abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:05:48 #51
236335 neen
schone schijn
pi_77455100
Was wel gezellig ja alleen was ik maar wat kort maar goed housewarming was ook gezellig, nog 2 uurtjes geslapen

Ik houd er niet van om als eerste weg te gaan ik ga altijd als laatste weg
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:08:27 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77455186
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh ja, nog één . Maar weet je hoe het komt? Syrena vertelt enorm veel over haar werk hier, dus in mijn hoofd is zij een echte bibliothecaresse en wat jij en Phaidra doen weet ik niet precies .
Niet meer actief op Fok!
pi_77455789
lieve Slankies,

Ik kom nog weer eens even spammen

zoals velen al weten, en sommigen wellicht nog niet, ga ik komend jaar meedoen met Alpe d'huzes (www.opgevenisgeenoptie.nl) om geld in te zamelen voor de KWF Kankerbestrijding.

Vanaf het jaar 2006 wordt dit al gedaan, en ondertussen is dit uitgegroeid tot een doorslaand succes: individueel of met een estafette team wordt op één dag zes maal de in de wielerwereld legendarische berg Alpe d’Huez met de fiets beklommen om op die manier geld in te zamelen voor dit fantastische doel. De Stichting Alpe d'HuZes hanteert een strikt anti-strijkstok beleid. Alleen daardoor kunnen ze garanderen dat 100 % van het ingezamelde geld ook daadwerkelijk ten goede komt aan het onderzoek naar de bestrijding en preventie van kanker. Alle organisatorische dingen eromheen worden dus door vrijwilligers gedaan om zo te garanderen dat de giften volledig benut worden daar waar ze voor bedoeld zijn!

3 juni 2010 is het wederom zover! Deze editie ga ik met een team samen met een team ook de fiets op en zullen we hieraan meedoen. Dit gaat ongetwijfeld een ware uitputtingsslag worden, maar bovenal een fantastische ervaring met een schitterend einde. Mijn doel is om 3x de berg op te gaan fietsen! We zijn in elk geval druk met de training!

Mijn doel is uiteraard om zoveel mogelijk geld op te halen voor het kankerfonds. Je kunt mijn tocht individueel sponsoren, dit kan via mijn persoonlijke site:

http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/meral/team

Alle giften zijn welkom, er is geen sprake van een zogenaamd minimum bedrag om mee te kunnen doen. Mijn streefbedrag is ¤ 5000,- en dat wil ik ook absoluut gaan halen.
Ik zou het fantastisch vinden als je mij wilt sponsoren. Mocht het via de site niet lukken, mail of bel mij dan even.

Iedereen heeft wel ervaring met de ziekte kanker, zeer dichtbij of wellicht gelukkig iets verder weg. Alleen door dit soort initiatieven kunnen we ervoor zorgen dat kanker binnenkort een chronische ziekte wordt. Dit is namelijk echt een reëel doel, in elk geval reëler dan 6 keer die berg opfietsen :-)

Ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen,
opgeven is geen optie!

Sportieve groetjes

CC
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:42:32 #54
331 Merel
Be here now.
pi_77456258
Hé even over die foto's hè, wat mij betreft mogen die per PM naar de mensen uit dit topic, maar ik hoef ze níét open en bloot online!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:48:26 #55
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_77456403
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:09 schreef Laureline het volgende:
zwahiel kan ze natuurlijk ook nog passend straffen! Het was toch in Hoffman (mijn god, ik ken die tent nog als leegstaand spooklokaal Zien jullie hoe oud ik ben!)?
Gewoon wat rommel door hun drankjes doen vanavond
Het is een hele tijd heeeeeel druk geweest. Dat was toen ik er net werkte zo'n vier jaar geleden. Daarna gleed 't langzaam af tot een rustiger niveau. Na een verbouwing en nieuw interieur begint 't sinds deze zomer weer langzaam te lopen. De dansavonden (donderdag, vrijdag en zaterdag) beginnen nu weer druk te zijn. Waarbij het vorige week weer eens ouderwets druk was compleet met rij buiten.

Gisteren was het niet zo druk, maar ja, 't is slecht weer en volgens mij was 't in geheel Utrecht niet zo druk hoorde ik van mede horecamensen.
Moet vanavond weer werken, dus hopelijk wordt 't dan weer wat drukker

Zou ze wel kunnen straffen, maar weet zelf niet meer wie 't waren.
ik had gisteren ook een halve fles rosé op voor ik begon met werken
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:52:22 #56
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77456517
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:42 schreef Merel het volgende:
Hé even over die foto's hè, wat mij betreft mogen die per PM naar de mensen uit dit topic, maar ik hoef ze níét open en bloot online!
agree, hoewel ik er volgens mij niet eens opsta :-)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:00:29 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77456749
Daglijstje!
o. witte boterham met jam en witte boterham met kaas
t. half duits broodje met rauwe ham
l. 3 opscheplepels zuurkool + opscheplepel sperziebonen + 2 plakken kassler + 2 juslepels braadvocht
t. paar dropjes + glaasje calvados + 2 chocolaatjes
d. 1 sushirol komkommer, 1 sushirol zalm, 1 sushirol rivierkreeft/sperziebonen/mayo/pepertjes + sojasaus + kwart tube eh.. dat groene spul (zo heet dat het mijn hersenen heeft aangetast) + eetlepel gember
t. planning: nog een beetje sushi + glaasje geist
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:02:35 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77456809
Ik baal trouwens een beetje. Zou dit weekend naar het filmfestival gaan, worden de mini's ziek En volgend weekend heb ik ook ineens een verplichting waar ik eigenlijk niet onderuit kan
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:03:30 #59
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77456837
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:00 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje!
o. witte boterham met jam en witte boterham met kaas
t. half duits broodje met rauwe ham
l. 3 opscheplepels zuurkool + opscheplepel sperziebonen + 2 plakken kassler + 2 juslepels braadvocht
t. paar dropjes + glaasje calvados + 2 chocolaatjes
d. 1 sushirol komkommer, 1 sushirol zalm, 1 sushirol rivierkreeft/sperziebonen/mayo/pepertjes + sojasaus + kwart tube eh.. dat groene spul (zo heet dat het mijn hersenen heeft aangetast) + eetlepel gember
t. planning: nog een beetje sushi + glaasje geist
Wasabi! (denk ik?)
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:09:07 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77457001
Damn wat heb ik net lekker gegeten... veel ook, ontzettend veel!

Het sneeuwt weer gvd... fijn moet morgenochtend om 5 uur weer in de auto zitten...

Jou lijst klinkt lekker Tink
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77457100
Mijn lijstje lijkt erg op dat van Tink vandaag!

O: 1 volkoren boterham met kaas en een gekookt eitje
T: plak kerstbrood met spijs
L: sushi
T: wodka, Japanse zoutjes
D: zuurkool met een hard uitgebakken speklapje en stukje rookworst
T: chocomouse van vitalinea
pi_77457329
Hoi!

Mijn lijstje:
O: Dubbele volkoren boterham met appelstroop
T: Pakje Sultana's + appel
L: 2x dubbele volkoren boterham met appelstroop
T: Megamandarijn + warme chocolademelk van Kiosk op het station (zoete troep )
D: Pistoletje met filet americain, groentensoep
T: Bakje magere yoghurt met muesli
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:20:38 #63
236335 neen
schone schijn
pi_77457385
Ik bedacht net in bad dat het minder slecht gaan eten in dit jaar op zich redelijk gaat, toen dacht ik he... as maandag is de eerste maandag van februari. wat een ingeving! Maar goed, dan moet ik dus maar het regelmatig sporten erin gaan donderen want hoewel ik het erg moeilijk vind om erin te komen is het wel heerlijk als het lekker loopt

Lijstje

O: beker melk, 3 koffie, 2 gebakken eieren met 2 broodjes en een saucijzenbroodje
T: 4 koffie
L+D: 2 borden nasi goreng bij oma met wat kippenvleugeltjes en water, geen ijs na
T: 2 koffie

Koffie
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:21:28 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77457419
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wasabi! (denk ik?)
U gaat door voor de koelkast
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:22:37 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77457461
Ik was nog iets vergeten: bij de zuurkool had ik ook nog een uitgeholde appel die ik had gevuld met zuurkool, ingepakt in zilverpapier en toen nog een half uurtje in de oven. Erg lekker.
pi_77457488
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:20 schreef neen het volgende:
Ik bedacht net in bad dat het minder slecht gaan eten in dit jaar op zich redelijk gaat, toen dacht ik he... as maandag is de eerste maandag van februari. wat een ingeving! Maar goed, dan moet ik dus maar het regelmatig sporten erin gaan donderen want hoewel ik het erg moeilijk vind om erin te komen is het wel heerlijk als het lekker loopt

Lijstje

O: beker melk, 3 koffie, 2 gebakken eieren met 2 broodjes en een saucijzenbroodje
T: 4 koffie
L+D: 2 borden nasi goreng bij oma met wat kippenvleugeltjes en water, geen ijs na
T: 2 koffie

Koffie
9 koffie, wtf.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:23:49 #67
236335 neen
schone schijn
pi_77457511
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

9 koffie, wtf.
2 uurtjes geslapen

*even teruglezen
pi_77457525
tvp
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:25:41 #69
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77457571
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was nog iets vergeten: bij de zuurkool had ik ook nog een uitgeholde appel die ik had gevuld met zuurkool, ingepakt in zilverpapier en toen nog een half uurtje in de oven. Erg lekker.
Je lijstje klonk al zo lekker, maar dit klinkt echt heerlijk! En simpel.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77457624
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:23 schreef neen het volgende:

[..]

2 uurtjes geslapen
Dan nog.
Ik ga altijd trillen van koffie. Ik snap echt niet waarom, ik kan wel energydrank drinken dus het ligt niet aan de cafeïne ofzo. Super irritant.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:27:38 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77457646
Ik ga straks lekker een film kijken in bed . Thee erbij, plakje kruidencake van Mark! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:32:00 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77457776
Ik heb net Mark gecheckt op je Hyves. En hij ziet er pre-cies-zo-uit als ik had verwacht
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:32:24 #73
236335 neen
schone schijn
pi_77457789
O trouwens Maria, ik las in de krant nog iets over Leeds. Ze hebben daar in een populaire nachtclub uitgezocht welke vrouwen het meeste werden versierd. Ze keken naar de manier van dansen en de schaarste van de kleding. Het is gebleken (nu komt het, let op!) dat schaars geklede dames het meeste aandacht krijgen van mannen.

Geen dank.
pi_77457842
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef neen het volgende:
O trouwens Maria, ik las in de krant nog iets over Leeds. Ze hebben daar in een populaire nachtclub uitgezocht welke vrouwen het meeste werden versierd. Ze keken naar de manier van dansen en de schaarste van de kleding. Het is gebleken (nu komt het, let op!) dat schaars geklede dames het meeste aandacht krijgen van mannen.

Geen dank.
Verrassenddddddd.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:35:25 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77457875
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef neen het volgende:

Geen dank.
Was het niet zo dat vrouwen die hun lichaam voor 1/3 hadden ontbloot (niet meer, maar ook niet minder!) het meeste aandacht kregen? Dus wel half blote armen en een niet al te lang rokje, maar geen blote buik of een brede riem ipv rok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')