abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 17:50:40 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_77424430
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wat is je achtergrond dan?
Bloedlijnen? Bekende familie? Traceerbaar tot?
Opvoeding van ouders en onafhankelijk heeft weinig met dit onderwerp te maken in de zin van independent woman, that is..

Het gaat dus in de context van de mensheid, niet het individu.
Familie stamt af van de Hugenoten. Lijn van mijn moeder oorspronkelijk uit Zuid-Afrika,voorvader was een Boer zogezegd.
Traceerbaar...ik zal het eens navragen, best wel leuk om te weten.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:12:03 #152
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77428471
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Familie stamt af van de Hugenoten. Lijn van mijn moeder oorspronkelijk uit Zuid-Afrika,voorvader was een Boer zogezegd.
Traceerbaar...ik zal het eens navragen, best wel leuk om te weten.
Zeer interessant!
Een stamboom achtergrond kan je veel vertellen.

Niet alleen karakter eigenschappen, maar ook gezicht herkenning zit erin!
Een van de weinige momenten dat hokjesgedrag kloppend is!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 1 februari 2010 @ 20:08:58 #153
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77526182
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 02:08 schreef heartz het volgende:

Bij hindoegoden komen slangen en drietanden veel voor. Daarnaast zien sommige beelden er heel eng uit en krijg ik er een eng gevoel bij. Ik niet echt goede plaatjes vinden.
Overigens was er zo'n 10-15 jaar geleden een hype dat die olifanten god melk dronk. Volgens mij was dat ook op het nieuws enzo. Ik kan me er nog wat van herinneren.
Zie http://www.sharenl.org/ganesha.htm en [url] http://www.sharenl.org/Archief/2004/feb04_TT.htm [/url]
Ik wou hier ook graag meer over weten. Niet om van Tickers onderwerp af te wijken. Maar juist om te kijken hoe het kan dat een Indiase 'god' wereldwijd melk dronk.
Kan iemand zich dit nog herinneren??
Hoe kon dit??
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_77533204
TVP, interessant leesvoer....
Have fun...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:56:05 #155
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77551886
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

sorry hoor, maar wat is dat voor slap gedraai ... ik ga een serieuze discussie met je aan en biedt je de gelegenheid je stelling te onderbouwen... en jij drait je er enkel onderuit met een vage verwijzing dat ik dat 'zelf maar moet uitzoeken'...

NOgmaals, je hangt een erg onwaarschijnlijk riedeltje op waarin alle religieuze symbolen schijnbaar enkel ontstaan zpouden kunnen als deze afkomstig zijn vanuit 'één hoofd-bron'..

zelfs bv een gods-figuur met een halve maan als 'teken'...
terwijl het wel degelijk heel 'normaal' is dat verschillende culturen domweg dingen gaan 'aanbidden' die ze aan de hemel zien, en de Maan is daarbij zeker 's nachts een van de zichtbaarste en meest aanwezig zijnd e objecten

de stelling dat culturen enkel de 'Maan' als religieues symbool zouden kunnen aanbidden omdat er op één moment zoiets ergens ooit gesteld zou kunnen zijn is... tja.. een beetje erg 'beperkt' gedacht.

Ik zou het zelfs durven omdraaien en stellen dat het lastig zal zijn ook maar één cultuur te vinden die niet ergens in meer of minder mate wel niet een 'maan-symboliek' of 'maan-referentie zal gebruiken (hooguit misschien een cultuur die enkel diep in afgesloten Holen zou leven en nooit buizten zal komen, zou zoiets doen)
Ik denk dat als we echt dieper in het onderwerp over de overeenkomsten willen gaan, dat dit topic daar een betere plek voor is:
De america - Europa/Afrika connectie (niet zo scherp als tegenwoordig, Tick was wat minder 'verlicht' toen )

Ik vind niet dat je kan zeggen dat ik de discussie uit de weg ga, ik ben vrij serieus, en dit poog ik al vanaf de OP. Ik geef je ook diverse voorbeelden over overeenkomsten zoals de bouw van de piramides en religieuse overeenkomsten zoals het leven na de dood, en het mummificeren van de belangrijkste personen in de samenleving.
De Goden die overeenkomen met de sterren en planeten (astrologie). De slang als prototype van het kwaad, maar toch ook weer brenger van kennis en levenslessen net als in alle samenlevingen aan de andere kant van de oceaan; India, Sumer, Egypte, China(!!).

De verklaring dat dit alles in zijn kern een gezamenlijke bron heeft, een oorsprong van gemeenschappelijke kennis uit een ver verleden, lijkt me een stuk logischer, als je ook bedenkt dat al deze samenlevingen er ook nog eens dezelfde uitleg aan vast koppellen.
Door het telkens heel simpel na te citeren haal je de kracht uit het verhaal.
We praten niet simpelweg over een groep religieuse mensen over de wereld die 'eventjes'de maan aanbidden omdat hij prominent aan de hemel staat. Het gaat gepaard met offeringen, orgies en dergelijke varianten rituelen.
Dus jij stelt dat dit opzichzelf staand feit, al niet genoeg onderbouwing geeft aan de stelling?
Hoe komt het dan dat dit gebeurde op astrologisch bepaalde datums? Wat zou er zo speciaal zijn aan de stand van de Maan tijdens Pasen? Ooit weleens iets op discovery gezien over het belang van Maan tijdens Pasen? De astrologische klok waar heel de mensheid altijd op zit te wachten, hetzij voor landbouw doeleinde? Nee, ik ook niet.
quote:
Easter is determined on the basis of lunisolar cycles. The lunar year consists of 30-day and 29-day lunar months, generally alternating, with an embolismic month added periodically to bring the lunar cycle into line with the solar cycle. In each solar year (January 1 to December 31), the lunar month beginning with an ecclesiastical new moon falling in the 29-day period from March 8 to April 5 inclusive is designated as the Paschal lunar month for that year. Easter is the 3rd Sunday in the Paschal lunar month, or, in other words, the Sunday after the Paschal lunar month's 14th day. The 14th of the Paschal lunar month is designated by convention as the Paschal full moon, although the 14th of the lunar month may differ from the date of the astronomical full moon by up to two days.[47] Since the ecclesiastical new moon falls on a date from March 8 to April 5 inclusive, the Paschal full moon (the 14th of that lunar month) must fall on a date from March 21 to April 18 inclusive.

Accordingly, Gregorian Easter can fall on 35 possible dates - between March 22 and April 25 inclusive.[48] It last fell on March 22 in 1818, and will not do so again until 2285. It fell on March 23 in 2008, but will not do so again until 2160. Easter last fell on the latest possible date, April 25, in 1943 and will next fall on that date in 2038. However, it will fall on April 24, just one day before this latest possible date, in 2011. The cycle of Easter dates repeats after exactly 5,700,000 years, with April 19 being the most common date, happening 220,400 times or 3.9%, compared to the median for all dates of 189,525 times or 3.3%.

http://en.wikipedia.org/wiki/Easter

Easter staat gekoppeld aan de Hebreeuwse Maan kalender, omdat Pasen gewoonweg de Christelijke gelijkmaker is van het Joodse 'Passover', ook weer een viering van een astrologisch bepaalde datum waar later een leuk verhaaltje omheen is gebouwd om oeroude traditie in stand te mogen houden:
quote:
Passover (Hebrew, Yiddish: פֶּסַח Pesach, Tiberian: [pɛsaħ] ( listen), Israeli: Pesah, Pesakh, Yiddish: Peysekh, Paysakh) is a Jewish and Samaritan holy day and festival commemorating the Hebrews' escape from enslavement in Egypt.

Passover begins on the 14th day of the month of Nisan (equivalent to March and April in Gregorian calendar), the first month of the Hebrew calendar's festival year according to the Hebrew Bible.[1]

In the narrative of the Exodus, the Bible tells that YHWH inflicted ten plagues upon the Egyptians before Pharaoh would release his Hebrew slaves, with the tenth plague being the killing of all of the firstborn, from the Pharaoh's son to the firstborn of the dungeon captive, to the firstborn of cattle. The Hebrews were instructed to mark the doorposts of their homes with the blood of a spring lamb and, upon seeing this, the spirit of the Lord passed over these homes, hence the term "passover".[2] When Pharaoh freed the Hebrews, it is said that they left in such a hurry that they could not wait for bread to rise. In commemoration, for the duration of Passover, no leavened bread is eaten, for which reason it is called "The Festival of the Unleavened Bread".[3] Matza (unleavened bread) is the primary symbol of the holiday. This bread that is flat and unrisen is called Matzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Passover

De aangegeven datum in Nisan toont duidelijk aan dat Pasen/Passover dezelfde viering is.
quote:
Nisan (or Nissan) (Hebrew: נִיסָן‎, Standard Nisan Tiberian Nîsān) is the first month of the ecclesiastical year and the seventh month (eighth, in leap year) of the civil year, on the Hebrew calendar. The name of the month is Babylonian; in the Torah it is called the month of the Aviv, referring to the month in which barley was ripe. It is a spring month of 30 days. Nisan usually falls in March–April on the Gregorian calendar. In the Book of Esther in the Tanakh it is referred to as Nisan.

Om hier een duidelijke feitelijk eind aan te knopen:
Passover:
2009 date sunset of April 8 to nightfall of 15 April / 16 April

Easter (Western/Eastern):
2009 April 12 April 19

En als klap op de voorpuil, de Amerikaanse Equivalant, Ix Chel:
quote:
Ix Chel, Mayan moon goddess, sometimes called "Lady Rainbow", is often pictured as a serpent crone wearing a skirt and crossbones. She carries an upside-down vessel in her hands which represents the nourishing gift of water, our most essential life giving element. She wears a serpent on her head representing her transformation from the winter to spring energy - shedding her winter skin in order to blossom anew into spring to a new and fresh stage in the life cycle.
Wacht even, ik krijg geen exacte datum naar voren.. maar de aanduiding Winter to Spring geeft mij een perfecte tijdindicatie.. alweer dezelfde.

Maar dat is niet alles, kijk eens naar de eigenschappen die zowel Ix Chel als Ishtar (Mesopotamie) hebben:
quote:
Ishtar is een vruchtbaarheidsgodin, maar ook godin van de liefde, de oorlog en de seks[1] In het Babylonisch pantheon, was zij de goddelijke personificatie van de planeet Venus.[2]

Ishtar werd boven al geassocieerd met seksualiteit: haar cultus hield heilige seksgebruiken in; haar heilige stad Uruk werd "Stad van de Heilige Vrouwen" genoemd en zelf was zij de "courtisane van de goden".[2] Ishtar had veel minnaars.
quote:
Ixchel. 'Vrouw Regenboog'. Godin van de Maya's. Grootmoedergodin. Watergodin, regenboog. Geboortegodin, kraamvrouw, beschermster van de zwangerschap en godin van de liefde en seks, godin van de regenboog.

Haar echtgenoot was Votan. Votan was de lokale naam voor Quetzalcoatl in Guatemala, onder de. Quiché-indianen.
http://www.nissaba.nl/godinnen/beschrij.shtml

Wat uit een ander stuk naar voren komt is dat Ix Chel samenhangt met de planeet Venus, iets wat Ishtar namelijk ook deed.. Ik bedoel hoe veel overeenkomsten wil je nog hebben van diverse volken die mogelijk een oerbron hadden welke mogelijk wel duizenden jaren terug gaat..
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2010 @ 15:55:02 #156
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77554408
Blijkt uit de quote van RM-rf dat je nog steeds niet fatsoenlijk kan discussieren Ticker. Ik zal blij zijn als dit uit MyAt verdwijnt.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:55:28 #157
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77554428
In de OP heb ik naar voren proberen te halen dat een wezen als Satan, niet bestaat.
De gehele bijbel is een astrologisch en symbolisch vervormd boek.
Zo neergezet met specifiek doeleinde.
Er zit ongetwijfeld een diepere en mogelijk duistere betekenis achter deze gigantisch grote leugen, want als de bijbel van te voren kan voorspellen dat er een duizendjarige tijdperk komt waarin Satan/Saturnus zich op de achtergrond zal houden, voordat de grote eindslag uitbreekt, dan is het niet moeilijk te begrijpen dat Saturnus zich schijnbaar een flinke periode op de achtergrond heeft gehouden in het Universum. En zich in opzienbare tijd weer zal 'openbaren'. De grote vraag is dus, wat zal het effect zijn? Of is het effect al zodanig bezig.. is de huidige kapitalistische kijken en het egoistische zelf beeld van de mensheid vandaag de dag al de schuld van de invloed van Saturnus/Satan?

Het aanbidden van Saturnus gebeurt vandaag de dag op grote schaal. Als Jezus het heeft over een Synagogue van Satan, praat hij dus over het prominent aanwezige symbool van de DavidSter, het oeroude symbool voor Saturnus.

De symbolische eigenschappen van Saturnus verering gaan best ver, maar zoals eerder gezegd valt het pas op als je er bekend mee bent. Je kunt de touwtjes het beste aan elkaar vast knopen als je een link kan leggen. Anders ga je elk aspect van geloof zien als een individueel onderdeel en overal een verklaring opzich voor zoeken. Het is bijvoorbeeld pas als je weet dat zwart, de kleur van/voor Saturnus is, dat je een Joodse priester (of bijvoorbeeld de Jesuits) gekleed in zwart, beter begrijpt.
quote:
17:8 · As an old Italic deity of sowing and harvest, Saturn became the Roman god of agriculture, gardening and vineyard cultivation. He was also a benefactor of humankind, a promoter of prosperity, and good manners and customs. He seems to have been portrayed as an old man with a sickle and a pruning knife in his hands. It is probably from that way to portray Saturn we have our image of personified Death, the old man with a sickle. And it is probably also this Saturn who is a distant model for our Father Christmas, interested in children's manners and good behaviour. During the Roman Empire's first centuries Saturnalia were celebrated, that is the midwinter festivals of Saturn, a period of unrestrained merriment in the celebration of the winter solstice. Slaves were temporarily given their freedom and were serviced by their masters. All enmity and animosity was forgotten, and all punishments were postponed.
The corresponding festivities in Greece were called Chronia.
The sign for the Roman god Saturn might have been , which in turn could be a stylization of the Greek sign for the planet Chronos personified, . Be that as it may, , and in print, are the most common forms of signs for the planet Saturn, although the variation was common in older days.
The planet Saturn was known already some 6,000 years ago and has, until the French Revolution at the end of the eighteenth century, represented the outermost boundary of the planetary system, and a measure when calculating long periods of time. The planet Saturn uses approximately 29 earth years to orbit the sun. Therefore a human lifespan can be said to be two, or at the very most three of this planet's orbits in the zodiac. Partly for this reason Saturn is associated with Death and the Reaper, the skeleton in black hood with a scythe who reaps men and women when their time is up.
http://www.symbols.com/encyclopedia/17/178.html

Ik breek dit kleine stuk tekst eens af om wat interessante punten eruit te halen.
'And it is probably also this Saturn who is a distant model for our Father Christmas'
Zoals eerder gezegd is Santa Claus, een variant van Satan. Mogelijk dat Satan en Saint eerder een gelijknamige titel zijn. Saint Nicolaas (st.erklaas) is ook zo'n oud heilig persoon waar we vandaag de dag op 5 en 25 december de vieringen voor doen. Dat deze 2 zelfde feesten beide op andere datums bevinden zal te maken hebben met de kalendermaanden, net als met Pasen, en dag die per regio nogal verschilt maar telkens welk in de overlappende maand afspeelt.
Op Wiki kan ik dit erover vinden:
quote:
Nederland: St.Nicolaasfeest of Sinterklaasfeest, een kinderfeest waarmee de dood van St. Nicolaas, een bisschop uit Myra, wordt herdacht. St. Nicolaas was volgens de overlevering een groot kindervriend. Het feest wordt in de avond (de vooravond) gevierd, maar in het zuiden van Nederland en in België ook wel in de ochtend van 6 december. De kinderen vieren dan de verjaardag van Sint Nicolaas, terwijl het kerkelijke feest (de sterfdag) van de heilige Nicolaas op 6 december wordt gevierd. Het fenomeen van het vieren op de avond voorafgaand aan het werkelijke feest, zien we ook bij Kerstavond op 24 december. Dit verwijst naar een tijdsrekening, waarbij de nieuwe dag begint bij de zonsondergang van de vorige (vrgl de sabbat in de Joodse traditie).
De overeenkomst is Wiki ook niet ontgaan. Wie zijn die mensen die het belang van de viering op dergelijke data er telkens doorvoert. Natuurlijk is het zo dat we allemaal feestdagen nodig hebben om de dagen door te komen, maar het ceremoniële belang lijkt hier voor de feestgedachten te gaan. Een datum die voor het volk een geheel andere betekenis is toegespeeld dan oorspronkelijk dus de bedoeling weer was.
De verdere uitleg met Sinterklaas, de Bisschop en de Dogon priester zal ik verder besparen.

Op de volgende website is een uitgebreide anaylyse te vinden over dit in feite vreemde feest wat zich ook alweer afspeelt op een christelijke feestdag.

quote:
The shocking truth is Santa Claus originated from a character identified as the devil or Satan.

Something else that fashioned our modern day Santa was the popular medieval Christmas plays of the tenth through the sixteenth century. These miracle, moral, mystery and passion dramas acted out scenes from the scriptures and the liturgy of the Roman Catholic Church. Combining humor and religion, they flourished during the fifteenth century. It is significant that St. Nicholas was a dominant theme among these plays. Much of the myth and outlandish miracles of St. Nicholas originated from these dramas. And much of the bizarre characteristics of Santa were planted in these Christmas plays.

In the classic, Teutonic Mythology, author Jacob Grimm provides us with some revealing detail into St, Nicholas’s transformation into Santa. Notice in the following excerpt from Teutonic Mythology where Nicholas converts himself into the Knecht Ruprecht [the devil], a "man of Clobes" or a "man of Claus." Grimm states, the characters of Nicholas and Knecht Ruprecht "get mixed, and Clobes [Claus] himself is the "man."

The Christmas plays sometimes present the Saviour with His usual attendant Peter or else with Niclas [St. Nicholas]. At other times however Mary with Gabriel, or with her aged Joseph, who, disguised as a peasant, acts the part of Knecht Ruprecht Nicholas again has converted himself into a "man Clobes" or Rupert; as a rule there is still a Niclas, a saintly bishop and benevolent being distinct from the "man" who scares children; the characters get mixed, and Clobes himself acts the "man." (qtd. in Siefker, Phyllis. Santa Claus, Last of the Wild Men: The Origins and Evolution of Saint Nicholas. Jefferson: McFarland & Company, Inc., 1997, p. 69)
From Grimm’s account, in the early 1100’s, the transformation of St. Nicholas into Santa Claus from the devil Knecht Ruprecht was in full throttle.
http://www.av1611.org/othpubls/santa.html

Eenmaal door de sluier van de leugen doorgebroken is er geen weg meer terug.. ons bestaan wordt in toom gehouden door flauwekul en sprookjes.

En zo was ik weer van Saturnus op een zijpad gekomen.. SantaClaus, maar het doel van deze post ligt hem ergens anders in dus snel terug.
De diverse symbolen, zoals de kleur zwart is een interessant gegeven, maar ook dat Saturnus een synoniem is voor de zwarte kubus:
quote:
You might not know it, but the entire world has been worshiping Saturn for thousands of years. The cult has never stopped and its rites are still present to this day. Saturn, dubbed the “Lord of the Rings”, is the reason why we exchange rings at weddings or put halos on the heads of godly people. This article exposes the attributes of the god Saturn and the perpetuation of his cult through in pop culture.
quote:
Since ancient times, sages gazed at the stars, admiring their heavenly glow and attributing them godly powers, based on their effect on humans. Before the Great Flood, Saturn was regarded by all mankind as the supreme god and ruler of the kings. Occult researchers affirm that Saturn ruled the kingdom of Atlantis and became the divine ancestor of all earthly patriarchs and kings. The cult has been perpetuated through numerous gods during Antiquity:

“Chronos, or Saturn, Dionysos, Hyperion, Atlas, Hercules, were all connected with ‘a great Saturnian continent;’ they were kings that ruled over countries on the western shores of the Mediterranean, Africa and Spain. ”
Baldwin, Prehistoric Nations

In Egyptian mythology Isis is considered Saturn’s eldest daughter:

“I am Isis, Queen of this country. I was instructed by Mercury. No one can destroy the laws which I have established. I am the eldest daughter of Saturn, most ancient of the Gods”

Saturn in Semitic Civilizations
Semitic civilizations referred to the god Saturn as “El”. The supreme deity was represented by a black cube. We can find instances of the cube across the world.

Black Cube in Santa Ana

Will be part of Apple’s 24/7 store in NYC

Manhattan, NYC

Denmark

Australia

This black cube is a remnant of the ancient worship of El.
quote:
Ancient Hebrews represented Saturn with the six pointed star, which later became the Star of David (it also had many other esoteric meanings). The symbol is still found on Israel’s flag.

Many esoteric researchers affirm that the name Is-Ra-El is the combination of the names of ancient pagan deities Isis, Ra and El

http://vigilantcitizen.com/?p=863

Maar dit is weer niet alles. Bovenstaande is weer een geweldige bevestiging van continu dezelfde verering vervormd tot een symbolisch uiting, door diverse culturen en plekken op de wereld.
Het meest prominent is de zwarte kubus, bevestigd op de voorhoofd van deze Joodse ingewijde. Maar waar kennen we deze kubus nog meer van.. er is namelijk nog een ander geloof was deze zwarte kubus als heilig beschouwd.. mensen gaan er zelf in een bedevaart naartoe:

Juist ja, de Moslims.
quote:
The Kaaba (Arabic: الكعبة al-Kaʿbah, IPA: [ˈkɑʕbɐ]: "Cube")[1] is a cube-shaped building in Mecca, Saudi Arabia, and is the most sacred site in Islam.[2] The building predates Islam, and, according to Islamic tradition, the first building at the site was built by Abraham.Black Stone
Main article: Black Stone

The black stone is located at the corner of the KaabaThe Black Stone is a significant feature of the Kaaba, believed by Muslims to date back to the time of Adam and Eve.[9] Located on the eastern corner of the Kaaba, it is about 30 cm (12 in) in diameter and surrounded by a silver frame. Though it is not obligatory, Pilgrims can kiss the Stone as Muhammad once did. The following incident gives an insight to the real significance of the Black Stone in Islam.

En zoals we kunnen lezen was het de grondlegger van zowel de Islamitisch, Joodse als de Christelijke geloofsovertuigingen, Abraham, aan wie we (volgens de Islamitische leer) dit symbool te danken hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 02-02-2010 17:23:00 ]
pi_77554765
Ticker, had je dit topic al gezien?

Synchromysticism
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:05:21 #159
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77554874
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:02 schreef JohnLocke het volgende:
Ticker, had je dit topic al gezien?

Synchromysticism
Gedeeltelijk, maar de serieuse kern miste er.
pi_77555099
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:05 schreef Ticker het volgende:

[..]

Maar zie je niet dat je iets soortgelijks doet? Je probeert af en toe verbanden te zien die er waarschijnlijk niet of nauwelijks zijn of die er in ieder geval niet toe doen. Er is ook nog iets als toeval in de wereld, of iemand die willekeurig een symbool toepast zonder daar een diepere betekenis aan te verbinden.
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2010 @ 16:13:18 #161
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77555171
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Maar zie je niet dat je iets soortgelijks doet?
x2
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:15:03 #162
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77555244
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Maar zie je niet dat je iets soortgelijks doet? Je probeert af en toe verbanden te zien die er waarschijnlijk niet of nauwelijks zijn of die er in ieder geval niet toe doen. Er is ook nog iets als toeval in de wereld, of iemand die willekeurig een symbool toepast zonder daar een diepere betekenis aan te verbinden.
Je praat over toeval maar hebt geen seconden gelezen waar het over gaat, dat begrijp ik dus uit je verhaal.
Je kan me niet vertellen dat je dit allemaal opzij hebt gelegd als toeval?
Wat is dan soortgelijk? En wat is dan mogelijk allemaal ontstaan door de toeval?
Geen insinuaties, gewoon een duidelijke discussie!
pi_77555441
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:15 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je praat over toeval maar hebt geen seconden gelezen waar het over gaat, dat begrijp ik dus uit je verhaal.
Je kan me niet vertellen dat je dit allemaal opzij hebt gelegd als toeval?
Wat is dan soortgelijk? En wat is dan mogelijk allemaal ontstaan door de toeval?
Geen insinuaties, gewoon een duidelijke discussie!
Bijvoorbeeld die Apple-store, denk je echt dat de architect daarvan waarde hechtte aan dat symbool, dat hij er meer mee bedoelde dan gewoon een apart ontwerp? Je geeft de indruk dat je wanhopig opzoekt bent naar een onderliggende betekenis die er in veel van die gevallen niet is.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:20:45 #164
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77555486
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld die Apple-store, denk je echt dat de architect daarvan waarde hechtte aan dat symbool, dat hij er meer mee bedoelde dan gewoon een apart ontwerp? Je geeft de indruk dat je wanhopig opzoekt bent naar een onderliggende betekenis die er in veel van die gevallen niet is.
Dude.. je spaced man!
Waar praat ik over de appe store in mijn verhaal?

Ga me aub niet vertellen dat je nu een voorbeeld neemt.. want dat zegt genoeg over je manier van discussies voeren.

pi_77555555
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dude.. je spaced man!
Waar praat ik over de appe store in mijn verhaal?

Ga me aub niet vertellen dat je nu een voorbeeld neemt.. want dat zegt genoeg over je manier van discussies voeren.

Waarom gebruik je het dan als voorbeeld? Wat is de toegevoegde waarde dan?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:24:10 #166
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77555628
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:22 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Waarom gebruik je het dan als voorbeeld? Wat is de toegevoegde waarde dan?

Hallooooooo
Lees nou eens!!
quote:
Dude.. je spaced man!
Waar praat ik over de apple store in mijn verhaal?
Zit je te zieken? Of is dit serieus? Waar heb ik het erover dan?
pi_77555744
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:24 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hallooooooo
Lees nou eens!!
[..]

Zit je te zieken? Of is dit serieus? Waar heb ik het erover dan?
Haha, je valt door de mand. Ik dacht al dat je posts grotendeels knip en plakwerk zijn zonder dat je zelf echt kijkt wat je neerzet. Daarom zal ik je eigen post maar even quoten:
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:55 schreef Ticker het volgende:

[ afbeelding ]
Will be part of Apple’s 24/7 store in NYC

† In Memoriam † dinsdag 2 februari 2010 @ 16:29:48 #168
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77555868
Scherp JL, scherp!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:33:44 #169
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77556033
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:26 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Haha, je valt door de mand. Ik dacht al dat je posts grotendeels knip en plakwerk zijn zonder dat je zelf echt kijkt wat je neerzet. Daarom zal ik je eigen post maar even quoten:
[..]

Ik dacht even dat je terugviel op het appel logo van Apple, in vergelijking met het appel verhaal uit de bijbel.

Het gebruiken van een symbool zoals die zwarte kubus is te prominent.
Wat voor waarde hecht jij er nu aan? Je hebt ondertussen wel door en gelezen dat de zwarte kubus symbolisch is voor El (El-ohim ?).. mooi want als jij dat hebt gelezen, en deze informatie schijnbaar terug komt uit het verre verleden.. hoe kom je er dan bij dat het 'toevals' percentage van het nemen van zo'n symbool hoger is dan de gedachten dat die een kopie is van een oud symbool?

Dat dit vervolgens wordt gebruikt in de Apple store geeft mij totaal geen diepere informatie over de architect of de bedenker ervan. Maar dat zou het wel kunnen zijn, maar zo ver ga ik er nu niet in.
Dus het speculeren of dit een duister en dieper doeleinde heeft doe ik niet, het feit dat dit object vierkant en zwart is, en van zo'n grote is dat het net als alle andere voorbeelden een religieuse achtergrond heeft, dat is wat een rol speelt in het verhaal.

Het zou best een vrijmetselaar kunnen zijn die een diepere band heeft met het symbool. Of een Moslim?

T'is net alsof je hier niet aan kunt geloven omdat jouw wereld er waarschijnlijk net zo oppervlakkig uit ziet als de mijne of die van wie dan hier op het forum.

En door de mand vallen? Ik citeer een pagina met 6 voorbeelden van zwarte kubussen, jij trekt er daar 1 uit en en negeert schijnbaar dat ik note bene de link als bron erbij plaats.
Sommige mensen zijn de disucssie niet eens waard.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:39:37 #170
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77556289
Retesterke OP, Ticker. Ik ben het niet altijd met je eens filosofisch gezien maar damn.. jij steekt moeite erin zeg!
complimenten
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:39:45 #171
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77556298
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Scherp JL, scherp!
Ga je nou constant als afgestompt figuur aan de kantlijn iedereen die in de discussie tegen mij is, toejuigen?
Ben je nu dus de cheerleader van de andere partij ofzo?

Gast kom op hou de eer aan jezelf, op pagina 2 probeerde je me al in de mond te leggen dat ik zei dat Jezus boos werd op mensen die voor hem knielen en nu kan je de dicussie nog steeds niet winnen.
Vriendelijk doch dringend verzoek om of inhoudelijk te gaan dicussieren of gewoon niet mee te doen, gezien je houding stel ik het laatste voor.
quote:
Een discussie is iedereen zijn goed recht, maar weerhoudt je er zelf niet van om eerst goed na te denken over wat je gaat zeggen.
pi_77556519
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je terugviel op het appel logo van Apple, in vergelijking met het appel verhaal uit de bijbel.

Wat voor waarde hecht jij er nu aan? Je hebt ondertussen wel door en gelezen dat de zwarte kubus symbolisch is voor El (El-ohim ?).. mooi want als jij dat hebt gelezen, en deze informatie schijnbaar terug komt uit het verre verleden.. hoe kom je er dan bij dat het 'toevals' percentage van het nemen van zo'n symbool hoger is dan de gedachten dat die een kopie is van een oud symbool?

Dat dit vervolgens wordt gebruikt in de Apple store geeft mij totaal geen diepere informatie over de architect of de bedenker ervan. Maar dat zou het wel kunnen zijn, maar zo ver ga ik er nu niet in.
Dus het speculeren of dit een duister en dieper doeleinde heeft doe ik niet, het feit dat dit object vierkant en zwart is, en van zo'n grote is dat het net als alle andere voorbeelden een religieuse achtergrond heeft, dat is wat een rol speelt in het verhaal.

Het zou best een vrijmetselaar kunnen zijn die een diepere band heeft met het symbool. Of een Moslim?
Of iemand die zich totaal niet bewust van andere zwarte kubussen in andere culturen of het in ieder geval niets kon schelen.
quote:
T'is net alsof je hier niet aan kunt geloven omdat jouw wereld er waarschijnlijk net zo oppervlakkig uit ziet als de mijne of die van wie dan hier op het forum.

En door de mand vallen? Ik citeer een pagina met 6 voorbeelden van zwarte kubussen, jij trekt er daar 1 uit en en negeert schijnbaar dat ik note bene de link als bron erbij plaats.
Sommige mensen zijn de disucssie niet eens waard.
Ik pikte een voorbeeld uit je post omdat je dacht ik je tekst niet had gelezen, de andere voorbeelden zijn net zo waardeloos.

Al zijn het bewuste kopieën van een oud symbool? Wat is daar van belang aan? Leuk voor een kunsthistoricus, maar jij lijkt te insinueren dat de symboliek enorm belangrijk zou zijn. En die wanhopige zoektocht naar een niet-bestaand dieper verband is weer precies waar gekken en debielen synchromysticism voor toepassen.

Dat je zo in de verdediging schiet zegt ook wel iets over jouw behoefte je dogmatisch vast te klampen aan je wereldbeeld, nog meer dan de gemiddelde Katholiek.
pi_77556632
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Of iemand die zich totaal niet bewust van andere zwarte kubussen in andere culturen of het in ieder geval niets kon schelen.
[..]

Ik pikte een voorbeeld uit je post omdat je dacht ik je tekst niet had gelezen, de andere voorbeelden zijn net zo waardeloos.

Al zijn het bewuste kopieën van een oud symbool? Wat is daar van belang aan? Leuk voor een kunsthistoricus, maar jij lijkt te insinueren dat de symboliek enorm belangrijk zou zijn. En die wanhopige zoektocht naar een niet-bestaand dieper verband is weer precies waar gekken en debielen synchromysticism voor toepassen.

Dat je zo in de verdediging schiet zegt ook wel iets over jouw behoefte je dogmatisch vast te klampen aan je wereldbeeld, nog meer dan de gemiddelde Katholiek.
Wat probeer je met dit betoog te bereiken?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77556649
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:47 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wat probeer je met dit betoog te bereiken?
Het is geen betoog, het is gewoon een reactie.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:48:31 #175
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77556669
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:05 schreef Ticker het volgende:
Je hebt blijkbaar geen seconde gelezen in dat topic waar het over gaat. Wil je het hele Calimero/Zwarte Piet/KKK/enzovoort-verhaal afschuiven op toeval?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77556751
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Het is geen betoog, het is gewoon een reactie.
Een onnodige reactie die weinig met het onderwerp van dit topic te maken heeft. Oftewel heb het respect om je mond te houden als je verder niets toe te voegen hebt aan dit topic anders dan de klaagzang waar je mee bezig bent. Ticker heeft uren in dit topic gestoken, oftewel verdient hij dit respect.

Overigens heb je alle ruimte om je eigen topic, met jouw idee over de wereld te openen, tot die tijd heb je in mijn ogen dan ook geen recht tot spreken eigenlijk.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77556758
Sommige mensen denken niet in mogelijkheden...
Het leven is te kort of te lang om me de luxe te permitteren het zo slecht te leven...
pi_77556812
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Een onnodige reactie die weinig met het onderwerp van dit topic te maken heeft. Oftewel heb het respect om je mond te houden als je verder niets toe te voegen hebt aan dit topic anders dan de klaagzang waar je mee bezig bent. Ticker heeft uren in dit topic gestoken, oftewel verdient hij dit respect.

Overigens heb je alle ruimte om je eigen topic, met jouw idee over de wereld te openen, tot die tijd heb je in mijn ogen dan ook geen recht tot spreken eigenlijk.

Ach gut, nog een dogmaticus die er niet tegen kan dat zijn wereldbeeld bekritiseerd wordt. Als je mijn respect wil moet je toch wat meer doen dan een paar uur in een topic steken.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:52:58 #179
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77556836
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

[..]

quote:
saturn
Saturn is encircled by seven major rings. In this photograph, a section of the rings is hidden by the planet's shadow. The Cassini spacecraft, launched in 1997 to study Saturn and its rings and satellites, captured this natural color image as it approached the planet in 2004. Image credit: NASA/JPL/Space Science Institute

Saturn is the second largest planet. Only Jupiter is larger. Saturn has seven thin, flat rings around it.
quote:
Pilgrims circle the Kaaba seven times
Hoeveel toevaligheden wil je negeren?
Hoe lang nog wil je stampvoetend op de grond blijven liggen, schreeuwen dat iedereen die de overeenkomsten wel ziet, gek is, spoken ziet, en niet gewoon normaal doet?
Het is bijna bewuste ontkenning, en dat is weer zo gevaarlijk aan het internet, ik heb geen flauw benul wie jij bent en wat je agenda is.
pi_77556887
Okee, ff weer iets minder fel tegen elkaar gaarne, en wat minder afzeikerige one-liners.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:54:42 #181
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77556912
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:33 schreef Ticker het volgende:
Klopt, en meneer Rubik heeft de zijne gecamoufleerd met gekleurde stickertjes, zodat niet iedereen direct doorheeft wat hij met zijn kubus bedoelt:

Dat kan geen toeval zijn.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:56:20 #182
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77556981
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De discussie wil ik totaal niet uit de weg gaan, het feit dat er ontelbare vergelijkbare symbolen en situaties zijn die zonder ze erop na te slaag genegeerd worden, dat maakt de discussie en de persoon erachter zo dubieus.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:56:49 #183
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77556997
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Klopt, en meneer Rubik heeft de zijne gecamoufleerd met gekleurde stickertjes, zodat niet iedereen direct doorheeft wat hij met zijn kubus bedoelt:

[ afbeelding ]

Dat kan geen toeval zijn.
Sorry waar is de overeenkomst met zwart?
Epic fail.
pi_77557053
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef Ticker het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hoeveel toevaligheden wil je negeren?
Hoe lang nog wil je stampvoetend op de grond blijven liggen, schreeuwen dat iedereen die de overeenkomsten wel ziet, gek is, spoken ziet, en niet gewoon normaal doet?
Het is bijna bewuste ontkenning, en dat is weer zo gevaarlijk aan het internet, ik heb geen flauw benul wie jij bent en wat je agenda is.
Mijn opa was Reptilian en via hem heb ik een bijbaantje bij de Illuminatie; zij betalen mij 500 dollar per week om op internet VMBO'ers onderuit te halen die te dicht bij de waarheid zitten.

Maar goed, jij denkt dus niet dat er sprake is van toeval. Geef dan eens concreet aan wat je denkt dat deze verbanden dan wel betekenen? Nogmaals, vanuit (kunst)historisch of theologisch perspectief kan ik me voorstellen dat terugkerende symbolen interessant zijn, maar wat zijn deze symbolen volgens jou verder waard?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:58:41 #185
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77557095
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Ticker het volgende:
Sorry waar is de overeenkomst met zwart?
Epic fail.
Zoals ik schreef heeft Rubik de kubus gecamoufleerd met gekleurde stickertjes. Daaronder is ie zwart. Calimero ook trouwens, hmm.
pi_77557267
Ehhh...Joepie? Zo is het wel genoeg geweest!
pi_77557519
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Zoals ik schreef heeft Rubik de kubus gecamoufleerd met gekleurde stickertjes. Daaronder is ie zwart. Calimero ook trouwens, hmm.
Je legt naar mijn mening wel heel vergezochte verbanden...

Hoezo lijkt de eierdop van calimero exact op de muts van een zwarte piet en wat wil dat zeggen?
Het leven is te kort of te lang om me de luxe te permitteren het zo slecht te leven...
pi_77557621
Dude...
pi_77557723
Gewoon bullshit dus? =P
pi_77557749
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:15 schreef SweetSurrender het volgende:
Gewoon bullshit dus? =P
Joepie houdt er gewoon van om af en toe ff lekker te trollen.

Het is leuk geweest, maar nu moet het over zijn.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:17:15 #191
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77557775
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Mijn opa was Reptilian en via hem heb ik een bijbaantje bij de Illuminatie; zij betalen mij 500 dollar per week om op internet VMBO'ers onderuit te halen die te dicht bij de waarheid zitten.
VMBO'ers.. ja daar moet je voor uitkijken he in de maatschappij, echt een belang om dat in je discussie mee te pikken.
Moet ik nou nog verder gaan.. of het hierbij laten? Want zoals ik begrijp zit je dus alleen elitair te doen.. jij hebt een havo diploma, en vmbo'ers niet.. nu ben jij beter.. ohjee pas op voor de grote boze geleerde.. die staat namelijk weer boven types als jou.

En daarbij laat ik het, als je na 4 pagina's nog steeds gaat vragen wat het verband is tussen al deze symbolen, zoals de zwarte kubus, terwijl we op pagina 1 al konden vast stellen dat dit altijd al saturnus is geweest, betwijfel ik of de discussie enigzins wel op gang komt.. na 4 paginas

Misschien dat je zelf eens op onderzoek gaat en met wat bronnen kan komen, eventueel waar je aanvullende informatie hebt mbt de kubus en de kleur zwart en zijn verbintenis met Saturnus, tot op heden heb ik je genoeg bronnen gegeven.
pi_77557803
God die post had ik ff over het hoofd gezien! John, ook jij graag weer ff minder lol maken, okee?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:25:49 #193
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77558054
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:17 schreef Ticker het volgende:
En daarbij laat ik het, als je na 4 pagina's nog steeds gaat vragen wat het verband is tussen al deze symbolen, zoals de zwarte kubus, terwijl we op pagina 1 al konden vast stellen dat dit altijd al saturnus is geweest, betwijfel ik of de discussie enigzins wel op gang komt.. na 4 paginas
Over Saturnus, je toont daar een afbeelding van een tablet met vermoedelijk saturnus en een artefactnummer: "The planet Saturn as depicted by the ancient Sumerians can be observed on this cuneiform tablet, artifact no. 1919 7-12 332A:" – ik kan maar 1 website vinden met dat nummer. Heb je nog meer informatie?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77558143
Misschien wel een goed idee om juist naar de bewijzen op zoek gaan die de theorie ontkrachten, meer bewijs voor het totale plaatje.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:30:30 #195
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77558215
http://xfacts.com/ancient/

Ik vermoed dezelfde bron als deze als op deze site. De foto's zien er redelijk hetzelfde uit, dus mogelijk uit een museum?

Maar die nummers en artifact referentie nummers zijn lastig te traceren, ik verbaasde me ook dat op Xrevelator het originele serie nummer stond. Weinig andere sites praten erover en het is sowieso al lastig om te achterhalen naar welk artifact je zit te kijken.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:31:55 #196
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77558266
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:28 schreef SweetSurrender het volgende:
Misschien wel een goed idee om juist naar de bewijzen op zoek gaan die de theorie ontkrachten, meer bewijs voor het totale plaatje.
Dat moet sowieso ALTIJD gebeuren
Pas als een theorie daarna nog steeds blijft staan, heb je iets dat een geldige theorie KAN zijn.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:33:54 #197
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77558321
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:30 schreef Ticker het volgende:
Maar die nummers en artifact referentie nummers zijn lastig te traceren, ik verbaasde me ook dat op Xrevelator het originele serie nummer stond. Weinig andere sites praten erover en het is sowieso al lastig om te achterhalen naar welk artifact je zit te kijken.
Ja, maar saturnus kan bij wezen van spreken net zo goed een appel op een schaaltje zijn. Daarom ben ik benieuwd naar de tekst op die tablet.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77558358
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

Pas als een theorie daarna nog steeds blijft staan, heb je iets dat een geldige theorie KAN zijn.
Op dat moment kan de theorie doorgeschoven worden naar een wetenschappelijk of mainstream forum lijkt mij. Daarom is de keus van ticker ook juist om het topic in dit subforum te plaatsen, en snappen een aantal mensen binnen dit topic volgens mij niet in welk forum ze zich bevinden. Daardoor komen ze over als kleine kinderen die makkelijke doelwitten zoeken, ondanks dat de intentie misschien goed zal zijn.

Voor mij staat in ieder geval vast dat ticker een erg goed onderwerp heeft aangesneden.
pi_77558372
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

Natuurlijk, alleen wilde het nog even zeggen om niet blind op alle bekrachtigende bewijzen af te gaan.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:37:30 #200
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77558414
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Op dat moment kan de theorie doorgeschoven worden naar een wetenschappelijk of mainstream forum lijkt mij. Daarom is de keus van ticker ook juist om het topic in dit subforum te plaatsen, en snappen een aantal mensen binnen dit topic volgens mij niet in welk forum ze zich bevinden. Daardoor komen ze over als kleine kinderen die makkelijke doelwitten zoeken, ondanks dat de intentie misschien goed zal zijn.

Voor mij staat in ieder geval vast dat ticker een erg goed onderwerp heeft aangesneden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')