abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77556751
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Het is geen betoog, het is gewoon een reactie.
Een onnodige reactie die weinig met het onderwerp van dit topic te maken heeft. Oftewel heb het respect om je mond te houden als je verder niets toe te voegen hebt aan dit topic anders dan de klaagzang waar je mee bezig bent. Ticker heeft uren in dit topic gestoken, oftewel verdient hij dit respect.

Overigens heb je alle ruimte om je eigen topic, met jouw idee over de wereld te openen, tot die tijd heb je in mijn ogen dan ook geen recht tot spreken eigenlijk.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77556758
Sommige mensen denken niet in mogelijkheden...
Het leven is te kort of te lang om me de luxe te permitteren het zo slecht te leven...
pi_77556812
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Een onnodige reactie die weinig met het onderwerp van dit topic te maken heeft. Oftewel heb het respect om je mond te houden als je verder niets toe te voegen hebt aan dit topic anders dan de klaagzang waar je mee bezig bent. Ticker heeft uren in dit topic gestoken, oftewel verdient hij dit respect.

Overigens heb je alle ruimte om je eigen topic, met jouw idee over de wereld te openen, tot die tijd heb je in mijn ogen dan ook geen recht tot spreken eigenlijk.

Ach gut, nog een dogmaticus die er niet tegen kan dat zijn wereldbeeld bekritiseerd wordt. Als je mijn respect wil moet je toch wat meer doen dan een paar uur in een topic steken.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:52:58 #179
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77556836
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Of iemand die zich totaal niet bewust van andere zwarte kubussen in andere culturen of het in ieder geval niets kon schelen.
[..]

Ik pikte een voorbeeld uit je post omdat je dacht ik je tekst niet had gelezen, de andere voorbeelden zijn net zo waardeloos.

Al zijn het bewuste kopieën van een oud symbool? Wat is daar van belang aan? Leuk voor een kunsthistoricus, maar jij lijkt te insinueren dat de symboliek enorm belangrijk zou zijn. En die wanhopige zoektocht naar een niet-bestaand dieper verband is weer precies waar gekken en debielen synchromysticism voor toepassen.

Dat je zo in de verdediging schiet zegt ook wel iets over jouw behoefte je dogmatisch vast te klampen aan je wereldbeeld, nog meer dan de gemiddelde Katholiek.
quote:
saturn
Saturn is encircled by seven major rings. In this photograph, a section of the rings is hidden by the planet's shadow. The Cassini spacecraft, launched in 1997 to study Saturn and its rings and satellites, captured this natural color image as it approached the planet in 2004. Image credit: NASA/JPL/Space Science Institute

Saturn is the second largest planet. Only Jupiter is larger. Saturn has seven thin, flat rings around it.
quote:
Pilgrims circle the Kaaba seven times
Hoeveel toevaligheden wil je negeren?
Hoe lang nog wil je stampvoetend op de grond blijven liggen, schreeuwen dat iedereen die de overeenkomsten wel ziet, gek is, spoken ziet, en niet gewoon normaal doet?
Het is bijna bewuste ontkenning, en dat is weer zo gevaarlijk aan het internet, ik heb geen flauw benul wie jij bent en wat je agenda is.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77556887
Okee, ff weer iets minder fel tegen elkaar gaarne, en wat minder afzeikerige one-liners.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:54:42 #181
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77556912
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:33 schreef Ticker het volgende:
Het gebruiken van een symbool zoals die zwarte kubus is te prominent.
Wat voor waarde hecht jij er nu aan? Je hebt ondertussen wel door en gelezen dat de zwarte kubus symbolisch is voor El (El-ohim ?).. mooi want als jij dat hebt gelezen, en deze informatie schijnbaar terug komt uit het verre verleden.. hoe kom je er dan bij dat het 'toevals' percentage van het nemen van zo'n symbool hoger is dan de gedachten dat die een kopie is van een oud symbool?
Klopt, en meneer Rubik heeft de zijne gecamoufleerd met gekleurde stickertjes, zodat niet iedereen direct doorheeft wat hij met zijn kubus bedoelt:

Dat kan geen toeval zijn.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:56:20 #182
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77556981
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De discussie wil ik totaal niet uit de weg gaan, het feit dat er ontelbare vergelijkbare symbolen en situaties zijn die zonder ze erop na te slaag genegeerd worden, dat maakt de discussie en de persoon erachter zo dubieus.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:56:49 #183
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77556997
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Klopt, en meneer Rubik heeft de zijne gecamoufleerd met gekleurde stickertjes, zodat niet iedereen direct doorheeft wat hij met zijn kubus bedoelt:

[ afbeelding ]

Dat kan geen toeval zijn.
Sorry waar is de overeenkomst met zwart?
Epic fail.
pi_77557053
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef Ticker het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hoeveel toevaligheden wil je negeren?
Hoe lang nog wil je stampvoetend op de grond blijven liggen, schreeuwen dat iedereen die de overeenkomsten wel ziet, gek is, spoken ziet, en niet gewoon normaal doet?
Het is bijna bewuste ontkenning, en dat is weer zo gevaarlijk aan het internet, ik heb geen flauw benul wie jij bent en wat je agenda is.
Mijn opa was Reptilian en via hem heb ik een bijbaantje bij de Illuminatie; zij betalen mij 500 dollar per week om op internet VMBO'ers onderuit te halen die te dicht bij de waarheid zitten.

Maar goed, jij denkt dus niet dat er sprake is van toeval. Geef dan eens concreet aan wat je denkt dat deze verbanden dan wel betekenen? Nogmaals, vanuit (kunst)historisch of theologisch perspectief kan ik me voorstellen dat terugkerende symbolen interessant zijn, maar wat zijn deze symbolen volgens jou verder waard?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:58:41 #185
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77557095
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Ticker het volgende:
Sorry waar is de overeenkomst met zwart?
Epic fail.
Zoals ik schreef heeft Rubik de kubus gecamoufleerd met gekleurde stickertjes. Daaronder is ie zwart. Calimero ook trouwens, hmm.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77557267
Ehhh...Joepie? Zo is het wel genoeg geweest!
pi_77557519
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Zoals ik schreef heeft Rubik de kubus gecamoufleerd met gekleurde stickertjes. Daaronder is ie zwart. Calimero ook trouwens, hmm.
Je legt naar mijn mening wel heel vergezochte verbanden...

Hoezo lijkt de eierdop van calimero exact op de muts van een zwarte piet en wat wil dat zeggen?
Het leven is te kort of te lang om me de luxe te permitteren het zo slecht te leven...
pi_77557621
Dude...
pi_77557723
Gewoon bullshit dus? =P
pi_77557749
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:15 schreef SweetSurrender het volgende:
Gewoon bullshit dus? =P
Joepie houdt er gewoon van om af en toe ff lekker te trollen.

Het is leuk geweest, maar nu moet het over zijn.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:17:15 #191
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77557775
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Mijn opa was Reptilian en via hem heb ik een bijbaantje bij de Illuminatie; zij betalen mij 500 dollar per week om op internet VMBO'ers onderuit te halen die te dicht bij de waarheid zitten.
VMBO'ers.. ja daar moet je voor uitkijken he in de maatschappij, echt een belang om dat in je discussie mee te pikken.
Moet ik nou nog verder gaan.. of het hierbij laten? Want zoals ik begrijp zit je dus alleen elitair te doen.. jij hebt een havo diploma, en vmbo'ers niet.. nu ben jij beter.. ohjee pas op voor de grote boze geleerde.. die staat namelijk weer boven types als jou.

En daarbij laat ik het, als je na 4 pagina's nog steeds gaat vragen wat het verband is tussen al deze symbolen, zoals de zwarte kubus, terwijl we op pagina 1 al konden vast stellen dat dit altijd al saturnus is geweest, betwijfel ik of de discussie enigzins wel op gang komt.. na 4 paginas

Misschien dat je zelf eens op onderzoek gaat en met wat bronnen kan komen, eventueel waar je aanvullende informatie hebt mbt de kubus en de kleur zwart en zijn verbintenis met Saturnus, tot op heden heb ik je genoeg bronnen gegeven.
pi_77557803
God die post had ik ff over het hoofd gezien! John, ook jij graag weer ff minder lol maken, okee?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:25:49 #193
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77558054
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:17 schreef Ticker het volgende:
En daarbij laat ik het, als je na 4 pagina's nog steeds gaat vragen wat het verband is tussen al deze symbolen, zoals de zwarte kubus, terwijl we op pagina 1 al konden vast stellen dat dit altijd al saturnus is geweest, betwijfel ik of de discussie enigzins wel op gang komt.. na 4 paginas
Over Saturnus, je toont daar een afbeelding van een tablet met vermoedelijk saturnus en een artefactnummer: "The planet Saturn as depicted by the ancient Sumerians can be observed on this cuneiform tablet, artifact no. 1919 7-12 332A:" – ik kan maar 1 website vinden met dat nummer. Heb je nog meer informatie?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77558143
Misschien wel een goed idee om juist naar de bewijzen op zoek gaan die de theorie ontkrachten, meer bewijs voor het totale plaatje.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:30:30 #195
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77558215
http://xfacts.com/ancient/

Ik vermoed dezelfde bron als deze als op deze site. De foto's zien er redelijk hetzelfde uit, dus mogelijk uit een museum?

Maar die nummers en artifact referentie nummers zijn lastig te traceren, ik verbaasde me ook dat op Xrevelator het originele serie nummer stond. Weinig andere sites praten erover en het is sowieso al lastig om te achterhalen naar welk artifact je zit te kijken.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:31:55 #196
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77558266
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:28 schreef SweetSurrender het volgende:
Misschien wel een goed idee om juist naar de bewijzen op zoek gaan die de theorie ontkrachten, meer bewijs voor het totale plaatje.
Dat moet sowieso ALTIJD gebeuren
Pas als een theorie daarna nog steeds blijft staan, heb je iets dat een geldige theorie KAN zijn.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:33:54 #197
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77558321
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:30 schreef Ticker het volgende:
Maar die nummers en artifact referentie nummers zijn lastig te traceren, ik verbaasde me ook dat op Xrevelator het originele serie nummer stond. Weinig andere sites praten erover en het is sowieso al lastig om te achterhalen naar welk artifact je zit te kijken.
Ja, maar saturnus kan bij wezen van spreken net zo goed een appel op een schaaltje zijn. Daarom ben ik benieuwd naar de tekst op die tablet.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77558358
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

Pas als een theorie daarna nog steeds blijft staan, heb je iets dat een geldige theorie KAN zijn.
Op dat moment kan de theorie doorgeschoven worden naar een wetenschappelijk of mainstream forum lijkt mij. Daarom is de keus van ticker ook juist om het topic in dit subforum te plaatsen, en snappen een aantal mensen binnen dit topic volgens mij niet in welk forum ze zich bevinden. Daardoor komen ze over als kleine kinderen die makkelijke doelwitten zoeken, ondanks dat de intentie misschien goed zal zijn.

Voor mij staat in ieder geval vast dat ticker een erg goed onderwerp heeft aangesneden.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77558372
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

Natuurlijk, alleen wilde het nog even zeggen om niet blind op alle bekrachtigende bewijzen af te gaan.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:37:30 #200
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77558414
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Op dat moment kan de theorie doorgeschoven worden naar een wetenschappelijk of mainstream forum lijkt mij. Daarom is de keus van ticker ook juist om het topic in dit subforum te plaatsen, en snappen een aantal mensen binnen dit topic volgens mij niet in welk forum ze zich bevinden. Daardoor komen ze over als kleine kinderen die makkelijke doelwitten zoeken, ondanks dat de intentie misschien goed zal zijn.

Voor mij staat in ieder geval vast dat ticker een erg goed onderwerp heeft aangesneden.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')