Er wordt dus nog wel aan gesleuteld. En de versie die nu beta is zal ook zeker niet de laatste versie zijn waar DICE aan werkt. Een twitter berichtje van 1 van de grafische piefjes bevestigt dat:quote:Op maandag 1 februari 2010 11:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Doubt it. Game gaat over een maand al live, is het niet? De versie die je nu ziet is zo een beetje de final version minus wat kleine verbeteringen die door de community worden aangedragen. Aan de engine gaan ze denk ik weinig doen, naast het raffineren/optimaliseren van kleine details.
quote:Op maandag 1 februari 2010 01:14 schreef Dibble het volgende:
Goed nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OPTIMIZATION
repi
.@heromilkshake Yes, the #BFBC2 PC beta doesn't have all of our optimizations. Some we will try to patch in
http://twitter.com/repi/status/8465766938
This is via twitter. For some of you who don't know who Repi is, he is the rendering architect at DICE.
CLEARLY states that the game isn't at full optimization yet. PATIENCE IS KEY.
quote:Source: http://twitter.com/repi
Start with the big one that nobody seems to understand here:
Beta is only a build to help us test the game and fix issues. Demo is to give people a view of what the game is before they buy
Fyi we will not add prone based on anything. You can stop asking now.
+fullproc is just placebo
We won't let cheats ruin the game, but need to get PB on first
Yes there will be more patches
BF have never had lean, and BC2 won't have it
A lot of errors in that post. We are investigating issues and will not speculate on forums, that is a no win dead end for everyone
Having a seizure trying to debug terrible flickering I created. Sometimes rendering ppl work under harshest of conditions.
Should work, we are investigating perf issues in the beta
Yeah it is rather broken right now, we are working on it (Friend system)
Good to know, thanks for the feedback (crouch toggle, ads hold)
HBAO is a huge perf hit right now, we have optimizations coming in for it
The 'high' texture detail level isn't implemented in #BFBC PC beta. Is in the final release so will be a bit sharper
We plan to add support for it yes, can't say for which patch/release yet until it is fully implemented though (FOV)
Yes we plan to update the beta with a few more patches
Jammer van de prone, maar het begint wel ergens op te lijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:27 schreef Dibble het volgende:
een paar nog zeer Welkome tweets van de ontwikkelaar
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:41 schreef Dibble het volgende:
Eindelijk ook een ontwikkelaar die naar feedback luisterd
* kijkt met een schuin oog naar Infinityward
Standaard is R volgensmij omhoog en F naar beneden. Ja kan ongeveer om de 20 seconden een hellfire missile afschieten. Ik vind het wel echt een gaaf dingetje, vooral als je in het derde en vierde deel van de map komt en je de helipads onder vuur kan nemen. Wachten totdat je ze naar de chopper of blackhawk ziet rennen en dan die missile er bovenopquote:Op maandag 1 februari 2010 16:01 schreef Dibble het volgende:
aah thx, en hij kan raketten afschieten merkte ik, kun je ook nog van wapens switchen, naar onboard mitrailleur ofzo?
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Standaard is R volgensmij omhoog en F naar beneden. Ja kan ongeveer om de 20 seconden een hellfire missile afschieten. Ik vind het wel echt een gaaf dingetje, vooral als je in het derde en vierde deel van de map komt en je de helipads onder vuur kan nemen. Wachten totdat je ze naar de chopper of blackhawk ziet rennen en dan die missile er bovenop![]()
En deze heb ik net gevonden, die moet ik zelf nog ff uitproberen![]()
filmpje is baggerkwaliteit maar de essentie is duidelijk
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:54 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik zag pas nog iets slims tijdens het spelen..
Een paar gasten gingen die UAV helikopters volplakken met C4 en em daarna naar zo'n M-COM station vliegen om hem vervolgens op te blazen.. dat ding was in 1 keer verrot
Zo is het natuurlijk niet leuk om te spelen, maar ik vond het wel geniaal gevonden
Infantry only als default map of als Beta map? Dan moet je lekker CoD gaan spelen. Voertuigen + inf is nu juist de hele essentie van BF.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:54 schreef feelsgoodman het volgende:
ATi. Catalyst_9.12_Hotfix_Win7_Vista_8.682.2RC1_Dec15
Alsnog geen 50+. Leuk spel op zich. Jammer alleen dat het spel nog niet geoptimaliseerd is, en daarnaast was een inf only map ook wel leuk geweest. Dit is een beetje Gulf of Oman naar mijn inziens. Wat ook zo een slechte demo map was. Totaal geen goede representatie van het spel.
Inf. only als map optie net zoals in BF2.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Infantry only als default map of als Beta map? Dan moet je lekker CoD gaan spelen. Voertuigen + inf is nu juist de hele essentie van BF.Later krijg je vast infantry only servers
En het is een Beta. Dus nee, nog niet geoptimaliseerd. Sterker nog, het schijnt zo te zijn dat dit zelfs niet eens de nieuwste build was.
Gulf of Oman vond ik tijdens de demo juist geweldig. Wist ik toen veel dat er nog betere map in zouden zitten.
Tis niet zo dat ik hem ardoreer... vind het ook niet echt super dat zn naam erop staat het is meer van, ik ken deze headset nog niet en moet toch wat? 50 euro voor zon headsetje vind ik wel een nette prijs en de enigste kwalitatieve in de shop waar ik koop. G35 is ook nog, maar te duur.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef Dibble het volgende:
Fatal1ty is de grootste lozer nerd ever. Hij werd altijd gesponsord door de uitgevers en kreeg games vaak een maand voor de release om t oefenen en vlak na de release ownd hij iedereen. Rarafckin faal/
De meeste welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:53 schreef Atreidez het volgende:
Als PB draait zijn we toch weer van dat soort onzin af?
Zou je die kunnen gebruiken op de ps3?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Fatal1ty HS-1000 besteld voor ¤50 ong, nette prijs, ben toch maar niet voor de logitech gegaan, 7,1 schijnt hol te wezen en nogal duur, en ik wilde me niet bij allerlei internet winkels registreren en bestellen. Dus daarvoor maar gekozen.
Dat weet ik niet sorry. Ik heb hem voor de PC besteld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:50 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Zou je die kunnen gebruiken op de ps3?
Ik wil een goede koptelefoon voor de ps3 maar het lijkt net of ze niet bestaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat weet ik niet sorry. Ik heb hem voor de PC besteld.
Overigens dit zijn de specs. Geen idee of het voor de PS3 werkt. Moet je anders even googlen.
http://nl.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=865&product=16337
Bron: http://www.play.com/PC/PC(...)Headset/Product.htmlquote:yes mate this will work with ps3 for video games you can actually use most usb headsets on the ps3 but i don't think you can watch blu ray films with it you need a regular headset with a mic jack for that anyway if you're needing it more just to play games and be heard on games like cod5 and other fps games then it will work fine p.s i have this headset on my ps3 and gamers say i sound like i'm in the room with them bye mate hope this helps
Ja heb ook iets gevonden, maar behoorlijk duurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel iets anders gevonden
[..]
Bron: http://www.play.com/PC/PC(...)Headset/Product.html
quote:Electronic items, gadgets and toys can only be delivered to UK addresses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |