijd snel boeken als ze goedkoop zijn ja, maar als je pas over een poos weggaat komt er prbly nog wel een keer zo'n aanbieding tochquote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik ging net kijken naar vliegtickets en die dingen zijn gewoon bijna 3x duurder geworden dan een maand geleden. Nu zit er opeens belasting overheen waardoor ze per vlucht 3x zo duur zijn. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |