Rustig maar ik ben niet zo snel...quote:
Dat hoopte ik ook, maar dat werd m nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:55 schreef nieslief het volgende:
Was leuker geweest als je hem volgegooid had met je FIPO
Kom maar hier hoor!quote:
quote:
quote:
ja, ik vond m ook niet zo fijn...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik word trouwens nog steeds naar van dat photoshop plaatje van Zwabber, met die vingers
Gelijk heb je!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef Goodbye het volgende:
Ja hee, na vier keer om 06.15 opstaan vond ik dat ik wel zonder wekker door mocht slapen vandaag
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelijk heb je!!!!
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Oeh, spannend!!! Waarover?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dit hele weekend staat in teken van mijn scriptie
Ja, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:16 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Nies, wat een k*tnieuws eigenlijk. Sterkte hoor!![]()
En Bamba, heb even teruggelezen, maar ik vind het maar raar dat je niet zelf mag beslissen hoe je je suikerziekte behandelt.. Of in elk geval, dat je eigen stem zo overruled wordt. Klinkt slim om naar een endocrinoloog te gaan!
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier, op kantoor. Achter mijn bureau
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Gewoon op je strepen staan Bamba!!! Qwea moet ziek thuis blijven, Elisa moet naar de dokter voor haar migraine en jij moet voor jezelf opkomen!!!!
En anders kom IK jullie allemaal in bed drukken!
Ik weet het nog niet, maar ik heb er stiekem wel al zin an!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Greys, gaan we vanavond nog iets speciaals doen voor de grande finale?
Nou, dan zit ik nog meer te lezen en te reageren en nog minder te kijken, das niet bij te houden, dus dat vind ik altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, maar ik heb er stiekem wel al zin an!
Zullen we anders voor de verandering een keer in het Popstars topic mee hyperen? Is best gezellig!
Of hebbiedaargeenzinan?
quote:
ik verheug me er nu al op !quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij woont het dichtst bij! eitje!!!
Kijk, nu proat'n wequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
Ja, dat vind ik ook.
Gewoon op je strepen staan Bamba!!! Qwea moet ziek thuis blijven, Elisa moet naar de dokter voor haar migraine en jij moet voor jezelf opkomen!!!!
En anders kom IK jullie allemaal in bed drukken!
Hihaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:48 schreef Maes het volgende:
Dienstmededeling: Na de enorme behandeling van huis en huisdieren geen vlooi meer gezien
Hi mopjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:46 schreef Harajuku. het volgende:
Hoi Elief.
Da's mijn dilemma dus ook altijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan zit ik nog meer te lezen en te reageren en nog minder te kijken, das niet bij te houden, dus dat vind ik altijd een beetje jammer.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:49 schreef ElisaB het volgende:
Vier op een rij; jullie zijn traa-aaaag
Jullie vergeten mijn verjaardag, jullie zijn stoooo-hooom.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:49 schreef ElisaB het volgende:
Vier op een rij; jullie zijn traa-aaaag![]()
Oh gelukkig, ik dacht echt dat t aan mij lagquote:
Oleeequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:48 schreef Maes het volgende:
Dienstmededeling: Na de enorme behandeling van huis en huisdieren geen vlooi meer gezien
Je hebt t nergens gemeld, we zijn niet helderziend of zoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie vergeten mijn verjaardag, jullie zijn stoooo-hooom.
Ja maar, jij bent toch ziek thuisgebleven??? Dan kom ik je dus niet beddrukken!quote:
feli!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, bedankt!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt t nergens gemeld, we zijn niet helderziend of zo![]()
Gefeliciteerd joh
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd joh
t staat in dr profiel...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd joh
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Van jou had ik meer verwachtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t staat in dr profiel...
GEFELICITEERD HARA!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Ik ga op lapohunt en wijd het volgende topic aan jou!!!!!
COOL!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:48 schreef Maes het volgende:
oeh, ik kijk mee!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht echt dat t aan mij lag![]()
Ik vind het heel leuk in zulke topics maar dat gaat dan echt zo snel dat ik veel te veel van het programma mis en das echt zund.
Hier knus met jou vinnik wat relaxter kijken
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Van jou had ik meer verwacht!
Thanks all
Die heb ik opgezocht in oud en gekopieerdquote:
duh, omdat hara jarig isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling: HET IS FEEST
(nu moeten jullie vragen waarom)
* Nieslief trekt de champagne open.....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:03 schreef ElisaB het volgende:
Nee poepjes
Die twee klanten, waar ik nog ¤ 22.000 van tegoed had en waar ik zo tegenaan zat te hikken na de kerst....
DIE HEBBEN ALLEBEI BETAALD
[img] [url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif[/img]]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif[/img][/url]quote:
laat maar, ik doe toch iets fout. Eerst maar eens koffie zetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ [url= afbeelding]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Alleen de spatie na [img] weglaten.
Beterschap overigens, wat naar dat je er zo veel en langdurig last van hebt.
WHOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOE!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:03 schreef ElisaB het volgende:
Nee poepjes
Die twee klanten, waar ik nog ¤ 22.000 van tegoed had en waar ik zo tegenaan zat te hikken na de kerst....
DIE HEBBEN ALLEBEI BETAALD
bijna goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ [url= afbeelding]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Alleen de spatie na [img] weglaten.
Beterschap overigens, wat naar dat je er zo veel en langdurig last van hebt.
Ik heb een ijstaart gemaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:59 schreef Goodbye het volgende:
Hara, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
[ afbeelding ]
Gij zijt vergevenquote:
quote:
quote:
Danke sehrquote:
Omdat het VerHARAdag is natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling: HET IS FEEST
(nu moeten jullie vragen waarom)
32.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat het VerHARAdag is natuurlijk![]()
![]()
En hoe oud wordt je nu, Miss VerHARAdag?
Hoezo trakteren? Hiermee is DTH in één keer geholpenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
En voor Elies die ons nu allemaal mag trakteren!
En voor vloloze Maes & co natuurlijk ook
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:
En de labrador is erg vaak vertegenwoordigd in de finale!!!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoezo trakteren? Hiermee is DTH in één keer geholpen [ afbeelding ]
Feli voor Hara![]()
Wheheh thanks, driekwart van jullie zal het wel niet wetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je verjaard vandaag
![]()
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjon mocht niet mee doen, om de rest nog een kans te gevenquote:
Ja, zeg, he, jij dacht dat ik 37 was...quote:
NU WEL!!!!quote:Wheheh thanks, driekwart van jullie zal het wel niet weten
Vooral Nieslief, die naar de neuro moet ipv de fysio...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:28 schreef Cat22 het volgende:
Hara, feli met je verharadag!![]()
Elies, feli met het geldschip!![]()
Maes, feli met je vlovrij huis!![]()
En wie moet ik sterkte wensen nav van de TT?
Aww wat lief, twee dingen waar ik niets mee heb.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:27 schreef ElisaB het volgende:
Voor Hara: bier en tetten
[ afbeelding ]
hey, het is een CUTE-PUPPY-CONTEST... Geen RELNICHT-PUPPY-CONTEST!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon mocht niet mee doen, om de rest nog een kans te geven
En mij omdat ik in dit kutweer boodschappen moet gaan doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooral Nieslief, die naar de neuro moet ipv de fysio...
En Bamba moet voor zichzelf opkomen en een afspraak bij de endocrinoloog regelen...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aww wat lief, twee dingen waar ik niets mee heb.![]()
![]()
Da's vaak op verhaardagen. Krijg je vanalles waar je niks mee hebt. Hier krijgen de mannen altijd wel van iemand een of ander stinkpakketje. Deo, aftershave ed. Joel houdt ervan. Misschien mijn echtgenoot ook, maar ik kan er echt niet tegen. Ik word er letterlijk ziek van.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd met je geld
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mij omdat ik in dit kutweer boodschappen moet gaan doen
Beter dan sokken thoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's vaak op verhaardagen. Krijg je vanalles waar je niks mee hebt. Hier krijgen de mannen altijd wel van iemand een of ander stinkpakketje. Deo, aftershave ed. Joel houdt ervan. Misschien mijn echtgenoot ook, maar ik kan er echt niet tegen. Ik word er letterlijk ziek van.
Geloof het of nie, tussen al het rellen door issie ook nog ongelooflijk cutequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hey, het is een CUTE-PUPPY-CONTEST... Geen RELNICHT-PUPPY-CONTEST!!!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Behalve met jouw tieten natuurlijk.
Je vond m lelijk toch? Vergeleken met Billy?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof het of nie, tussen al het rellen door issie ook nog ongelooflijk cute
Nieslief.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mij omdat ik in dit kutweer boodschappen moet gaan doen
Cute heeft toch niks met knap te maken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je vond m lelijk toch? Vergeleken met Billy?
If I could...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef Barbaaf het volgende:
Hoezo trakteren? Hiermee is DTH in één keer geholpen [ afbeelding ]
Dat zei je vannacht ook nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
Vuile overloperquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Behalve met jouw tieten natuurlijk.
Oh ja, das waar...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cute heeft toch niks met knap te maken?
De lillekste kinderen kunnen nog wel schattig zijn
Ik maak grappen! Die van jou zijn het bestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vuile overloper![]()
Iemand interesse in bier en tetten?
Waar zijn de glitters?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
Haartje, in het paars, voor jou!
[ afbeelding ]
Da's wel prettig, dat ze actief gaan kijken of je niet eerder terecht kunt. Maar wel rottig dat het nodig is natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef nieslief het volgende:
Jij bent lief Elies.
Cat: ja afspraak is gemaakt voor 28 maart maar dat duurt te lang volgens de HA dus vandaar die zorgbemiddeling. Zij gaan kijken waar ik eerder terecht kan en tot die tijd is er niets voor mij om te doen. Fysio heeft geen zin want ik ga niet vooruit.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik maak grappen! Die van jou zijn het best
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
*pruts pruts*
GEFELICIHAAR!![]()
[ afbeelding ]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Vraagje:
Is het slim om in een sollicitatiebrief te melden dat je al eerder bij die organisatie op een soortgelijke functie hebt gesolliciteerd? Da's iets meer dan een jaar geleden, ik ben op gesprek geweest maar weet niet meer of ik het toen nét niet ben geworden of dat de klik er niet was.
Geef mij advies!
Ja , zo staat het mij ook bij!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , zo staat het mij ook bij!
Ik zou t niet doen Cat
En ik heb mijn reactie aangevuldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , zo staat het mij ook bij!
Ik zou t niet doen Cat
Weet jij dat nog?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De klik was er net niet, en er was een sollicitant met wie die klik net iets beter was, meen ik mij te herinneren.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet jij dat nog?![]()
Ik vraag me eerlijk gezegd af of ik die specifieke sollicitatie hier heb gemeld. Ik was destijds niet zo actief in de SC (was pre-DTH 2009). En ik heb vorig jaar verschillende sollicitaties gehad waarbij ik het net niet was. Aangezien ik 100% zeker weet dat ik niet de naam van de organisatie heb genoemd (want dat doe ik nooit hier) vraag ik me af of jij de goede sollicitatie voor ogen hebt.
Of is dit iets intuïtiefs, wat je nu zegt? (serieuze vraag hoor).
Zit wat in en dat was ook wel mijn insteek. Mocht het in het gesprek ter sprake komen dan kan ik het altijd nog melden. Eens kijken of ik die oude correspondentie nog heb, kan ik checken of ik straks (mits ik word uitgenodigd) met dezelfde mensen aan tafel zit.quote:
Nou, sorry dat ik het serieus neem. Zeker nav waar het hier gisteren over ging.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh noeeeeeees, ik had jou echt slimmer ingeschat
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, sorry dat ik het serieus neem. Zeker nav waar het hier gisteren over ging.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh noeeeeeees, ik had jou echt slimmer ingeschat
het ging gister over dingen aanvoelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
En ik zou het niet doen als ik jou was.
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het ging gister over dingen aanvoelen
[afbeelding]
eerlijk gezegd geen idee, misschien weet tombola het welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezen
Ik wacht wel even op Tombolaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerlijk gezegd geen idee, misschien weet tombola het wel
moet ik even zoeken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In welk topic staat het? Ik wil het teruglezen
Als je wiltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |