Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef Dibble het volgende:
verpats die doos en haal een degelijke gamingrig or GFTO
hoe bedoel je? Ze hebben het grafisch express naar beneden geschroefd. De final build zal volgens mij veel beter gepolished zijn. Dit is eerder een stresstest en bugs oplossen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:21 schreef Solique het volgende:
Ik zal als ik vanavond wat meer potjes gespeeld hebt een beter oordeel kunnen vellen.
Enige minpunt is grafisch misschien, maar gameplay telt zwaarder.
Vaag, ik heb alles hetzelfde behalve CPU. Die van mij is zelfs trager. En kan alles op high draaien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:27 schreef japjaan het volgende:
Mijn pc scoort overal goed op behalve CPU (volgens can you run it heb je een quad core nodig). Ik moet nu alles op minimum zetten met:
Core 2 Duo 3,4ghz
Radeon 5770
4gig geheugen
is toch niet normaal :|
Weet ik, maar dat kunnen mensen in de beta wel als minder punt ervaren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Ze hebben het grafisch express naar beneden geschroefd. De final build zal volgens mij veel beter gepolished zijn. Dit is eerder een stresstest en bugs oplossen.
Nou, ik speel op 1920x1200, met de bovenstaande specs maar het loopt echt niet soepel als ik gewoon op high speel. Op modern warfare 2 heb ik alles op EXTRA en gewoon max fps. Ligt het dan echt aan mijn cpu of is er iets anders aan de hand? Ben wel benieuwd naar jouw/jullie specs als het vloeiend loopt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Ze hebben het grafisch express naar beneden geschroefd. De final build zal volgens mij veel beter gepolished zijn. Dit is eerder een stresstest en bugs oplossen.
Zal vanavond eens een goede test draaien incl. fraps als dit lukt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:41 schreef japjaan het volgende:
[..]
Nou, ik speel op 1920x1200, met de bovenstaande specs maar het loopt echt niet soepel als ik gewoon op high speel. Op modern warfare 2 heb ik alles op EXTRA en gewoon max fps. Ligt het dan echt aan mijn cpu of is er iets anders aan de hand? Ben wel benieuwd naar jouw/jullie specs als het vloeiend loopt?
Heb Windows 7 btw.
En DX9 mode doe ik waar?
Heb net Fraps ff geprobeert maar de FPS overlay werkt (nog) niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal vanavond eens een goede test draaien incl. fraps als dit lukt.
En dx9 heb je als je op Win. xp draait. (zoals ik)
dx10 en/of dx11 kan je gebruiken bij vista en 7. (weet alleen niet of beta deze al ondersteund)
Zolang je Windows Vista of 7 hebt, zie hieronder:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar haal ik DX11? heb ook een 5770.
Ik heb het dus in Windows 7, geen idee of dat werkt met XP ofz?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar haal ik DX11? heb ook een 5770.
staat er bij: http://forums.electronica(...)stions-feedback.htmlquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:02 schreef Dibble het volgende:
nog meer mensen die vinden dat de FOV drastisch omhoog moet?
dat is een heel lijstquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:07 schreef japjaan het volgende:
[..]
staat er bij: http://forums.electronica(...)stions-feedback.html
mja lage texturen (deed me denken aan bf2 zonder mist, of die laatste commando's game uiit 2006) , geen strafen tijdens rennen, zonder prone is het voor snipers niet te doen. ik werd achtemekaar geknived en gekilled met de tank lol (naar mijn idee had het beter geweest om prone aan te zetten voor de snipers).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Valt mij echt niet tegen moet ik zeggen. Wat valt je tegen dan? Het is beta hè.. Ik vind hem super.
voor de mensen die het ook eens willen proberen!quote:C:\[USER]\Documents\BFBC2Beta\settings.ini <--- open with notepad or similar
[WindowSettings]
Width=1024
Height=768
Fullscreen=true
RefreshRate=75.028999
VSync=false
[Sound]
Quality=low
VoipEnable=true
[Graphics]
Effects=medium
Soldiers=medium
Vehicles=medium
Overgrowth=medium
Undergrowth=medium
StaticObjects=medium
Terrain=medium
Shadows=medium
Bloom=true
HSAO=false
MSAA=1
Water=medium
MainQuality=custom
Texture=high
DxVersion=auto <--- change this value to 9
Aniso=2
Detail=medium
Ja hij heeft zeker wel gelijk op sommige punten...quote:
jesus wat is die gast depresief:).quote:
wat was nou het probleem dat je eest niet kon spelen ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Dibble het volgende:
Wow, net even voor het eerst gespeeld. Eerste indruk is kut. Muis is echt takke traag, heb sensitivity op hoogst. Ik kan haast geen shit zien met de sniper en natuurlijk gemis van prone. Vindt het lopen ook een beetje raar, net alsof je dronken bent.
ik zal even kijken, volgens mij heb ik zoiets niet aangetiktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
Dibble staat mouse acceleration / mouse smoothing aan ?
Komt inderdaad door de bulletdrop wat Dibble zei, maar ook door de lag van het spel zelf.. en die volgende rifle heeft minder accuracy en damage dus daar heb je in feite niks aan.. alleen een iets snellere reload..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Met hitpoits bedoel ik bijna altijd 2x tot 3x schieten voordat vijand dood is, probeer ik in de kop te raken, raakt ie het lichaam.. Nja bijna volgende rifle unlocked.
leuk spel!
Koop een betere pc.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:09 schreef Dibble het volgende:
WTF, de engine is super bagger. Loopt hier alles medium 30 fps gemiddeld
BETA!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:15 schreef Dibble het volgende:
MW2 loopt maxed soepel, PC is meer dan goed maar komop. Alles laag met 1280x1024 met een zwaar overgeklokte cpu en GTX260 en dan nog kut draaien. D8 dat crysis slcht geoptimaliseerd was maar dit
heb je wel HBAO uitgezet ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:09 schreef Dibble het volgende:
WTF, de engine is super bagger. Loopt hier alles medium 30 fps gemiddeld
ehh als je m download dan zou je m sowieso niet kopen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:38 schreef TwztId het volgende:
Ik snap eigenlijk nieteens waarom ik deze Beta speel want waarschijnlijk ga ik dat spel toch niet kopen![]()
Ik verwacht namelijk niet dat je online kan spelen als je het spel download..
Neuh, koop nooit spellen.. download ze speel de single player en gooi ze weer weg..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:39 schreef Ruhn het volgende:
[..]
ehh als je m download dan zou je m sowieso niet kopen?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:12 schreef Dibble het volgende:
Wow eindelijk een goed potje gespeeld. Begin dit spel steeds beter te begrijpen. Je moet gewoon de feel te pakken krijgen. De framerates, bugs moet je echt even doorheen kijken en dan zie je wat voor een prachtig grensverleggend spel dit is.
In een apache als 2nd pilot gestapt. Gaat niks boven om lui beneden neer te maaien terwijl je mede piloot vette manoeuvres uithaalt om raketten te ontwijken. Ook met Recon class gespeelt, man man wat stoer. Die sniper voelt gewoon zo echt aan, de balans, kickback, en geluid. Dit is heel wat anders dan MW2.
Daar voelt het alsof je van papier bent, ook je wapens. Hier ben je zwaar, slungel je heen en weer tijdens het lopen en je moet soms echt even stoppen om een volgende beslissing te maken. Zo vet.
Zoals ik al zei, dit is een ruwe diamant die gewoon gepolijst moet worden. Ik vertrouw EA en Dice hierop. Heb nu al minder lag dan MW2 op i3d servers. En ten tweede, er is dikke support, iedereen wil meehelpen dit spel te verbeteren en binnenkort komt er al een patch uit.
Nu nog een dikke engine optimalisatie en dan ben ik verkocht.! Want terug naar MW2 wil ik echt niet meer.
Dice
ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:20 schreef Dibble het volgende:
Heeft iemand ook Apache's gezien die een stijle duik nemen, een hele bos omploegen en vrolijk weer de lucht in stijgen?
beetje laat mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef EchoAlpha het volgende:
Gedownload en geïnstalleerd
Nu is het wachten op een key
Causa_Mortisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat zijn jullie ingame namen? CantFazeMe.
Een uav?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Dibble het volgende:
Hebben jullie ook zo'n computer gezien? Als je die bedient dan rij je zo'n onbemand iets, zo'n gast zat er de hele tijd achter bij de basis in de bergen.
Die dingen kan je met 1 sniper schot de lucht uit knallenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat is een helikopter computer, zon klein choppertje kun je besturen.
Ja daarmee kun je om 20 seconden ofzo een raket mee afschieten en als je die ene perk aan hebt staan kun je ook met een soort minigun vuren..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef Dibble het volgende:
aah, kun je er ook mee schieten? Waar dient het eigenlijk voor?
klooi wat met de configquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:48 schreef Solique het volgende:
Net als gunner gezet in een tank. Hadden een zooi gasten tegen ons die niet konden bedenken dat normale wapens geen nut tegen een tank hebben. Hele stapel medals enzo gehaald ermee gelijk.
En volgens mij zit er een cap op de fps ofzo. Staat bij mij op 30 en maakt niet uit wat er gebeurd. Wordt niet hoger of lager.
1 2 3 | Settings.ini verander Bloom=True --> Bloom=False Voeg "+fullproc" toe aan het einde van je snelkoppeling link |
quote:
Ahh die werkt perfectquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:16 schreef Dibble het volgende:
Probeer deze van Piratebay te plukken
http://thepiratebay.org/t(...)a_28_jan._-_25._feb.
bij mij werkte die goed, ook goede download speed
Die 12x scope heb ik al, maar merk niet zo gek veel verschil..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Het gaat me steeds beter af met de sniper en de bullet drop.
Ik heb nu 7 medailles gehaald (kon geen screenshot maken, waarschijnlijk beveiliging) maar goed. Had dus Sniper Efficiency, Sniper Marksman, Sniper Silver Star en Bronze Star. De rest waren mes medailles.
Maar echt, heb nu toch een lekkere combinatie. Medium range scope voor close combat. En straks de 12x high power scope unlocken.
Speel toch alleen maar recon. Maar geweldig hoe de bulletdrop werkt.! Ik weet nu hoe ik goed moet mikken en een headshot moet krijgen.
Oh ja level 3!
ikke wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:52 schreef TwztId het volgende:
[..]
Die 12x scope heb ik al, maar merk niet zo gek veel verschil..
Pre pew, wordt steeds beter met de sniper.quote:
Hoe langer je speelt hoe betere sniper spots je ontdekt, soms kan ik echt een halve ronde aaneen mensen neerknallen zonder dat ze het in de gaten hebben lekker tussen de bosjes.. misschien op 1 of 2 snipers na van het andere team, maar die hebben vaak al een kogel door het hoofd voordat ze op me kunnen inzoomenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Pre pew, wordt steeds beter met de sniper.
Ja dat weet ik maar hij moet het op zn minst goed kunnen draaien toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:11 schreef Dibble het volgende:
je kaart is volgens mij echt een bottleneck voor je systeem. Maar het spel zelf draait ook aardig bagger, even afwachten tot ze met een optimization komen. Verder kun je in een paar posts boven die van TwztId even lezen hoe je performance kunt verhogen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:26 schreef CountvonCount het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar hij moet het op zn minst goed kunnen draaien toch?
(MW 2 draait op high).
Zelfs als ik alles op low zet werkt het voor geen kut
Ik snap die tweaks niet....
Thanksquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:34 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ga naar je "\Documents\BFBC2Beta" map
Zoek het Settings.ini bestand, rechtermuisknop --> bewerken
verander dan DxVersion=auto naar DxVersion=9 en Bloom=True naar Bloom=False
bulletdrop en de hitboxes zijn wel beetje fucked hier en daar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:50 schreef CountvonCount het volgende:
Het blijft een drama
Ik kan het wel redelijk spelen nu, zij het superlelijk, ik heb zeker 3 headshots gemaakt maar er gebeurde niks? Alsof ik de tegenstander geeneens raakte... Wat een vaag gedoe zeg..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:34 schreef Solique het volgende:
Net 4 potjes compleet uit kunnen spelen. Kom ik terug in main menu, geen enkel punt gekregen. Zelfs medals telden niet mee. Server was wel ranked. WTF
De enige sniper guns die beter zijn als de standaard is de laatste en eennalaatste...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:16 schreef CantFazeMe het volgende:
De engineering basisgun mag van mij betreft meer DPS bevatten, erg slecht. Ook de snipers, tweede sniper moet beter zijn dan de eerste.
ja maarja, doe ze er dan niet bijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja, vond ik ook al raar, maar misschien hebben ze dat expres gedaan.
Even doorspelen tot je de derde unlock hebt gehaald in de engineer class. Die XM8C met red dot sight is echt meesterlijk lekker om mee te spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:16 schreef CantFazeMe het volgende:
De engineering basisgun mag van mij betreft meer DPS bevatten, erg slecht. Ook de snipers, tweede sniper moet beter zijn dan de eerste.
nah ik bedoel van teamleden. Maar prone zie ik niet echt als gemis, natuurlijk is het wel mooi voor snipers enzo. Verder wil ik er strafe wel in hebben dat mis ik wel, nu is het alleen domweg vooruit rennen en niet op zij kunnen kijken met A D met de W toets ingedruktquote:Op zondag 31 januari 2010 12:29 schreef Dibble het volgende:
Als je prone bedoeld, heb ik er ook nog gemengde gevoelens over.
Me linker pink heeft het zwaar te verduren als ik een potje heb gespeeldquote:Op zondag 31 januari 2010 12:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
nah ik bedoel van teamleden. Maar prone zie ik niet echt als gemis, natuurlijk is het wel mooi voor snipers enzo. Verder wil ik er strafe wel in hebben dat mis ik wel, nu is het alleen domweg vooruit rennen en niet op zij kunnen kijken met A D met de W toets ingedrukt
Ja die arme pink moet ineens gaan multitasken voor zowel het rennen als het crouchen. Wordt tijd voor toggle crouch, dan kan ik hem onder een andere knop zetten. Hebben jullie trouwen al eens geprobeerd om je mouse scroll op invert te zetten. Standaard gaat ie bij mij omlaag als ik omhoog scroll en omgekeerd. Beetje irritant bij het switchen tussen wapenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:40 schreef TwztId het volgende:
[..]
Me linker pink heeft het zwaar te verduren als ik een potje heb gespeeld
Nee het grootste probleem op dit moment is dat mijn joystick niet goed werkt! Alles is verdomme inverted en krijg het niet goed ingesteld. Ook de gas throttle werkt niet verdomme. Zo kan ik natuurlijk nooit normaal vliegen in een apache... Maja heb het doorgegeven en hopen dat ze er iets aan doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:20 schreef Alib99 het volgende:
Twee grootste problemen wordt aan gewerkt
-FOV
-OPTIMIZATION
Dat valt ook wel weer mee... Vergelijk het eens met MW2, daar is knifen nog makkelijker. Hoeveel dogtags heb je al dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:26 schreef Atreidez het volgende:
Wat ik weer vind tegenvallen is hoe makkelijk het is te knifen
Ik heb er ook weinig last van, maar ik denk niet dat ik mee mag praten over FOV met een 15,4 inch beeldschermquote:Op maandag 1 februari 2010 00:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb y al, field of view? ik vond het niet storend eigenlijk.
Heb er geen last vanquote:Op maandag 1 februari 2010 08:50 schreef Solique het volgende:
Handig tooltje, zal deze vanavond eens downloaden. Krijg nog wel eens een CTD.
Komt er een beveiligingswaarschuwing van mijn catalyst, dat wegens het niet reageren van mijn kaart het spel is afgesloten.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:25 schreef Solique het volgende:
Zowel CCC als Catalyst laatste versies inclusief hotfixes. Kaart is een Asus 5770 V2.
Ligt echt specifiek aan BF: BC2 beta, kan elk ander spel draaien zonder deze type crash.
Al las ik net op hw.info dat er een nieuwe hotfix onderweg is wegens software crashes met de 57xx en 58xx serie van Ati.
Stuk of 10.. Maar ik doe t er niet om ofzo, maar had dat met bv. Battlefield 2 totaal niet. En als ik ze zelf al redelijk makkelijk maak, wat kan iemand die zich er op focussed dan wel nietquote:Op maandag 1 februari 2010 00:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dat valt ook wel weer mee... Vergelijk het eens met MW2, daar is knifen nog makkelijker. Hoeveel dogtags heb je al dan?
Ja, ik denk het. Spel is sowieso erg instabiel. Al tig keer gehad dat ik in servers kwam waar het ranking systeem niet werkte, krijg je 0 punten voor wat je doet.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
![]()
Ik heb precies dezelfde kaart (1gb versie)en ik draai alles op high zonder crashes. Nja het light ook echt aan BF dan.
Het was volgens mij eerst op de pc ontwikkelt en toen naar de console geport. En niet andersom.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:51 schreef Solique het volgende:
Wat iemand al aangeeft, de Frostbyte engine is van origine gemaakt voor de consoles voor deel 1. Ze gaan dan niet al bestaande code compleet opnieuw herschrijven voor deel 2.
Maar denk dat als je dit soort geneuzel gaat onderzoeken bij grote delen van mainstream pc games dat je dat soort codes gaat tegenkomen.
Yessir. Geen merkbare FPS increase.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb je ook al geprobeerd naar DX9 te zetten in de config?
Edit ben bijna 7.
Dan klopt er ergens iets niet, lijkt me dat sowieso medium/high op een repectabele resolutie moet lukken.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:09 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Yessir. Geen merkbare FPS increase.
Beetje triest, dit. Dit spel werkt prima op een vier jaar oude console, maar op mijn PC draait hij niet eens fatsoenlijk op low.![]()
High zonder AA/AF zal geen probleem moeten zijn, me dunkt. Snap er de ballen van. Misschien kan BF2BC2 niet om met een SSD? Lijkt me stug, maar ik doe ook maar een gok.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan klopt er ergens iets niet, lijkt me dat sowieso medium/high op een repectabele resolutie moet lukken.
Doubt it. Game gaat over een maand al live, is het niet? De versie die je nu ziet is zo een beetje de final version minus wat kleine verbeteringen die door de community worden aangedragen. Aan de engine gaan ze denk ik weinig doen, naast het raffineren/optimaliseren van kleine details.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Lekker vaag in iedergeval. Ik denk dat de final wel goed zal werken op je computer.
Raar. Dan zal hij bij mij toch ook fatsoenlijk moeten draaien. Misschien gaat hij was vriendelijker om met de Radeon 58XX serie drivers.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:27 schreef Solique het volgende:
Optimalisatie is dus echt compleet niet aanwezig in de beta.
Haal gem. 45 a 60 fps met uitschieters van 120.
Alleen mijn specs zijn lager dan die van jullie.![]()
Amd Athlon X2 6000+ (OCed 3,2ghz)
4GB Ram
Asus HD5770 V2
We zien het wel. Al kun je wel inderdaad gokken waar het zon beetje heen gaat. Vind ik erg jammer. Maar goed eerst maar zien wat ze gaan veranderen.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Doubt it. Game gaat over een maand al live, is het niet? De versie die je nu ziet is zo een beetje de final version minus wat kleine verbeteringen die door de community worden aangedragen. Aan de engine gaan ze denk ik weinig doen, naast het raffineren/optimaliseren van kleine details.
Zijn goedkopere shops:quote:Op maandag 1 februari 2010 14:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb alleen nog een goede headset nodig..
De G35 lijkt me wel wat, alleen is nogal prijzig. 104 euro.
Wel 7.1 surround.
http://www.databyte.nl/981-000117
Houd sommige sites in de gaten. En vooral de twitter pagina op de officiele BF: BC2 site.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef Jorwol het volgende:
Geen keys meer zeker? Was er dit weekend niet
Er wordt dus nog wel aan gesleuteld. En de versie die nu beta is zal ook zeker niet de laatste versie zijn waar DICE aan werkt. Een twitter berichtje van 1 van de grafische piefjes bevestigt dat:quote:Op maandag 1 februari 2010 11:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Doubt it. Game gaat over een maand al live, is het niet? De versie die je nu ziet is zo een beetje de final version minus wat kleine verbeteringen die door de community worden aangedragen. Aan de engine gaan ze denk ik weinig doen, naast het raffineren/optimaliseren van kleine details.
quote:Op maandag 1 februari 2010 01:14 schreef Dibble het volgende:
Goed nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OPTIMIZATION
repi
.@heromilkshake Yes, the #BFBC2 PC beta doesn't have all of our optimizations. Some we will try to patch in
http://twitter.com/repi/status/8465766938
This is via twitter. For some of you who don't know who Repi is, he is the rendering architect at DICE.
CLEARLY states that the game isn't at full optimization yet. PATIENCE IS KEY.
quote:Source: http://twitter.com/repi
Start with the big one that nobody seems to understand here:
Beta is only a build to help us test the game and fix issues. Demo is to give people a view of what the game is before they buy
Fyi we will not add prone based on anything. You can stop asking now.
+fullproc is just placebo
We won't let cheats ruin the game, but need to get PB on first
Yes there will be more patches
BF have never had lean, and BC2 won't have it
A lot of errors in that post. We are investigating issues and will not speculate on forums, that is a no win dead end for everyone
Having a seizure trying to debug terrible flickering I created. Sometimes rendering ppl work under harshest of conditions.
Should work, we are investigating perf issues in the beta
Yeah it is rather broken right now, we are working on it (Friend system)
Good to know, thanks for the feedback (crouch toggle, ads hold)
HBAO is a huge perf hit right now, we have optimizations coming in for it
The 'high' texture detail level isn't implemented in #BFBC PC beta. Is in the final release so will be a bit sharper
We plan to add support for it yes, can't say for which patch/release yet until it is fully implemented though (FOV)
Yes we plan to update the beta with a few more patches
Jammer van de prone, maar het begint wel ergens op te lijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:27 schreef Dibble het volgende:
een paar nog zeer Welkome tweets van de ontwikkelaar
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:41 schreef Dibble het volgende:
Eindelijk ook een ontwikkelaar die naar feedback luisterd
* kijkt met een schuin oog naar Infinityward
Standaard is R volgensmij omhoog en F naar beneden. Ja kan ongeveer om de 20 seconden een hellfire missile afschieten. Ik vind het wel echt een gaaf dingetje, vooral als je in het derde en vierde deel van de map komt en je de helipads onder vuur kan nemen. Wachten totdat je ze naar de chopper of blackhawk ziet rennen en dan die missile er bovenopquote:Op maandag 1 februari 2010 16:01 schreef Dibble het volgende:
aah thx, en hij kan raketten afschieten merkte ik, kun je ook nog van wapens switchen, naar onboard mitrailleur ofzo?
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Standaard is R volgensmij omhoog en F naar beneden. Ja kan ongeveer om de 20 seconden een hellfire missile afschieten. Ik vind het wel echt een gaaf dingetje, vooral als je in het derde en vierde deel van de map komt en je de helipads onder vuur kan nemen. Wachten totdat je ze naar de chopper of blackhawk ziet rennen en dan die missile er bovenop![]()
En deze heb ik net gevonden, die moet ik zelf nog ff uitproberen![]()
filmpje is baggerkwaliteit maar de essentie is duidelijk
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:54 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik zag pas nog iets slims tijdens het spelen..
Een paar gasten gingen die UAV helikopters volplakken met C4 en em daarna naar zo'n M-COM station vliegen om hem vervolgens op te blazen.. dat ding was in 1 keer verrot
Zo is het natuurlijk niet leuk om te spelen, maar ik vond het wel geniaal gevonden
Infantry only als default map of als Beta map? Dan moet je lekker CoD gaan spelen. Voertuigen + inf is nu juist de hele essentie van BF.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:54 schreef feelsgoodman het volgende:
ATi. Catalyst_9.12_Hotfix_Win7_Vista_8.682.2RC1_Dec15
Alsnog geen 50+. Leuk spel op zich. Jammer alleen dat het spel nog niet geoptimaliseerd is, en daarnaast was een inf only map ook wel leuk geweest. Dit is een beetje Gulf of Oman naar mijn inziens. Wat ook zo een slechte demo map was. Totaal geen goede representatie van het spel.
Inf. only als map optie net zoals in BF2.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Infantry only als default map of als Beta map? Dan moet je lekker CoD gaan spelen. Voertuigen + inf is nu juist de hele essentie van BF.Later krijg je vast infantry only servers
En het is een Beta. Dus nee, nog niet geoptimaliseerd. Sterker nog, het schijnt zo te zijn dat dit zelfs niet eens de nieuwste build was.
Gulf of Oman vond ik tijdens de demo juist geweldig. Wist ik toen veel dat er nog betere map in zouden zitten.
Tis niet zo dat ik hem ardoreer... vind het ook niet echt super dat zn naam erop staat het is meer van, ik ken deze headset nog niet en moet toch wat? 50 euro voor zon headsetje vind ik wel een nette prijs en de enigste kwalitatieve in de shop waar ik koop. G35 is ook nog, maar te duur.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef Dibble het volgende:
Fatal1ty is de grootste lozer nerd ever. Hij werd altijd gesponsord door de uitgevers en kreeg games vaak een maand voor de release om t oefenen en vlak na de release ownd hij iedereen. Rarafckin faal/
De meeste welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:53 schreef Atreidez het volgende:
Als PB draait zijn we toch weer van dat soort onzin af?
Zou je die kunnen gebruiken op de ps3?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Fatal1ty HS-1000 besteld voor ¤50 ong, nette prijs, ben toch maar niet voor de logitech gegaan, 7,1 schijnt hol te wezen en nogal duur, en ik wilde me niet bij allerlei internet winkels registreren en bestellen. Dus daarvoor maar gekozen.
Dat weet ik niet sorry. Ik heb hem voor de PC besteld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:50 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Zou je die kunnen gebruiken op de ps3?
Ik wil een goede koptelefoon voor de ps3 maar het lijkt net of ze niet bestaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat weet ik niet sorry. Ik heb hem voor de PC besteld.
Overigens dit zijn de specs. Geen idee of het voor de PS3 werkt. Moet je anders even googlen.
http://nl.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=865&product=16337
Bron: http://www.play.com/PC/PC(...)Headset/Product.htmlquote:yes mate this will work with ps3 for video games you can actually use most usb headsets on the ps3 but i don't think you can watch blu ray films with it you need a regular headset with a mic jack for that anyway if you're needing it more just to play games and be heard on games like cod5 and other fps games then it will work fine p.s i have this headset on my ps3 and gamers say i sound like i'm in the room with them bye mate hope this helps
Ja heb ook iets gevonden, maar behoorlijk duurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel iets anders gevonden
[..]
Bron: http://www.play.com/PC/PC(...)Headset/Product.html
quote:Electronic items, gadgets and toys can only be delivered to UK addresses.
check je pm bradaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:33 schreef RoW_0 het volgende:
Jammer dat ik geen beta key krijg.
Koop dan waar ik hem gekocht hebt: Databyte.nlquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:30 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja heb ook iets gevonden, maar behoorlijk duur![]()
http://tweakers.net/price(...)r-force-p21.html#tab:prices
Kende hem al, is oud.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Het aankoopbedrag doneren aan DICE omdat MW2 zuigt en geen dedicated servers heeft, dan ben je in mijn ogen een echte held
Ik heb al al die die Fatal1ty headset al besteld manquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Dibble het volgende:
fok die headsets man, haal een Medusa Gaming headset. Had er eentje bij Azerty gekocht, geen enkel koptelefoon overtreft dat beestachtig geluid wat dat ding produceert. Je oren trillen er echt van en 5.1 ondersteuning, lijkt net echt surround. De bass is uber.
Heb de mijne helaas versleten maar zodra ik geld heb bestel ik er nog een. Ze zijn ook kei robuust en zweven niet op je hoofd+ goede isolatie.
http://azerty.nl/5-1314-205694/speedlink-medusa-nx-5-1-gaming-h.html?tab=overzicht&ervaringen=1
bazen ding
Thanks, is voor donderdag pas, maar thanks for sharingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Snel wezen: http://forums.multiplay.c(...)ore-beta-keys-coming
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Dibble het volgende:
Ik heb tering vaak dat wanneer mijn tank of panterwagen ontploft het spel zich afsluit naar Windows. Hebben jullie dit ook ervaren? Big Explosion----> Windows
Word ik schijt en schijt ziek van.
Je kunt meteen zien dat het op de consoles is. Die lui weten niets van teamplayquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik moest lachen.
Geen wonder dat het team dan verliest.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik moest lachen.
Geen wonder dat het team dan verliest.
Hij is zelf ook een sniperquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
Je kunt meteen zien dat het op de consoles is. Die lui weten niets van teamplayen denken dat het deathmatch is.
let er wel op dat ze veranderingen gelijk doorvoeren in de final product, en niet in de beta! Beta veranderen ze alleen kleine dingen zoals optimalisatie en acute veranderingen. Dus eigenlijk kun je helaas hier nog niets over zeggen. Staat ook op officiële bericht op forum, kan het niet vinden..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef Dibble het volgende:
Im maak me serieus zorgen of de release versie wel soepel zal lopen.Ze hebben echt te weinig tijd. PC optimalisatie duurt normaal gesproken erg lang.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/15/386157.page#3647307
Lees de posts in dit topic vooral die van Berk, hij is goed tot the point wat mij betreft.
Zie post boven je.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef feelsgoodman het volgende:
Uiteindelijk? Sure. Simultaan aan de finale versie? Neen.
Hopelijk wel. Leuk spel, volgens mij. Moeilijk in te schatten met 20 FPS.
Ah zo bedoel je? Ja heb ik ook vaker mee gemaakt, dat is wel schandalig ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef feelsgoodman het volgende:
Ja? Dat was een antwoord daar op. Goed komt het wel, dat sowieso. Ik hoop alleen we geen ET:QW verhaal krijgen. Rushed launch voordat al de bugs/issues waren verholpen. Dooddoener.
Dit bedoelde ik.quote:Here we list some of the bugs which have been reported in the Closed Beta, with confirmed info from programmer, Mikael Kalms.
How is DICE working on the game?
Fixes are made directly in the retail game. Then, depending on how much time and effort it takes, we also lift the fixes into the Closed Beta. When we have a new good build of the Closed Beta, we will release a new client.
The focus for most of the team right now is stability, not game balancing. Therefore the list below contains mainly reported stability issues.
Ik hoop het voor je. Pak je goedgehumeurde teddybeer er maar bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef Dibble het volgende:
Bedankt, nu slaap ik vanavond iig beter![]()
Ik geloof escape indrukken en dan rechts van de map zit een dunne zwarte balk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef Dibble het volgende:
Hoe weet je trouwens in welke squad je zit enz? En hoe kun je dat zien, ben een beetje noob hierin.
Nee links naast de minimap die je zie in het spawn menu. Staat verticaal iets van Squad Management ofzo...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik geloof escape indrukken en dan rechts van de map zit een dunne zwarte balk.
Klik hierop en je kan alle squads zien e.d.
Aah thnx, ga ik zeker checken. En als jullie een squad vormen later count me in! Wil wel medic zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik geloof escape indrukken en dan rechts van de map zit een dunne zwarte balk.
Klik hierop en je kan alle squads zien e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |