Zie de PI's.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want net zo goed als MJ wordt het nooit. Niet eens een beetje, so why even try?
en begint hij het al leuk te vindenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zoals mijn vriend moet meekijken naar ATWT![]()
Soms heb ik best medelijden hoor met wat wij vrouwen jullie mannen allemaal aandoen
Ik ben er niet overheen, alleen die ONZ'ers zijn er overheen. Open eens een topic voor ons achter de schermen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kappen nou met die posts, we hebben net 6 topics gehad om daar overheen te komen!
Die was er al. Zotheid en 4EBE hadden altijd hun eigen gesprek door de SC heen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Krijg je 2 kliekjes in 1 SClijkt me interessant.
Hoe hoog is je bureau en hoe laag zit jij?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef Panashiba het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik hier intens van geniet. Mijn stijve piemel komt haast boven m'n bureau uit
Gezeur? Het valt me gewoon op dat er meerdere KLB;ers zijn die de Nederlandse taal niet beheersen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met dit soort gezeur zorg je er dus echt niet voor dat het gezellig wordt in jullie nieuwe SC. Het is maar een tip.
The Hillsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Les 1: Hier praat je niet over een of andere kutshow, hier gaat het of over Family Matters of over the Hills of over voetbalwedstrijden.
Ik ben wel benieuwd wat er uit die vierde optie zou voortvloeien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Skylark. het volgende:
Waarom pakken jullie niet één van deze?
[oldbies] lowprofile jesters in een barebone!
[Gijsjes #1400] met in deze aflevering: Macs, ME2 en bazen!
Het Grote BoF! Topic: Kakken de dag wel vol.
[HOMO] #2683: Luie flikkers!
Eindhoven 1736 - Nagellak is heus een eerste levensbehoefte!
Hoi, ik ben een meisje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Jonge, bok gewoon lekker op naar jullie eigen subforum, daar zitten immers genoeg sc's.
Zou jij het leuk vinden als ik in een keer bij jou in de huiskamer zou staan?
Goede tijdenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zoals mijn vriend moet meekijken naar ATWT![]()
Soms heb ik best medelijden hoor met wat wij vrouwen jullie mannen allemaal aandoen
Da's niet helemaal waar, ik kan me goed herinneren dat het met name over How I met your mother ging.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Les 1: Hier praat je niet over een of andere kutshow, hier gaat het of over Family Matters of over the Hills of over voetbalwedstrijden.
AAAAAAAAAAAAAAAAA piemelsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef Panashiba het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik hier intens van geniet. Mijn stijve piemel komt haast boven m'n bureau uit
Dan moet je niet zeuren als ik je een mongool noem. Wat denk je dan, dat ik gewoon ga langsfietsen met zo'n blije bakkes?quote:
Haha, zotheid, 4ebe, en fasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die was er al. Zotheid en 4EBE hadden altijd hun eigen gesprek door de SC heen.![]()
Niet beheersen of gemakzucht?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezeur? Het valt me gewoon op dat er meerdere KLB;ers zijn die de Nederlandse taal niet beheersen.
[..]
The Hills
Dus ze liegen ook nog?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar, ik kan me goed herinneren dat het met name over How I met your mother ging.
Anders blijf je er lekker op in gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een meisje.
Daarnaast kun je ook normaal doen? Of is dat iets wat je nog moet leren? En wat is dat nou weer voor vergelijking? Mijn huiskamer zit een voordeur op, dit is een openbaar forum. Dus deal with it
Ohquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een meisje.
Daarnaast kun je ook normaal doen? Of is dat iets wat je nog moet leren? En wat is dat nou weer voor vergelijking? Mijn huiskamer zit een voordeur op, dit is een openbaar forum. Dus deal with it
Ja, nou ja, soms stream ik ernaast wel eens een eredivisie live wedstrijdquote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren als ik je een mongool noem. Wat denk je dan, dat ik gewoon ga langsfietsen met zo'n blije bakkes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |