klooi wat met de configquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:48 schreef Solique het volgende:
Net als gunner gezet in een tank. Hadden een zooi gasten tegen ons die niet konden bedenken dat normale wapens geen nut tegen een tank hebben. Hele stapel medals enzo gehaald ermee gelijk.
En volgens mij zit er een cap op de fps ofzo. Staat bij mij op 30 en maakt niet uit wat er gebeurd. Wordt niet hoger of lager.
| 1 2 3 | Settings.ini verander Bloom=True --> Bloom=False Voeg "+fullproc" toe aan het einde van je snelkoppeling link |
quote:
Ahh die werkt perfectquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:16 schreef Dibble het volgende:
Probeer deze van Piratebay te plukken
http://thepiratebay.org/t(...)a_28_jan._-_25._feb.
bij mij werkte die goed, ook goede download speed
Die 12x scope heb ik al, maar merk niet zo gek veel verschil..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Het gaat me steeds beter af met de sniper en de bullet drop.
Ik heb nu 7 medailles gehaald (kon geen screenshot maken, waarschijnlijk beveiliging) maar goed. Had dus Sniper Efficiency, Sniper Marksman, Sniper Silver Star en Bronze Star. De rest waren mes medailles.
Maar echt, heb nu toch een lekkere combinatie. Medium range scope voor close combat. En straks de 12x high power scope unlocken.
Speel toch alleen maar recon. Maar geweldig hoe de bulletdrop werkt.! Ik weet nu hoe ik goed moet mikken en een headshot moet krijgen.
Oh ja level 3!
ikke wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:52 schreef TwztId het volgende:
[..]
Die 12x scope heb ik al, maar merk niet zo gek veel verschil..
Pre pew, wordt steeds beter met de sniper.quote:
Hoe langer je speelt hoe betere sniper spots je ontdekt, soms kan ik echt een halve ronde aaneen mensen neerknallen zonder dat ze het in de gaten hebben lekker tussen de bosjes.. misschien op 1 of 2 snipers na van het andere team, maar die hebben vaak al een kogel door het hoofd voordat ze op me kunnen inzoomenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Pre pew, wordt steeds beter met de sniper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |