quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Vraagje:
Is het slim om in een sollicitatiebrief te melden dat je al eerder bij die organisatie op een soortgelijke functie hebt gesolliciteerd? Da's iets meer dan een jaar geleden, ik ben op gesprek geweest maar weet niet meer of ik het toen nét niet ben geworden of dat de klik er niet was.
Geef mij advies!
Ja , zo staat het mij ook bij!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , zo staat het mij ook bij!
Ik zou t niet doen Cat
En ik heb mijn reactie aangevuldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , zo staat het mij ook bij!
Ik zou t niet doen Cat
Weet jij dat nog?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet jij dat nog?![]()
Ik vraag me eerlijk gezegd af of ik die specifieke sollicitatie hier heb gemeld. Ik was destijds niet zo actief in de SC (was pre-DTH 2009). En ik heb vorig jaar verschillende sollicitaties gehad waarbij ik het net niet was. Aangezien ik 100% zeker weet dat ik niet de naam van de organisatie heb genoemd (want dat doe ik nooit hier) vraag ik me af of jij de goede sollicitatie voor ogen hebt.
Of is dit iets intuïtiefs, wat je nu zegt? (serieuze vraag hoor).
Zit wat in en dat was ook wel mijn insteek. Mocht het in het gesprek ter sprake komen dan kan ik het altijd nog melden. Eens kijken of ik die oude correspondentie nog heb, kan ik checken of ik straks (mits ik word uitgenodigd) met dezelfde mensen aan tafel zit.quote:
Nou, sorry dat ik het serieus neem. Zeker nav waar het hier gisteren over ging.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh noeeeeeees, ik had jou echt slimmer ingeschat
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, sorry dat ik het serieus neem. Zeker nav waar het hier gisteren over ging.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh noeeeeeees, ik had jou echt slimmer ingeschat
het ging gister over dingen aanvoelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
En ik zou het niet doen als ik jou was.
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het ging gister over dingen aanvoelen
[afbeelding]
eerlijk gezegd geen idee, misschien weet tombola het welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezen
Ik wacht wel even op Tombolaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerlijk gezegd geen idee, misschien weet tombola het wel
moet ik even zoeken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezen
Als je wiltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |