Serieus,... ik vind dit echt lullig voor je Gijs. Oude baas neemt je niet terug? Of wil je dat zelf niet? Naïef ben je niet Gijs,... maar ik zou wel eerst een contract ondertekenen voordat ik met een nieuwe baas in huis ga. Heb je dat niet gedaan,... sta je contractueel niet sterk dan? Concurrentiebeding wist hij toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
Die klant ( baas ict dan ) is uiteindelijkd an ook een klootzak gebleken en wie is het slachtoofer : de naïve ikke. Maar goed ik durf te wedden dat ik voor eind volgende week aan de bak ben. Dan maar niet zoveel salaris erop vooruit of 36 uur werken maar detacheerders genoeg.
zat al ff niet meer lekker in mijn vel bij de baas. Ik had als ik echt mijn best gedaan had misschien wel kunnen blijven maar dan had ik moeten praten als Brugman en dan had ikw eer een jaarcontract gehad zonder opzegtermijn. Hel zelfs zonder inkomen overleef ik het wel ff als ik geen ww krijg en meer dan 2 weken zit ik echt niet thuis.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... ik vind dit echt lullig voor je Gijs. Oude baas neemt je niet terug? Of wil je dat zelf niet? Naïef ben je niet Gijs,... maar ik zou wel eerst een contract ondertekenen voordat ik met een nieuwe baas in huis ga. Heb je dat niet gedaan,... sta je contractueel niet sterk dan? Concurrentiebeding wist hij toch?
Echt een kansloze actie,... wat is zijn website? Tijd voor een DDOS attach?
Anyway,... sterkte met solliciteren Gijs,... dit is serieuze shit!
Je bent thuis neem ik aan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:46 schreef Chocobo het volgende:
Ohja,... lunch natuurlijk!
Krenteballen eteen,....quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:48 schreef Magneet het volgende:
ff paar krenteballen eteen en dan naar het gesprek
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Krenteballen eteen,....
Gijs,... tip van mij,... solliciteer mondeling
Voor WAJONG-ers kunnen bedrijven tegenwoordig flinke subsidie krijgen. Die brieven van hem zijn al reden voor een aanvraag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:50 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... tip van mij,... solliciteer mondeling
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:02 schreef kepler het volgende:
Ik heb zeer waarschijnlijk een baan
Magneet, succes met solliciteren!
Subtiel -1quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:02 schreef kepler het volgende:
Ik heb zeer waarschijnlijk een baan
Magneet, succes met solliciteren!
PUB is die kant op...quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Baas meldt!
Als ik zelfs een baan kan vinden moet magneet dat zeker, ervaring is alles tegenwoordigquote:
Eens,... ik denk alleen dat hij als vader iets meer druk voelt in deze.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Als ik zelfs een baan kan vinden moet magneet dat zeker, ervaring is alles tegenwoordig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |