abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77407432
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 10:33 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Is dit niet een beetje kort door de bocht? Er zou inderdaad een verschil moeten zitten tussen HAVO en VWO. Waar je echter ook vanuit moet gaan, zeker binnen het beperkte referentiekader van jouw voorbeeld, is dat er verschillende soorten leerlingen zijn, bijvoorbeeld:

De harde werker / strever, die met hard werken het VWO (soms goed) doorkomt, maar hopeloos faalt op WO-niveau omdat hard stampen nou eenmaal niet genoeg is.

Daar tegenover staat de briljante luilak, te laks en lui voor het VWO dus maar HAVO, maar zou het makkelijk aankunnen. Deze stroomt nu lekker door en is als een vis in het water op WO-niveau.

Dat TS zich irriteert is overigens niet vreemd, aangezien de meeste leerlingen die aparte certificaten moeten halen nou eenmaal geen raketgeleerden of harde werkers zijn. Het is over het algemeen niet van een bijzonder niveau, maar deze groep kan je niet representatief noemen voor het niveau van VWO'ers.
Net heeft het over een Havist die 6 jaar terug is afgestudeerd en een verse VWO-er.

En het is gewoon zo dat de HAVO van 10 jaar terug van hoger niveau was dan de VWO nu,
pi_77407845
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 10:33 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Is dit niet een beetje kort door de bocht? Er zou inderdaad een verschil moeten zitten tussen HAVO en VWO. Waar je echter ook vanuit moet gaan, zeker binnen het beperkte referentiekader van jouw voorbeeld, is dat er verschillende soorten leerlingen zijn, bijvoorbeeld:

De harde werker / strever, die met hard werken het VWO (soms goed) doorkomt, maar hopeloos faalt op WO-niveau omdat hard stampen nou eenmaal niet genoeg is.

Daar tegenover staat de briljante luilak, te laks en lui voor het VWO dus maar HAVO, maar zou het makkelijk aankunnen. Deze stroomt nu lekker door en is als een vis in het water op WO-niveau.

Dat TS zich irriteert is overigens niet vreemd, aangezien de meeste leerlingen die aparte certificaten moeten halen nou eenmaal geen raketgeleerden of harde werkers zijn. Het is over het algemeen niet van een bijzonder niveau, maar deze groep kan je niet representatief noemen voor het niveau van VWO'ers.
Ik begrijp dat een N=18 niet bijzonder representatief. Toch telt het gehele eerste jaar 108 man, waarvan 11 HAVO > HBO of HAVO > Colloquium doctum hebben doorlopen. Ik ben een fan van statistiek, en ik heb toegang tot de meeste gegevens omdat het mede mijn taak is om mensen uit te nodigen voor de Honours Class voor excellente studenten.

Nu wil het toeval dat er in totaal 15 man zijn uitgenodigd voor de Honours Class, waarvan 7 ex-havisten (waarvan 4 21+'ers) en de rest ex-VWO/Gymnasium. Toen ik jaren geleden eerstejaars was, zaten er amper havisten in het jaar, laat staan dat ze Honours haalde. Ik heb er geen problemen mee, maar ik vraag me wel af wat er met het niveau aan de hand is.
pi_77409079
80 procent van de menselijke bevolking vind zichzelf geniaal, ontzettend slim, hoogbegaafd etcetera.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77409146
hahaha, TS doet VAVO, ik deed dat ook moest altijd lachen om die 28 jarige gasten die heel arrogant in hun BMW naar school kwamen
pi_77409222
Verzuurde mensen die zeggen dat vroeger alles beter was
Eens met wat hierboven staat
pi_77409314
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
hahaha, TS doet VAVO, ik deed dat ook moest altijd lachen om die 28 jarige gasten die heel arrogant in hun BMW naar school kwamen
Ik heb niet eens een auto

En ben ook niet arrogant in de klas. Zit alleen af en toe met mijn mond open van verbazing
pi_77409331
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Tamashii het volgende:
80 procent van de menselijke bevolking vind zichzelf geniaal, ontzettend slim, hoogbegaafd etcetera.
10% is het ook daadwerkelijk
pi_77409682
Geweldig, hier in ons masterjaar is het een sport geworden 80% te buizen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_77409802
TS is een biseksuele man van 31 die zich beter probeert te voelen dan middelbare scholiertjes.
pi_77409843
Ik heb een iq van 150.
pi_77410296
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef onearmedman het volgende:
TS is een biseksuele man van 31 die zich beter probeert te voelen dan middelbare scholiertjes.
Ik zie niet wat mijn seksualiteit hiermee te maken heeft.. maar goed.

Nee, ik probeer me niet beter te voelen. Ik observeer iets en maak me daar druk om.
pi_77410770
Ja, nogal triest is dat. Wijsheid komt met de jaren (voor een groot deel van de mensen), dus het is niet vreemd dat je het als 31 jarige makkelijker hebt dan een normale middelbare scholier. Daarnaast doe jij dit omdat je dit echt wil, terwijl vele reguliere middelbare scholieren school helemaal niet leuk vinden, en daarom de kantjes ervan aflopen.
pi_77410880
Misschien komen ze van de planeet Xorbox en zit het brandpunt van onze zonnestralen in hun melkwegstelsel.
pi_77411172
ts is dom
pi_77411229
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:06 schreef onearmedman het volgende:
Ja, nogal triest is dat. Wijsheid komt met de jaren (voor een groot deel van de mensen), dus het is niet vreemd dat je het als 31 jarige makkelijker hebt dan een normale middelbare scholier. Daarnaast doe jij dit omdat je dit echt wil, terwijl vele reguliere middelbare scholieren school helemaal niet leuk vinden, en daarom de kantjes ervan aflopen.
Wat is triest?
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
ts is dom
TS is volgens Mensa heul niet dom
pi_77411285
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

10% is het ook daadwerkelijk
Mja 10 % vind ik niet veel.

-kuch, ik hoor natuurlijk bij die 10 % he.... -
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:24:29 #42
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77411490
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb een iq van 150.

Nice op de laatste test had ik een IQ van 163. Net zoveel als Einstein en kasparov. Denk dat vele fokkers hier jaloers op zijn!

Ik kon vroeger ook naar speciaal onderwijs , kostte 200 euro per uur en was een paar treden hoger dan het Gymnasium. Aangezien ik liever met mijn handen (of vuisten HEHE) werk, ging ik maar VMBO doen. Ben hier 1x blijven zitten maar ben wel een zeer talentvol vmbo student
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77411496
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:06 schreef onearmedman het volgende:
dude really? wtf is je probleem ts ergert zich aan domme vragen en dingen van verwaande scholieren
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:54:37 #44
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_77412618
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 08:44 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Scheikunde
Natuurkunde
Wiskunde
Alledrie gay.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_77413071
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Alledrie gay.
Awh... wat sneu, jij bent slecht in analytisch denken
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:06:13 #46
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_77413152
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Awh... wat sneu, jij bent slecht in analytisch denken
En so what? Ik hou me liever bezig met vakken als geschiedenis, aardrijkskunde en talen.
pi_77413191
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:06 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

En so what? Ik hou me liever bezig met vakken als geschiedenis, aardrijkskunde en talen.
Herhalen wat andere al hebben gedaan. Ook leuk.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:07:43 #48
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_77413222
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Herhalen wat andere al hebben gedaan. Ook leuk.
Inderdaad.
pi_77413461
TS wordt gepest op de VAVO
Eens met wat hierboven staat
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:13:30 #50
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_77413466
Oke. TS zit in het vwo debielen klasje voor de mensen die keihard hebben gefaald en gaat dan lopen klagen over het niveau. Goed werk!
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')