Ja dat weet ik maar hij moet het op zn minst goed kunnen draaien toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:11 schreef Dibble het volgende:
je kaart is volgens mij echt een bottleneck voor je systeem. Maar het spel zelf draait ook aardig bagger, even afwachten tot ze met een optimization komen. Verder kun je in een paar posts boven die van TwztId even lezen hoe je performance kunt verhogen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:26 schreef CountvonCount het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar hij moet het op zn minst goed kunnen draaien toch?
(MW 2 draait op high).
Zelfs als ik alles op low zet werkt het voor geen kut
Ik snap die tweaks niet....
Thanksquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:34 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ga naar je "\Documents\BFBC2Beta" map
Zoek het Settings.ini bestand, rechtermuisknop --> bewerken
verander dan DxVersion=auto naar DxVersion=9 en Bloom=True naar Bloom=False
bulletdrop en de hitboxes zijn wel beetje fucked hier en daar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:50 schreef CountvonCount het volgende:
Het blijft een drama
Ik kan het wel redelijk spelen nu, zij het superlelijk, ik heb zeker 3 headshots gemaakt maar er gebeurde niks? Alsof ik de tegenstander geeneens raakte... Wat een vaag gedoe zeg..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:34 schreef Solique het volgende:
Net 4 potjes compleet uit kunnen spelen. Kom ik terug in main menu, geen enkel punt gekregen. Zelfs medals telden niet mee. Server was wel ranked. WTF
De enige sniper guns die beter zijn als de standaard is de laatste en eennalaatste...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:16 schreef CantFazeMe het volgende:
De engineering basisgun mag van mij betreft meer DPS bevatten, erg slecht. Ook de snipers, tweede sniper moet beter zijn dan de eerste.
ja maarja, doe ze er dan niet bijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja, vond ik ook al raar, maar misschien hebben ze dat expres gedaan.
Even doorspelen tot je de derde unlock hebt gehaald in de engineer class. Die XM8C met red dot sight is echt meesterlijk lekker om mee te spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:16 schreef CantFazeMe het volgende:
De engineering basisgun mag van mij betreft meer DPS bevatten, erg slecht. Ook de snipers, tweede sniper moet beter zijn dan de eerste.
nah ik bedoel van teamleden. Maar prone zie ik niet echt als gemis, natuurlijk is het wel mooi voor snipers enzo. Verder wil ik er strafe wel in hebben dat mis ik wel, nu is het alleen domweg vooruit rennen en niet op zij kunnen kijken met A D met de W toets ingedruktquote:Op zondag 31 januari 2010 12:29 schreef Dibble het volgende:
Als je prone bedoeld, heb ik er ook nog gemengde gevoelens over.
Me linker pink heeft het zwaar te verduren als ik een potje heb gespeeldquote:Op zondag 31 januari 2010 12:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
nah ik bedoel van teamleden. Maar prone zie ik niet echt als gemis, natuurlijk is het wel mooi voor snipers enzo. Verder wil ik er strafe wel in hebben dat mis ik wel, nu is het alleen domweg vooruit rennen en niet op zij kunnen kijken met A D met de W toets ingedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |