Idd. Het was geen pm uit naam van gebande. En een post quoten van een gebande is niet verboten.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heet jij lakitu? Nee, dus houdt je klep.
Zeg je dat ook als je een groepje negers neerzet in een kleine ruimte naast een groepje KKK'ers?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet het pijn om open te staan voor nieuwe dingen?
Het zal me niks verbazen als ;ie het doet anders.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha en toen zag ik een visual van Ezechielk in een strak roze pakje als mannelijke cheerleader
"Ach, het zijn maar FOK!kers."quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als ;ie het doet anders.
hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je een groepje negers neerzet in een kleine ruimte naast een groepje KKK'ers?
Hij heeft al een strak, roze overhemd. En roze boxer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmygosh.Dat zou wel geniaal zijn.
Goede vergelijking ook weerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je een groepje negers neerzet in een kleine ruimte naast een groepje KKK'ers?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Praat niet op zo'n toon tegen Lakitu.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je in KLB niet meer klagen?
Mag ik dan je wolvenshirt hebben?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik vrees serieus dat ik weer de lonely bountyhunter moet worden in KLB, in plaats van de leider het wolfpack.
Ik heb op het moment best wel medelijden met jou btw.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
je gedrag en getroll. kappen of je komt voorlopig in geen enkele SC
Laat hem eens foto's maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft al een strak, roze overhemd. En roze boxer.
En roze trui.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft al een strak, roze overhemd. En roze boxer.
Waar zie je me trollen? Ik zeg niks verkeerds hiermee, dit is niet tegen de regels en we weten allebei heel goed dat je hiervoor niet genote en niet geband kan worden, Ade. :quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
je gedrag en getroll. kappen of je komt voorlopig in geen enkele SC
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij gedraagt je anders ook als een kleuter, hou daar eens mee op.
Heb jij wel opgelet? Waar heb ik dat gedaan? Ik vind het juist leuk, al die haat van jullie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat maar joh. ga zo door.
Maar dan niet janken over KLBers die over jullie klagen.
Ik heb er nog wel een liggen hier. Welke maat heeft hij?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En roze trui.
En bij de volgende meet krijgt hij van mij een roze legging!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een liggen hier. Welke maat heeft hij?
Mijn zoon van 11 is nog volwassenerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar zie je me trollen? Ik zeg niks verkeerds hiermee, dit is niet tegen de regels en we weten allebei heel goed dat je hiervoor niet genote en niet geband kan worden, Ade. :
HANG JE DAAR MOOI NOU DAN ZINGEN WIJ IN KOOR DONDER OP UIT DE SC ANDERS MAAK JE DIT MEE
VAN DAGDAG MAG JE ALLEEN MAAR DROMEN WAAG HET NIET NOG KEERTJE IN SC TE KOMEN
RED WHITE FOK ARMY
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |