Da's vaak op verhaardagen. Krijg je vanalles waar je niks mee hebt. Hier krijgen de mannen altijd wel van iemand een of ander stinkpakketje. Deo, aftershave ed. Joel houdt ervan. Misschien mijn echtgenoot ook, maar ik kan er echt niet tegen. Ik word er letterlijk ziek van.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aww wat lief, twee dingen waar ik niets mee heb.![]()
![]()
Gefeliciteerd met je geld
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mij omdat ik in dit kutweer boodschappen moet gaan doen
Beter dan sokken thoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's vaak op verhaardagen. Krijg je vanalles waar je niks mee hebt. Hier krijgen de mannen altijd wel van iemand een of ander stinkpakketje. Deo, aftershave ed. Joel houdt ervan. Misschien mijn echtgenoot ook, maar ik kan er echt niet tegen. Ik word er letterlijk ziek van.
Geloof het of nie, tussen al het rellen door issie ook nog ongelooflijk cutequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hey, het is een CUTE-PUPPY-CONTEST... Geen RELNICHT-PUPPY-CONTEST!!!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Behalve met jouw tieten natuurlijk.
Je vond m lelijk toch? Vergeleken met Billy?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof het of nie, tussen al het rellen door issie ook nog ongelooflijk cute
Nieslief.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mij omdat ik in dit kutweer boodschappen moet gaan doen
Cute heeft toch niks met knap te maken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je vond m lelijk toch? Vergeleken met Billy?
If I could...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef Barbaaf het volgende:
Hoezo trakteren? Hiermee is DTH in één keer geholpen [ afbeelding ]
Dat zei je vannacht ook nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
Aww wat lief, twee dingen waar ik niets mee heb.![]()
![]()
Vuile overloperquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Behalve met jouw tieten natuurlijk.
Oh ja, das waar...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cute heeft toch niks met knap te maken?
De lillekste kinderen kunnen nog wel schattig zijn
Ik maak grappen! Die van jou zijn het bestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vuile overloper![]()
Iemand interesse in bier en tetten?
Waar zijn de glitters?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
Haartje, in het paars, voor jou!
[ afbeelding ]
Da's wel prettig, dat ze actief gaan kijken of je niet eerder terecht kunt. Maar wel rottig dat het nodig is natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef nieslief het volgende:
Jij bent lief Elies.
Cat: ja afspraak is gemaakt voor 28 maart maar dat duurt te lang volgens de HA dus vandaar die zorgbemiddeling. Zij gaan kijken waar ik eerder terecht kan en tot die tijd is er niets voor mij om te doen. Fysio heeft geen zin want ik ga niet vooruit.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik maak grappen! Die van jou zijn het best
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Vraagje:
Is het slim om in een sollicitatiebrief te melden dat je al eerder bij die organisatie op een soortgelijke functie hebt gesolliciteerd? Da's iets meer dan een jaar geleden, ik ben op gesprek geweest maar weet niet meer of ik het toen nét niet ben geworden of dat de klik er niet was.
Geef mij advies!
Ja , zo staat het mij ook bij!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , zo staat het mij ook bij!
Ik zou t niet doen Cat
En ik heb mijn reactie aangevuldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , zo staat het mij ook bij!
Ik zou t niet doen Cat
Weet jij dat nog?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet jij dat nog?![]()
Ik vraag me eerlijk gezegd af of ik die specifieke sollicitatie hier heb gemeld. Ik was destijds niet zo actief in de SC (was pre-DTH 2009). En ik heb vorig jaar verschillende sollicitaties gehad waarbij ik het net niet was. Aangezien ik 100% zeker weet dat ik niet de naam van de organisatie heb genoemd (want dat doe ik nooit hier) vraag ik me af of jij de goede sollicitatie voor ogen hebt.
Of is dit iets intuïtiefs, wat je nu zegt? (serieuze vraag hoor).
Zit wat in en dat was ook wel mijn insteek. Mocht het in het gesprek ter sprake komen dan kan ik het altijd nog melden. Eens kijken of ik die oude correspondentie nog heb, kan ik checken of ik straks (mits ik word uitgenodigd) met dezelfde mensen aan tafel zit.quote:
Nou, sorry dat ik het serieus neem. Zeker nav waar het hier gisteren over ging.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh noeeeeeees, ik had jou echt slimmer ingeschat
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, sorry dat ik het serieus neem. Zeker nav waar het hier gisteren over ging.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh noeeeeeees, ik had jou echt slimmer ingeschat
het ging gister over dingen aanvoelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
En ik zou het niet doen als ik jou was.
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het ging gister over dingen aanvoelen
[afbeelding]
eerlijk gezegd geen idee, misschien weet tombola het welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezen
Ik wacht wel even op Tombolaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerlijk gezegd geen idee, misschien weet tombola het wel
moet ik even zoeken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezen
Als je wiltquote:
Merciquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]HARA!
![]()
Hier dus (vanaf hier in elk geval)
[SC]#602 Wat is er op de buis?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
Wat fijn!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
@nies wat een rotnieus en dat van een aanrijding.Hopelijk kunnen ze snel iets voor je doen
Rossi leeft nog steeds
zou hij het toch gaan halen?
rossi de bikkelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
@nies wat een rotnieus en dat van een aanrijding.Hopelijk kunnen ze snel iets voor je doen
@hara gefeliciteerd met je verjaardag
Rossi leeft nog steeds
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
@hara gefeliciteerd met je verjaardag
Rossi leeft nog steeds
idd, niet je excuses aan gaan bieden!quote:
Eet ie dat hills i/d en a/d nat ook niet als jullie weg zijn? Dat is inderdaad vervelend, maar gelukkig eet ie wel!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga hem vanavond weer proberen te wegen.
hij wil niks anders eten dan hills i/d en hills a/d natvoer en maine coon brokjes. maar dan wel uit je hand of van de grond i.p.v. uit het bakje de brokjes dan.
En ik durf hem nog niet op honger ratsoen te zetten dat hij zelf gaat eten daarvoor is hij echt nog te mager. Hij eet dus niets als wij zijn werken en dat vind ik ik toch wel zorgelijk.
Maar als jullie zijn werken, krijgt hij dan over de gehele dag gezien we voldoende voeding binnen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga hem vanavond weer proberen te wegen.
hij wil niks anders eten dan hills i/d en hills a/d natvoer en maine coon brokjes. maar dan wel uit je hand of van de grond i.p.v. uit het bakje de brokjes dan.
En ik durf hem nog niet op honger ratsoen te zetten dat hij zelf gaat eten daarvoor is hij echt nog te mager. Hij eet dus niets als wij zijn werken en dat vind ik ik toch wel zorgelijk.
Van wie is die kat eigenlijk van je baas?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara, van haarte![]()
![]()
Go Rossi![]()
Zit ik net in m'n spreekkamert de bolletjes te smeren, springt zoineens m'n 8 tot 17 kat op schoot.
Hij heeft zich hier verstopt dus en nu lunchen we samen met kipkerriesalade
Ik denk niet dat dat is waar Elisa op doelde.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd, niet je excuses aan gaan bieden!
Je hebt helemaal gelijk dat je het vroeg!
Gezellie!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara, van haarte![]()
![]()
Go Rossi![]()
Zit ik net in m'n spreekkamert de bolletjes te smeren, springt zoineens m'n 8 tot 17 kat op schoot.
Jupquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Van wie is die kat eigenlijk van je baas?
Rooie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Een lekkere rooie HobbeldeBobbel
Ik heb er 2...en een werkhondquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rooie.
Ik wil ook een werkkat.Zou best kunnen, er is 24/7 iemand aanwezig.
ow...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat is waar Elisa op doelde.![]()
De eerste versie van de brief is klaar. Zonder vermelding van mijn eerdere sollicitatie.
Go Rossi!
Kun je hem niet apart zetten in een kamer met zijn eten ofzo? Zodat je weet of hij eet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Er lopen nog 2 katten rond dus niet te checken wie het dan opeet. Vandaar dat wij er maar een beetje in het bakje laten zitten als we weggaan. Fire is al behoorlijk stevig dus daar hoeft niets meer bij.
Wat leuk!!! Huisdieren op het werk zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara, van haarte![]()
![]()
Go Rossi![]()
oh hahahahaha, ik snap m al...quote:
Hobbeldebobbelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Een lekkere rooie HobbeldeBobbel
Zo heet ie nou eenmaalquote:
waar heb je die springvorm gehaald?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:14 schreef Enfermera het volgende:
Lekker he
Ik denk dat dat taartje maar voor 4 personen is, helaas![]()
Als ik een springvorm van een meter vind maak ik er 1 voor jullie oke?![]()
![]()
Heet ie zo!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heet ie nou eenmaal![]()
Appeltaart
Deze bij de hema gewoon!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar heb je die springvorm gehaald?
k wil graag ook weer eens wat bakken, maar t is al gauw veel te veel voor 1 persoon
Deze dan ook, want het is een springvorm voor vier personenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar heb je die springvorm gehaald?
k wil graag ook weer eens wat bakken, maar t is al gauw veel te veel voor 1 persoon
Sorry Cat, ik had Nok dr aanvulling niet gezien en die eerste zin van dr reactie leek me toch alles behalve serieus hoor, dat leek me een hele rationele constatering nav het feit dat iemand anders aangenomen was ipv jouquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
jij hebt een gigantische pizzaoven ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:14 schreef Enfermera het volgende:
Als ik een springvorm van een meter vind maak ik er 1 voor jullie oke?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
Weet je dat dit de eerste appeltaart is die ik maak![]()
ja maar das toch weer kleiner dan de standaard vorm. maar 4 dagen gebak etenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Deze dan ook, want het is een springvorm voor vier personen![]()
nopequote:Jij werkt niet toch? Want ik bak wel eens wat en dan neem ik het (overschot) mee naar mijn werk
Longontsteking, jakkie!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Qwea het volgende:
mn ma heeft heeft longontsteking en kan vanaaf niet naar dr Frans Bauer concert
Nu zit ze met 2 kaarten opgescheeptHeb ze maar op MP gezet, ver onder de oorsprongkelijke koopprijs
Ik zou ze op "bieden" zetten!!! Straks is het uitverkocht en bieden ze vet veel!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Qwea het volgende:
mn ma heeft heeft longontsteking en kan vanaaf niet naar dr Frans Bauer concert
Nu zit ze met 2 kaarten opgescheeptHeb ze maar op MP gezet, ver onder de oorsprongkelijke koopprijs
Nee, ik ben bang dat ik ze helemaal niet slijtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Longontsteking, jakkie!
Maar die Frans Bauer kaarten kun je hier niet slijten ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |