Vreemd genoeg ben ik ook meteen de enige die dit best vermakelijk vind, geloof ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Skylark. het volgende:
What de fuck, ik ben blij als ik een post van Lamon zie omdat ik die UI tenminste herken.
Mensen die de Nederlandse taal niet beheersen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dus? We doen hier niet mee aan het nationaal dictee, dus als je het niet heel erg vind om met dat soort geneuzel op te houden, zou dat fijn zijn.
Pub sc zit ergens andersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag DeLuna als topicstarter en dachtDeLuna
Oh.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je beseft toch wel wat voor aanbod je daar zojuist afsloeg he?
Ik zie het voor mequote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Soms he, soms denk ik dat dagdag in het echt Steen is.
Awwww, hihiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag DeLuna als topicstarter en dachtDeLuna
Praat niet op zo'n toon tegen Lakitu.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
Lakitu; hou eens op met je als een baby te gedragen.
Mensen die zeuren over niet geaccepteerd worden maar zelf geen moeite doen om zich aan te passen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mensen die de Nederlandse taal niet beheersen.
Wat is daar notewaardig aan?quote:
Let op je toon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
Lakitu; hou eens op met je als een baby te gedragen.
Whahaha en toen zag ik een visual van Ezechielk in een strak roze pakje als mannelijke cheerleaderquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zie het voor meDe ONZ SC helemaal in het roze en met hartjes en pompoms enzo aan het rondhuppelen en dan de KLB SC als ruige vikingen met chagrijnige hoofden die boos staan te kijken
Hier wordt je aanwezigheid ook niet op prijs gesteld, I presume.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar zit DeLuna niet... denk ik
Kom daar bijna nooit meer.
Heet jij lakitu? Nee, dus houdt je klep.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Praat niet op zo'n toon tegen Lakitu.
Doet het pijn om open te staan voor nieuwe dingen?quote:
Sinds wanneer mag je in KLB niet meer klagen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dus? We doen hier niet mee aan het nationaal dictee, dus als je het niet heel erg vind om met dat soort geneuzel op te houden, zou dat fijn zijn.
Ik heb nog niet eens vervelend gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Hier wordt je aanwezigheid ook niet op prijs gesteld, I presume.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over niet geaccepteerd worden maar zelf geen moeite doen om zich aan te passen.
je gedrag en getroll. kappen of je komt voorlopig in geen enkele SCquote:
Ohmygosh.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha en toen zag ik een visual van Ezechielk in een strak roze pakje als mannelijke cheerleader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |