quote:Op maandag 1 februari 2010 10:25 schreef Solique het volgende:
Zowel CCC als Catalyst laatste versies inclusief hotfixes. Kaart is een Asus 5770 V2.
Ligt echt specifiek aan BF: BC2 beta, kan elk ander spel draaien zonder deze type crash.
Al las ik net op hw.info dat er een nieuwe hotfix onderweg is wegens software crashes met de 57xx en 58xx serie van Ati.
Stuk of 10.. Maar ik doe t er niet om ofzo, maar had dat met bv. Battlefield 2 totaal niet. En als ik ze zelf al redelijk makkelijk maak, wat kan iemand die zich er op focussed dan wel nietquote:Op maandag 1 februari 2010 00:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dat valt ook wel weer mee... Vergelijk het eens met MW2, daar is knifen nog makkelijker. Hoeveel dogtags heb je al dan?
Ja, ik denk het. Spel is sowieso erg instabiel. Al tig keer gehad dat ik in servers kwam waar het ranking systeem niet werkte, krijg je 0 punten voor wat je doet.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
![]()
Ik heb precies dezelfde kaart (1gb versie)en ik draai alles op high zonder crashes. Nja het light ook echt aan BF dan.
Het was volgens mij eerst op de pc ontwikkelt en toen naar de console geport. En niet andersom.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:51 schreef Solique het volgende:
Wat iemand al aangeeft, de Frostbyte engine is van origine gemaakt voor de consoles voor deel 1. Ze gaan dan niet al bestaande code compleet opnieuw herschrijven voor deel 2.
Maar denk dat als je dit soort geneuzel gaat onderzoeken bij grote delen van mainstream pc games dat je dat soort codes gaat tegenkomen.
Yessir. Geen merkbare FPS increase.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb je ook al geprobeerd naar DX9 te zetten in de config?
Edit ben bijna 7.
Dan klopt er ergens iets niet, lijkt me dat sowieso medium/high op een repectabele resolutie moet lukken.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:09 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Yessir. Geen merkbare FPS increase.
Beetje triest, dit. Dit spel werkt prima op een vier jaar oude console, maar op mijn PC draait hij niet eens fatsoenlijk op low.![]()
High zonder AA/AF zal geen probleem moeten zijn, me dunkt. Snap er de ballen van. Misschien kan BF2BC2 niet om met een SSD? Lijkt me stug, maar ik doe ook maar een gok.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan klopt er ergens iets niet, lijkt me dat sowieso medium/high op een repectabele resolutie moet lukken.
Doubt it. Game gaat over een maand al live, is het niet? De versie die je nu ziet is zo een beetje de final version minus wat kleine verbeteringen die door de community worden aangedragen. Aan de engine gaan ze denk ik weinig doen, naast het raffineren/optimaliseren van kleine details.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Lekker vaag in iedergeval. Ik denk dat de final wel goed zal werken op je computer.
Raar. Dan zal hij bij mij toch ook fatsoenlijk moeten draaien. Misschien gaat hij was vriendelijker om met de Radeon 58XX serie drivers.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:27 schreef Solique het volgende:
Optimalisatie is dus echt compleet niet aanwezig in de beta.
Haal gem. 45 a 60 fps met uitschieters van 120.
Alleen mijn specs zijn lager dan die van jullie.![]()
Amd Athlon X2 6000+ (OCed 3,2ghz)
4GB Ram
Asus HD5770 V2
We zien het wel. Al kun je wel inderdaad gokken waar het zon beetje heen gaat. Vind ik erg jammer. Maar goed eerst maar zien wat ze gaan veranderen.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Doubt it. Game gaat over een maand al live, is het niet? De versie die je nu ziet is zo een beetje de final version minus wat kleine verbeteringen die door de community worden aangedragen. Aan de engine gaan ze denk ik weinig doen, naast het raffineren/optimaliseren van kleine details.
Zijn goedkopere shops:quote:Op maandag 1 februari 2010 14:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb alleen nog een goede headset nodig..
De G35 lijkt me wel wat, alleen is nogal prijzig. 104 euro.
Wel 7.1 surround.
http://www.databyte.nl/981-000117
Houd sommige sites in de gaten. En vooral de twitter pagina op de officiele BF: BC2 site.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef Jorwol het volgende:
Geen keys meer zeker? Was er dit weekend niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |