Wow eindelijk een goed potje gespeeld. Begin dit spel steeds beter te begrijpen. Je moet gewoon de feel te pakken krijgen. De framerates, bugs moet je echt even doorheen kijken en dan zie je wat voor een prachtig grensverleggend spel dit is.
In een apache als 2nd pilot gestapt. Gaat niks boven om lui beneden neer te maaien terwijl je mede piloot vette manoeuvres uithaalt om raketten te ontwijken. Ook met Recon class gespeelt, man man wat stoer. Die sniper voelt gewoon zo echt aan, de balans, kickback, en geluid. Dit is heel wat anders dan MW2.
Daar voelt het alsof je van papier bent, ook je wapens. Hier ben je zwaar, slungel je heen en weer tijdens het lopen en je moet soms echt even stoppen om een volgende beslissing te maken. Zo vet.
Zoals ik al zei, dit is een ruwe diamant die gewoon gepolijst moet worden. Ik vertrouw EA en Dice hierop. Heb nu al minder lag dan MW2 op i3d servers. En ten tweede, er is dikke support, iedereen wil meehelpen dit spel te verbeteren en binnenkort komt er al een patch uit.
Nu nog een dikke engine optimalisatie en dan ben ik verkocht.! Want terug naar MW2 wil ik echt niet meer.
Dice