lieve Slankies,
Ik kom nog weer eens even spammen

zoals velen al weten, en sommigen wellicht nog niet, ga ik komend jaar meedoen met Alpe d'huzes (www.opgevenisgeenoptie.nl) om geld in te zamelen voor de KWF Kankerbestrijding.
Vanaf het jaar 2006 wordt dit al gedaan, en ondertussen is dit uitgegroeid tot een doorslaand succes: individueel of met een estafette team wordt op één dag zes maal de in de wielerwereld legendarische berg Alpe d’Huez met de fiets beklommen om op die manier geld in te zamelen voor dit fantastische doel. De Stichting Alpe d'HuZes hanteert een strikt anti-strijkstok beleid. Alleen daardoor kunnen ze garanderen dat 100 % van het ingezamelde geld ook daadwerkelijk ten goede komt aan het onderzoek naar de bestrijding en preventie van kanker. Alle organisatorische dingen eromheen worden dus door vrijwilligers gedaan om zo te garanderen dat de giften volledig benut worden daar waar ze voor bedoeld zijn!
3 juni 2010 is het wederom zover! Deze editie ga ik met een team samen met een team ook de fiets op en zullen we hieraan meedoen. Dit gaat ongetwijfeld een ware uitputtingsslag worden, maar bovenal een fantastische ervaring met een schitterend einde. Mijn doel is om 3x de berg op te gaan fietsen! We zijn in elk geval druk met de training!
Mijn doel is uiteraard om zoveel mogelijk geld op te halen voor het kankerfonds. Je kunt mijn tocht individueel sponsoren, dit kan via mijn persoonlijke site:
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/meral/team Alle giften zijn welkom, er is geen sprake van een zogenaamd minimum bedrag om mee te kunnen doen. Mijn streefbedrag is ¤ 5000,- en dat wil ik ook absoluut gaan halen.
Ik zou het fantastisch vinden als je mij wilt sponsoren. Mocht het via de site niet lukken, mail of bel mij dan even.
Iedereen heeft wel ervaring met de ziekte kanker, zeer dichtbij of wellicht gelukkig iets verder weg. Alleen door dit soort initiatieven kunnen we ervoor zorgen dat kanker binnenkort een chronische ziekte wordt. Dit is namelijk echt een reëel doel, in elk geval reëler dan 6 keer die berg opfietsen :-)
Ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen,
opgeven is geen optie!
Sportieve groetjes
CC
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:Kortom, eet ook broccoli.