oh hahahahaha, ik snap m al...quote:
Hobbeldebobbelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Een lekkere rooie HobbeldeBobbel
Zo heet ie nou eenmaalquote:
waar heb je die springvorm gehaald?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:14 schreef Enfermera het volgende:
Lekker he
Ik denk dat dat taartje maar voor 4 personen is, helaas![]()
Als ik een springvorm van een meter vind maak ik er 1 voor jullie oke?![]()
![]()
Heet ie zo!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heet ie nou eenmaal![]()
Appeltaart
Deze bij de hema gewoon!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar heb je die springvorm gehaald?
k wil graag ook weer eens wat bakken, maar t is al gauw veel te veel voor 1 persoon
Deze dan ook, want het is een springvorm voor vier personenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar heb je die springvorm gehaald?
k wil graag ook weer eens wat bakken, maar t is al gauw veel te veel voor 1 persoon
Sorry Cat, ik had Nok dr aanvulling niet gezien en die eerste zin van dr reactie leek me toch alles behalve serieus hoor, dat leek me een hele rationele constatering nav het feit dat iemand anders aangenomen was ipv jouquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, sorry dat ik het serieus neem. Zeker nav waar het hier gisteren over ging.
jij hebt een gigantische pizzaoven ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:14 schreef Enfermera het volgende:
Als ik een springvorm van een meter vind maak ik er 1 voor jullie oke?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
Weet je dat dit de eerste appeltaart is die ik maak![]()
ja maar das toch weer kleiner dan de standaard vorm. maar 4 dagen gebak etenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Deze dan ook, want het is een springvorm voor vier personen![]()
nopequote:Jij werkt niet toch? Want ik bak wel eens wat en dan neem ik het (overschot) mee naar mijn werk
Longontsteking, jakkie!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Qwea het volgende:
mn ma heeft heeft longontsteking en kan vanaaf niet naar dr Frans Bauer concert
Nu zit ze met 2 kaarten opgescheeptHeb ze maar op MP gezet, ver onder de oorsprongkelijke koopprijs
Ik zou ze op "bieden" zetten!!! Straks is het uitverkocht en bieden ze vet veel!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Qwea het volgende:
mn ma heeft heeft longontsteking en kan vanaaf niet naar dr Frans Bauer concert
Nu zit ze met 2 kaarten opgescheeptHeb ze maar op MP gezet, ver onder de oorsprongkelijke koopprijs
Nee, ik ben bang dat ik ze helemaal niet slijtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Longontsteking, jakkie!
Maar die Frans Bauer kaarten kun je hier niet slijten ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |