Want toevoegen aan die kennis kan niet meer?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Herhalen wat andere al hebben gedaan. Ook leuk.
Ik heb op de middelbare school nooit anders gezien dan dat de lange slungels gepest werden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TS is ietsie te groot om gepest te worden
Er zijn nog genoeg missing links.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
Er valt zo lekker veel toe te voegen aan de geschiedenis.
Ben je serieus zo dom? Archeologen zijn voor zeker niets aan het graven, analyseren en modellen aan het ontwikkelen? Er wordt dagelijks toegevoegd aan de kennis over de geschiedenis.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
Er valt zo lekker veel toe te voegen aan de geschiedenis.
Lang en breed. Als ik een lange slungel was, had ik dat wel gezegdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik heb op de middelbare school nooit anders gezien dan dat de lange slungels gepest werden.
Ah. Breed zijn is inderdaad wel een pré. Carry on.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lang en breed. Als ik een lange slungel was, had ik dat wel gezegd
En je kan dinosaurusoloog worden en spijkerschrift leren sprekenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ben je serieus zo dom? Archeologen zijn voor zeker niets aan het graven, analyseren en modellen aan het ontwikkelen? Er wordt dagelijks toegevoegd aan de kennis over de geschiedenis.
Talen leren die allang niet meer gesproken worden, puur om te laten zien dat je slim bentquote:
Duidelijk iemand die niet begrijpt waar het om gaatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Talen leren die allang niet meer gesproken worden, puur om te laten zien dat je slim bent
Zitten d'r nog lekkere meisjes in de klas? 6VWO = +/- 18.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:42 schreef stbabylon het volgende:
En de docent scheikunde ook niet. Die moet echt heul rap leren hoe hij zijn klas rustig houdt, anders grijp ik in, en dan is het laatste beetje gezag dat hij had, ook weg.
Zegt iemand voor wie een voorbereiding op wetenschappelijk onderwijs al een brug te ver was!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, wetenschappen zijn altijd beter dan suffe dingen als economie of talen.
Oke, nu diskwalificeer je jezelf volledig door alfa- en gammawetenschappen af te doen als een soort van hobby's. Bekijk het dan maar ook met je middelbare school diploma op je 30stequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, wetenschappen zijn altijd beter dan suffe dingen als economie of talen.
Ik heb VWO gedaan, maar nou nooit echt het idee gehad dat ik wat essentieels misquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die niet begrijpt waar het om gaat__!!!
Dat zou geheel kloppen als zij de lastigere dingen niet snapten. Maar dat doen ze juist wel. Het is de basis die ze niet bevatten. Ze zetten dus wel hun schouders eronder zodat ze weten wat ze moeten weten voor de volgende toets. Maar, de basis daarachter, bevatten ze niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:33 schreef borritos het volgende:
Stbabylon, even voor de zekerheid (zodat ik het goed begrijp).
Vroeger op jongen leeftijd wilde je niet de schouders eronder zetten en heb je dus niet ten volle gebruik gemaakt van je intelligentie? Nu ben je een stuk ouder en heb je "je leven gebeterd en het licht gezien"?
Je zit nu met een stuk jongere mensen in de klas? Welke waarschijnlijk hun schouders er niet onder willen zetten en niet ten volle gebruik willen maken van hun intelligentie. Of zei het gaan halen is nog maar de vraag, maar jij hebt het op die leeftijd in ieder geval niet gehaald ( kunnen hoopjes persoonlijke redenen zijn, daar niet van).
En nu voel je je superieur aan die jongeren lui?
Je beter voelen dan mensen die een flink aantal jaren jonger zijn dan jij![]()
p.s. Jus d'orange is de liefdesnectar van de nieuwe generatie
Voor wie elke vorm van onderwijs een brug te ver wasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zegt iemand voor wie een voorbereiding op wetenschappelijk onderwijs al een brug te ver was!
Jaar of 20 zijn ze, zijn best lekker ja. Maar geen pics.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef Northside het volgende:
[..]
Zitten d'r nog lekkere meisjes in de klas? 6VWO = +/- 18.![]()
Pics mag ook.
Ga je toch lekker tegen hun klagen als je er zo moeilijk mee om kan gaan. Betwetertje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou geheel kloppen als zij de lastigere dingen niet snapten. Maar dat doen ze juist wel. Het is de basis die ze niet bevatten. Ze zetten dus wel hun schouders eronder zodat ze weten wat ze moeten weten voor de volgende toets. Maar, de basis daarachter, bevatten ze niet.
Ga je me nou zeggen dat ik op KLB niet mag klagen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ga je toch lekker tegen hun klagen als je er zo moeilijk mee om kan gaan. Betwetertje.
Hier ga je te ver.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Wat? Zo te horen heb je genoeg tijd om wat plaatjes te schieten terwijl ze hun onnozele vragen stellen. Denk ook eens aan ons, wat foto's plaatsen is wel het minste dat je kan doen in ruil voor ons trouwe meelezen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
Jaar of 20 zijn ze, zijn best lekker ja. Maar geen pics.
Zit er wel één tussen, als ik die 2 tientjes en een pakje peuken geef, dan denk ik dat ze wel uit de kleren gaat...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat? Zo te horen heb je genoeg tijd om wat plaatjes te schieten terwijl ze hun onnozele vragen stellen. Denk ook eens aan ons, wat foto's plaatsen is wel het minste dat je kan doen in ruil voor ons trouwe meelezen.
En die is ook nog eens lekker? Anders wel erg duur namelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit er wel één tussen, als ik die 2 tientjes en een pakje peuken geef, dan denk ik dat ze wel uit de kleren gaat...
Ja, best lekker. Maar dus wel zo'n naam-gouden-ketting-type.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:58 schreef John_Q het volgende:
[..]
En die is ook nog eens lekker? Anders wel erg duur namelijk.
Zei de verbitterde bejaarde die mensen die wel hun kansen pakken als ze er zijn verafschuwt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan aan je FoBo zien dat je nog jong bent. En ik kan verbanden leggen. Ik heb het over mensen van jouw leeftijd. En ik beweer dat die niet echt slim zijn.
Heb je em?
[..]
Doordat ik er tussen zit, valt het me op. Dat betekent dat mijn klacht nog steeds van toepassing is als ik er niet tussen zit. Ze worden er niet slimmer op als ik er niet ben.
Ik moedig het iedereen ten zeerste aan om ze te pakken als je jong bent, en financieel gesteund wordt door de staatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zei de verbitterde bejaarde die mensen die wel hun kansen pakken als ze er zijn verafschuwt.
Ik vind dat je klacht onterecht is omdat het puur op jouw misplaatste superioriteitsgevoel is gebaseerd. En vervolgens diskwalificeer je jezelf volledig door alfa- en gammawetenschappen af te doen als hobby's.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je me nou zeggen dat ik op KLB niet mag klagen?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik vind dat je klacht onterecht is omdat het puur op jouw misplaatste superioriteitsgevoel is gebaseerd. En vervolgens diskwalificeer je jezelf volledig door alfa- en gammawetenschappen af te doen als hobby's.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel he. Stoken is leuk, maar ik moet niet meteen de hele bak met kolen op het vuur gooien
En hoe draagt het bij aan de discussie die je wilde starten? Behalve dan dat je erdoor overkomt als een kortzichtige eigenheimer die alleen naar zichzelf kijkt...quote:
Gast... dit is KLB...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En hoe draagt het bij aan de discussie die je wilde starten? Behalve dan dat je erdoor overkomt als een kortzichtige eigenheimer die alleen naar zichzelf kijkt...
Ik leg een pak peuken bij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit er wel één tussen, als ik die 2 tientjes en een pakje peuken geef, dan denk ik dat ze wel uit de kleren gaat...
Dat kan ik ook tegen jou zeggen. Hypocriet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast... dit is KLB...
plus het is vrijdagmiddag
Relax man!
vrijdag 29 januari 2010 @ 08:37quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat kan ik ook tegen jou zeggen. Hypocriet.
Doet ze ook op bestelling?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, best lekker. Maar dus wel zo'n naam-gouden-ketting-type.
Wat heeft de aanmeldingsdatum te maken met zijn posts... jij ontwijkt nu gewoon zijn kritische nootquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vrijdag 29 januari 2010 @ 08:37
I rest my case
zucht... vwo-6er zeker?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat heeft de aanmeldingsdatum te maken met zijn posts... jij ontwijkt nu gewoon zijn kritische noot
Dankjewel!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:23 schreef Lotusss het volgende:
TS beweert alleen dat het niveau op de middelbare scholen ten opzichte van x aantal jaren terug een stuk lager is geworden en dat daardoor de leerlingen/studenten van tegenwoordig essentiële basisvaardigheden en algemene kennis missen die mensen van latere leeftijd als gemeengoed zien.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:41 schreef fathank het volgende:
Onderwijs.
Je bent pas baas als je autodidact bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |