Da's vaak op verhaardagen. Krijg je vanalles waar je niks mee hebt. Hier krijgen de mannen altijd wel van iemand een of ander stinkpakketje. Deo, aftershave ed. Joel houdt ervan. Misschien mijn echtgenoot ook, maar ik kan er echt niet tegen. Ik word er letterlijk ziek van.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aww wat lief, twee dingen waar ik niets mee heb.![]()
![]()
Gefeliciteerd met je geld
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mij omdat ik in dit kutweer boodschappen moet gaan doen
Beter dan sokken thoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's vaak op verhaardagen. Krijg je vanalles waar je niks mee hebt. Hier krijgen de mannen altijd wel van iemand een of ander stinkpakketje. Deo, aftershave ed. Joel houdt ervan. Misschien mijn echtgenoot ook, maar ik kan er echt niet tegen. Ik word er letterlijk ziek van.
Geloof het of nie, tussen al het rellen door issie ook nog ongelooflijk cutequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hey, het is een CUTE-PUPPY-CONTEST... Geen RELNICHT-PUPPY-CONTEST!!!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Behalve met jouw tieten natuurlijk.
Je vond m lelijk toch? Vergeleken met Billy?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof het of nie, tussen al het rellen door issie ook nog ongelooflijk cute
Nieslief.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mij omdat ik in dit kutweer boodschappen moet gaan doen
Cute heeft toch niks met knap te maken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je vond m lelijk toch? Vergeleken met Billy?
If I could...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef Barbaaf het volgende:
Hoezo trakteren? Hiermee is DTH in één keer geholpen [ afbeelding ]
Dat zei je vannacht ook nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
Aww wat lief, twee dingen waar ik niets mee heb.![]()
![]()
Vuile overloperquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Behalve met jouw tieten natuurlijk.
Oh ja, das waar...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cute heeft toch niks met knap te maken?
De lillekste kinderen kunnen nog wel schattig zijn
Ik maak grappen! Die van jou zijn het bestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vuile overloper![]()
Iemand interesse in bier en tetten?
Waar zijn de glitters?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
Haartje, in het paars, voor jou!
[ afbeelding ]
Da's wel prettig, dat ze actief gaan kijken of je niet eerder terecht kunt. Maar wel rottig dat het nodig is natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef nieslief het volgende:
Jij bent lief Elies.
Cat: ja afspraak is gemaakt voor 28 maart maar dat duurt te lang volgens de HA dus vandaar die zorgbemiddeling. Zij gaan kijken waar ik eerder terecht kan en tot die tijd is er niets voor mij om te doen. Fysio heeft geen zin want ik ga niet vooruit.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik maak grappen! Die van jou zijn het best
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |