En hoe voelt dat, geld vragen voor iets van Frans Bauer?, ik zou het niet kunnen, ik heb een gewetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Qwea het volgende:
mn ma heeft heeft longontsteking en kan vanaaf niet naar dr Frans Bauer concert
Nu zit ze met 2 kaarten opgescheeptHeb ze maar op MP gezet, ver onder de oorsprongkelijke koopprijs
Ooh bieden? Ik had vaste prijs 65 euro gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou ze op "bieden" zetten!!! Straks is het uitverkocht en bieden ze vet veel!!!en beterschap voor je moeder!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En hoe voelt dat, geld vragen voor iets van Frans Bauer?, ik zou het niet kunnen, ik heb een geweten![]()
Best kutquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En hoe voelt dat, geld vragen voor iets van Frans Bauer?, ik zou het niet kunnen, ik heb een geweten![]()
Is 65 euro ver onder de verkoopprijs? Mijn god, wat betaal je dan in 's hemelsnaam als je naar zo'n concert wilquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh bieden? Ik had vaste prijs 65 euro gedaan.
En het concert is vanaaf he. Om 20u
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is 65 euro ver onder de verkoopprijs? Mijn god, wat betaal je dan in 's hemelsnaam als je naar zo'n concert wil
of ze nou gaat of niet, zonde is het toch welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh als dr nog kaarten zijn mag je idd blij zijn als ze ze los kan, zonde van dr geld
Ja, hoe komen al die Jostí's aan die dure kaartjes dan???quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, hoe komen al die Jostí's aan die dure kaartjes dan???
verdiend met de concerten van hun eigen bandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, hoe komen al die Jostí's aan die dure kaartjes dan???
beterschap!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Bamba het volgende:
Hara gefeliciteerd met je verjaardag!!
Bedankt voor de aanmoedigingen. Volgende week maar eens proberen te regelen!
Ik lig onder een deken op de bank, ik ben weer ziek. Alles doet zeer, blegh....
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Frans Bauer![]()
En Poes heet geen HobbeldeBobbel, dat was een garpjuh.
Tis overigens wel een dikke HobbeldeBobbel en als ie snel loopt dan hobbelt ie.
Snappieumnog?
Ik noem hem ook wel Hopjes![]()
Aaaahhh, beterschap!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Bamba het volgende:
Hara gefeliciteerd met je verjaardag!!
Bedankt voor de aanmoedigingen. Volgende week maar eens proberen te regelen!
Ik lig onder een deken op de bank, ik ben weer ziek. Alles doet zeer, blegh....
97 euro voor 2 he. Dus 65 euro voor alle 2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is 65 euro ver onder de verkoopprijs? Mijn god, wat betaal je dan in 's hemelsnaam als je naar zo'n concert wil
Er valt niets te schommelen, alles staat strak.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
97 euro voor 2 he. Dus 65 euro voor alle 2
Crap, ik wilde net voorstellen jij en ik vanavond, Fransje de gekstequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Frans Bauer![]()
Mensen die naar Frans Bauer gaan![]()
Voor 2 kaartjes?quote:
Yupquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij hebt een gigantische pizzaoven ofzo?![]()
[..]
![]()
dan is het zeker netjes, tis natuurlijk niet het moeilijkste ding om te maken,
maar hij ziet er erg goed uit, je zou zeggen dat je het vaker gedaan hebt
Als we dan als martelaren daar sterven ben ik omquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, ik wilde net voorstellen jij en ik vanavond, Fransje de gekste![]()
Hoe gaat hij?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
@nies wat een rotnieus en dat van een aanrijding.Hopelijk kunnen ze snel iets voor je doen
@hara gefeliciteerd met je verjaardag
Rossi leeft nog steeds
zou hij het toch gaan halen?
Ja, ik begreep dat het voor 2 isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
97 euro voor 2 he. Dus 65 euro voor alle 2
Het kost gewoon net zoveel als een concert van een artiest die écht muziek maaktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik begreep dat het voor 2 is. Ik dacht, zoiets kost 25 euro per concert ofzo, misschien 30. Maar dat valt even vies tegen
dat weet ik, en dat geef ik ook niet uit. dat geld heb ik gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor 2 kaartjes?![]()
Das niks dan hoor, als het incl toeslagen en gedoe is. Ik weet niet waar het is, maar voor beetje band betaal je zo 40 a 50 euri excl toeslagen voor een concertje, voor de echte groten 60 - 70 of meer
44 nog wat p/s + service kosten.quote:
Ja, maar dat zijn dan meestal léuke concerten. Geen Nederlandsche volkzangersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor 2 kaartjes?![]()
Das niks dan hoor, als het incl toeslagen en gedoe is. Ik weet niet waar het is, maar voor beetje band betaal je zo 40 a 50 euri excl toeslagen voor een concertje, voor de echte groten 60 - 70 of meer
Ja nou ik was ook wat te snel want ik heb vanavond een date met Greys, poepsterren finale, anders had ik t echt gedaan met jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als we dan als martelaren daar sterven ben ik om
Ben je nu serieus een Nederlandse schlager zanger aan het vergelijken met A) een 3-daags festival met wereldacts, en B) andere gerenomeerde artiestenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
44 nog wat p/s + service kosten.
Pinkpop kaarten kosten meerU2, rammstein en eminem hebben ook meer gekost
Maar goed, mn u2 kaartje had ik via MP gekocht... 175 euro... en toen niet gegaan omdat ik ging daten met MM
Ja, shocking he! Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kost gewoon net zoveel als een concert van een artiest die écht muziek maakt
Kom op, ze noemt Eminem en U2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je nu serieus een Nederlandse schlager zanger aan het vergelijken met A) een 3-daags festival met wereldacts, en B) andere gerenomeerde artiesten![]()
![]()
Wie moet dan vanavond daar met bomgordels om de Nederlandse cultuur redden van dit gedrocht?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou ik was ook wat te snel want ik heb vanavond een date met Greys, poepsterren finale, anders had ik t echt gedaan met je
We sturen Sjon welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie moet dan vanavond daar met bomgordels om de Nederlandse cultuur redden van dit gedrocht?
Mjah, eerste sowieso mijn cup of tea niet, laatste ook zwaar overrated, maar wél acts van formaat, ook buiten de eigen landsgrenzenquote:
Daar zou ik nog wel heengaan. Naar Frans Bauer zou ik betaald nog niet eens heengaanquote:
Zegt degene die concertkaartjes had voor U2 en er dus wel heen wilde gaanquote:
Gratis is dat toch best aan te horen? Ik zou er ook niet voor betalen, nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest es met een vriendje naar een U2 concert.
Damn, dat was toch echt geen pretje
Ik zou serieus wel gaan om es lekker te lachenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel heengaan. Naar Frans Bauer zou ik betaald nog niet eens heengaan
Ik vond het echt vreselijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gratis is dat toch best aan te horen? Ik zou er ook niet voor betalen, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |