Dus jij bent knap en slim!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan niets doen aan mijn intelligentie.
Dat mag maar toen ik er was werd er ook niet gevraagd van wie ben je, dus er was ook geen interesse van jullie kantquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het is wel iemand nieuw die je helemaal niet kent. Niemand stelde zich voor of wat dan ook, iedereen begon simpel te posten uit het niets.
Ik ben veel te wit om een Marokkaan te zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk, zie dit als Nederland en julliezelf als Marokkanen. We kunnen jullie nog nét verdragen als jullie onze taal spreken en normaal doen.
quote:
Als je ergens op visite gaat stel jij je ook niet voor totdat iemand daar naar vraagt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag maar toen ik er was werd er ook niet gevraagd van wie ben je, dus er was ook geen interesse van jullie kant
Ben je serieus dat je dat volgt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gok op die Kampsjaak (sbs kijkers mogen tenslotte stemmen).
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk, zie dit als Nederland en julliezelf als Marokkanen. We kunnen jullie nog nét verdragen als jullie onze taal spreken en normaal doen.
En het ironische hieraan is dat ik genoeg spel-, grammatica- en interpunctiefouten tegenkom. In die 2 zinnen van je zitten er al 2.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
hehe geniaal nummerquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt niemand van die vier vind ik echt goed. Als ik toch moest kiezen dan werd het Kim.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen verhalen van vieze oude ventjes die zich aan een blondine willen vergrijpenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere vrijdag een ranzig verhaal vanuit het urinehuis valt toch wel onder lief en leed delen
Wiens kloon ben jij nou?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef Panashiba het volgende:
Zullen we afspreken dat hier alleen mensen mogen posten die in meer dan 500 delen van de klb-sc hebben gepost?
Ik zeg dan wel gewoon hallo en stel me voor, op een forum zeg ik alleen maar hoi en zie wel of iemand wat meer wil wetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je ergens op visite gaat stel jij je ook niet voor totdat iemand daar naar vraagt?
Wat cute, zullen we maar samen een account nemen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Overigens ben ik het met alle posts van griekjeee eens.
Zullen we dan afspreken dat jullie SC ook gesloten wordt? Over kliekjes vorming gesprokenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef Panashiba het volgende:
Zullen we afspreken dat hier alleen mensen mogen posten die in meer dan 500 delen van de klb-sc hebben gepost?
Nee want je moet nieuwe mensen het gevoel geven dat ze welkom zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef Panashiba het volgende:
Paradox.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef Panashiba het volgende:
Of die blonde doos in het middenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga zo niet verder, en jullie zullen nooit normaal onderdeel worden hiervan, tyfusmongolen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:23 schreef Myraela het volgende:
Laten we deze nutteloze discussie gewoon stoppen, er is vanaf mijn kant niet goed gereageerd en vanaf de KLB kant niet goed gereageerd. Geen van beide groepen hebben hiervoor gekozen, maar toch zullen we zo verder moeten. Ik zal wel normaal meedoen.
Dat is alleen leed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere vrijdag een ranzig verhaal vanuit het urinehuis valt toch wel onder lief en leed delen
Héy, je moet toch iets.quote:
Met dit soort gezeur zorg je er dus echt niet voor dat het gezellig wordt in jullie nieuwe SC. Het is maar een tip.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En het ironische hieraan is dat ik genoeg spel-, grammatica- en interpunctiefouten tegenkom. In die 2 zinnen van je zitten er al 2.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je serieus dat je dat volgt?
Serieus, ik doe ook eens fatsoenlijk krijg ik zo'n reactie. Doe je goed gast.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga zo niet verder, en jullie zullen nooit normaal onderdeel worden hiervan, tyfusmongolen.
Op visite gaan of op internet zitten zijn imho 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je ergens op visite gaat stel jij je ook niet voor totdat iemand daar naar vraagt?
Daar begon adelante over hoor lieverdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Les 1: Hier praat je niet over een of andere kutshow, hier gaat het of over Family Matters of over the Hills of over voetbalwedstrijden.
Krijg je 2 kliekjes in 1 SCquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga zo niet verder, en jullie zullen nooit normaal onderdeel worden hiervan, tyfusmongolen.
Wedden dat dit een test is en we straks allemaal hard genaaid zijn. And not in the good way.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jonge, bok gewoon lekker op naar jullie eigen subforum, daar zitten immers genoeg sc's.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we dan afspreken dat jullie SC ook gesloten wordt? Over kliekjes vorming gesproken
Mja, bij sommige mensen werkt dat niet zo. Neem het hen dan niet kwalijk als ze nergens naar vragen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg dan wel gewoon hallo en stel me voor, op een forum zeg ik alleen maar hoi en zie wel of iemand wat meer wil weten
The hills.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Les 1: Hier praat je niet over een of andere kutshow, hier gaat het of over Family Matters of over the Hills of over voetbalwedstrijden.
Je hoeft van mij niet fatsoenlijk te doen. Tyf gewoon op naar de PUB-SC, past veel meer bij jullie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus, ik doe ook eens fatsoenlijk krijg ik zo'n reactie. Doe je goed gast.
Je was van harte welkom hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Net zoals mijn vriend moet meekijken naar ATWTquote:
Voetbal..... Als ik geïnteresseerd ben in voetbal dan in SC Heerenveen. Maar dat zal ook wel weer niet geaccepteerd worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Kappen nou met die posts, we hebben net 6 topics gehad om daar overheen te komen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet fatsoenlijk te doen. Tyf gewoon op naar de PUB-SC, past veel meer bij jullie.
Mag jij vinden. Wij vinden van niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op visite gaan of op internet zitten zijn imho 2 verschillende dingen
Elke SC is een kliek. En als wij in de PUB-SC posten worden we teruggestuurd hierheen omdat we "in onze eigen SC moeten blijven". Niet praten als je nergens wat vanaf weet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we dan afspreken dat jullie SC ook gesloten wordt? Over kliekjes vorming gesproken
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet fatsoenlijk te doen. Tyf gewoon op naar de PUB-SC, past veel meer bij jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |