Volgens mij bloeit er iets moois tussen die 2quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:55 schreef versabommie het volgende:
EN sly begint jaap op de PM te roepen LOL
Die begon toch ook met allemaal van die jostiband gasten??quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
En Jaap vergelijkt zichzelf maar weer eens met Paul de Leeuw.
Net als Pietje een tvpquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er ook nog iets op de stream te zien?
Het verschil is dat Paul wel wat kan, geïnteresseerd is in mensen en keihard gewerkt heeft voor z'n succes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die begon toch ook met allemaal van die jostiband gasten??
Als je het op die manier vergelijkt dan zou er nog wel potentie in de Jaapshow kunnen zitten
Paul de Leeuw vindt toch ook voornamelijk zichzelf leuk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die begon toch ook met allemaal van die jostiband gasten??
Als je het op die manier vergelijkt dan zou er nog wel potentie in de Jaapshow kunnen zitten
sssssssssst!quote:
Nee, en ik wil het.quote:
Ja vanochtend al, niets gehoord.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef Maanvis het volgende:
Liesje had je hansie nou al gemaild of nog niet?
Wat stom.quote:
Waarom zou je in godsnaam die moeite nemen? Voor commentaar op de stream kan je hier of op IRC terecht. Die chat is gewoon een entiteit op zich die te sneu is voor woorden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja vanochtend al, niets gehoord.
Laat dat kind nou, het kan soms zo leuk zijn je te vermaken met iets wat zo sneu isquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam die moeite nemen? Voor commentaar op de stream kan je hier of op IRC terecht. Die chat is gewoon een entiteit op zich die te sneu is voor woorden.
En maakt deel uit van het geheel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam die moeite nemen? Voor commentaar op de stream kan je hier of op IRC terecht. Die chat is gewoon een entiteit op zich die te sneu is voor woorden.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat dat kind nou, het kan soms zo leuk zijn je te vermaken met iets wat zo sneu is
Nou vooruit, veel plezier met die losers en succes met je smeekbedes er weer deel van uit te mogen makenquote:
Ze zijn nu al de hele dag bezig één programma voor te bereiden. Hoe kan het dan toch dat die mensen er nog steeds in zeggen te geloven dat ze in staat zijn een 24-uurs programmering te kunnen brengen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
De decorbouwers hebben niet stilgezeten vandaag:
Oh sorry ik moet ergens eenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn nu al de hele dag bezig één programma voor te bereiden. Hoe kan het dan toch dat die mensen er nog steeds in zeggen te geloven dat ze in staat zijn een 24-uurs programmering te kunnen brengen?
Kinderziektes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
De live-verbinding met Johan in het land gaat weer op een kostelijke wijze fout.
Wat eet Sanveertig vanavond?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, ik ben technisch gezien al de hele dag bezig met de afwas, niets tegen mensen die ergens de tijd voor nemen
Even een gordijntje ophangen en er een lichtbak voor zetten kun jij sneller wil ik wedden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, ik ben technisch gezien al de hele dag bezig met de afwas, niets tegen mensen die ergens de tijd voor nemen
Er wordt overgeschakeld naar de mobiele camera. Johan is ergens in een hal waar George Baker aan het optreden is. Het geluid blijft achterwege, scherpe beelden ook. Na wat heen en weer geschakel zijn we weer terug bij de voorbereidingen voor het open podium, nu ook zonder geluid.quote:
Ligt er aan hoeveel rookpauzes ik nodig heb.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Even een gordijntje ophangen en er een lichtbak voor zetten kun jij sneller wil ik wedden.
Ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel rookpauzes ik nodig heb.
Ik heb besloten dat ik, als ik uberhaupt ga kijken, dat met een positieve instelling ga doen.
Open Podium: Yaaaaaaaaay!![]()
![]()
Dat zeg ik, kleedje hier, kleedje daar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Gert het volgende:
Voor de mensen die op hun werk achter een firewall zitten. Dit missen jullie:
[ afbeelding ]
Ja, Man Bijt Hond zal binnenkort wel aanbellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Jaap is ervan overtuigd dat hij op nationale tv zal komen.
Zelfs dat niet ben ik bang. Jaap onderscheidt zich in niets behalve zijn formaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, Man Bijt Hond zal binnenkort wel aanbellen
Goed, zó positief ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Jaap is ervan overtuigd dat hij op nationale tv zal komen.
Bij jou is het lampje achter het gordijn paars!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, kleedje hier, kleedje daar.
Gelukkig, dankzij jou hoef ik toch niets te missen van het leuks op de chatquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bloemkool, kipfilet en de kinderen een ander stukje vlees, ben vergeten wat
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij jou is het lampje achter het gordijn paars!
Absoluut niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik neem aan dat Jaap die opmerking over Nationale TV met enig sarcasme heeft gebracht?
Nee, daar is-ie vrij stellig in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik neem aan dat Jaap die opmerking over Nationale TV met enig sarcasme heeft gebracht?
Ik doe alleen maar de dingen die met SV te maken hebben, zoals Jaapquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
Al dat gepraat steeds over de chat is totaal offtopic.![]()
Ik wil ook.
Wil je mijn inlogdata?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar de dingen die met SV te maken hebben, zoals JaapHij wordt nu gepest maar meestal gaat die chat nergens over.
Ja, dat vraag ik me ook af, ik had met Scrutinizer afgesproken dat als ik aan de koffie s`morgens zat ik wel wilde lezen wat ze at sàvonds.quote:
Dat bedoelde ik dus met entiteit op zich. Als er op de stream niks te zien is (en dat is nogal vaak voor 24/7 tv) wordt dit topic er door vervuild, beetje jammer maar inherent aan zo'n kutstream.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook.
Nope!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope!
Zo serieus als het maar zijn kan. Want hij had namelijk heel veel positieve reacties in zijn fanmail.
Laten we eerlijk zijn; dat vinden we alleen maar leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope!
Zo serieus als het maar zijn kan. Want hij had namelijk heel veel positieve reacties in zijn fanmail.
Nog even wat zout in het wondje dan? Het is erg vermakelijk momenteelquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook.
Daar wordt wel eens aan getwijfeld, maar dit leek hem echt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:15 schreef Chanel5 het volgende:
Jaap was inene pleitos nadat ik had gezegd dat ik vond dat hij veel zei, niemand in zijn pm vroeg. Normaal is het lossss en dan hoor je hem niet meer.
Was het Jaap wel?
Hou op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nog even wat zout in het wondje dan? Het is erg vermakelijk momenteel
Ik werkte gewoonquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:08 schreef Disana het volgende:
Door het experiment van Johan is er nu geen stream meer
Maanvis ben je ook geband?
Ah okee, je behoort tot de happy fewquote:
...continue rotzooi op de chat...quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft een blog aan de chat gewijd, komt dat zien.
http://www.terrorjaap.nl/
Gemenerdquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Lies, kom 's op de chat, het is leuk man
I iz trollin
Mooooooiquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft een blog aan de chat gewijd, komt dat zien.
http://www.terrorjaap.nl/
Integendeel, er wordt aan een nieuwe chat gebouwd. Ze zijn eraan verslaafd daar in SVquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
...continue rotzooi op de chat...
Flikker die chat dan ook dicht.
Godver.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Lies, kom 's op de chat, het is leuk man
I iz trollin
Komt allemaal door dat geile wijf Fluffertje en die MeneerCactus, die verpeste het echt voor de rest van de chattersquote:
Nu is het roodquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ontopic, er schijnt nu een blauw licht op het gordijn en waterkokert gaat er even vandoor.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Vanmiddag was ik ergens waar toevallig een delegatie van de gemeenteraad een rondleiding kreeg, en ik merkte dat ik de neiging had heel hard MONORAIL te gaan roepen.
Het podium ziet er goed uit.
Vooral dat gordijntje (of wat is het) vind ik meesterlijk.
En die vlaggetjes.![]()
Dat moeten ze een chatcommunity beginnen en niet pretenderen een 24/7 stream aan te biedenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Integendeel, er wordt aan een nieuwe chat gebouwd. Ze zijn eraan verslaafd daar in SV
Ze hebben toch een 24/7 stream?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moeten ze een chatcommunity beginnen en niet pretenderen een 24/7 stream aan te bieden
Dat bedoel ik. Ik kan ook wel 24/7 een webcam op m'n katten zettenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze hebben toch een 24/7 stream?
Er is alleen meestal geen flikker op te zien.
Fluffertje een wijf? ik betwijfel het.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Komt allemaal door dat geile wijf Fluffertje en die MeneerCactus, die verpeste het echt voor de rest van de chatters
Mag ik dan ook stemmen welke je in een zak in de sloot moet tiefen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik kan ook wel 24/7 een webcam op m'n katten zetten
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan ook stemmen welke je in een zak in de sloot moet tiefen?
Ik denk dat ik jou dan in een teiltje met beton aan je voeten in de Bremerhaven tief.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan ook stemmen welke je in een zak in de sloot moet tiefen?
Bremerhavenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fok! Klassieker, niet komen dissen.
Neen! Niet de Bremerhaven! Alles behalve de Bremerhaven!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou dan in een teiltje met beton aan je voeten in de Bremerhaven tief.
Vierendelen moeten ze dat tuigquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Komt allemaal door dat geile wijf Fluffertje en die MeneerCactus, die verpeste het echt voor de rest van de chatters
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Fluffertje een wijf? ik betwijfel het.
quote:
huub kan er over meepratenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef shomila het volgende:
Sly heeft gereageerd op het blog van jaap.
Hij moet maar bij nowlive op de chat komen die gaat zaterdag de lucht in.
Ja daar is hij veilig zolang Sly hem aardig vind dan.
Staat niet in het update topique (ik ben lui, dus tuinfluiter kom er maar in) waar ie vandaag zou zijn?quote:
ik zeg verder niets, lees zelf maar de commentarenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef shomila het volgende:
Klopt, gek genoeg blijft Jaap maar spammen op de chat nergens inhoudelijk op in gaat alleen PM's wil...quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
ik zeg verder niets, lees zelf maar de commentaren![]()
http://home.nowlive.eu/nieuws/10777
Mehehe, wat een triest gedoe is het toch ook, dat schattige forumpje van Slyquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
http://www.trafficradio.nl/page/_luister/spitsradioquote:
Die positiviteit komt voornamelijk van de NL'ers en dat vooral omdat hun goeroe op dit moment op goede voet met hem staat. Als het straks weer anders is vinden diezelfde dwepers Jaap ineens weer een grote nul.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat Jaap vanaf nu weer denkt dat hij er al is. Hij heeft heel wat positieve reacties gehad en voor een enkeling is het toch nooit goed genoeg. Het doet hem wel deugd dat er mensen zuur zullen zijn als hij met deze show doorgaat op de Nationale TV.
Tekstbestanden kun je -hier- uploaden.quote:
Dat mag, als je die logs maar niet op FOK! post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tekstbestanden kun je -hier- uploaden.
Dat Sly meegaat is natuurlijk wishful thinking..quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef shomila het volgende:
waarom krijg ik nu het vermoeden dat je straks alleen nog maar op de chat kunt via nowlivequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat Sly meegaat is natuurlijk wishful thinking..
Tegen die tijd is Jaap al lang op Nationale Televisie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:43 schreef snetje het volgende:
[..]
waarom krijg ik nu het vermoeden dat je straks alleen nog maar op de chat kunt via nowlive
Ik heb al langer het gevoel dat dat dus het uiteindelijke doel van Sly is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:43 schreef snetje het volgende:
[..]
waarom krijg ik nu het vermoeden dat je straks alleen nog maar op de chat kunt via nowlive
Ik heb er maar even een prscr van gemaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het zou inderdaad rampzalig zijn als deze reacties verloren gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb er maar even een prscr van gemaakt.
Je weet maar nooit he
We hebben o.a. Disana met haar mooie up-date`s.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vanavond last van m'n privé-leven. Ik verwacht bij thuiskomst een uitgebreid verslag, analyses en nabeschouwingen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
We hebben o.a. Disana met haar mooie up-date`s.
Maar Marianne op de chat vragen beantwoorden, sympathiek is ze en ze antwoord leuk op de vragen.
Toverheks wil je hartelijk bedanken voor de verslagen, rond het "Vraag me Raak" half uurtjequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:46 schreef Toverheks het volgende:
Er zitten nu een Man en een *Vrouw* aan de bar, een Travo, leuk lijkt een beetje op Beatrix ( moest ik aan denken toen zij binnen stapte)
Hilarische capquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:09 schreef bbfakir het volgende:
Het begint al met briljant camerawerk en kutgeluid.
[ afbeelding ]
Travestiet kleedt zich af en toe als vrouw,quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
Wat zei hij nou, dat een travestiet meestal hetero is? Dat is hij zelf toch ook als hij zegt dat hij het voor de show doet?
Oh nu snap ik hem. Bedanktquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Travestiet kleedt zich af en toe als vrouw
hij alleen als artiest voor de show.
Ik heb een beginnetje gemaakt maar zou het fantastisch vinden als iemand anders het verder deed, heel graagquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Geluidsband gaat aan, klap, lekker liedje.
Toverheks Disana schrijft graag, maar vindt het ook prettig als anderen iets schrijven bij updates,
zodat ze ook af en toe even iets anders kan doen, of gewoon naar de streams kan kijken zonder
te hoeven tikken.
Die kwam met de travo meequote:
Ik snap dit ook niet. Daarstraks zag ik al mensen vertrekken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef Toverheks het volgende:
Ondertussen gebeurt er erg weinig, Marian loopt met een schaal hapjes, als ik het goed zag gevulde eieren, maar snap dit niet, waarom geen vaart in Het Open Podium of werken ze achter de schermen koortsachtig aan het geluid.
Ah, misschien heet ie Klaus en rijdt ie Opel Mantaquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begeleide Beatrix kwamen samen binnen.
Denk eerder zo een Pausmobiel, ja je moet wel rekening houden met Beatrix haar kapsel, in een Opel Manta deukt het zo in en raakt uit vormquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, misschien heet ie Klaus en rijdt ie Opel Manta
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er is nu dus 1 liedje geweest, en de pauze bestaat inmiddels al uit 413 liedjes.
De wigger die alleen een probleem met Turken heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef SeSeSeS het volgende:
Ahhh zilûûg... het repjochie....
[ link | afbeelding ]
Je mist er niks aan Disana, echt zielige liefdesliedjes en onbekende zangers.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
Wat een vervelende pauzemuziek, geluid uitgezet. Waarom moet het zo lang duren.
Ik word altijd zo wee van smartlappen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je mist er niks aan Disana, echt zielige liefdesliedjes en onbekende zangers.
Ziet u het kaartje ''Consumptiemunten'' in het midden van de cap????quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ziet u het kaartje ''Consumpiemunten'' in het midden van de cap????
Dat is wel wat Sly graag zou willen, maar of het ook gaat gebeuren??? Zou wel heel erg dom zijn van de Vlem!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
Ruring op de chat, er vertelt iemand dat NL de chat overneemt zaterdag, Mod-Hans zegt dat SV een eigen chat op de eigen server krijgt.
Maar verder met deze leuke jongen, hij zingt lekker, goed optreden, tot nu toe het beste in de Toko.
Ik verstond 23 Disana.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
Zei hij nou echt dat hij 29 is? Ik heb het idee dat ik dat verkeerd heb verstaan en op zijn site is geen geboortejaar te vinden.
Ja dat weet ik ook niet, moest ff naar mijn eigen livestream hier kijken, politiehelicopter hing vlak boven hier en waren iets aan het zoeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is wel wat Sly graag zou willen, maar of het ook gaat gebeuren??? Zou wel heel erg dom zijn van de Vlem!
Vast wel. Marian doet echt haar best he?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Toverheks het volgende:
Er zitten ook 2 dames aan de bar, dame 2 in zwart vestje gaat steeds meer en meer chaggie kijken. Zullen de hapjes van Marian niet lekker zijn???
Toch wel? Dankje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
29 is het. Had ik ook niet verwacht.
Ja ze lijkt me een lieve leuke vrouw, ook hoe ze het vraag maar Raak deed met de chatters.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel. Marian doet echt haar best he?
Aardige vrouw.
Ze ziet er vandaag heerlijk gothic uit!quote:
Yeps, lijken allemaal op elkaar, zelfde tokkel, zelfde allesquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef Toverheks het volgende:
De zanger heet Mirco, hij vraagt of hij zijn nieuwe single mag spelen, hij is druk geweest van de week met de maatschappij.
Hij zegt de bedoeling is dat als je straks op vakantie gaat naar b.v. turkije of what ever (verstond het niet) dat je bij je eige denkt, oh dit is dat rotnummer.
Met andere woorden, het liedje moet gewoon een hit worden en dat je dan weet wie het uitvoerd (eigen interpetatie van mij)
Hij staat wel lekker vrolijk te zingen, hij heeft er plezier in, Hij is klaar en vraagt *gewoon doorspelen* en dat mag.
Komt weer een liedje, een popliedje.
Vind alle liedjes van hem een beetje op elkaar lijken, maar ja hij blij wij ook maar blij.
Zelfs de zanger is hetzelfde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, lijken allemaal op elkaar, zelfde tokkel, zelfde alles
Zijn hart staat even stil............................moet niet te lang duren natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, lijken allemaal op elkaar, zelfde tokkel, zelfde alles
Is er nog wat gebeurt op de chat daar?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
Marian loopt ff het Podium af tussen het nummer van Anouk (wat ze zingt) geeft de *visite* ff dikke afscheidszoen en gaat weer lekker verder op het podium met haar nummer.
Zie PeterN en Johan op stream, Marian neemt lekker slokje en dan hup weer de hele teringbende in de Toko aan kant maken, want morgen komt er weer een nieuwe streamdag.
Oh zie Johan naast Marian op Podium staan en ja Marian gooit er nog een liedje tegenan.
Johan bedankt Marian en zegt we moeten om 12 uur bij radio538 zijn PeterN en hij gaan hun nieuwe single promoten en praatje houden, Marian krijgt mooie bos bloemen en Joahn zegt het is s`nachts en jullie hebben toch geen ruk te doen dus we moeten luisteren.
En weer gaat ze er een liedje tegenaan gooien.
Ondertussen komt er iemand binnen, op de chat *roepen* ze Socaboy maar weet dat niet zeker.
Helemaal mee eens, maar toch vind ik haar echt niet slecht! Jammer dat alles daar vanuit de losse pols wordt gedaan.............quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:01 schreef Gert het volgende:
Als je zulke "programma's" uren laat duren, hoef je ook niks te regisseren, althans niet strak. Lekker losjes, we zien wel joh.
Maar regisseren is niet voor niets ooit uitgevonden.
Net als bij Jaap, bloedt dit dan op een gegeven moment dood hè. Als je het nu ziet, zo'n vrijwel leeg café en een podiumpje waarop dan een wat oudere vrouw Anouk staat te zingen.. is dát dan het gevoel dat achter moet blijven bij de kijkers?
Er is weer eens niet goed en lang genoeg over nagedacht, zo lijkt het.
Zijn dingen in de kantlijn en dit was de 1e keer. Op zich was 't aardig druk, er waren daadwerkelijk optredens en direct erna interviews. Het niveau qua streams lag echt hoger dan we gewent zijn in de weken SV.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:01 schreef Gert het volgende:
Als je zulke "programma's" uren laat duren, hoef je ook niks te regisseren, althans niet strak. Lekker losjes, we zien wel joh.
Maar regisseren is niet voor niets ooit uitgevonden.
Net als bij Jaap, bloedt dit dan op een gegeven moment dood hè. Als je het nu ziet, zo'n vrijwel leeg café en een podiumpje waarop dan een wat oudere vrouw Anouk staat te zingen.. is dát dan het gevoel dat achter moet blijven bij de kijkers?
Er is weer eens niet goed en lang genoeg over nagedacht, zo lijkt het.
Dat eerste uur, met die pauze van 2015 tot 2100 vond ik ook niet optimaal hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer dat iets wat zo goed begon zo moet eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |