Rustig maar ik ben niet zo snel...quote:
Dat hoopte ik ook, maar dat werd m nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:55 schreef nieslief het volgende:
Was leuker geweest als je hem volgegooid had met je FIPO
Kom maar hier hoor!quote:
quote:
quote:
ja, ik vond m ook niet zo fijn...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik word trouwens nog steeds naar van dat photoshop plaatje van Zwabber, met die vingers
Gelijk heb je!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef Goodbye het volgende:
Ja hee, na vier keer om 06.15 opstaan vond ik dat ik wel zonder wekker door mocht slapen vandaag
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelijk heb je!!!!
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Oeh, spannend!!! Waarover?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dit hele weekend staat in teken van mijn scriptie
Ja, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:16 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Nies, wat een k*tnieuws eigenlijk. Sterkte hoor!![]()
En Bamba, heb even teruggelezen, maar ik vind het maar raar dat je niet zelf mag beslissen hoe je je suikerziekte behandelt.. Of in elk geval, dat je eigen stem zo overruled wordt. Klinkt slim om naar een endocrinoloog te gaan!
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier, op kantoor. Achter mijn bureau
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Gewoon op je strepen staan Bamba!!! Qwea moet ziek thuis blijven, Elisa moet naar de dokter voor haar migraine en jij moet voor jezelf opkomen!!!!
En anders kom IK jullie allemaal in bed drukken!
Ik weet het nog niet, maar ik heb er stiekem wel al zin an!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Greys, gaan we vanavond nog iets speciaals doen voor de grande finale?
Nou, dan zit ik nog meer te lezen en te reageren en nog minder te kijken, das niet bij te houden, dus dat vind ik altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, maar ik heb er stiekem wel al zin an!
Zullen we anders voor de verandering een keer in het Popstars topic mee hyperen? Is best gezellig!
Of hebbiedaargeenzinan?
quote:
ik verheug me er nu al op !quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij woont het dichtst bij! eitje!!!
Kijk, nu proat'n wequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
Ja, dat vind ik ook.
Gewoon op je strepen staan Bamba!!! Qwea moet ziek thuis blijven, Elisa moet naar de dokter voor haar migraine en jij moet voor jezelf opkomen!!!!
En anders kom IK jullie allemaal in bed drukken!
Hihaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:48 schreef Maes het volgende:
Dienstmededeling: Na de enorme behandeling van huis en huisdieren geen vlooi meer gezien
Hi mopjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:46 schreef Harajuku. het volgende:
Hoi Elief.
Da's mijn dilemma dus ook altijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan zit ik nog meer te lezen en te reageren en nog minder te kijken, das niet bij te houden, dus dat vind ik altijd een beetje jammer.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:49 schreef ElisaB het volgende:
Vier op een rij; jullie zijn traa-aaaag
Jullie vergeten mijn verjaardag, jullie zijn stoooo-hooom.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:49 schreef ElisaB het volgende:
Vier op een rij; jullie zijn traa-aaaag![]()
Oh gelukkig, ik dacht echt dat t aan mij lagquote:
Oleeequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:48 schreef Maes het volgende:
Dienstmededeling: Na de enorme behandeling van huis en huisdieren geen vlooi meer gezien
Je hebt t nergens gemeld, we zijn niet helderziend of zoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie vergeten mijn verjaardag, jullie zijn stoooo-hooom.
Ja maar, jij bent toch ziek thuisgebleven??? Dan kom ik je dus niet beddrukken!quote:
feli!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, bedankt!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt t nergens gemeld, we zijn niet helderziend of zo![]()
Gefeliciteerd joh
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd joh
t staat in dr profiel...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd joh
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Van jou had ik meer verwachtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t staat in dr profiel...
GEFELICITEERD HARA!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Ik ga op lapohunt en wijd het volgende topic aan jou!!!!!
COOL!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:48 schreef Maes het volgende:
oeh, ik kijk mee!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht echt dat t aan mij lag![]()
Ik vind het heel leuk in zulke topics maar dat gaat dan echt zo snel dat ik veel te veel van het programma mis en das echt zund.
Hier knus met jou vinnik wat relaxter kijken
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Van jou had ik meer verwacht!
Thanks all
Die heb ik opgezocht in oud en gekopieerdquote:
duh, omdat hara jarig isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling: HET IS FEEST
(nu moeten jullie vragen waarom)
* Nieslief trekt de champagne open.....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:03 schreef ElisaB het volgende:
Nee poepjes
Die twee klanten, waar ik nog ¤ 22.000 van tegoed had en waar ik zo tegenaan zat te hikken na de kerst....
DIE HEBBEN ALLEBEI BETAALD
[img] [url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif[/img]]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif[/img][/url]quote:
laat maar, ik doe toch iets fout. Eerst maar eens koffie zetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ [url= afbeelding]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Alleen de spatie na [img] weglaten.
Beterschap overigens, wat naar dat je er zo veel en langdurig last van hebt.
WHOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOE!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:03 schreef ElisaB het volgende:
Nee poepjes
Die twee klanten, waar ik nog ¤ 22.000 van tegoed had en waar ik zo tegenaan zat te hikken na de kerst....
DIE HEBBEN ALLEBEI BETAALD
bijna goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ [url= afbeelding]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Alleen de spatie na [img] weglaten.
Beterschap overigens, wat naar dat je er zo veel en langdurig last van hebt.
Ik heb een ijstaart gemaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:59 schreef Goodbye het volgende:
Hara, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
[ afbeelding ]
Gij zijt vergevenquote:
quote:
quote:
Danke sehrquote:
Omdat het VerHARAdag is natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling: HET IS FEEST
(nu moeten jullie vragen waarom)
32.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat het VerHARAdag is natuurlijk![]()
![]()
En hoe oud wordt je nu, Miss VerHARAdag?
Hoezo trakteren? Hiermee is DTH in één keer geholpenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
En voor Elies die ons nu allemaal mag trakteren!
En voor vloloze Maes & co natuurlijk ook
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:
En de labrador is erg vaak vertegenwoordigd in de finale!!!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoezo trakteren? Hiermee is DTH in één keer geholpen [ afbeelding ]
Feli voor Hara![]()
Wheheh thanks, driekwart van jullie zal het wel niet wetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je verjaard vandaag
![]()
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjon mocht niet mee doen, om de rest nog een kans te gevenquote:
Ja, zeg, he, jij dacht dat ik 37 was...quote:
NU WEL!!!!quote:Wheheh thanks, driekwart van jullie zal het wel niet weten
Vooral Nieslief, die naar de neuro moet ipv de fysio...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:28 schreef Cat22 het volgende:
Hara, feli met je verharadag!![]()
Elies, feli met het geldschip!![]()
Maes, feli met je vlovrij huis!![]()
En wie moet ik sterkte wensen nav van de TT?
Aww wat lief, twee dingen waar ik niets mee heb.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:27 schreef ElisaB het volgende:
Voor Hara: bier en tetten
[ afbeelding ]
hey, het is een CUTE-PUPPY-CONTEST... Geen RELNICHT-PUPPY-CONTEST!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon mocht niet mee doen, om de rest nog een kans te geven
En mij omdat ik in dit kutweer boodschappen moet gaan doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooral Nieslief, die naar de neuro moet ipv de fysio...
En Bamba moet voor zichzelf opkomen en een afspraak bij de endocrinoloog regelen...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aww wat lief, twee dingen waar ik niets mee heb.![]()
![]()
Da's vaak op verhaardagen. Krijg je vanalles waar je niks mee hebt. Hier krijgen de mannen altijd wel van iemand een of ander stinkpakketje. Deo, aftershave ed. Joel houdt ervan. Misschien mijn echtgenoot ook, maar ik kan er echt niet tegen. Ik word er letterlijk ziek van.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd met je geld
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mij omdat ik in dit kutweer boodschappen moet gaan doen
Beter dan sokken thoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's vaak op verhaardagen. Krijg je vanalles waar je niks mee hebt. Hier krijgen de mannen altijd wel van iemand een of ander stinkpakketje. Deo, aftershave ed. Joel houdt ervan. Misschien mijn echtgenoot ook, maar ik kan er echt niet tegen. Ik word er letterlijk ziek van.
Geloof het of nie, tussen al het rellen door issie ook nog ongelooflijk cutequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hey, het is een CUTE-PUPPY-CONTEST... Geen RELNICHT-PUPPY-CONTEST!!!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Behalve met jouw tieten natuurlijk.
Je vond m lelijk toch? Vergeleken met Billy?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof het of nie, tussen al het rellen door issie ook nog ongelooflijk cute
Nieslief.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mij omdat ik in dit kutweer boodschappen moet gaan doen
Cute heeft toch niks met knap te maken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je vond m lelijk toch? Vergeleken met Billy?
If I could...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef Barbaaf het volgende:
Hoezo trakteren? Hiermee is DTH in één keer geholpen [ afbeelding ]
Dat zei je vannacht ook nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
Vuile overloperquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Behalve met jouw tieten natuurlijk.
Oh ja, das waar...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cute heeft toch niks met knap te maken?
De lillekste kinderen kunnen nog wel schattig zijn
Ik maak grappen! Die van jou zijn het bestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vuile overloper![]()
Iemand interesse in bier en tetten?
Waar zijn de glitters?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
Haartje, in het paars, voor jou!
[ afbeelding ]
Da's wel prettig, dat ze actief gaan kijken of je niet eerder terecht kunt. Maar wel rottig dat het nodig is natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef nieslief het volgende:
Jij bent lief Elies.
Cat: ja afspraak is gemaakt voor 28 maart maar dat duurt te lang volgens de HA dus vandaar die zorgbemiddeling. Zij gaan kijken waar ik eerder terecht kan en tot die tijd is er niets voor mij om te doen. Fysio heeft geen zin want ik ga niet vooruit.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik maak grappen! Die van jou zijn het best
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Vraagje:
Is het slim om in een sollicitatiebrief te melden dat je al eerder bij die organisatie op een soortgelijke functie hebt gesolliciteerd? Da's iets meer dan een jaar geleden, ik ben op gesprek geweest maar weet niet meer of ik het toen nét niet ben geworden of dat de klik er niet was.
Geef mij advies!
Ja , zo staat het mij ook bij!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , zo staat het mij ook bij!
Ik zou t niet doen Cat
En ik heb mijn reactie aangevuldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , zo staat het mij ook bij!
Ik zou t niet doen Cat
Weet jij dat nog?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet jij dat nog?![]()
Ik vraag me eerlijk gezegd af of ik die specifieke sollicitatie hier heb gemeld. Ik was destijds niet zo actief in de SC (was pre-DTH 2009). En ik heb vorig jaar verschillende sollicitaties gehad waarbij ik het net niet was. Aangezien ik 100% zeker weet dat ik niet de naam van de organisatie heb genoemd (want dat doe ik nooit hier) vraag ik me af of jij de goede sollicitatie voor ogen hebt.
Of is dit iets intuïtiefs, wat je nu zegt? (serieuze vraag hoor).
Zit wat in en dat was ook wel mijn insteek. Mocht het in het gesprek ter sprake komen dan kan ik het altijd nog melden. Eens kijken of ik die oude correspondentie nog heb, kan ik checken of ik straks (mits ik word uitgenodigd) met dezelfde mensen aan tafel zit.quote:
Nou, sorry dat ik het serieus neem. Zeker nav waar het hier gisteren over ging.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh noeeeeeees, ik had jou echt slimmer ingeschat
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, sorry dat ik het serieus neem. Zeker nav waar het hier gisteren over ging.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh noeeeeeees, ik had jou echt slimmer ingeschat
het ging gister over dingen aanvoelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
En ik zou het niet doen als ik jou was.
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het ging gister over dingen aanvoelen
[afbeelding]
eerlijk gezegd geen idee, misschien weet tombola het welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezen
Ik wacht wel even op Tombolaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerlijk gezegd geen idee, misschien weet tombola het wel
moet ik even zoeken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezen
Als je wiltquote:
Merciquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]HARA!
![]()
Hier dus (vanaf hier in elk geval)
[SC]#602 Wat is er op de buis?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
Wat fijn!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
@nies wat een rotnieus en dat van een aanrijding.Hopelijk kunnen ze snel iets voor je doen
Rossi leeft nog steeds
zou hij het toch gaan halen?
rossi de bikkelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
@nies wat een rotnieus en dat van een aanrijding.Hopelijk kunnen ze snel iets voor je doen
@hara gefeliciteerd met je verjaardag
Rossi leeft nog steeds
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi leeft nog steeds
idd, niet je excuses aan gaan bieden!quote:
Eet ie dat hills i/d en a/d nat ook niet als jullie weg zijn? Dat is inderdaad vervelend, maar gelukkig eet ie wel!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga hem vanavond weer proberen te wegen.
hij wil niks anders eten dan hills i/d en hills a/d natvoer en maine coon brokjes. maar dan wel uit je hand of van de grond i.p.v. uit het bakje de brokjes dan.
En ik durf hem nog niet op honger ratsoen te zetten dat hij zelf gaat eten daarvoor is hij echt nog te mager. Hij eet dus niets als wij zijn werken en dat vind ik ik toch wel zorgelijk.
Maar als jullie zijn werken, krijgt hij dan over de gehele dag gezien we voldoende voeding binnen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga hem vanavond weer proberen te wegen.
hij wil niks anders eten dan hills i/d en hills a/d natvoer en maine coon brokjes. maar dan wel uit je hand of van de grond i.p.v. uit het bakje de brokjes dan.
En ik durf hem nog niet op honger ratsoen te zetten dat hij zelf gaat eten daarvoor is hij echt nog te mager. Hij eet dus niets als wij zijn werken en dat vind ik ik toch wel zorgelijk.
Van wie is die kat eigenlijk van je baas?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara, van haarte![]()
![]()
Go Rossi![]()
Zit ik net in m'n spreekkamert de bolletjes te smeren, springt zoineens m'n 8 tot 17 kat op schoot.
Hij heeft zich hier verstopt dus en nu lunchen we samen met kipkerriesalade
Ik denk niet dat dat is waar Elisa op doelde.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd, niet je excuses aan gaan bieden!
Je hebt helemaal gelijk dat je het vroeg!
Gezellie!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara, van haarte![]()
![]()
Go Rossi![]()
Zit ik net in m'n spreekkamert de bolletjes te smeren, springt zoineens m'n 8 tot 17 kat op schoot.
Jupquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Van wie is die kat eigenlijk van je baas?
Rooie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Een lekkere rooie HobbeldeBobbel
Ik heb er 2...en een werkhondquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rooie.
Ik wil ook een werkkat.Zou best kunnen, er is 24/7 iemand aanwezig.
ow...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat is waar Elisa op doelde.![]()
De eerste versie van de brief is klaar. Zonder vermelding van mijn eerdere sollicitatie.
Go Rossi!
Kun je hem niet apart zetten in een kamer met zijn eten ofzo? Zodat je weet of hij eet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Er lopen nog 2 katten rond dus niet te checken wie het dan opeet. Vandaar dat wij er maar een beetje in het bakje laten zitten als we weggaan. Fire is al behoorlijk stevig dus daar hoeft niets meer bij.
Wat leuk!!! Huisdieren op het werk zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara, van haarte![]()
![]()
Go Rossi![]()
oh hahahahaha, ik snap m al...quote:
Hobbeldebobbelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Een lekkere rooie HobbeldeBobbel
Zo heet ie nou eenmaalquote:
waar heb je die springvorm gehaald?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:14 schreef Enfermera het volgende:
Lekker he
Ik denk dat dat taartje maar voor 4 personen is, helaas![]()
Als ik een springvorm van een meter vind maak ik er 1 voor jullie oke?![]()
![]()
Heet ie zo!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heet ie nou eenmaal![]()
Appeltaart
Deze bij de hema gewoon!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar heb je die springvorm gehaald?
k wil graag ook weer eens wat bakken, maar t is al gauw veel te veel voor 1 persoon
Deze dan ook, want het is een springvorm voor vier personenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar heb je die springvorm gehaald?
k wil graag ook weer eens wat bakken, maar t is al gauw veel te veel voor 1 persoon
Sorry Cat, ik had Nok dr aanvulling niet gezien en die eerste zin van dr reactie leek me toch alles behalve serieus hoor, dat leek me een hele rationele constatering nav het feit dat iemand anders aangenomen was ipv jouquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
jij hebt een gigantische pizzaoven ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:14 schreef Enfermera het volgende:
Als ik een springvorm van een meter vind maak ik er 1 voor jullie oke?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
Weet je dat dit de eerste appeltaart is die ik maak![]()
ja maar das toch weer kleiner dan de standaard vorm. maar 4 dagen gebak etenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Deze dan ook, want het is een springvorm voor vier personen![]()
nopequote:Jij werkt niet toch? Want ik bak wel eens wat en dan neem ik het (overschot) mee naar mijn werk
Longontsteking, jakkie!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Qwea het volgende:
mn ma heeft heeft longontsteking en kan vanaaf niet naar dr Frans Bauer concert
Nu zit ze met 2 kaarten opgescheeptHeb ze maar op MP gezet, ver onder de oorsprongkelijke koopprijs
Ik zou ze op "bieden" zetten!!! Straks is het uitverkocht en bieden ze vet veel!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Qwea het volgende:
Nu zit ze met 2 kaarten opgescheeptHeb ze maar op MP gezet, ver onder de oorsprongkelijke koopprijs
Nee, ik ben bang dat ik ze helemaal niet slijtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Longontsteking, jakkie!
Maar die Frans Bauer kaarten kun je hier niet slijten ben ik bang
En hoe voelt dat, geld vragen voor iets van Frans Bauer?, ik zou het niet kunnen, ik heb een gewetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Qwea het volgende:
Ooh bieden? Ik had vaste prijs 65 euro gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou ze op "bieden" zetten!!! Straks is het uitverkocht en bieden ze vet veel!!!en beterschap voor je moeder!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En hoe voelt dat, geld vragen voor iets van Frans Bauer?, ik zou het niet kunnen, ik heb een geweten![]()
Best kutquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En hoe voelt dat, geld vragen voor iets van Frans Bauer?, ik zou het niet kunnen, ik heb een geweten![]()
Is 65 euro ver onder de verkoopprijs? Mijn god, wat betaal je dan in 's hemelsnaam als je naar zo'n concert wilquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh bieden? Ik had vaste prijs 65 euro gedaan.
En het concert is vanaaf he. Om 20u
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is 65 euro ver onder de verkoopprijs? Mijn god, wat betaal je dan in 's hemelsnaam als je naar zo'n concert wil
of ze nou gaat of niet, zonde is het toch welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh als dr nog kaarten zijn mag je idd blij zijn als ze ze los kan, zonde van dr geld
Ja, hoe komen al die Jostí's aan die dure kaartjes dan???quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, hoe komen al die Jostí's aan die dure kaartjes dan???
verdiend met de concerten van hun eigen bandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, hoe komen al die Jostí's aan die dure kaartjes dan???
beterschap!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Bamba het volgende:
Hara gefeliciteerd met je verjaardag!!
Bedankt voor de aanmoedigingen. Volgende week maar eens proberen te regelen!
Ik lig onder een deken op de bank, ik ben weer ziek. Alles doet zeer, blegh....
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Frans Bauer![]()
En Poes heet geen HobbeldeBobbel, dat was een garpjuh.
Tis overigens wel een dikke HobbeldeBobbel en als ie snel loopt dan hobbelt ie.
Snappieumnog?
Ik noem hem ook wel Hopjes![]()
Aaaahhh, beterschap!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Bamba het volgende:
Hara gefeliciteerd met je verjaardag!!
Bedankt voor de aanmoedigingen. Volgende week maar eens proberen te regelen!
Ik lig onder een deken op de bank, ik ben weer ziek. Alles doet zeer, blegh....
97 euro voor 2 he. Dus 65 euro voor alle 2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is 65 euro ver onder de verkoopprijs? Mijn god, wat betaal je dan in 's hemelsnaam als je naar zo'n concert wil
Er valt niets te schommelen, alles staat strak.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
97 euro voor 2 he. Dus 65 euro voor alle 2
Crap, ik wilde net voorstellen jij en ik vanavond, Fransje de gekstequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Frans Bauer![]()
Mensen die naar Frans Bauer gaan![]()
Voor 2 kaartjes?quote:
Yupquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij hebt een gigantische pizzaoven ofzo?![]()
[..]
![]()
dan is het zeker netjes, tis natuurlijk niet het moeilijkste ding om te maken,
maar hij ziet er erg goed uit, je zou zeggen dat je het vaker gedaan hebt
Als we dan als martelaren daar sterven ben ik omquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, ik wilde net voorstellen jij en ik vanavond, Fransje de gekste![]()
Hoe gaat hij?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi leeft nog steeds
Ja, ik begreep dat het voor 2 isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
97 euro voor 2 he. Dus 65 euro voor alle 2
Het kost gewoon net zoveel als een concert van een artiest die écht muziek maaktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik begreep dat het voor 2 is. Ik dacht, zoiets kost 25 euro per concert ofzo, misschien 30. Maar dat valt even vies tegen
dat weet ik, en dat geef ik ook niet uit. dat geld heb ik gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor 2 kaartjes?![]()
Das niks dan hoor, als het incl toeslagen en gedoe is. Ik weet niet waar het is, maar voor beetje band betaal je zo 40 a 50 euri excl toeslagen voor een concertje, voor de echte groten 60 - 70 of meer
44 nog wat p/s + service kosten.quote:
Ja, maar dat zijn dan meestal léuke concerten. Geen Nederlandsche volkzangersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor 2 kaartjes?![]()
Das niks dan hoor, als het incl toeslagen en gedoe is. Ik weet niet waar het is, maar voor beetje band betaal je zo 40 a 50 euri excl toeslagen voor een concertje, voor de echte groten 60 - 70 of meer
Ja nou ik was ook wat te snel want ik heb vanavond een date met Greys, poepsterren finale, anders had ik t echt gedaan met jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als we dan als martelaren daar sterven ben ik om
Ben je nu serieus een Nederlandse schlager zanger aan het vergelijken met A) een 3-daags festival met wereldacts, en B) andere gerenomeerde artiestenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
44 nog wat p/s + service kosten.
Pinkpop kaarten kosten meerU2, rammstein en eminem hebben ook meer gekost
Maar goed, mn u2 kaartje had ik via MP gekocht... 175 euro... en toen niet gegaan omdat ik ging daten met MM
Ja, shocking he! Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kost gewoon net zoveel als een concert van een artiest die écht muziek maakt
Kom op, ze noemt Eminem en U2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je nu serieus een Nederlandse schlager zanger aan het vergelijken met A) een 3-daags festival met wereldacts, en B) andere gerenomeerde artiesten![]()
![]()
Wie moet dan vanavond daar met bomgordels om de Nederlandse cultuur redden van dit gedrocht?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou ik was ook wat te snel want ik heb vanavond een date met Greys, poepsterren finale, anders had ik t echt gedaan met je
We sturen Sjon welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie moet dan vanavond daar met bomgordels om de Nederlandse cultuur redden van dit gedrocht?
Mjah, eerste sowieso mijn cup of tea niet, laatste ook zwaar overrated, maar wél acts van formaat, ook buiten de eigen landsgrenzenquote:
Daar zou ik nog wel heengaan. Naar Frans Bauer zou ik betaald nog niet eens heengaanquote:
Zegt degene die concertkaartjes had voor U2 en er dus wel heen wilde gaanquote:
Gratis is dat toch best aan te horen? Ik zou er ook niet voor betalen, nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest es met een vriendje naar een U2 concert.
Damn, dat was toch echt geen pretje
Ik zou serieus wel gaan om es lekker te lachenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel heengaan. Naar Frans Bauer zou ik betaald nog niet eens heengaan
Ik vond het echt vreselijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gratis is dat toch best aan te horen? Ik zou er ook niet voor betalen, nee.
Musicals zijn sowieso duur.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef Maes het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat de kaartjes kosten voor Mary Poppins
Voorlopig ben jij nog lang zover niet dat je zelfs maar een tiende zo succesvol bentquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Frans Bauer![]()
Mmmm, kom ook ff hier bakken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:03 schreef Enfermera het volgende:
Ons menu van vanavond:
Zelfgemaakte tomatensoep met geroosterd witbrood en roomboter
Biologische kippenpoten uit de oven met wat citroen en rozemarijn, daarbij aardappelpuree met wat knolselderij er doorheen. Groente: snijbonen en wortels en ook nog een andijviesalade met mayonaisedressing en appel.
Toetje dus de appeltaart![]()
Hier een paar fotootjes van het maken net:
Bodempje gevuld (springvorm van 15cm)
[ afbeelding ]
Vulling
[ afbeelding ]
Springvorm opgevuld met vulling
[ afbeelding ]
Klaar om de oven in te gaan!
[ afbeelding ]
Hij is nu net klaar, maak straks nog ff een 'af'-foto
Toppers lijkt mij een stuk leuker dan Frans Bauer. Erg fout, maar dronken is dat nog wel leukquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou serieus wel gaan om es lekker te lachen![]()
Dr zijn ook zat mensen die bijvoorbeeld naar de Toppers en zo gaan, daar zou ik dan weer niet dood gevonden willen worden![]()
Maar Frans Bauer, met al die kampers en mentaal minder bedeelde mensen, das volgens mij echt keilachen voor een keer
Doe 'nsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef Maes het volgende:
dat is nog altijd in een iets andere categoriequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef Maes het volgende:
Sinds wanneer zijn mensen die naar Frans Bauer gaan allemaal succesvol?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voorlopig ben jij nog lang zover niet dat je zelfs maar een tiende zo succesvol bent
Goed lezen liefjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Goodbye het volgende:
Sinds wanneer zijn mensen die naar Frans Bauer gaan allemaal succesvol?
Nee Toppers, dat vind ik zo geforceerd fout, Frans is echt authentiek zwaar dr over, dat is niet gespeeld kitsch of fout maar echt echtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toppers lijkt mij een stuk leuker dan Frans Bauer. Erg fout, maar dronken is dat nog wel leuk
Lees jouw reactie eens in combinatie met de tweede zin van Ll, niet de eerstequote:
Ik moest mee met mn zusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zegt degene die concertkaartjes had voor U2 en er dus wel heen wilde gaan
Gedaan. Maar dan nogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef Goodbye het volgende:
Lees jouw reactie eens in combinatie met de tweede zin van Ll, niet de eerste
Ja iedereen zou het moeten kunnen, maar ik heb wel eens constructies gezien die eruit zagen als een betonnen parasolhouderquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup![]()
Nou, het is echt een eitje. Het deeg maak ik nog niet zelf heDat is gewoon uit een pakje, en mengen met boter & ei. Iedereen kan een appeltaart bakken hoor!
Ohja, hij is af![]()
[ afbeelding ]
laatste keer dat ik in paradiso was, was het eh, 25 euro ofzo, evanescence, toen het nog een band wasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Vroegah kon je nog voor 20 GULDEN naar een willekeurig concert van een wereldact in Paradiso.
Maar those days are loooooooong gone![]()
Laatste keren dat ik naar Prince was waren ringkaarten 90 euro each , sta je dan als trouwe fan die naar elk concert wil
Geef toe, hij was leukquote:
Maar ziek zijn en niet naar je favoriete artiest kunnen is ook flinkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Frans Bauer![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest mee met mn zus![]()
Waarom denk je dat ik niet gegaan ben? MM was een mooi excuus
zijn de personeelskosten, ik denk ook dat ik een compleet jaarsalaris zou vragen als ik als geluidsman moet werken op een FB concertquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef Enfermera het volgende:
Frans Bauer is duur man!Damn, had ik niet gedacht.
Ik had toen beter ook kunnen gaan daten ipv met die loser naar U2 te gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest mee met mn zus![]()
Waarom denk je dat ik niet gegaan ben? MM was een mooi excuus
Veel, maar stiefdochter wilde heel erg graag en ik heb eerste rang genomen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Musicals zijn sowieso duur.
How much? Ik denk niet dat ik daar heen ga..
das waarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef Bamba het volgende:
Je kunt van Frans Bauer zeggen wat je wil, maar hij heeft het toch goed voor elkaar! En dat voor een doodsimpele jongen van het kamp
Hé wat doe je met mijn theedoeken van de Hema?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup![]()
Nou, het is echt een eitje. Het deeg maak ik nog niet zelf heDat is gewoon uit een pakje, en mengen met boter & ei. Iedereen kan een appeltaart bakken hoor!
Ohja, hij is af![]()
[ afbeelding ]
Ik gok rond de 80 euro, is het meer?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Veel, maar stiefdochter wilde heel erg graag en ik heb eerste rang genomen.
Egwelquote:
voor de man zelf, respect hoor, als je een fortuin kan maken met krols jengelen zou ik het ook doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef Bamba het volgende:
Je kunt van Frans Bauer zeggen wat je wil, maar hij heeft het toch goed voor elkaar! En dat voor een doodsimpele jongen van het kamp
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had toen beter ook kunnen gaan daten ipv met die loser naar U2 te gaan![]()
Mooiste was nog dat hij megafan was en persé vooraan wilde staan en dat we dus de hele dag daar bij de Kuip gewacht hadden, en hij mij maar instructies geven van hard rennen, we moeten in het voorste vak komen, en zus en zo en dit en dat.
Dus ik als een speer dat veld over, hup dat vak ik, kijk om me heen, stond die sukkel in het vak achter het voorste vak![]()
Wassie ook nog beledigd dat ik niet terug naar achteren kwam om met hem daar te kijken, ja doei, ik had een veel beter plekkie![]()
Voorprogramma was wel leuk toen, ik geloof de Trockener Kecks of zo
Zullen we het proberen? Misschien wel als we zeggen dat de opbrengst voor DTH is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel
Maar ik denk redelijk safe te zijn als ik zeg dat Ll het zaaltje van de gereformeerde kerk nog niet eens vol krijgt al geeft ie de kaarten gratis weg. Ergo: een grote bek hebben misstaat als je zelf niets voorstelt
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, kom ook ff hier bakken.
Ik heb voor het eerst in jaren een taart gekocht voor m'n verjaardag morgen.
Maakte ze altijd zelf, nu ja, komt wel weer in de herkansing.
Ik heb wel een hopelijk heel lekkere sachertorte gehaald.
Serieus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja iedereen zou het moeten kunnen, maar ik heb wel eens constructies gezien die eruit zagen als een betonnen parasolhouder![]()
Ziet er lekker uit hoor![]()
[..]
laatste keer dat ik in paradiso was, was het eh, 25 euro ofzo, evanescence, toen het nog een band was![]()
maar het is ook allemaal meer gaan kosten door de enorm dure geluids / licht installaties die er tegenwoordig bij moeten, en de uitbuiters van de venue's gaan ook meer vragen![]()
was in oktober bij een concert van porcupine tree, 35 euro, 5000 mensen, uitverkocht, band maakt alsnog verlies op de tour![]()
en rammstein van 60 euro, maar daar zit dan denk ik aardig wat "brandstof"kosten in
Duhquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zijn de personeelskosten, ik denk ook dat ik een compleet jaarsalaris zou vragen als ik als geluidsman moet werken op een FB concert
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé wat doe je met mijn theedoeken van de Hema?
Gelukkig niet neequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voorlopig ben jij nog lang zover niet dat je zelfs maar een tiende zo succesvol bent
Dat zullen miljoenen mensen vast ook wel van jouw muzieksmaak zeggen. Leven en laten leven toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor de man zelf, respect hoor, als je een fortuin kan maken met krols jengelen zou ik het ook doen![]()
voor het publiek: ... really?
maar ze zouden met al die digitale tv onzin enzo toch ook wel een abbo kunnen verzinnen waar ze frans bauer, dinges en simon, jan smit en al die andere mensen met een paar chromosomen extra, van mijn tv / radio weren?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
oh btw, kokos-krullen spam:
[ afbeelding ]
Jep, de band die ik had was natuurlijk honderd keer leuker en beter maar meer dan onkostenvergoeding en een paar flessen wodka hebben we nooit gekregenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef Bamba het volgende:
Dus? Omdat je het zelf niet kan mag je niet een ander becommentarieren?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel
Maar ik denk redelijk safe te zijn als ik zeg dat Ll het zaaltje van de gereformeerde kerk nog niet eens vol krijgt al geeft ie de kaarten gratis weg. Ergo: een grote bek hebben misstaat als je zelf niets voorstelt
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
spam noemt ie dat... 1 fotoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jep, de band die ik had was natuurlijk honderd keer leuker en beter maar meer dan onkostenvergoeding en een paar flessen wodka hebben we nooit gekregen
ja inderdaad, dat weet ik, en die mogen van mij ook prima mijn muzieksmaak op de hak nemenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat zullen miljoenen mensen vast ook wel van jouw muzieksmaak zeggen. Leven en laten leven toch?
Nouja, als je nooit commentaar mag hebben op iets wordt het ook wel erg geforceerd toch. Niemand legt iemand anders iets op, maar iedereen mag toch zijn mening hebben?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat zullen miljoenen mensen vast ook wel van jouw muzieksmaak zeggen. Leven en laten leven toch?
Dat is z'n woest blikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
spam noemt ie dat... 1 foto
Mooi haar!!! Je kijkt wel boos...
Ja, nu heb ik trek!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg helaas in een split second de associatie met kokosmakronen
[ afbeelding ]![]()
ja ik hoor het vaker, zo staat mijn gezicht gewoon in rustquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
spam noemt ie dat... 1 foto
Mooi haar!!! Je kijkt wel boos...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel
En zo'n apparaat is wel handig lijkt me!!! Hoef je ook nooit meer wakker te worden met Dora!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja inderdaad, dat weet ik, en die mogen van mij ook prima mijn muzieksmaak op de hak nemen
En dat gebeurt dan ook vaak zatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja inderdaad, dat weet ik, en die mogen van mij ook prima mijn muzieksmaak op de hak nemen
inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, als je nooit commentaar mag hebben op iets wordt het ook wel erg geforceerd toch. Niemand legt iemand anders iets op, maar iedereen mag toch zijn mening hebben?
Tuurlijk, maar om er meteen zo denigrerend over te doen iis toch ook niet nodig? Ach, ik lees het vast verkeerd ook, kan beter terug onder m'n deken kruipenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, als je nooit commentaar mag hebben op iets wordt het ook wel erg geforceerd toch. Niemand legt iemand anders iets op, maar iedereen mag toch zijn mening hebben?
Oeh, dat gaat goed met je haardos Zwab!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder te kijken naar wie wat zegt krijg ik nu wel het idee dat de discussie een beetje op de man gespeeld gaat worden.... zullen we dat niet doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
nou als dat zou kunnen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zo'n apparaat is wel handig lijkt me!!! Hoef je ook nooit meer wakker te worden met Dora!
Tis zo makkelijk om zo neerbuigend te zijn over iemand die het gemaakt heeft (ook al is het met iets waar jij niet van houdt) en om in de slipstream daarvan meteen alle mensen die het wél leuk vinden dequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Dus? Omdat je het zelf niet kan mag je niet een ander becommentarieren?
Laten we dan vanavond tijdens Popstars ook ff de SC sluiten ajb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |