Zie de PI's.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want net zo goed als MJ wordt het nooit. Niet eens een beetje, so why even try?
en begint hij het al leuk te vindenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zoals mijn vriend moet meekijken naar ATWT![]()
Soms heb ik best medelijden hoor met wat wij vrouwen jullie mannen allemaal aandoen
Ik ben er niet overheen, alleen die ONZ'ers zijn er overheen. Open eens een topic voor ons achter de schermen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kappen nou met die posts, we hebben net 6 topics gehad om daar overheen te komen!
Die was er al. Zotheid en 4EBE hadden altijd hun eigen gesprek door de SC heen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Krijg je 2 kliekjes in 1 SClijkt me interessant.
Hoe hoog is je bureau en hoe laag zit jij?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef Panashiba het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik hier intens van geniet. Mijn stijve piemel komt haast boven m'n bureau uit
Gezeur? Het valt me gewoon op dat er meerdere KLB;ers zijn die de Nederlandse taal niet beheersen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met dit soort gezeur zorg je er dus echt niet voor dat het gezellig wordt in jullie nieuwe SC. Het is maar een tip.
The Hillsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Les 1: Hier praat je niet over een of andere kutshow, hier gaat het of over Family Matters of over the Hills of over voetbalwedstrijden.
Ik ben wel benieuwd wat er uit die vierde optie zou voortvloeien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Skylark. het volgende:
Waarom pakken jullie niet één van deze?
[oldbies] lowprofile jesters in een barebone!
[Gijsjes #1400] met in deze aflevering: Macs, ME2 en bazen!
Het Grote BoF! Topic: Kakken de dag wel vol.
[HOMO] #2683: Luie flikkers!
Eindhoven 1736 - Nagellak is heus een eerste levensbehoefte!
Hoi, ik ben een meisje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Jonge, bok gewoon lekker op naar jullie eigen subforum, daar zitten immers genoeg sc's.
Zou jij het leuk vinden als ik in een keer bij jou in de huiskamer zou staan?
Goede tijdenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zoals mijn vriend moet meekijken naar ATWT![]()
Soms heb ik best medelijden hoor met wat wij vrouwen jullie mannen allemaal aandoen
Da's niet helemaal waar, ik kan me goed herinneren dat het met name over How I met your mother ging.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Les 1: Hier praat je niet over een of andere kutshow, hier gaat het of over Family Matters of over the Hills of over voetbalwedstrijden.
AAAAAAAAAAAAAAAAA piemelsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef Panashiba het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik hier intens van geniet. Mijn stijve piemel komt haast boven m'n bureau uit
Dan moet je niet zeuren als ik je een mongool noem. Wat denk je dan, dat ik gewoon ga langsfietsen met zo'n blije bakkes?quote:
Haha, zotheid, 4ebe, en fasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die was er al. Zotheid en 4EBE hadden altijd hun eigen gesprek door de SC heen.![]()
Niet beheersen of gemakzucht?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezeur? Het valt me gewoon op dat er meerdere KLB;ers zijn die de Nederlandse taal niet beheersen.
[..]
The Hills
Dus ze liegen ook nog?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar, ik kan me goed herinneren dat het met name over How I met your mother ging.
Anders blijf je er lekker op in gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een meisje.
Daarnaast kun je ook normaal doen? Of is dat iets wat je nog moet leren? En wat is dat nou weer voor vergelijking? Mijn huiskamer zit een voordeur op, dit is een openbaar forum. Dus deal with it
Ohquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een meisje.
Daarnaast kun je ook normaal doen? Of is dat iets wat je nog moet leren? En wat is dat nou weer voor vergelijking? Mijn huiskamer zit een voordeur op, dit is een openbaar forum. Dus deal with it
Ja, nou ja, soms stream ik ernaast wel eens een eredivisie live wedstrijdquote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren als ik je een mongool noem. Wat denk je dan, dat ik gewoon ga langsfietsen met zo'n blije bakkes?
Daarom dusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ohik vroeg me al af, why so serious?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren als ik je een mongool noem. Wat denk je dan, dat ik gewoon ga langsfietsen met zo'n blije bakkes?
De meesten posten hier al vanaf het begin mee, en als er dan ineens een paar lui met gaysmileys binnen komen vallen en reageren alsof het lijkt dat ze het erom doen, vragen jullie d'r zelf om.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een meisje.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, nou ja, soms stream ik ernaast wel eens een eredivisie live wedstrijd
Nee. Ik wil uniek blijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat cute, zullen we maar samen een account nemen?
Ja, of php. Dat is tenminste onze mongool.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Skylark. het volgende:
What de fuck, ik ben blij als ik een post van Lamon zie omdat ik die UI tenminste herken.
Daar zit een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Haha, zotheid, 4ebe, en fasSlaapwekkender kon het niet
Als ik hun 3 zag posten, reageerde ik nooit.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
STOP DE PERSEN EN DOE AARDIG MENSEN, HET IS EEN MEISJE
![]()
![]()
![]()
Niet beheersen.quote:
Exactly.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, of php. Dat is tenminste onze mongool.
Die oldbies moet ook dicht vind ik eigenlijk, die etters hebben een heel eigen subforum waarom dan ook nog een sc.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Skylark. het volgende:
Waarom pakken jullie niet één van deze?
[oldbies] lowprofile jesters in een barebone!
[Gijsjes #1400] met in deze aflevering: Macs, ME2 en bazen!
Het Grote BoF! Topic: Kakken de dag wel vol.
[HOMO] #2683: Luie flikkers!
Eindhoven 1736 - Nagellak is heus een eerste levensbehoefte!
Maar postars is stomquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anders blijf je er lekker op in gaan.
Gewoon dom meelullen over piemels die boven het bureau uitkomen en popstars
Dit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die oldbies moet ook dicht vind ik eigenlijk, die etters hebben een heel eigen subforum waarom dan ook nog een sc.
Eindhoven hoort naar mijn idee in stad en streek thuis.
Homo![]()
gijsjes en bof klinken al niet eens leuk
Je beseft toch wel wat voor aanbod je daar zojuist afsloeg he?quote:
Praatgroepje nodig?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Skylark. het volgende:
What de fuck, ik ben blij als ik een post van Lamon zie omdat ik die UI tenminste herken.
ik ken hemquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:34 schreef Panashiba het volgende:
Kennen we MiVer nog, goeie kerel was dat
LARPquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zullen de strijd nooit opgeven, KLB verenigt u!
So Truequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Haha, zotheid, 4ebe, en fasSlaapwekkender kon het niet
Als ik hun 3 zag posten, reageerde ik nooit.
THEY CAN TAKE OUR LIVES, BUT THEY CAN NEVER TAKE KLBquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zullen de strijd nooit opgeven, KLB verenigt u!
Ja, dus? We doen hier niet mee aan het nationaal dictee, dus als je het niet heel erg vind om met dat soort geneuzel op te houden, zou dat fijn zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezeur? Het valt me gewoon op dat er meerdere KLB;ers zijn die de Nederlandse taal niet beheersen.
Vreemd genoeg ben ik ook meteen de enige die dit best vermakelijk vind, geloof ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die de Nederlandse taal niet beheersen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dus? We doen hier niet mee aan het nationaal dictee, dus als je het niet heel erg vind om met dat soort geneuzel op te houden, zou dat fijn zijn.
Pub sc zit ergens andersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag DeLuna als topicstarter en dachtDeLuna
Oh.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je beseft toch wel wat voor aanbod je daar zojuist afsloeg he?
Ik zie het voor mequote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Soms he, soms denk ik dat dagdag in het echt Steen is.
Awwww, hihiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag DeLuna als topicstarter en dachtDeLuna
Praat niet op zo'n toon tegen Lakitu.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
Lakitu; hou eens op met je als een baby te gedragen.
Mensen die zeuren over niet geaccepteerd worden maar zelf geen moeite doen om zich aan te passen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mensen die de Nederlandse taal niet beheersen.
Wat is daar notewaardig aan?quote:
Let op je toon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
Lakitu; hou eens op met je als een baby te gedragen.
Whahaha en toen zag ik een visual van Ezechielk in een strak roze pakje als mannelijke cheerleaderquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zie het voor meDe ONZ SC helemaal in het roze en met hartjes en pompoms enzo aan het rondhuppelen en dan de KLB SC als ruige vikingen met chagrijnige hoofden die boos staan te kijken
Hier wordt je aanwezigheid ook niet op prijs gesteld, I presume.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar zit DeLuna niet... denk ik
Kom daar bijna nooit meer.
Heet jij lakitu? Nee, dus houdt je klep.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Praat niet op zo'n toon tegen Lakitu.
Doet het pijn om open te staan voor nieuwe dingen?quote:
Sinds wanneer mag je in KLB niet meer klagen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dus? We doen hier niet mee aan het nationaal dictee, dus als je het niet heel erg vind om met dat soort geneuzel op te houden, zou dat fijn zijn.
Ik heb nog niet eens vervelend gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Hier wordt je aanwezigheid ook niet op prijs gesteld, I presume.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over niet geaccepteerd worden maar zelf geen moeite doen om zich aan te passen.
je gedrag en getroll. kappen of je komt voorlopig in geen enkele SCquote:
Ohmygosh.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha en toen zag ik een visual van Ezechielk in een strak roze pakje als mannelijke cheerleader
Idd. Het was geen pm uit naam van gebande. En een post quoten van een gebande is niet verboten.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heet jij lakitu? Nee, dus houdt je klep.
Zeg je dat ook als je een groepje negers neerzet in een kleine ruimte naast een groepje KKK'ers?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet het pijn om open te staan voor nieuwe dingen?
Het zal me niks verbazen als ;ie het doet anders.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha en toen zag ik een visual van Ezechielk in een strak roze pakje als mannelijke cheerleader
"Ach, het zijn maar FOK!kers."quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als ;ie het doet anders.
hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je een groepje negers neerzet in een kleine ruimte naast een groepje KKK'ers?
Hij heeft al een strak, roze overhemd. En roze boxer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmygosh.Dat zou wel geniaal zijn.
Goede vergelijking ook weerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je een groepje negers neerzet in een kleine ruimte naast een groepje KKK'ers?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Praat niet op zo'n toon tegen Lakitu.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je in KLB niet meer klagen?
Mag ik dan je wolvenshirt hebben?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik vrees serieus dat ik weer de lonely bountyhunter moet worden in KLB, in plaats van de leider het wolfpack.
Ik heb op het moment best wel medelijden met jou btw.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
je gedrag en getroll. kappen of je komt voorlopig in geen enkele SC
Laat hem eens foto's maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft al een strak, roze overhemd. En roze boxer.
En roze trui.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft al een strak, roze overhemd. En roze boxer.
Waar zie je me trollen? Ik zeg niks verkeerds hiermee, dit is niet tegen de regels en we weten allebei heel goed dat je hiervoor niet genote en niet geband kan worden, Ade. :quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
je gedrag en getroll. kappen of je komt voorlopig in geen enkele SC
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij gedraagt je anders ook als een kleuter, hou daar eens mee op.
Heb jij wel opgelet? Waar heb ik dat gedaan? Ik vind het juist leuk, al die haat van jullie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat maar joh. ga zo door.
Maar dan niet janken over KLBers die over jullie klagen.
Ik heb er nog wel een liggen hier. Welke maat heeft hij?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En roze trui.
En bij de volgende meet krijgt hij van mij een roze legging!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een liggen hier. Welke maat heeft hij?
Mijn zoon van 11 is nog volwassenerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar zie je me trollen? Ik zeg niks verkeerds hiermee, dit is niet tegen de regels en we weten allebei heel goed dat je hiervoor niet genote en niet geband kan worden, Ade. :
HANG JE DAAR MOOI NOU DAN ZINGEN WIJ IN KOOR DONDER OP UIT DE SC ANDERS MAAK JE DIT MEE
VAN DAGDAG MAG JE ALLEEN MAAR DROMEN WAAG HET NIET NOG KEERTJE IN SC TE KOMEN
RED WHITE FOK ARMY
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |