check je pm bradaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:33 schreef RoW_0 het volgende:
Jammer dat ik geen beta key krijg.
Koop dan waar ik hem gekocht hebt: Databyte.nlquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:30 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja heb ook iets gevonden, maar behoorlijk duur![]()
http://tweakers.net/price(...)r-force-p21.html#tab:prices
Kende hem al, is oud.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Het aankoopbedrag doneren aan DICE omdat MW2 zuigt en geen dedicated servers heeft, dan ben je in mijn ogen een echte held
Ik heb al al die die Fatal1ty headset al besteld manquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Dibble het volgende:
fok die headsets man, haal een Medusa Gaming headset. Had er eentje bij Azerty gekocht, geen enkel koptelefoon overtreft dat beestachtig geluid wat dat ding produceert. Je oren trillen er echt van en 5.1 ondersteuning, lijkt net echt surround. De bass is uber.
Heb de mijne helaas versleten maar zodra ik geld heb bestel ik er nog een. Ze zijn ook kei robuust en zweven niet op je hoofd+ goede isolatie.
http://azerty.nl/5-1314-205694/speedlink-medusa-nx-5-1-gaming-h.html?tab=overzicht&ervaringen=1
bazen ding
Thanks, is voor donderdag pas, maar thanks for sharingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Snel wezen: http://forums.multiplay.c(...)ore-beta-keys-coming
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Dibble het volgende:
Ik heb tering vaak dat wanneer mijn tank of panterwagen ontploft het spel zich afsluit naar Windows. Hebben jullie dit ook ervaren? Big Explosion----> Windows
Word ik schijt en schijt ziek van.
Je kunt meteen zien dat het op de consoles is. Die lui weten niets van teamplayquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik moest lachen.
Geen wonder dat het team dan verliest.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik moest lachen.
Geen wonder dat het team dan verliest.
Hij is zelf ook een sniperquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
Je kunt meteen zien dat het op de consoles is. Die lui weten niets van teamplayen denken dat het deathmatch is.
let er wel op dat ze veranderingen gelijk doorvoeren in de final product, en niet in de beta! Beta veranderen ze alleen kleine dingen zoals optimalisatie en acute veranderingen. Dus eigenlijk kun je helaas hier nog niets over zeggen. Staat ook op officiële bericht op forum, kan het niet vinden..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef Dibble het volgende:
Im maak me serieus zorgen of de release versie wel soepel zal lopen.Ze hebben echt te weinig tijd. PC optimalisatie duurt normaal gesproken erg lang.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/15/386157.page#3647307
Lees de posts in dit topic vooral die van Berk, hij is goed tot the point wat mij betreft.
Zie post boven je.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef feelsgoodman het volgende:
Uiteindelijk? Sure. Simultaan aan de finale versie? Neen.
Hopelijk wel. Leuk spel, volgens mij. Moeilijk in te schatten met 20 FPS.
Ah zo bedoel je? Ja heb ik ook vaker mee gemaakt, dat is wel schandalig ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef feelsgoodman het volgende:
Ja? Dat was een antwoord daar op. Goed komt het wel, dat sowieso. Ik hoop alleen we geen ET:QW verhaal krijgen. Rushed launch voordat al de bugs/issues waren verholpen. Dooddoener.
Dit bedoelde ik.quote:Here we list some of the bugs which have been reported in the Closed Beta, with confirmed info from programmer, Mikael Kalms.
How is DICE working on the game?
Fixes are made directly in the retail game. Then, depending on how much time and effort it takes, we also lift the fixes into the Closed Beta. When we have a new good build of the Closed Beta, we will release a new client.
The focus for most of the team right now is stability, not game balancing. Therefore the list below contains mainly reported stability issues.
Ik hoop het voor je. Pak je goedgehumeurde teddybeer er maar bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef Dibble het volgende:
Bedankt, nu slaap ik vanavond iig beter![]()
Ik geloof escape indrukken en dan rechts van de map zit een dunne zwarte balk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef Dibble het volgende:
Hoe weet je trouwens in welke squad je zit enz? En hoe kun je dat zien, ben een beetje noob hierin.
Nee links naast de minimap die je zie in het spawn menu. Staat verticaal iets van Squad Management ofzo...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik geloof escape indrukken en dan rechts van de map zit een dunne zwarte balk.
Klik hierop en je kan alle squads zien e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |