Ja die arme pink moet ineens gaan multitasken voor zowel het rennen als het crouchen. Wordt tijd voor toggle crouch, dan kan ik hem onder een andere knop zetten. Hebben jullie trouwen al eens geprobeerd om je mouse scroll op invert te zetten. Standaard gaat ie bij mij omlaag als ik omhoog scroll en omgekeerd. Beetje irritant bij het switchen tussen wapenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:40 schreef TwztId het volgende:
[..]
Me linker pink heeft het zwaar te verduren als ik een potje heb gespeeld
Nee het grootste probleem op dit moment is dat mijn joystick niet goed werkt! Alles is verdomme inverted en krijg het niet goed ingesteld. Ook de gas throttle werkt niet verdomme. Zo kan ik natuurlijk nooit normaal vliegen in een apache... Maja heb het doorgegeven en hopen dat ze er iets aan doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:20 schreef Alib99 het volgende:
Twee grootste problemen wordt aan gewerkt
-FOV
-OPTIMIZATION
Dat valt ook wel weer mee... Vergelijk het eens met MW2, daar is knifen nog makkelijker. Hoeveel dogtags heb je al dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:26 schreef Atreidez het volgende:
Wat ik weer vind tegenvallen is hoe makkelijk het is te knifen
Ik heb er ook weinig last van, maar ik denk niet dat ik mee mag praten over FOV met een 15,4 inch beeldschermquote:Op maandag 1 februari 2010 00:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb y al, field of view? ik vond het niet storend eigenlijk.
Heb er geen last vanquote:Op maandag 1 februari 2010 08:50 schreef Solique het volgende:
Handig tooltje, zal deze vanavond eens downloaden. Krijg nog wel eens een CTD.
Komt er een beveiligingswaarschuwing van mijn catalyst, dat wegens het niet reageren van mijn kaart het spel is afgesloten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |